ФорумОбсъждане на жалбиНякой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането?

Някой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането? (страница 6)

преди 7 месеца от MUMMSY
|
20482 преглеждания 142 отговора |
|
1...5 6 78
преди 3 месеца

Здравейте момчета и момичета,

Направих 3 работни заявки за £1000 всяка от 16-ти АВГУСТ. След като преминаха през проверката на акаунта си, много болезнено, те продължават да казват, че плащането е обработено миналия 19 август. Към днешна дата все още няма пари. Тяхното обслужване на клиенти продължава да казва да изчакате 5 работни дни. Поисках банковото бързо съобщение и отговорът беше същият. В моя акаунт всеки WD се показва одобрен. Чувствам, че това е измама. Някой, който може да помогне?

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
asando34
преди 3 месеца

Говорете с тях в чата на живо и попитайте какъв е проблемът. Те ме измамиха за £2000, като ми позволиха да депозирам, след като бях напълно потвърден с паспорта на Обединеното кралство и адреса на банковата сметка в Обединеното кралство, като посочиха клауза 4.2 в техните правила и условия, която гласи, че играчите от Обединеното кралство не могат да играят за истински пари, тъй като това е страна с ограничения. Вдигнах злоба в банката си и поне си върнах депозитите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте момчета и момичета,

Направих 3 работни заявки за £1000 всяка от 16-ти АВГУСТ. След като преминаха през проверката на акаунта си, много болезнено, те продължават да казват, че плащането е обработено миналия 19 август. Към днешна дата все още няма пари. Тяхното обслужване на клиенти продължава да казва да изчакате 5 работни дни. Поисках банковото бързо съобщение и отговорът беше същият. В моя акаунт всеки WD се показва одобрен. Чувствам, че това е измама. Някой, който може да помогне?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здрасти

Съжалявам, че го казвам, но е твърде рано да се намесваме. Въпреки че знам, че звучи странно, ние даваме на казината цели 14 дни, за да се справят с изплащането. което е много дълъг период, но въз основа на нашия анализ има достатъчно време за лошо управляваните казина да се справят със ситуацията малко по-умело без нашите въпроси. След това нашите експерти използват процедурата за подаване на жалби, за да поискат отговор от казиното.

Може би бих опитал да се сблъскам с техните профили в социалните медии с коментари; Аз се грижа за нашите, така че мога да ви уверя, че това е изключително неудобна практика.

Страхувам се, че нямам нищо по-добро в този момент. 🙁


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, готов съм да подам жалба и срещу тях. И за да уведомим всички агенции, че е измама, не им слагайте парите. Има и продължение

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 3 месеца

file

Ако ограничават хората от Обединеното кралство, защо тогава първо приемат депозита, който е в £, след това искат вид и номер на сметка, които се използват само аз съм Обединеното кралство. Депозирах доста при тях. Как си върна парите? Поискахте ли от вашата банка да ги таксува обратно за измама?

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Честно казано е много странно, особено когато не са в състояние да осигурят нищо.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Харесва ми, че го рекламират в жалбата на слот хъб и ах те

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Spinanga е измама, не влагайте парите си.

Автоматичен превод:
asando34
преди 3 месеца

Тъй като подобно на Jokabet, който е друг от тази група, те ви позволяват да потвърдите Обединеното кралство като депозит на играч в £££, но техните правила и условия не позволяват на жителите на Обединеното кралство да играят за истински пари в 4.2 ограничени страни. Казах на моята банка какво се е случило, отидох да върна таксата, информирах казиното какво правя и те възстановиха депозитите ми, тъй като това, което направиха, макар и не незаконно, беше измама в известен смисъл.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Те са пълна измама и честно казано, вие не виждате парите си. Все още никога не съм имал причина да закрият сметката ми и да не ми платят 24010 евро. CEG дори застана на тяхна страна, въпреки че представих повече от достатъчно доказателства, че са ми обещали моите печалби, а Ninewin не представи никакви доказателства. И двамата пички за пране на пари

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Те са пълна измама и честно казано, вие не виждате парите си. Все още никога не съм имал причина да закрият сметката ми и да не ми платят 24010 евро. CEG дори застана на тяхна страна, въпреки че представих повече от достатъчно доказателства, че са ми обещали моите печалби, а Ninewin не представи никакви доказателства. И двамата пички за пране на пари

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И така, съжалявам, какво ви каза CEG, когато застана на страната на казиното? Бих искал да знам каква е причината. Може би са предоставили доказателства само на CEG, така че аз го видях така, но това е само мое предположение.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Ако ограничават хората от Обединеното кралство, защо тогава първо приемат депозита, който е в £, след това искат вид и номер на сметка, които се използват само аз съм Обединеното кралство. Депозирах доста при тях. Как си върна парите? Поискахте ли от вашата банка да ги таксува обратно за измама?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Смятам, че това не трябва да се случва и би било най-добре казиното да има някаква охрана. Ако сте въвели цялата информация правилно и не сте се опитали по някакъв начин да заобиколите казиното и те са взели депозити от вас, те трябва да платят на играча и след това да затворят сметката или нещо подобно.

Както и да е, тъй като имате оплакване, ще видим какво може да се направи и как ще се развие всичко.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Изпратих им 3 имейла относно приемането на потвърждение в Обединеното кралство заедно с £££ депозити и игра в £££ и след това в техните правила и условия 4.2 Обединеното кралство е ограничена държава, в която не е позволено да играе за истински пари, но CEG дори не си направи труда да отговори Дори предоставих фотодоказателство за сенчести сделки на Ninewins.

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 3 месеца

Хм, жалко, защото и аз бих искал CEG да отговаря на такива неща. Поне да са дали някаква причина и да не са пренебрегнали играча. Тогава не изглежда много професионално и достоверно.

За съжаление, това е, което е. 🙁

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Днес след 5 дни ми казаха, че трябва да ескалират защо не съм получил средствата и ме помолиха за копие от банковото ми извлечение от 19-ти. Това е шега.

Автоматичен превод:
asando34
преди 3 месеца

Затова те поискаха допълнителна проверка. Повярвайте ми, не е нищо необичайно от онлайн казино. Така че винаги е най-добре да им предоставите всички поискани документи, за да продължите с оттеглянето си.

Предоставихте ли им извлечението вече?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

изглежда, че съм следващата жертва на ninewin

се опита да тегли и получи същото съобщение „потвърдете имейл адреса".

изпрати им имейл и отговорът беше...


здравей

Искахме да се свържем с вас, не трябва ли да знаете защо не мога да се оттегля, ..какво става тук относно вашата заявка. Можете ли да предоставите допълнителни подробности или да изясните заявката си, за да можем да ви помогнем по-ефективно?

И

здравей

Не успяхме да намерим акаунт, създаден с вашия имейл (моя имейл адрес) в нашето казино. Любезно ви молим да потвърдите, че комуникирате с правилното казино и да се свържете с нас, като използвате имейл адреса, който сте използвали при регистрацията.

Моля, свържете се с нас, като използвате правилния имейл адрес.



абсолютно шокиращо

Автоматичен превод:
asando34
преди 2 месеца

има ли късмет?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не, само словесни салати. Продължават да казват, че плащането е изпратено на 20-ти.


Когато попитах кой е техният регулатор, отговорът беше: не можем да го разкрием

Попитах кой е подателят на банковия превод и суифт съобщението, отговорът е, че не можем да го дадем.

не е за вярване

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Моят акаунт е потвърден с много документи.


Паспорт, снимка, задна и предна част на картата ми, банково извлечение.

Отново ми поискаха извлечение миналия петък, уж за да се уверят, че не съм получил превода.

Това е много необичайно

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини