НачалоФорумОбсъждане на жалбиНационално казино за залагане

Национално казино за залагане (страница 3)

преди 1 месец от makelios6
|
2 624 преглеждания 54 отговора |
|
12 3
преди 1 месец

Скъпа радка

Благодаря ви за помощта.

Нека бъдем прости

Казино гуруто трябва да попита National Bet защо са затворили акаунта ми.

Нищо по-малко, нищо повече

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Скъпи играч.

Благодаря ви за търпението.

За съжаление, процесът на оплакване има своя ред; медиаторите не са тук, за да питат казиното всеки път, когато играч се чуди за нещо.

Първо, трябва да сме сигурни, че можем да съберем доказателства, за да достигнем дори до казиното. И все пак с вашето сътрудничество не успяхме да преминем фазата на първоначална оценка на информацията.

Нищо по-малко, нищо повече. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпа радка

Какво ви кара да мислите, че National Bet Casino не е измама?

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Скъпи играч,

Не насърчавам хората да вярват в неща, които все още не са доказани, наред с други причини.




Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпа радка

Всичко, което ви моля, е да попитате казиното защо са затворили акаунта ми?

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Уважаеми потребители, процедурата не работи по този начин, както вече обясних.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаеми потребители, процедурата не работи по този начин, както вече обясних.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Радка, моля, виж жалбата, която повдигнах срещу това казино. В процес на преразглеждане

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

здравей

Изглежда, че е одобрено. Надявам се, че нямате проблем с вас, ако включа връзка, за да могат и другите да видят проблема.

Бих очаквал бързо уреждане, ако дадено казино затвори сметка с активен баланс. Затова считам, че подаването на жалбата беше мъдър ход.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпа радка

Както можете да видите, има и други оплаквания относно националния залог.

Ако потърсите и рецензиите за национален залог на trust pilot, ще разберете, че нещо не е наред с това конкретно казино

Защитете играчите.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Обяснявам ви точно същия проблем, който имам и аз.

Закриха ми акаунта с активен баланс.

Защо се отнасяш към мен различно?

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Уважаеми потребител,

Както прегледите на TP, така и другите оплаквания нямат нищо общо с вашите обстоятелства. Вече ви казах, че сме преминали тази точка.

Сегашното ви положение е единствено във вашите ръце.

Едва след като всяка жалба бъде приключена, ще видим дали има „нещо нередно" в конкретния случай .

Не виждам смисъл да отговарям на постовете ти в бъдеще предвид посоката на нашия разговор. Моля, помислете за това.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Кажете ми какво да пиша и ще го направя

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Преди четири дни ви попитах това:

„Помислете за това от наша гледна точка, моля:

Има голям шанс връзката да съществува, защото акаунтът ви е бил закрит, след като сте залагали на спорт.

Ако приемем, че жалбата е приета, първата ни цел е да планираме най-добрия курс на действие за свързване с казиното и искане на обяснение. „Акаунтът беше закрит поради дейности, нарушаващи нашите правила за спортни залагания." е какво може да каже казиното. Как бихме отговорили?

В допълнение, вие потвърдихте, че акаунтът е закрит след вашия спортен залог. Сега казвате, че няма нищо общо.

Бихте ли ми обяснили това, моля? "

Ако не можете да обясните нередностите на медиатора, вашият случай няма да бъде възобновен. Не съм убеден, че дори е възможно, честно казано.

Какво ще кажете да опитате да намерите уебсайтове, специализирани в проблемите на спортните залагания?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпа радка

Както многократно съм обяснявал, казиното на националните залози неоснователно затвори акаунта ми с активен баланс от 100 евро.

Не се свързват с мен и постоянно си сменят имейла.

Няма нищо общо със спортните залагания. КРАЙ.

Виждайки, че държите първоначалната си позиция, аз съм принуден да се свържа с казиното на Meister и да изпратя моя преглед на казино guru на trust pilot.

Благодаря ви за помощта

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Съжалявам да видя, че сте избрали този път.

Няма да пренебрегнем всички наши внимателно обмислени процедури само защото сте повдигнали Trust Pilot, ако това е вашето убеждение.

С надеждата, че ще разпознаете проблема с описанието на проблема, се опитах да ви помогна. Съжалявам, че не ти помогнах да осъзнаеш това. Изглежда, че настоявате да използвате вашия особен стил на общуване, независимо от моите опити за постигане на взаимно разбиране.

Успех другаде. Няма много за казване при такива обстоятелства.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини