national bet затвори сметката ми без предупреждение с баланс и все още отказват да ми дадат каквато и да е информация
national bet closed my account without notice with a balance and they are still refusing to give me any information
Το national bet έκλεισε τον λογαριασμό μου απροειδοποίητα με υπόλοιπο και αρνούνται μέχρι στιγμής να μου παρέχουν οποιαδήποτε πληροφορία
Бихте ли могли да публикувате URL адреса на казиното, за да можем да сме сигурни за кое говорите?
Освен това затвориха ли акаунта ви, след като поискахте тегленето си?
Вашият акаунт беше ли напълно потвърден там?
Could you please post the URL of the casino, so we can make sure which one you talk about?
Also, did they close your account after you requested your withdrawal?
Was your account fully verified there?
https://nationalbet.co/live-betting
Не са ми искали проверка
Не, скъпа Роми, не бях поискал теглене.
Казиното е ново с дата на основаване 09/2024, базирано в Кипър
https://nationalbet.co/live-betting
They didn't ask me for verification
No, dear Romi, I had not requested a withdrawal.
The casino is new with a founding date of 09/2024 based in Cyprus
https://nationalbet.co/live-betting
Δεν μου ζήτησαν επαλήθευση
Όχι αγαπητή Ρόμι δεν είχα ζητήσει ανάληψη.
Το καζίνο είναι νέο με ημερομηνία ίδρυσης 09/2024 με έδρα την Κύπρο
Благодаря ви за информацията.
Добавих това казино към списъка с нови казина, за да може нашият екип за данни да го разгледа и да подготви пълния преглед, тъй като все още го нямаме в нашата база данни.
Нашият екип за жалби също ще коригира информацията във вашата жалба и ще се опита да ви помогне.
И така, това казино внезапно затвори акаунта ви без никакво известие за причината. нали
Мога ли да попитам дали балансът ви е от спортни залагания или от казино игри?
Питам, защото за съжаление нямаме отдел, занимаващ се със спорт, така че се надяваме, че нашият екип ще може да помогне, ако също играете някои казино игри, нали знаете.🤞
Thank you for the information.
I have added this casino to the list of new casinos for our data team to have a look at it and prepare the full review, as we don't have it yet in our database.
Our complaint team will correct the information in your complaint as well and will try to help you out.
So, this casino just suddenly closed your account without any notification about the reason. Right?
May I ask if your balance was from sports betting or the casino games?
I am asking because unfortunately we don't have any department dealing with sports, so hopefully our team will be able to help if you were also playing some casino games, you know.🤞
Не, не остатъчни печалби.
Беше депозит и като депозирах парите ми затвориха сметката.
No, not residual earnings.
It was a deposit and as I deposited the money they closed my account.
Όχι δεν υπόλοιπο από κέρδη.
Ήταν κατάθεση και όπως κατέθεσα τα χρήματα έκλεισαν τον λογαριασμό μου.
Разбирам, но за съжаление нашият екип за жалби не можа да продължи с разрешаването на тази жалба, тъй като проблемът беше свързан със спорта.
Все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания, но мога да предложа някои уебсайтове, които го правят:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Моля, уведомете ни, ако имате актуализации.
I understand, but unfortunately our complaint team couldn't continue in resolving this complaint as the issue was related to sports.
We don't have a branch dealing with sports betting yet, but I can suggest some websites that do:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Please let us know if you have any updates.
Скъпа Роми, не става въпрос за спорт.
Става въпрос за депозита, който той направи и веднага след като беше направен, ми затвориха сметката.
Отнася се за работата на казиното.
Играх и на слотове в това конкретно казино.
В момента парите ми са замразени, без да имам достъп до моята национална сметка за залагания
Dear Romy it's not about sports.
It concerns the deposit he made and as soon as it was made they closed my account.
It concerns the operation of the casino.
I also played slots at this particular casino.
Right now my money is frozen without me having access to my national bet account
Αγαπητή Ρόμι δεν αφορά τον αθλητισμό.
Αφορά στην καταθεση που έκανε και μόλις πραγματοποιήθηκε μου έκλεισαν τον λογαριασμό.
Αφορά την λειτουργία του καζίνο.
Στο συγκεκριμένο καζίνο έπαιξα και φρουτάκια.
Αυτήν την στιγμή είναι δεσμευμένα τα χρήματα μου χωρίς εγώ να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου στην national bet
разбирам
За да получите помощ от нашия екип, тогава ще трябва да отворите отново жалбата си.
За съжаление, вие заявихте, че печалбите са от спортни залагания и затова бяха отхвърлени.
Моля, обяснете цялата ситуация във вашия имейл и посочете също правилното име на казиното, така че нашият екип за оплаквания да може да реагира по съответния начин и да се опита да ви помогне.
Моля, уведомете ни, ако имате нужда от друга помощ.
I understand.
In order to get help from our team, you will need to reopen your complaint then.
Unfortunately, you have stated that the winnings were from sports betting, and that is why it got rejected.
Please explain the whole situation in your email and state also the correct name of the casino so our complaint team can react accordingly and try to help you out.
Please let us know if you need any other assistance.
Скъпа Роми
Сега и аз не мога да се свържа с тях.
Изпращам имейл и адресът не съществува .
Докато преди три дни имаше комуникация.
Страхувам се, че това казино не съществува и е измама.
Dear Romy
Now I can't contact them either.
I am sending an email and the address does not exist .
Whereas three days ago there was communication.
I'm afraid that this casino doesn't exist and it's a scam.
Αγαπητή Ρόμι
Πλέον δεν μπορώ να επικοινωνήσω και μαζί τους.
Στέλνω εμαιλ και δεν υπάρχει η διεύθυνση .
Ενώ πριν τρεις ημέρες υπήρχε επικοινωνία.
Φοβάμαι μήπως δεν υπάρχει αυτό το καζίνο και είναι απάτη.
Скъпа Роми
След проверка разбрах, че и моята комуникация са блокирали.
Замразиха ми депозита и дори не мога да се свържа с тях
Dear Romy
After checking, I found out that they have also blocked my communication.
They have frozen my deposit and I can't even get in touch with them
Αγαπητή Ρόμι
Μετά από έλεγχο διεπίστωσα ότι μου έχουν κάνει και φραγή επικοινωνίας.
Μου έχουν δεσμεύσει την κατάθεση μου και δεν μπορώ ούτε σε επικοινωνία να έρθω μαζί τους
виждам.
Сега трябва да изчакаме нашия екип за оплаквания, за да разгледа по-добре тази ситуация и да реши дали ще има някаква възможност да се включи и да помогне.
Продължавайте да ни информирате за новини, моля.
I can see.
Now we need to wait for our complaint team to have a better look at this situation and decide if there will be any possibility to get involved and help.
Still keep us informed about any news, please.
Скъпа Роми, след проверка, която направих, това конкретно казино не се контролира от нито един регулаторен орган
Dear Romi, after a check I made this particular casino is not controlled by any regulatory authority
Αγαπητή Ρόμι μετά από έλεγχο που έκανα το συγκεκριμένο καζίνο δεν ελέγχετε από καμία ρυθμιστική αρχη
Това ще бъде чудесна информация за нашия екип за данни. Благодаря ви за това.
This will be great information for our data team to know. Thank you for that.
Виждам, че сега се преглежда от нашия екип за жалби. Ще се опитам да говоря с тях относно вашата жалба и ще се опитам да намеря информация за това как ще бъде взето.
Ще ви информирам скоро.
I can see that it is now under review by our complaint team. I will try to talk to them regarding your complaint and try to find out any information on how it is going to be taken.
I will inform you soon.
Скъпа Роми
Ръководството на казино гуру отхвърли законната ми жалба поради противоречива информация.
Питам каква е непоследователната информация, след като съм изложил всички аргументи, които правят жалбата ми основателна.
Моля, направете справка с доверителния пилот, за да проверите дали националното казино за залагане не се доверява.
За съжаление съм принуден да дам отрицателна оценка за guru casino на trustpilot.
Dear Romy
Casino guru management rejected my legitimate complaint due to inconsistent information.
I am asking what the inconsistent information was when I have presented all the arguments that make my complaint justified.
Please refer to trust pilot to verify that national bet casino is not trusted.
Unfortunately I am forced to give a negative review for guru casino on trustpilot.
Αγαπητή Ρόμι
Η διεύθυνση του καζίνο γκουρού μου απέρριψε το δικαιολογημένο παράπονο λόγω ασυνεπων πληροφοριών.
Ερωτω ποιες ήταν οι ασυνεπείς πληροφορίες όταν έχω παρουσιάσει όλα τα επιχειρήματα που καθιστούν το παράπονο μου δικαιολογημένο.
Ανατρέξτε στην trust pilot για να εξακριβώσετε ότι το καζίνο national bet δεν είναι αξιόπιστο.
Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να προβώ σε αρνητική κριτική για το καζίνο γκουρού στην trustpilot.
здравейте!
Мога отчасти да разбера вашето разочарование, но доколкото мога да преценя, жалбата срещу National Bet Casino беше отхвърлена, тъй като, доколкото ми е известно, все още ни липсва експертен опит в областта на спортните залагания и не приемаме такива жалби в първо място.
Имате предвид друг случай? Трябва да призная, че не съм напълно сигурен за какво говорите в поста си. В светлината на последното обяснение на медиатора, бих казал, че той беше готов да направи повече от всичко за вас:
„Както може би знаете, нашият форум Casino.Guru се занимава само с оплаквания, свързани с онлайн казина. Разбирам, че трябва да ви е трудно, но за съжаление нямаме достатъчно информация, за да се заемем с този вид проблеми, свързани с спортни залагания. Мога да се свържа с казиното от ваше име и да се опитам да получа повече информация, но в същото време ще бъда принуден да отхвърля жалбата ви."
За мен това е доста проактивен подход, който Ник показа.
Може би става въпрос за някаква заявка за повторно отваряне?
Hi there!
I can partially understand your frustration, but as far as I can tell, the complaint against National Bet Casino was dismissed because, to the best of my knowledge, we still lack expertise in the field of sports betting and do not accept such complaints in the first place.
Are you referring to another case? I must admit that I am not entirely sure what you are talking about in your post. In light of the mediator's final explanation, I would say that he was prepared to go above and beyond for you:
"As you might know, our forum Casino.Guru, deals with the complaints regarding online casinos only. I understand it must be difficult for you, but unfortunately, we don’t have enough insight to take on this kind of issue, related to a sports betting. I can contact the casino on your behalf and try to get some more information, but at the same time, I will be forced to reject your complaint."
To me, this is quite a proactive approach Nick has shown.
Is it about some sort of reopening request maybe?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.