НачалоФорумОбсъждане на жалбиНационално казино за залагане

Национално казино за залагане (страница 2)

преди 1 месец от makelios6
|
2 622 преглеждания 54 отговора |
|
1 2 3
преди 1 месец

Скъпа радка

Оплакването ми не е за спортни залагания.

Става дума за закриване на сметка след депозит без обяснение.

Мисля, че съм много точен.

Върнах се с жалба, която също беше отхвърлена поради противоречива информация, както посочи гуруто на казиното.

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Съжалявам, все още не разбирам какво оплакване имате предвид. Бихте ли имали нещо против моя заключителен въпрос?

„Може би става дума за някаква молба за повторно отваряне?"

С други думи, опитвали ли сте да отворите отново отхвърлената си жалба срещу това казино? Изглежда, че заявката не е одобрена. Което обяснява защо този последен ход на събитията не може да бъде проследен във вашия акаунт в Casino Guru - можете да проверите това сами.

Също така съм доста точен, когато става въпрос за проследяване на информация, но докато сме администратори, а не медиатори по жалби, нямаме на разположение такъв вид обяснение; затова те питам, защото се оплакваш от нещо, с което не съм запознат.

Можете ли да се опитате да ми помогнете да разбера сегашното ви безпокойство?



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, искане за рестартиране.

Отхвърлено от вашето казино.

Отговаря на всички критерии за откриване на жалба.

Става дума за закриване на акаунт, а не за спортен залог

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление съм принуден да напиша отрицателна рецензия за guru casino on trust pilot

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, искане за рестартиране.

Отхвърлено от вашето казино.

Отговаря на всички критерии за откриване на жалба.

Става дума за закриване на акаунт, а не за спортен залог

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сега разбирам, благодаря.

Вие сте загрижени за искането за повторно отваряне на жалбата, което няма нищо общо с жалбата, която сте се опитали да отворите отново.

Може би и това е частта, която не е много ясна на посредника. На мен например не ми е много ясно.

Тъй като първоначалната жалба беше свързана със спортните залагания и не включваше закрита сметка, не виждам смисъл да я отварям отново, например. Би било по-добре да подадете нова жалба, бих казал.

Във всеки случай ви обясних, че това е форум, а не жалба - не съм част от специалния екип за жалби, така че не знам как конкретно сте поискали повторно отваряне и какъв отговор сте получили.

Бихте ли любезно споделили съобщението, което сте получили като обяснение за отхвърлянето на жалбата, моля? Може първо да обсъдим подробностите, вместо да продължаваме да споменаваме Trust Pilot от ваша страна.

благодаря


Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Това е отхвърляне

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Благодаря ви за екранната снимка.

Сутринта обсъдих тази ситуация с моя екип и според най-доброто ни разбиране сме убедени, че повторното отваряне на случая, който преди беше отхвърлен поради спортни залагания, не беше най-добрият начин на действие. Вярвам, че вече споменах това в предишния си отговор, така че нека бъда по-конкретен:

Жалбата беше отхвърлена, защото изглежда, че сте направили спортен залог. След като го направихте, акаунтът беше закрит.

Заявката за повторно отваряне, наред с други неща, казва, че сте депозирали 100 € и без нито един залог акаунтът ви е бил затворен и не сте могли да се свържете с казиното.

Всъщност звучи като една и съща ситуация, описана по два начина - пропуснати са само спортните залагания, които биха довели до отхвърляне на заявката.

Бихте ли могли да потвърдите дали обстоятелствата зад това „ново" закриване на акаунт в същото казино са били напълно различни?

Във всеки случай съжаляваме да видим, че сте получили неточно обяснение. Ситуацията, която очертах, е проблемът, а не каквато и да е "непоследователна информация", според нас.

Ще изчакам вашата актуализация относно второто закриване на акаунт, но искам отново да подчертая едно нещо:

Всички събития, свързани със спортни залагания и техните правила, са извън нашия обсег и няма да бъдат приети под формата на жалба.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мила radka, благодаря за отговора.

Мисля, че съм доста ясен.

Няма проблем със спортните залагания.

Повтарям, че оплакването ви е свързано със закриването на акаунта ми без никакво обяснение от казиното.

Просто и ясно.

Надявам се да отворите жалбата ми.

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Уважаеми потребител,

Бихте ли, вместо да ми командвате тук, да ми помогнете да разбера как преодоляхте първото закриване на акаунт? Вярвам, че също бях доста ясен и прозрачен.

Ваш ред е да обясните и двете събития. Предлагам ви да положите известни усилия в това; в противен случай няма да можем да продължим напред. В резултат на това ситуацията ще остане същата и за вас.

Надявам се, че разбирате това и ще сътрудничите. В момента най-вероятно съм единственият, който се интересува от вашата ситуация въз основа на отхвърлената заявка за повторно отваряне.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам, че вие ​​сте единственият, който се опитва да ми помогне и ви благодаря много за това.

Може би машинният превод не разбира проблема ми.

Да започнем отначало.

Регистрирах се в national bet casino, без казиното да ме иска проверка.

Направих 7 депозита по 100 евро, които заложих както на слотове, така и на спортни залагания.

На 8-ия депозит от 100 евро и докато парите бяха напуснали моята банка и бяха преведени в сметката ми в казиното, те затвориха сметката ми без никакво обяснение.

Опитвам се да се свържа с casino national bet и да поискам обяснение относно затварянето на акаунта ми и няма отговор от тях.

Помолих казино гуру да проучи въпроса, като подаде жалба, която беше отхвърлена.

Това е цялата реалност мила радка.


Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Благодаря ви много за старанието и описанието.

Може би сте напълно прав и автоматичният преводач ни затрудни и двамата.

Начинът, по който го виждам обаче, ситуацията с казиното е същата като в първата жалба. Какво ви кара да мислите, че това не е свързано с вашите предишни спортни залагания? Искам да кажа, че за да отворите отново жалбата, първо трябва да обясните това на медиатора. Опитвам се да разбера как да направя това...

Първо да попитам колегите. Ще се свържа с вас.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпа радка

Мисля, че националният залог е измама.

Закриването на акаунта няма нищо общо със спортните залагания

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпа радка

Ето доказателство, че са ми затворили акаунта file

Повтарям, няма нищо общо със спортните залагания.

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Скъпи играч,

Знам, че вашият акаунт е затворен и тъй като изглежда, че все още не сте наясно с причината за закриването, мисля, че е удивително, че можете да заявите с такава сигурност, че това няма нищо общо със спортните залагания.

Помислете за това от наша гледна точка, моля:

Има голям шанс връзката да съществува, защото акаунтът ви е бил закрит, след като сте залагали на спорт.

Ако приемем, че жалбата е приета, първата ни цел е да планираме най-добрия курс на действие за свързване с казиното и искане на обяснение. „Акаунтът беше закрит поради дейности, нарушаващи нашите правила за спортни залагания." е какво може да каже казиното. Как бихме отговорили?

В допълнение, вие потвърдихте, че акаунтът е закрит след вашия спортен залог. Сега казвате, че няма нищо общо.

Бихте ли ми обяснили това, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпа радка.

Това конкретно казино не се контролира от нито един регулаторен орган.

Основана през септември 2024 г.

Оценката, която получава на доверителния пилот е 2,2, като много играчи говорят за измамно казино.

Ако погледнете тук във форума ще намерите същото от играчи.

Казиното промени своя имейл в рамките на един ден и от m"> го направи тоест премахна m, което е много подозрително.

Скъпа radka, какво те кара да мислиш, че казиното не е измама и твърдиш, че съм нарушил правилата.

Опитайте да се свържете с казиното.

Много трудно нещо.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпа радка

Ето някои отзиви от потребители на Trust Pilot.

Какво чакате, за да помогнете на играчите filefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпа радка.

Това конкретно казино не се контролира от нито един регулаторен орган.

Основана през септември 2024 г.

Оценката, която получава на доверителния пилот е 2,2, като много играчи говорят за измамно казино.

Ако погледнете тук във форума ще намерите същото от играчи.

Казиното промени своя имейл в рамките на един ден и от m"> го направи тоест премахна m, което е много подозрително.

Скъпа radka, какво те кара да мислиш, че казиното не е измама и твърдиш, че съм нарушил правилата.

Опитайте да се свържете с казиното.

Много трудно нещо.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти

Разбирам какво казваш, но според мен това няма нищо общо с избора ти да играеш там в миналото. Освен това въпросът за жалбата все още е фокусиран върху вашата история на спортни залагания, така че дори ако казиното по някакъв начин мами играчи - и не казвам, че е така - това няма да е от значение.

Моля, не бъркайте най-спешния проблем с несвързани предположения.

А сега, бихте ли отговорили на въпроса ми?

„В допълнение, вие признахте, че акаунтът е бил закрит след вашия спортен залог. Сега казвате, че няма нищо общо.

Бихте ли ми обяснили това, моля?"

благодаря


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпа радка

Ето някои отзиви от потребители на Trust Pilot.

Какво чакате, за да помогнете на играчите filefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ако не греша, вие сте взели това казино/спортна борса умишлено, нали? Според мен не е много разумно да се приемат прегледите на Trust Pilot със задна дата като доказателство в тези ситуации.

Горещо ви съветвам да насочите усилията си към обяснение на доста противоречивите си описания на събитията, свързани с отхвърлената ви жалба. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпа радка

Нещата са прости

Закриха акаунта ми без никакво обяснение

След депозит от 100 евро

Нека не се уморяваме

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Достатъчно справедливо.

Позволете ми само да заявя, че вашата заявка за повторно отваряне има много малък шанс да бъде приета, ако продължите да използвате тази съкратена версия, без да адресирате несъответствията, които дори аз забелязах по време на нашия разговор. Мисля, че споменах основния проблем повече от веднъж.

Съжалявам, но не мога да ви помогна по този начин.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини