Благодаря ви за екранната снимка.
Сутринта обсъдих тази ситуация с моя екип и според най-доброто ни разбиране сме убедени, че повторното отваряне на случая, който преди беше отхвърлен поради спортни залагания, не беше най-добрият начин на действие. Вярвам, че вече споменах това в предишния си отговор, така че нека бъда по-конкретен:
Жалбата беше отхвърлена, защото изглежда, че сте направили спортен залог. След като го направихте, акаунтът беше закрит.
Заявката за повторно отваряне, наред с други неща, казва, че сте депозирали 100 € и без нито един залог акаунтът ви е бил затворен и не сте могли да се свържете с казиното.
Всъщност звучи като една и съща ситуация, описана по два начина - пропуснати са само спортните залагания, които биха довели до отхвърляне на заявката.
Бихте ли могли да потвърдите дали обстоятелствата зад това „ново" закриване на акаунт в същото казино са били напълно различни?
Във всеки случай съжаляваме да видим, че сте получили неточно обяснение. Ситуацията, която очертах, е проблемът, а не каквато и да е "непоследователна информация", според нас.
Ще изчакам вашата актуализация относно второто закриване на акаунт, но искам отново да подчертая едно нещо:
Всички събития, свързани със спортни залагания и техните правила, са извън нашия обсег и няма да бъдат приети под формата на жалба.
Thank you for the screenshot.
In the morning, I discussed this situation with my team, and according to the best of our understanding, we are convinced that reopening the case, which was previously rejected due to sports betting, was not the best course of action. I believe I already mentioned that in my previous response, so let me be more concrete:
The complaint was rejected because it seemed you had placed a sports bet. After you did, the account was closed.
The reopening request, among other things, says that you deposited 100€ and without any single bet, your account was closed and you could not contact the casino.
It actually sounds like the same situation described in two ways - only the sports betting, which would have led to the request's rejection, was left out.
Could you please confirm if the circumstances behind this "new" account closure at the same casino were entirely different?
In any case, we are sorry to see you were provided with an inaccurate explanation. The situation I outlined is the problem, not any "inconsistent information" of any kind, in our opinion.
I will wait for your update on the second account closure, but I want to emphasize one thing again:
Any events associated with sports betting and its rules are outside our reach and won't be accepted in the form of complaint.
Автоматичен превод: