ФорумОбсъждане на жалбиНационално казино за залагане

Национално казино за залагане (страница 2)

преди 2 седмици от makelios6
|
531 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 дни

Скъпа радка

Оплакването ми не е за спортни залагания.

Става дума за закриване на сметка след депозит без обяснение.

Мисля, че съм много точен.

Върнах се с жалба, която също беше отхвърлена поради противоречива информация, както посочи гуруто на казиното.

Автоматичен превод:
makelios6
преди 3 дни

Съжалявам, все още не разбирам какво оплакване имате предвид. Бихте ли имали нещо против моя заключителен въпрос?

„Може би става дума за някаква молба за повторно отваряне?"

С други думи, опитвали ли сте да отворите отново отхвърлената си жалба срещу това казино? Изглежда, че заявката не е одобрена. Което обяснява защо този последен ход на събитията не може да бъде проследен във вашия акаунт в Casino Guru - можете да проверите това сами.

Също така съм доста точен, когато става въпрос за проследяване на информация, но докато сме администратори, а не медиатори по жалби, нямаме на разположение такъв вид обяснение; затова те питам, защото се оплакваш от нещо, с което не съм запознат.

Можете ли да се опитате да ми помогнете да разбера сегашното ви безпокойство?



Автоматичен превод:
преди 3 дни

Да, искане за рестартиране.

Отхвърлено от вашето казино.

Отговаря на всички критерии за откриване на жалба.

Става дума за закриване на акаунт, а не за спортен залог

Автоматичен превод:
преди 3 дни

За съжаление съм принуден да напиша отрицателна рецензия за guru casino on trust pilot

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Да, искане за рестартиране.

Отхвърлено от вашето казино.

Отговаря на всички критерии за откриване на жалба.

Става дума за закриване на акаунт, а не за спортен залог

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Сега разбирам, благодаря.

Вие сте загрижени за искането за повторно отваряне на жалбата, което няма нищо общо с жалбата, която сте се опитали да отворите отново.

Може би и това е частта, която не е много ясна на посредника. На мен например не ми е много ясно.

Тъй като първоначалната жалба беше свързана със спортните залагания и не включваше закрита сметка, не виждам смисъл да я отварям отново, например. Би било по-добре да подадете нова жалба, бих казал.

Във всеки случай ви обясних, че това е форум, а не жалба - не съм част от специалния екип за жалби, така че не знам как конкретно сте поискали повторно отваряне и какъв отговор сте получили.

Бихте ли любезно споделили съобщението, което сте получили като обяснение за отхвърлянето на жалбата, моля? Може първо да обсъдим подробностите, вместо да продължаваме да споменаваме Trust Pilot от ваша страна.

благодаря


Автоматичен превод:
преди 2 дни

file

Това е отхвърляне

Автоматичен превод:
makelios6
вчера

Благодаря ви за екранната снимка.

Сутринта обсъдих тази ситуация с моя екип и според най-доброто ни разбиране сме убедени, че повторното отваряне на случая, който преди беше отхвърлен поради спортни залагания, не беше най-добрият начин на действие. Вярвам, че вече споменах това в предишния си отговор, така че нека бъда по-конкретен:

Жалбата беше отхвърлена, защото изглежда, че сте направили спортен залог. След като го направихте, акаунтът беше закрит.

Заявката за повторно отваряне, наред с други неща, казва, че сте депозирали 100 € и без нито един залог акаунтът ви е бил затворен и не сте могли да се свържете с казиното.

Всъщност звучи като една и съща ситуация, описана по два начина - пропуснати са само спортните залагания, които биха довели до отхвърляне на заявката.

Бихте ли могли да потвърдите дали обстоятелствата зад това „ново" закриване на акаунт в същото казино са били напълно различни?

Във всеки случай съжаляваме да видим, че сте получили неточно обяснение. Ситуацията, която очертах, е проблемът, а не каквато и да е "непоследователна информация", според нас.

Ще изчакам вашата актуализация относно второто закриване на акаунт, но искам отново да подчертая едно нещо:

Всички събития, свързани със спортни залагания и техните правила, са извън нашия обсег и няма да бъдат приети под формата на жалба.


Автоматичен превод:
преди 23 часове

Мила radka, благодаря за отговора.

Мисля, че съм доста ясен.

Няма проблем със спортните залагания.

Повтарям, че оплакването ви е свързано със закриването на акаунта ми без никакво обяснение от казиното.

Просто и ясно.

Надявам се да отворите жалбата ми.

Автоматичен превод:
makelios6
преди 23 часове

Уважаеми потребител,

Бихте ли, вместо да ми командвате тук, да ми помогнете да разбера как преодоляхте първото закриване на акаунт? Вярвам, че също бях доста ясен и прозрачен.

Ваш ред е да обясните и двете събития. Предлагам ви да положите известни усилия в това; в противен случай няма да можем да продължим напред. В резултат на това ситуацията ще остане същата и за вас.

Надявам се, че разбирате това и ще сътрудничите. В момента най-вероятно съм единственият, който се интересува от вашата ситуация въз основа на отхвърлената заявка за повторно отваряне.


Автоматичен превод:
преди 23 часове

Разбирам, че вие ​​сте единственият, който се опитва да ми помогне и ви благодаря много за това.

Може би машинният превод не разбира проблема ми.

Да започнем отначало.

Регистрирах се в national bet casino, без казиното да ме иска проверка.

Направих 7 депозита по 100 евро, които заложих както на слотове, така и на спортни залагания.

На 8-ия депозит от 100 евро и докато парите бяха напуснали моята банка и бяха преведени в сметката ми в казиното, те затвориха сметката ми без никакво обяснение.

Опитвам се да се свържа с casino national bet и да поискам обяснение относно затварянето на акаунта ми и няма отговор от тях.

Помолих казино гуру да проучи въпроса, като подаде жалба, която беше отхвърлена.

Това е цялата реалност мила радка.


Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 час

Благодаря ви много за старанието и описанието.

Може би сте напълно прав и автоматичният преводач ни затрудни и двамата.

Начинът, по който го виждам обаче, ситуацията с казиното е същата като в първата жалба. Какво ви кара да мислите, че това не е свързано с вашите предишни спортни залагания? Искам да кажа, че за да отворите отново жалбата, първо трябва да обясните това на медиатора. Опитвам се да разбера как да направя това...

Първо да попитам колегите. Ще се свържа с вас.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини