НачалоФорумОбсъждане на жалбиN1 казино измама?

N1 казино измама? (страница 12)

преди 3 години от Sa-br-ina21
|
49 442 преглеждания 233 отговора |
|
1...11 12
Jaro
преди 5 дни

Не мога да докажа това, знам само, че ако се проведе разследване, казиното е позволило картата да се използва в много акаунти с фалшиви данни, фалшиви телефонни номера и фалшиви имейли без никакво потвърждение или проверка на акаунта и аз съм писал това в жалбата ми.

Автоматичен превод:
Garas
преди 5 дни

Ами това е проблема според мен. Тогава всеки би могъл да каже това. В казината сметките не винаги се проверяват в началото, обикновено това е при първото или следващите тегления, освен ако не е необичайно. Но ако нямате нищо, което да го подкрепите, това вероятно би убедило нашия екип, ако беше вярно.

Все пак ще пробвам още нещо, ако са ти злоупотребили с картата, защо не си се свързал с банката, че тези транзакции не са от теб? Като алтернатива, нямате ли някаква двуфакторна проверка на транзакцията? Това е нещо, което е може би най-често срещаното в днешния свят, когато могат да възникнат ситуации като тази.

Освен това опитахте ли да опишете на банката какво се е случило с вас и да поискате възстановяване на плащане?

Може би не е най-добрият вариант, но от друга страна, ако не сте използвали парите, може да има някакъв смисъл.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 дни

Направих всичко, което ми казахте и анулирах картата си, но те вече бяха направили таксите. Очевидно е, че не сте извършили разследване и че се опитвате да прикриете N1 Casino, което очевидно е измама. Най-тревожното нещо за мен и семейството ми е, че казиното ме подведе, като поиска личната ми информация и банковата ми сметка, като каза, че ще бъде възстановена сумата. Когато изпратих информацията си, казиното не отговори на имейлите ми. Разбира се, възстановяването не се случи и няма друг начин да се свържете с мен. Много се страхувам за живота си и този на семейството ми.

Автоматичен превод:
Garas
преди 5 дни

Тогава смятам, че използването на средствата за потвърждаване на транзакцията в бъдеще ще бъде важно за вас. В ерата на интернет, ако се опитат да се възползват от вас, поне знаете за това и можете да действате. По този начин не можеш да докажеш нищо, просто го пишеш както си е било, а това според мен не е достатъчно.

Ако отидете в полицията и кажете, че парите ви са откраднати, полицията също ще ви зададе въпроси и ако не можете да докажете нищо, чудя се как щеше да стане.

Абсолютно не се опитвам да покривам казиното и не го приемам несериозно, защото ако самият аз бях в такава ситуация, щях да съм нервен и щях да направя всичко възможно, за да го оправя.

Пренебрегнахте другите неща, които ви попитах, свързахте ли се с банката, че сте имали този проблем, и опитахте ли да комуникирате с тях относно възстановяването на плащане? Имали ли сте също комуникация с казиното, където са ви обещали възстановяване?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 дни

Разбира се, имам всички разговори с казиното, които искат личната ми информация, за да си върна парите. Мога да докажа, че казиното ме е подвело, като ги е излъгало, че им е изпратило моята лична информация и сметка.

Автоматичен превод:
Garas
преди 3 дни

здравей

Мога ли да знам как вашата банка реагира на този проблем? Не можах да намеря тази информация тук. благодаря

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 дни

Моята банка отговори, че тъй като казиното конфискува депозитите ми, банката не може да продължи с компенсация, може само да анулира картата ми.

Автоматичен превод:
Garas
преди 2 дни

разбирам благодаря Има ли други действия, които все още можете да опитате? връщане на плащане, чрез картата например? Като гледам това ми се струва края. Тъй като беше само благоволението на казиното да обещае депозитите да бъдат върнати. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 дни

Толкова дълго N1 Casino се опитва да ме измами с лъжи, за да извлече личната информация и банковата сметка на семейството ми?

Автоматичен превод:
Garas
преди 23 часове

Това очевидно не е въпрос за мен. Връщаме се към частта, в която трябва да докажете това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 22 часове

Трябва ли да ви докажа, че са ми поискали личните ми данни и номера на сметката, за да върнат депозитите, които са конфискували, и връщането никога не е било направено, въпреки че им изпратих цялата си информация?

Автоматичен превод:
преди 22 часове

Трябва ли да ви докажа, че са ми поискали личните ми данни и номера на сметката, за да върнат депозитите, които са конфискували, и връщането никога не е било направено, въпреки че им изпратих цялата си информация?

Автоматичен превод:
преди 22 часове

Колко пари ви струваха?

Автоматичен превод:
Garas
преди 22 часове

Не, целият въпрос е, че много често казвате, че нечестната мотивация на казиното е доста очевидна за вас. За мен например не е така. Можете ли да докажете, че казиното има за цел да събира лични данни за злоупотреба с тях? Поради начина, по който го виждам, това е ваша загриженост и нещо, което все още не е доказано.

Мисля, че трябва да обсъдите това с местната служба за защита на личните данни или подобна служба.

Въз основа на жалбата, основната точка за нас е, че казиното умишлено е избрало да възстанови депозита, въпреки че не смятахме, че трябва да го правят. След това промениха мнението си. И двете жалби, които подадохте срещу това казино, бяха затворени поради причината, че искът ви за възстановяване на суми не е валиден.

Съжалявам, че съм толкова прям, но за мен останалото изглежда е въпрос на вашето мнение и следователно трябва да се консултирате със специалисти по GDPR.

Автоматичен превод:
Radka
преди 21 часове

Много е логично казиното да промени решението си веднага щом изпратих личните си данни и да не върна 580 евро, които ми конфискуваха. Надявам се хората, които видят моите съобщения, да се свържат с мен и ние можем да предприемем правни действия срещу измамата на казино n1 и прикриването от ваша страна, защото нямам финансовите средства да продължа сам. Надявам се клиентите, които са били измамени от вас и казино n1, да се свържат с мен, за да можете да платите за измамата.

Автоматичен превод:
1...11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини