Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумОбсъждане на жалбиN1 казино измама?

N1 казино измама? (страница 12)

 от Sa-br-ina21
|
66 448 преглеждания 243 отговора |
|
1...11 12 13
Jaro

Не мога да докажа това, знам само, че ако се проведе разследване, казиното е позволило картата да се използва в много акаунти с фалшиви данни, фалшиви телефонни номера и фалшиви имейли без никакво потвърждение или проверка на акаунта и аз съм писал това в жалбата ми.

Автоматичен превод:
Garas

Ами това е проблема според мен. Тогава всеки би могъл да каже това. В казината сметките не винаги се проверяват в началото, обикновено това е при първото или следващите тегления, освен ако не е необичайно. Но ако нямате нищо, което да го подкрепите, това вероятно би убедило нашия екип, ако беше вярно.

Все пак ще пробвам още нещо, ако са ти злоупотребили с картата, защо не си се свързал с банката, че тези транзакции не са от теб? Като алтернатива, нямате ли някаква двуфакторна проверка на транзакцията? Това е нещо, което е може би най-често срещаното в днешния свят, когато могат да възникнат ситуации като тази.

Освен това опитахте ли да опишете на банката какво се е случило с вас и да поискате възстановяване на плащане?

Може би не е най-добрият вариант, но от друга страна, ако не сте използвали парите, може да има някакъв смисъл.

Автоматичен превод:
Jaro

Направих всичко, което ми казахте и анулирах картата си, но те вече бяха направили таксите. Очевидно е, че не сте извършили разследване и че се опитвате да прикриете N1 Casino, което очевидно е измама. Най-тревожното нещо за мен и семейството ми е, че казиното ме подведе, като поиска личната ми информация и банковата ми сметка, като каза, че ще бъде възстановена сумата. Когато изпратих информацията си, казиното не отговори на имейлите ми. Разбира се, възстановяването не се случи и няма друг начин да се свържете с мен. Много се страхувам за живота си и този на семейството ми.

Автоматичен превод:
Garas

Тогава смятам, че използването на средствата за потвърждаване на транзакцията в бъдеще ще бъде важно за вас. В ерата на интернет, ако се опитат да се възползват от вас, поне знаете за това и можете да действате. По този начин не можеш да докажеш нищо, просто го пишеш както си е било, а това според мен не е достатъчно.

Ако отидете в полицията и кажете, че парите ви са откраднати, полицията също ще ви зададе въпроси и ако не можете да докажете нищо, чудя се как щеше да стане.

Абсолютно не се опитвам да покривам казиното и не го приемам несериозно, защото ако самият аз бях в такава ситуация, щях да съм нервен и щях да направя всичко възможно, за да го оправя.

Пренебрегнахте другите неща, които ви попитах, свързахте ли се с банката, че сте имали този проблем, и опитахте ли да комуникирате с тях относно възстановяването на плащане? Имали ли сте също комуникация с казиното, където са ви обещали възстановяване?

Автоматичен превод:
Jaro

Разбира се, имам всички разговори с казиното, които искат личната ми информация, за да си върна парите. Мога да докажа, че казиното ме е подвело, като ги е излъгало, че им е изпратило моята лична информация и сметка.

Автоматичен превод:
Garas

здравей

Мога ли да знам как вашата банка реагира на този проблем? Не можах да намеря тази информация тук. благодаря

Автоматичен превод:
Radka

Моята банка отговори, че тъй като казиното конфискува депозитите ми, банката не може да продължи с компенсация, може само да анулира картата ми.

Автоматичен превод:
Garas

разбирам благодаря Има ли други действия, които все още можете да опитате? връщане на плащане, чрез картата например? Като гледам това ми се струва края. Тъй като беше само благоволението на казиното да обещае депозитите да бъдат върнати. 🙁

Автоматичен превод:
Radka

Толкова дълго N1 Casino се опитва да ме измами с лъжи, за да извлече личната информация и банковата сметка на семейството ми?

Автоматичен превод:
Garas

Това очевидно не е въпрос за мен. Връщаме се към частта, в която трябва да докажете това.

Автоматичен превод:
Radka

Трябва ли да ви докажа, че са ми поискали личните ми данни и номера на сметката, за да върнат депозитите, които са конфискували, и връщането никога не е било направено, въпреки че им изпратих цялата си информация?

Автоматичен превод:

Трябва ли да ви докажа, че са ми поискали личните ми данни и номера на сметката, за да върнат депозитите, които са конфискували, и връщането никога не е било направено, въпреки че им изпратих цялата си информация?

Автоматичен превод:

Колко пари ви струваха?

Автоматичен превод:
Garas

Не, целият въпрос е, че много често казвате, че нечестната мотивация на казиното е доста очевидна за вас. За мен например не е така. Можете ли да докажете, че казиното има за цел да събира лични данни за злоупотреба с тях? Поради начина, по който го виждам, това е ваша загриженост и нещо, което все още не е доказано.

Мисля, че трябва да обсъдите това с местната служба за защита на личните данни или подобна служба.

Въз основа на жалбата, основната точка за нас е, че казиното умишлено е избрало да възстанови депозита, въпреки че не смятахме, че трябва да го правят. След това промениха мнението си. И двете жалби, които подадохте срещу това казино, бяха затворени поради причината, че искът ви за възстановяване на суми не е валиден.

Съжалявам, че съм толкова прям, но за мен останалото изглежда е въпрос на вашето мнение и следователно трябва да се консултирате със специалисти по GDPR.

Автоматичен превод:
Radka

Много е логично казиното да промени решението си веднага щом изпратих личните си данни и да не върна 580 евро, които ми конфискуваха. Надявам се хората, които видят моите съобщения, да се свържат с мен и ние можем да предприемем правни действия срещу измамата на казино n1 и прикриването от ваша страна, защото нямам финансовите средства да продължа сам. Надявам се клиентите, които са били измамени от вас и казино n1, да се свържат с мен, за да можете да платите за измамата.

Автоматичен превод:
Garas

Съжалявам, но имам и логично обяснение за това и то не включва неетични практики от казиното. Както казах, ако се опасявате, че личните ви данни ще бъдат компрометирани, опитайте с местния GDPR орган.

Пожелавам ви добър ден.

Автоматичен превод:

Казиното 22bet отвори акаунта, докато аз го бях затворил завинаги поради пристрастяване и отвори акаунта си, изпрати ми имейл и след това загубих 2700 евро, как е възможно, докато съм се самоизключил, казиното да отвори отново акаунта без мое желание? Моля казиното да възстанови парите, които съм загубил.

Автоматичен превод:

Изпратих вашия формуляр за оплакване, моля, помогнете ми Станах жертва на измама през 2021 г. беше открит акаунт с моите данни в 22bet, след това след известно време затворих акаунта поради пристрастяване наскоро акаунтът беше отворен отново без никакво мое искане поръчката и депозитите бяха направени акаунтът никога не е бил идентифициран от 2021 г., докато условията гласят, че идентифицирането и проверката са задължителни в случай на транзакции 2000 г. в моя случай условията на казиното не бяха изпълнени аз съм изпращам ви моментна снимка с условията, които държат идентификация и в моя случай бяха извършени транзакции над 5000 евро, разпоредбите не бяха спазени, както и откриването на сметката, която не съществува никъде, моето искане за повторно отваряне на вашата сметка Умолявам ви да одобрите молбата на жалбоподателя, така че парите от депозита да могат да ми бъдат върнати, тъй като разпоредбите бяха нарушени от казиното

Автоматичен превод:

Казиното 22bet отвори акаунта, докато аз го бях затворил завинаги поради пристрастяване и отвори акаунта си, изпрати ми имейл и след това загубих 2700 евро, как е възможно, докато съм се самоизключил, казиното да отвори отново акаунта без мое желание? Моля казиното да възстанови парите, които съм загубил.

Автоматичен превод:

Според мен казиното трябва да изясни защо смятат, че това е самоизключване.

Автоматичен превод:

Изпратих вашия формуляр за оплакване, моля, помогнете ми Станах жертва на измама през 2021 г. беше открит акаунт с моите данни в 22bet, след това след известно време затворих акаунта поради пристрастяване наскоро акаунтът беше отворен отново без никакво мое искане поръчката и депозитите бяха направени акаунтът никога не е бил идентифициран от 2021 г., докато условията гласят, че идентифицирането и проверката са задължителни в случай на транзакции 2000 г. в моя случай условията на казиното не бяха изпълнени аз съм изпращам ви моментна снимка с условията, които държат идентификация и в моя случай бяха извършени транзакции над 5000 евро, разпоредбите не бяха спазени, както и откриването на сметката, която не съществува никъде, моето искане за повторно отваряне на вашата сметка Умолявам ви да одобрите молбата на жалбоподателя, така че парите от депозита да могат да ми бъдат върнати, тъй като разпоредбите бяха нарушени от казиното

Автоматичен превод:

Ако не се лъжа, днес си разменихме няколко имейла. Е, знам, че изглежда, че казиното е действало доста нерационално и бих искал да разреша проблема тук и сега, но знаете, че това не е нещо, което бих могъл да направя. Моля, дайте малко време на екипа по жалбите. Знам, че въпросът е спешен; Аз го правя. В момента има тонове оплаквания, така че, моля, опитайте се да избягвате казиното; опитайте се да устоите.

Запознати ли сте с нашата зона за отговорен хазарт? Само в случай, че някога се нуждаете от повече тихо пространство или съвети как да стоите далеч от хазарта, тази връзка ще ви помогне . 👈

Автоматичен превод:

Разбира се, че искам да стоя настрана от това конкретно казино, затова поисках изключването и казиното отвори отново сметката без мое съгласие. Помислете, че е открил сметката, без тази сметка изобщо да бъде идентифицирана, и е позволил транзакции на стойност 5000 евро и повече, докато разпоредбите гласят, че идентификацията на сметката се изисква за транзакции на стойност 2000 евро и повече. Искам да се намери решение и казиното да не злоупотребява с депозитите, като заблуждава семейството и нарушава разпоредбите. Искам да ми помогнете да получа възстановяване на всички депозити (казиното отказва да отговори на имейлите ми за разяснение как е открита сметката и дали някога са използвани валидни документи за моята самоличност и идентификация на сметката).

Автоматичен превод:
1...11 12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини