ФорумОбсъждане на жалбиMostbet подводно казино

Mostbet подводно казино (страница 4)

преди 3 години от Mrkvido1212
|
34185 преглеждания 108 отговора |
|
1...3 4 56
преди 2 години

Затова докладвам, че преведох остатъка от парите и подадох заявка за теглене и вече съм свършил парите. Така че с късмет получих парите си обратно и закривам акаунта.

Автоматичен превод:
PatrikH.1
преди 2 години

Нямам представа защо казиното върна състоянието на акаунта в това състояние, но фактът, че са ограничили максималната сума на залога, предполага, че другите не харесват начина ви на въртене 🙂 .

Радвам се, че беше възможно да се върти дори при тези условия.

Благодаря много за информацията и успех на други места. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, така е. Те са измамници. Изобщо не препоръчвам да играете. Първо, спечелих 200 000 с тях. Изпратиха ми парите без проблеми. След сумите пак отказаха да изтеглят другата половина. разбира се, след седмица загубих втората половина или ме отхвърляха всеки ден... тогава. след около месец се опитах да депозирам отново и започнах да играя и отново успях да спечеля 100 хиляди... и отново ми изпратиха половината, а другата половина от Не мога да ги получа. когато пиша на поддръжката. така ми писаха ... ВЗИМАМЕ ТЕ ЗА ИГРАЧ И ТРЯБВА ДА ИГРАЕШ!!!!!! Със сигурност не очаквах такъв отговор ... да ме принуди да играя, така че да загубя .... НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ VUBE PLAY ... нямам думи за тях ...

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
преди 2 години

Измамници..не знам други думи за тях....и мен ме измъкнаха

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, така е. Те са измамници. Изобщо не препоръчвам да играете. Първо, спечелих 200 000 с тях. Изпратиха ми парите без проблеми. След сумите пак отказаха да изтеглят другата половина. разбира се, след седмица загубих втората половина или ме отхвърляха всеки ден... тогава. след около месец се опитах да депозирам отново и започнах да играя и отново успях да спечеля 100 хиляди... и отново ми изпратиха половината, а другата половина от Не мога да ги получа. когато пиша на поддръжката. така ми писаха ... ВЗИМАМЕ ТЕ ЗА ИГРАЧ И ТРЯБВА ДА ИГРАЕШ!!!!!! Със сигурност не очаквах такъв отговор ... да ме принуди да играя, така че да загубя .... НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ VUBE PLAY ... нямам думи за тях ...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден,

в такъв случай препоръчвам да подадете жалба - моля, щракнете тук .

В жалбата включете всички имейли, print screens, накратко всичко свързано с това поведение.

Нашият екип ще го разгледа, моля, не играйте още, ако загубите парите си, няма да има какво да се занимавате .


Автоматичен превод:
преди 2 години

добри хора,


Регистрирах се и направих 4 депозита през mbway. Сложих всичките си данни, проверих имейла и мобилния си телефон. Междувременно направих две тегления и двете вече са обработени и казват, че са изплатени успешно. Дори не съм изпратил никакви документи. Ако до дни получите парите, ще бъдете избран за най-добрата къща без бюрокрация.


Давам лични новини. Прегръдка


Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999
преди 2 години

Момчета, изглежда като лъжа.

Тази сутрин направих две тегления и сега (следобед) отидох да видя и вече имам парите в сметката.

Депозиране през mbway и теглене чрез метода SEPA.

Невероятен! Без да пратя нито един документ, просто проверих мобилния номер, проверих имейла и попълних всички полета със звездичка в личните настройки. Просто невероятно, никога не се е случвало в букмейкър, винаги с бюрокрация.


лична прегръдка

Автоматичен превод:
преди 2 години

добри хора,


Регистрирах се и направих 4 депозита през mbway. Сложих всичките си данни, проверих имейла и мобилния си телефон. Междувременно направих две тегления и двете вече са обработени и казват, че са изплатени успешно. Дори не съм изпратил никакви документи. Ако до дни получите парите, ще бъдете избран за най-добрата къща без бюрокрация.


Давам лични новини. Прегръдка


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

можете ли да споделите вашата история на теглене, моля? За предпочитане под формата на печатен екран. Благодаря ти.

В момента не бих посмял да обвиня някой в лъжа. 🙂


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, изпращам print screen. Прегръдка на всички file

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ви любезно 😀. Жалко е, че името на казиното не се вижда, както и датите на транзакциите, може би следващия път 😉.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

добри хора,

В предишния пост похвалих mostbet, но забравете. Те са дигитални крадци.

От 6-та плячка всички бяха отхвърлени! И този, когото съдех, като се самоизключих, казаха, че ще ми задържат парите.

Много лошо.


Вече се изключвам, и стойте далеч от този букмейкър, тарикати са от глава до пети.


В следващия пост ще сложа снимката на обира, който направиха, последното теглене, което се обработваше, те ще отменят тегленето, защото ме изключва.

Нелепо, така или иначе.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мога да сложа разпечатката или снимката тук, не знам защо казино гуру, това ще помогне много на хората да не изпаднат в тази грешка, която е най-залаганата.. ако можете да я изпратите по имейл и публикувате това, кажи ми тук в отговора на казино гуру.

Момчета, стойте далеч от mostbet, моля.


Прегръдка

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999
преди 2 години

Знаете ли какво, подайте жалба - дайте ни шанс да прегледаме всички доказателства и екранни снимки, които имате. Освен това оплакванията са видими за всички играчи, така че можете да дадете пример на други, които може да се поколебаят да го направят.

Ако сте съгласни, просто щракнете тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Опитвам се да избера, явно се е загубил като чета другите приноси. Залог от 300 000 CZK - теглене на 80 000 CZK вероятно няма да се осъществи...

Автоматичен превод:
PatrikH.1
преди 2 години

Най-накрая получихте ли парите си?

Автоматичен превод:
vzhw8k79v8
преди 2 години

Здравейте, съжалявам, че имате проблеми с казиното. Забелязах, че сте подали жалба до нас относно това казино. Надявам се, че ще можем да ви помогнем. Между другото, колко време мина, откакто подадохте заявление за теглене?

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: добавена връзка за оплакване
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, вчера поисках теглене. Все още обаче има проблем с факта, че казиното изисква оторизация на телефонен номер за теглене на пари, който не може да бъде оторизиран и никой от техническата поддръжка не го решава. Някакъв робот или някой просто ми пише с автоматичен въпрос и когато опиша целия проблем, нищо не се случва.

Автоматичен превод:
vzhw8k79v8
преди 2 години

здравей

това не звучи много добре, защото според мен това е проблем, който трябва да се реши от техническата поддръжка, което може да отнеме повече време. Разбирам, че след въвеждане на телефонния номер трябва да пристигне код за оторизация, който след това се въвежда в акаунта, така ли е?

Бих се опитал да разбера в сервизните настройки на оператора дали такова съобщение е блокирано по някакъв начин, или операторът няма представа или не вижда спряно входящо съобщение. Имах подобен проблем преди няколко години и се оказа, че операторът блокира SMS кодовете ми от банката.

Може би си струва да опитате.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Няма проблем с оператора. Писах на техническата поддръжка 3 пъти, че искам авторизация на моя номер, който също предоставих. Мисля, че казиното просто търси причини да не плати парите. Доколкото прочетох, има още хора, които имат подобни причини - може би трябва да се съберем и да подадем искане за разследване от Европейската комисия и надзора на интернет казината, изглежда не е измама.. Солиден оператор със сигурност не работи така, това е моето мнение. Сега се опитах да играя онлайн за първи път и изглежда за последен път. Досега ми е струвало 300 000 CZK - разбира се, че ще го реша по всички законни начини, няма да се оставя да ме ограбят. Вече съм разрешил всичко с банката, която вече е започнала съдебно дело.

Автоматичен превод:
vzhw8k79v8
преди 2 години

Добре,

в такъв случай ще се радваме, ако ни дадете възможност да проследим развитието на тези правни начини. С какво се занимава банката сега? Разбира се, ще се опитаме да помогнем и чрез жалба, подадена при нас, но се интересуваме и по други начини.

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини