ФорумОбсъждане на жалбиMostbet подводно казино

Mostbet подводно казино (страница 3)

преди 3 години от Mrkvido1212
|
32971 преглеждания 98 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
PatrikH.1
преди 2 години

Не мисля, че нищо в акаунта им е подходящо за тях. Това обаче не променя факта, че начинът, по който предават информация и общуват с играча, е ужасяващ, ако решат да замразят/закрият сметката или да проверят произхода на депозита, играчът винаги трябва да получи логично обяснение и да бъде способни да се защитят. Що се отнася до проверката, за съжаление зависи от казиното и персонала, какви документи се изискват от играча, това, което описвате е като цяло, и освен това те могат да възприемат чешките играчи като рискови, оттук и призива.

Разбира се, можете да се обърнете и към адвокат, но определено ще ви трябва адвокат с опит в тази среда и това няма да е евтина афера. Наистина първо опитайте с лицензиращия орган.


Автоматичен превод:
PatrikH.1
преди 2 години

Както казах, тази комуникация просто не е добра. Доколкото мога да преценя, има задълбочен преглед на вашия акаунт и явно не искат да посочат причина. Тук можем само да гадаем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всъщност не знам какво искат да проучат, когато бях в акаунта си около 30 минути след въвеждането на няколко съвета, може би все още е в случай, че документите не трябваше да бъдат записани преди да започна да залагам, но нищо не направи аз го направя, та си помислих, че документите ще се заредят само ако искам да направя избор, не се сещам за друга причина, още не виждам адвокат, само се надявам да ми се обадят по скайпа, че ще ме потвърдят и че ще покажа документите отново и се надявам спокойствието и сметката да бъдат замразени, но може би това е просто тяхната политика как да вървят нещата (тъй като ми писаха, че дори след проверка в Skype, ще изчакам още 14 до 30 дни за отваряне), като цяло това е изключително.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не им казах много, но си мислех, че всичко ще бъде наред след разговора по Skype. Мисля обаче, че ако имаш пари там, ще се появят тези проблеми. Не съм обвинявал нищо или не знам как да наруша бонус правилата. Направих депозит от 3000 и играх на живо и някое казино и записах 30 000. Тегленето внезапно не беше възможно и внезапно беше замразена сметка.

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
преди 2 години

Радвай се, че имаш депозит от 3000, аз имах 10000 и съм на хапчета, трябва да се защитаваме някак си, нали?

Автоматичен превод:
Mrkvido1212
преди 2 години

Какво искаше да покаже Skype на това?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, мисля, че и ти ги загуби. Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Лесно можем да се договорим за съвместно дело, не мисля, че някой лицензиращ орган може да направи нещо.

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
Mrkvido1212
преди 2 години

Искаха ли са документи и тези неща, преди да започнете да играете или когато искате да изберете?

Автоматичен превод:
Mrkvido1212
преди 2 години

Смятам да се защитавам чрез адвокат по тези въпроси. Дори и да ми струва малко пари, просто няма да ме вземат за 10 000 без причина.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бих разбрал, че тя би искала да провери някои желания за мръсни пари в случай, че вкарам парите в сметката и бих искал да ги изтегля незабавно, но не беше, обикновено поставям там, обикновено залагам 3 залога и след това 1 какво не излезе така че в момента все още съм на 10000 но не направих заявка за избор, просто няма смисъл за мен и освен това дори не посочиха причината за блокирането, просто написаха да изпратят документи към селфито и след това че ще има Skype

Автоматичен превод:
преди 2 години

И това обаждане по Skype вече е проведено? Те обикновено също питат за някои неща, които само титулярят на сметката може да знае. Напр. какъв беше последният залог, колко депозита бяха направени по сметката, какъв начин на плащане и т.н.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Обаждането ще се проведе на 18.6. в 10.20 може да питат каквото си искат, просто прасета, но аз съм виновен, че изобщо го започнах

Автоматичен превод:
PatrikH.1
преди 2 години

Сигурно е ужасно чувство, но се опитайте да съдействате на разговора и, ако е възможно, не гледайте никакви бележки, за съжаление може да изглежда ненадеждно.

Технически все още не съм загубил нищо. И ако мога да коментирам допълнително, тогава той трябва да каже, че самият Mrkvido1212 заяви, че по принцип не е запознат с автобусните условия и няма представа как могат да бъдат нарушени (е, ако не ги разбирате или не ги разбирате знае за тях изобщо - тогава лесно), той също каза, че казиното не разбира причината, която му е дадена, така че е напълно възможно той несъзнателно да е нарушил правилата и просто да не е разбрал причината. Не казвам, че е така, но нямаме представа какво се е случило. Затова, моля, не вземайте пример от ситуацията му в момента, всичко можеше да се случи.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
PatrikH.1
преди 2 години

Бих се заклел, когато парите не плащат. Сега все още има шанс да ги вземете и мисля, че си струва 10 000. Дори ако човек трябва да играе на театър и да се усмихва, дори ако казиното го мрази от дъното на сърцето ми. Просто участвайте в разговора, отговорете на това, което питат. Не говорете с никой друг, не гледайте навън, сякаш търсите някаква помощ и т.н.

Ако не знаете отговора на нещо подобно, просто кажете, че не помните. Не се опитвайте да измислите нещо, защото тогава може да ви хванат, че отговорите не отговарят на реалността.

Автоматичен превод:
Mrkvido1212
преди 2 години

Типични сайтове за измама

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че разговорът по Skype се проведе едва днес, тъй като преместих датата от 18.6 за днес поради празника, Skype вървеше добре, искаха да покажат документите, след това зададоха няколко въпроса, на които просто отговорих, отне 5 минути като цяло накрая казаха, че сметката е размразена от 15 дни до 30 дни, но е ужасно. Кой знае какви са им практиките, все пак, ако всичко е наред, защо трябва да се чака още 30 дни

Автоматичен превод:
PatrikH.1
преди 2 години

Стискам палци, но минах през абсолютно същото и не замразява акаунта. Вярваш или не.

Автоматичен превод:
Mrkvido1212
преди 2 години

Вътрешно се примирих, че глупостта си има цена. За всеки случай ще се опитам да се свържа с адвокат, имам записан скайп разговора, както и информацията, която ще го размрази

Автоматичен превод:
PatrikH.1
преди 2 години

Фактът, че преместиха крайния срок, ми се струва акцент. Въпреки това съм по-загрижен, че 15 до 30 дни са предвидени като време, през което те ще оценят обаждането по Skype и ще оценят целия въпрос.

Във всеки случай стискайте палци и разбира се, уведомете ме за резултата.

В най-лошия случай можем да се опитаме да разследваме всичко по жалба.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ами имам информация, размразиха ми сметката днес, т.е. 1 ден след обаждането по Skype, за всеки случай ограничиха депозита по сметката ми до 100 CZK/залог, но имам само 4700 за теглене от 10 000, което е равна на сбора на сумата, която прехвърлих преди замразяването, което за мен в момента означава, че трябва да прокарам останалите 5300 CZK след залози от 100 kc, за да мога впоследствие да изтегля цялата сума от 10 хиляди, което е разбира се доста безполезно, ще опитам така или иначе, в противен случай също исках да добавя, че тези измамници вземат 3% от сумата на депозита и също 3% от сумата за теглене, така че само за доброто на другите, избягвайте тези глупости.

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини