ФорумОбсъждане на жалбиMostbet подводно казино

Mostbet подводно казино (страница 2)

преди 3 години от Mrkvido1212
|
34202 преглеждания 108 отговора |
|
1 2 3...6
преди 2 години

Описах проблема си по-горе в теми

Автоматичен превод:
Mrkvido1212
преди 2 години

Това е най-голямата грешка в живота ми 🙁.

Автоматичен превод:
PatrikH.1
преди 2 години

Бих започнал с жалба до лицензиращия орган, който лицензира казиното. В случая Кюрасао. Все пак ще подам жалба при нас и, ако е необходимо, ще ви посъветваме как правилно да се свържете с лицензиращия орган, ако не можем да помогнем. Оплакванията са тук:

https://casino.guru/complaints/create

Не мога да си представя, че трябва да седите и да чакате 14-30 дни за разговор по Skype сега, пълно възмущение.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Че съм нарушил всички бонус точки и поради тази причина са ми блокирали акаунта и имате 30 хиляди от тях?

Автоматичен превод:
преди 2 години

И кои конкретни бонус условия е трябвало да нарушите, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Всички тях. Исках да изтегля сумата от сметката на играта и след това тези предположения и извинения .. Онлайн чатът не можа да попита мениджъра защо ми замразиха акаунта и все още има. Не знам за някакви бонус нарушения и може би не е така. Бих искал да ги накажа по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Mrkvido1212
преди 2 години

Вероятно ще бъде трудно, ако нямат чешки лиценз и седалището им някъде в Кипър, трудно е да се каже дали чешките съдилища биха могли да направят нещо по въпроса.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Е, уж управителят не е имал време преди, така че трябва да чакам до 18.6. Преди да ми се обади по скайпа, въпреки че не знам защо трябва да е така, като вече съм изпратил селфи с всички документи, което е странно само по себе си, но нека е крайно, дори да се обади аз в Skype, за да проверя допълнително и да изпратя отново документа, така че уж отнема още 14 до 30 дни, преди да замръзне като мен, просто все още имам 10 000 там, които поставих там и направих 3 залога на живо, 2 излязоха и 1 не, така че не разбирам какво искат или искат на същия номер.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ще изчакам другите им безсмислени искания, с които Skype се свърже и после тези 30 дни преди да замръзне, ако това не стане, определено ще започнат да се защитават.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че не разчитайте на това. Бях по скайп и вестници и селфита по същия начин, но така или иначе няма да те разочароват.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ще изчакам другите им безсмислени искания, с които Skype се свърже и после тези 30 дни преди да замръзне, ако това не стане, определено ще започнат да се защитават.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мисля, че е твой дълг да чакаш така. Самият факт, че проверката на Skype се забавя непропорционално е доста несправедлив.

Предлагам да се свържете с лицензиращия орган, а не с чешкия съд. В този случай, за съжаление, Antilephone.

Прилагам валидатор на лиценз:

https://bit.ly/3NpJeH3 и имейл до органа: complaints@antilphone.com


За съжаление не мога да кажа, че има голям шанс органът да разгледа вашата жалба.




Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Всички тях. Исках да изтегля сумата от сметката на играта и след това тези предположения и извинения .. Онлайн чатът не можа да попита мениджъра защо ми замразиха акаунта и все още има. Не знам за някакви бонус нарушения и може би не е така. Бих искал да ги накажа по някакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Останах с впечатлението, че като причина за блокиране са ви дадени нарушени правила. Не беше ли така?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря, все пак ще пробвам, както се казва глупостите се плащат и там беше за да си направя сметка. Както и да е, не наруших никакви условия, никакъв бонус, нищо, обикновено сложих 10 000 в акаунта си и направих около 3 залога, така че не разбирам защо го предадоха и за други, когато ме провериха сами, не са видели Скайя, значи не могат да ограбват хората така, нали? Нямат какво да се оправдават.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Само си бия главата, че няма чешки лиценз, че съм идиот, но вероятно съм сложил фалшиви ревюта и също така на факта, че mostbet публикува на сайта си, че има някаква легална марка в Чехия Република в случай на защита на играча, така че не знам дали някои чешки власти можеха да направят нещо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Има ли шанс да успеете да ми помогнете с това?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви, че споделихте опита си. Ще се опитам да следя правилата и условията, ако казиното предостави голям бонус за добре дошли.

Дано проблемите ви се решат

Автоматичен превод:
Sinn_Sunthorn
преди 2 години

Наистина не препоръчвам да играете там, ако не искате да губите пари

Автоматичен превод:
PatrikH.1
преди 2 години

този излязъл, добре, благодаря!

Нов съм в нещата тук, ще се опитам да се поуча от всеки случай. Желая ти добро

Автоматичен превод:
PatrikH.1
преди 2 години

Съжалявам, в момента нямаме възможност да помогнем, защото проблемът е свързан със спортни залагания. Но докато го чета, ми създава впечатлението, че сметката ви се проверява за по-висок депозит, освен това, ако заложите само няколко пъти, може да запише чек за пране на пари. За съжаление, това не променя факта, че ако те решат да останат несправедливи, имате шанс само с лицензиращия орган и това не е добра перспектива.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Заложих няколко пъти, защото сметката ми замръзна след 4-ия залог и не можех да залагам повече, не знам дали депозита от 10 000 е по-висок депозит, така или иначе не направих нищо, което да ги накара да го направят , и все пак като проверявам нечие селфи с документи, така че е странно, изпратих им и извлечение от банковата сметка, че плащането е извършено, общо взето всичко, но все още трябва да чакам проверка на Skype, точно както написах вината е моя че направих сметка с тези гадове, които нямат чешки лиценз, грешка, която ми струва 10 000 и освен това дори не мога да се защитя, което е странно в днешно време

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бих разбрал, че тя би искала да провери някои желания за мръсни пари в случай, че вкарам парите в сметката и бих искал да ги изтегля незабавно, но не беше, обикновено поставям там, обикновено залагам 3 залога и след това 1 какво не излезе така че в момента все още съм на 10000 но не направих заявка за избор, просто няма смисъл за мен и освен това дори не посочиха причината за блокирането, просто написаха да изпратят документи към селфито и след това че ще има Skype

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини