Това е най-голямата грешка в живота ми 🙁.
It's the biggest mistake of my life 🙁.
Je to masakr největší chyba v mém životě 🙁.
Бих започнал с жалба до лицензиращия орган, който лицензира казиното. В случая Кюрасао. Все пак ще подам жалба при нас и, ако е необходимо, ще ви посъветваме как правилно да се свържете с лицензиращия орган, ако не можем да помогнем. Оплакванията са тук:
https://casino.guru/complaints/create
Не мога да си представя, че трябва да седите и да чакате 14-30 дни за разговор по Skype сега, пълно възмущение.
I would start with a complaint to the licensing authority that licensed the casino. In this case, Curacao. However, I would still file a complaint with us and, if necessary, we would advise how to properly contact the licensing authority if we could not help. Complaints are here:
https://casino.guru/complaints/create
I can't imagine you having to sit and wait 14-30 days for a Skype call now, utter outrage.
Já bych začala stížností na licenční autoritě, která poskytla kasínu licenci. V tomto případě tedy Curacao. Nicméně i tak bych podala stížnost u nás a v případě potřeby poradíme jak správně kontaktovat licenční autoritu, pokud bychom nemohli pomoci my. Stížnosti jsou zde:
https://casino.guru/complaints/create
Nedokáži jsi představit, že teď máte sedět a čekat 14-30dní na Skype hovor, naprostá nehoráznost.
Че съм нарушил всички бонус точки и поради тази причина са ми блокирали акаунта и имате 30 хиляди от тях?
That I violated all the bonus points and for that reason they blocked my account and you have 30 thousand of them?
Že prý jsem porušil všechny body bonusu a z toho důvodu mi zablokovali účet a nich 30tisic.co máte vy?
Всички тях. Исках да изтегля сумата от сметката на играта и след това тези предположения и извинения .. Онлайн чатът не можа да попита мениджъра защо ми замразиха акаунта и все още има. Не знам за някакви бонус нарушения и може би не е така. Бих искал да ги накажа по някакъв начин.
All of them. I wanted to withdraw the amount from the game account and then these guesses and excuses .. Online chat unable to ask the manager why they frozen my account and still around. I don't know about any bonus violations and maybe it's not. I'd like to punish them somehow.
Prý všechny. Chtěl jsem vybrat částku z herního účtu a pak tyto dohady a výmluvy.. On line chat neschopný, že se musejí zeptat managera proč mi zmrazili účet a stále dokola. O žádném porušení bonusu nevím a snad to ani nejde. Rád bych je nějak potrestal.
Вероятно ще бъде трудно, ако нямат чешки лиценз и седалището им някъде в Кипър, трудно е да се каже дали чешките съдилища биха могли да направят нещо по въпроса.
It will probably be difficult if they do not have a Czech license and their registered office somewhere in Cyprus, it is difficult to say whether the Czech courts would be able to do anything about it.
To bude asi těžké když nemají českou licenci a sídlo někde na Kypru, těžko říct zda by na to české soudy něco zmohly
Е, уж управителят не е имал време преди, така че трябва да чакам до 18.6. Преди да ми се обади по скайпа, въпреки че не знам защо трябва да е така, като вече съм изпратил селфи с всички документи, което е странно само по себе си, но нека е крайно, дори да се обади аз в Skype, за да проверя допълнително и да изпратя отново документа, така че уж отнема още 14 до 30 дни, преди да замръзне като мен, просто все още имам 10 000 там, които поставих там и направих 3 залога на живо, 2 излязоха и 1 не, така че не разбирам какво искат или искат на същия номер.
Well, allegedly the manager didn't have time before, so I have to wait until 18.6. Before he calls me on Skype, even though I don't know why I should be so, when I've already sent a selfie with all the documents, which is strange in itself, but let it be, extreme, even if he calls me on Skype to further verify and resubmit the document so it allegedly takes another 14 to 30 days before it freezes like me, it's just that I still have the 10,000 there that I put in there and made 3 live bets, 2 came out and 1 didn't, so I don't understand what they want or wanted at the same number.
No údajně manažer neměl dříve čas, takže musím čekat do 18.6. Než mi zavolá na Skype i když důvod proč to tak má být neznám, když už jsem poslal selfii se všemi doklady což je samo o sobe divne ale budiž, extrem je ze i když mi zavolá na ten Skype k dalšímu ověření a znovu předložení dokladu tak trvá údajně dalších 14 až 30 dnů než to odmrazi jako mě jde jen o to ze tam mam stále těch 10000 které jsem tam vložil a udělal 3 live sázky 2 vyšli a 1 ne takže jsem na stejném čísle vůbec nechápu o co jim jde nebo šlo.
Ще изчакам другите им безсмислени искания, с които Skype се свърже и после тези 30 дни преди да замръзне, ако това не стане, определено ще започнат да се защитават.
I'll wait for their other nonsensical requests that Skype contact and then those 30 days before it freezes, if that doesn't happen, they'll definitely start defending themselves.
Já počkám na ty jejich další nesmyslné požadavky ten Skype kontakt a pak těch 30 dnů než to odmrazi pokud k tomu nedojde tak se určitě začnu bránit.
Така че не разчитайте на това. Бях по скайп и вестници и селфита по същия начин, но така или иначе няма да те разочароват.
So don't count on it. I've been on Skype and papers and selfies the same way, but they won't let you down anyway.
Tak s tím nepočítejte. Byl jsem na tom stejně Skype a doklady a selfii, ale stejně vám to neodmrazi.
Ще изчакам другите им безсмислени искания, с които Skype се свърже и после тези 30 дни преди да замръзне, ако това не стане, определено ще започнат да се защитават.
I'll wait for their other nonsensical requests that Skype contact and then those 30 days before it freezes, if that doesn't happen, they'll definitely start defending themselves.
Já počkám na ty jejich další nesmyslné požadavky ten Skype kontakt a pak těch 30 dnů než to odmrazi pokud k tomu nedojde tak se určitě začnu bránit.
Не мисля, че е твой дълг да чакаш така. Самият факт, че проверката на Skype се забавя непропорционално е доста несправедлив.
Предлагам да се свържете с лицензиращия орган, а не с чешкия съд. В този случай, за съжаление, Antilephone.
Прилагам валидатор на лиценз:
https://bit.ly/3NpJeH3 и имейл до органа: complaints@antilphone.com
За съжаление не мога да кажа, че има голям шанс органът да разгледа вашата жалба.
I don't think it's your duty to wait like that. The mere fact that Skype verification is disproportionately delayed is quite unfair.
I suggest contacting the licensing authority rather than the Czech court. In this case, unfortunately, Antillephone.
I enclose a license validator:
https://bit.ly/3NpJeH3 and email to authority: complaints@antilphone.com
Unfortunately, I cannot say that there is a good chance that the authority will deal with your complaint.
Nemyslím, si že je tvojí povinností takhle čekat. Už jen fakt, že Skype verifikace je neúměrně pozdržena je dost nefér.
Navrhuji spíše než na český soud, obrátit se na licenční autoritu. V tomto případě bohužel Antillephone.
Přikládám validátor licence:
https://bit.ly/3NpJeH3 a email na autoritu: complaints@antilphone.com
Nemohu bohužel říci, že by byla velká šance, že se autorita bude vaší stížností zabývat.
Всички тях. Исках да изтегля сумата от сметката на играта и след това тези предположения и извинения .. Онлайн чатът не можа да попита мениджъра защо ми замразиха акаунта и все още има. Не знам за някакви бонус нарушения и може би не е така. Бих искал да ги накажа по някакъв начин.
All of them. I wanted to withdraw the amount from the game account and then these guesses and excuses .. Online chat unable to ask the manager why they frozen my account and still around. I don't know about any bonus violations and maybe it's not. I'd like to punish them somehow.
Prý všechny. Chtěl jsem vybrat částku z herního účtu a pak tyto dohady a výmluvy.. On line chat neschopný, že se musejí zeptat managera proč mi zmrazili účet a stále dokola. O žádném porušení bonusu nevím a snad to ani nejde. Rád bych je nějak potrestal.
Останах с впечатлението, че като причина за блокиране са ви дадени нарушени правила. Не беше ли така?
I had the impression that as a reason for blocking you were given broken rules. Wasn't that so?
Já jsem měla dojem, ža jako důvod blokace Vám uvedli porušené pravidel. Nebylo to tak?
Благодаря, все пак ще пробвам, както се казва глупостите се плащат и там беше за да си направя сметка. Както и да е, не наруших никакви условия, никакъв бонус, нищо, обикновено сложих 10 000 в акаунта си и направих около 3 залога, така че не разбирам защо го предадоха и за други, когато ме провериха сами, не са видели Скайя, значи не могат да ограбват хората така, нали? Нямат какво да се оправдават.
Thanks, anyway, I'll try, as they say nonsense is paid and it was there to make an account. Anyway, I didn't break any conditions, no bonus, nothing, I normally put 10,000 in my account and made about 3 bets, so I don't understand why they betrayed it and for others, when they checked me on their own, they didn't see Skyia, so they can't rob people like that, can they? They have nothing to justify.
Děkuji, každopádně to zkusím, jak se říká za blbost se platí a to byla si tam účet udělat. Každopádně jsem neporušil žádné podmínky, žádný bonus nic, normálně jsem si vložil na účet 10 tisíc a udělal asi 3 sázky takže nechápu vůbec proč to znrazili a za další když přece si mě ověřili jednak selfii jednak pak Skype tak přece nemůžou takhle okrást lidi ne? To přece nemají ani čím zdůvodnit.
Само си бия главата, че няма чешки лиценз, че съм идиот, но вероятно съм сложил фалшиви ревюта и също така на факта, че mostbet публикува на сайта си, че има някаква легална марка в Чехия Република в случай на защита на играча, така че не знам дали някои чешки власти можеха да направят нещо.
I'm just beating my head that it doesn't have a Czech license that I'm an idiot, but I probably put on fake reviews and also on the fact that mostbet publishes on its website that it has some legal brand in the Czech Republic in case of player protection, so I don't know if maybe some Czech authorities could have done something.
Prostě sám se biju do hlavy že to nemá českou licenci že jsem idiot, ale dal jsem asi na falešné recenze a také na to že na svých stránkách publikuje mostbet že má v Česku nějakou legální značku i pro případ ochrany hráčů takže nevím zda by s tím třeba nějaké české úřady mohly něco udělat no.
Има ли шанс да успеете да ми помогнете с това?
Is there any chance you might be able to help me with this?
Je nějaká sance, že byste mi s tím případně pomohli?
Благодаря ви, че споделихте опита си. Ще се опитам да следя правилата и условията, ако казиното предостави голям бонус за добре дошли.
Дано проблемите ви се решат
Thank you for sharing your experience. I'll try to keep an eye on terms and conditions if casino grants a big welcome bonus.
Hope your problems get solved
Наистина не препоръчвам да играете там, ако не искате да губите пари
I don't really recommend playing there if you don't want to lose money
Moc vám nedoporučuji tam hrát pokud nechcete přijít o peníze
този излязъл, добре, благодаря!
Нов съм в нещата тук, ще се опитам да се поуча от всеки случай. Желая ти добро
this one out, ok, thankie!
I'm new to things here, will try to learn from every case. Wish you well
Съжалявам, в момента нямаме възможност да помогнем, защото проблемът е свързан със спортни залагания. Но докато го чета, ми създава впечатлението, че сметката ви се проверява за по-висок депозит, освен това, ако заложите само няколко пъти, може да запише чек за пране на пари. За съжаление, това не променя факта, че ако те решат да останат несправедливи, имате шанс само с лицензиращия орган и това не е добра перспектива.
I am sorry, we do not have the opportunity to help at the moment, because the problem is related to sports betting. But as I read it, it gives me the impression that your account is being checked for a higher deposit, moreover, if you only bet a few times, it could record a check for money laundering. Unfortunately, this does not change the fact that if they decide to remain unfair, you only have a chance with the licensing authority and that is not a good prospect.
Je mi líto, v současné době nemáme možnost pomoci, protože problém je spojen se sportovním sázením. Ale jak to tak čtu, působí to na mě dojmem, že Váš účet prověřují z důvodu vyššího depositu, navíc, pokud jste jen párkrát vsadil, mohlo by to nahrávat prověření kvůli praní špinavých peněz. To ovšem bohužel nic nemění na tom, že pokud se rozhodnou zachovat nefér, máte šanci pouze s licenční autoritou a to není dobrá vyhlídka.
Заложих няколко пъти, защото сметката ми замръзна след 4-ия залог и не можех да залагам повече, не знам дали депозита от 10 000 е по-висок депозит, така или иначе не направих нищо, което да ги накара да го направят , и все пак като проверявам нечие селфи с документи, така че е странно, изпратих им и извлечение от банковата сметка, че плащането е извършено, общо взето всичко, но все още трябва да чакам проверка на Skype, точно както написах вината е моя че направих сметка с тези гадове, които нямат чешки лиценз, грешка, която ми струва 10 000 и освен това дори не мога да се защитя, което е странно в днешно време
I bet a few times because my account froze after the 4th bet and I couldn't bet anymore, I don't know if the deposit of 10,000 is a higher deposit, anyway I didn't do anything that could lead them to do so, and yet when I check one's selfie with documents so it's weird, I also sent them a statement of the bank account that the payment was made, basically everything but I still have to wait for the Skype verification, just as I wrote it's my fault that I made an account with these bastards who do not have a Czech license, a mistake that costs me 10,000 and, moreover, I can't even defend myself, which is strange nowadays
Pár krát jsem vsadil, protože mi po 4. sázce zmrazili účet a již jsem vsadit nemohl, nevím zda vklad 10000 je vyšší depozit, každopádně jsem neudělal nic, co by je k tomu mohlo vést, a přece když si člověka ověři způsobem selfii s doklady tak je to zvláštní, poslal jsem jim i výpis bankovního účtu že kterého byla platba realizována, v podstatě vše ale stejně musím čekat na to Skype ověření, prostě jak jsem psal je to má chyba že jsem si udělal účet u těchto hajzlu, kteří nemají českou licenci, chyba která mě stojí 10 tisíc a navíc se nemůžu ani bránit, což je zvláštní v dnešní době
Бих разбрал, че тя би искала да провери някои желания за мръсни пари в случай, че вкарам парите в сметката и бих искал да ги изтегля незабавно, но не беше, обикновено поставям там, обикновено залагам 3 залога и след това 1 какво не излезе така че в момента все още съм на 10000 но не направих заявка за избор, просто няма смисъл за мен и освен това дори не посочиха причината за блокирането, просто написаха да изпратят документи към селфито и след това че ще има Skype
I would understand that she would like to verify some wishes of dirty money in case I put the money into the account and I would like to withdraw it immediately, but it was not, I normally put in there normally bets 3 bets and then 1 what did not come out so currently I'm still at 10000 but I didn't make a selection request, it just doesn't make sense to me and moreover they didn't even state the reason for the freeze, they just wrote to send documents to the selfie and then that there will be Skype
Pochopil bych že by chtěla ověřit nějaké přání špinavých peněz v případě že bych si na účet vložil peníze a ty bych chtěl pak hned vybrat, jenže tak to nebylo, já si tam normálně vložil normálně vadit 3 sázky a pak 1 co nevyšla takže aktuálně jsem stále na 10000 ale žádost o výběr jsem nedělal, prostě mi to nedává smysl a navíc oni ani neuvedli důvod zmrazení prostě napsali ať pošlu doklady selfii a pak že bude Skype Toť vše
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.