НачалоФорумОбсъждане на жалбиMostbet подводно казино

Mostbet подводно казино (страница 2)

 от Mrkvido1212
|
43 189 преглеждания 111 отговора |
|
1 2 3...6

Описах проблема си по-горе в теми

Автоматичен превод:
Mrkvido1212

Това е най-голямата грешка в живота ми 🙁.

Автоматичен превод:
PatrikH.1

Бих започнал с жалба до лицензиращия орган, който лицензира казиното. В случая Кюрасао. Все пак ще подам жалба при нас и, ако е необходимо, ще ви посъветваме как правилно да се свържете с лицензиращия орган, ако не можем да помогнем. Оплакванията са тук:

https://casino.guru/complaints/create

Не мога да си представя, че трябва да седите и да чакате 14-30 дни за разговор по Skype сега, пълно възмущение.

Автоматичен превод:

Че съм нарушил всички бонус точки и поради тази причина са ми блокирали акаунта и имате 30 хиляди от тях?

Автоматичен превод:

И кои конкретни бонус условия е трябвало да нарушите, моля?


Автоматичен превод:

Всички тях. Исках да изтегля сумата от сметката на играта и след това тези предположения и извинения .. Онлайн чатът не можа да попита мениджъра защо ми замразиха акаунта и все още има. Не знам за някакви бонус нарушения и може би не е така. Бих искал да ги накажа по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Mrkvido1212

Вероятно ще бъде трудно, ако нямат чешки лиценз и седалището им някъде в Кипър, трудно е да се каже дали чешките съдилища биха могли да направят нещо по въпроса.

Автоматичен превод:
Radka

Е, уж управителят не е имал време преди, така че трябва да чакам до 18.6. Преди да ми се обади по скайпа, въпреки че не знам защо трябва да е така, като вече съм изпратил селфи с всички документи, което е странно само по себе си, но нека е крайно, дори да се обади аз в Skype, за да проверя допълнително и да изпратя отново документа, така че уж отнема още 14 до 30 дни, преди да замръзне като мен, просто все още имам 10 000 там, които поставих там и направих 3 залога на живо, 2 излязоха и 1 не, така че не разбирам какво искат или искат на същия номер.

Автоматичен превод:
Radka

Ще изчакам другите им безсмислени искания, с които Skype се свърже и после тези 30 дни преди да замръзне, ако това не стане, определено ще започнат да се защитават.

Автоматичен превод:

Така че не разчитайте на това. Бях по скайп и вестници и селфита по същия начин, но така или иначе няма да те разочароват.

Автоматичен превод:

Ще изчакам другите им безсмислени искания, с които Skype се свърже и после тези 30 дни преди да замръзне, ако това не стане, определено ще започнат да се защитават.

Автоматичен превод:

Не мисля, че е твой дълг да чакаш така. Самият факт, че проверката на Skype се забавя непропорционално е доста несправедлив.

Предлагам да се свържете с лицензиращия орган, а не с чешкия съд. В този случай, за съжаление, Antilephone.

Прилагам валидатор на лиценз:

https://bit.ly/3NpJeH3 и имейл до органа: complaints@antilphone.com


За съжаление не мога да кажа, че има голям шанс органът да разгледа вашата жалба.




Edited
Автоматичен превод:

Всички тях. Исках да изтегля сумата от сметката на играта и след това тези предположения и извинения .. Онлайн чатът не можа да попита мениджъра защо ми замразиха акаунта и все още има. Не знам за някакви бонус нарушения и може би не е така. Бих искал да ги накажа по някакъв начин.

Автоматичен превод:

Останах с впечатлението, че като причина за блокиране са ви дадени нарушени правила. Не беше ли така?


Автоматичен превод:
Radka

Благодаря, все пак ще пробвам, както се казва глупостите се плащат и там беше за да си направя сметка. Както и да е, не наруших никакви условия, никакъв бонус, нищо, обикновено сложих 10 000 в акаунта си и направих около 3 залога, така че не разбирам защо го предадоха и за други, когато ме провериха сами, не са видели Скайя, значи не могат да ограбват хората така, нали? Нямат какво да се оправдават.

Автоматичен превод:

Само си бия главата, че няма чешки лиценз, че съм идиот, но вероятно съм сложил фалшиви ревюта и също така на факта, че mostbet публикува на сайта си, че има някаква легална марка в Чехия Република в случай на защита на играча, така че не знам дали някои чешки власти можеха да направят нещо.

Автоматичен превод:
Radka

Има ли шанс да успеете да ми помогнете с това?

Автоматичен превод:

Благодаря ви, че споделихте опита си. Ще се опитам да следя правилата и условията, ако казиното предостави голям бонус за добре дошли.

Дано проблемите ви се решат

Автоматичен превод:
Sinn_Sunthorn

Наистина не препоръчвам да играете там, ако не искате да губите пари

Автоматичен превод:
PatrikH.1

този излязъл, добре, благодаря!

Нов съм в нещата тук, ще се опитам да се поуча от всеки случай. Желая ти добро

Автоматичен превод:
PatrikH.1

Съжалявам, в момента нямаме възможност да помогнем, защото проблемът е свързан със спортни залагания. Но докато го чета, ми създава впечатлението, че сметката ви се проверява за по-висок депозит, освен това, ако заложите само няколко пъти, може да запише чек за пране на пари. За съжаление, това не променя факта, че ако те решат да останат несправедливи, имате шанс само с лицензиращия орган и това не е добра перспектива.

Автоматичен превод:
Radka

Заложих няколко пъти, защото сметката ми замръзна след 4-ия залог и не можех да залагам повече, не знам дали депозита от 10 000 е по-висок депозит, така или иначе не направих нищо, което да ги накара да го направят , и все пак като проверявам нечие селфи с документи, така че е странно, изпратих им и извлечение от банковата сметка, че плащането е извършено, общо взето всичко, но все още трябва да чакам проверка на Skype, точно както написах вината е моя че направих сметка с тези гадове, които нямат чешки лиценз, грешка, която ми струва 10 000 и освен това дори не мога да се защитя, което е странно в днешно време

Автоматичен превод:

Бих разбрал, че тя би искала да провери някои желания за мръсни пари в случай, че вкарам парите в сметката и бих искал да ги изтегля незабавно, но не беше, обикновено поставям там, обикновено залагам 3 залога и след това 1 какво не излезе така че в момента все още съм на 10000 но не направих заявка за избор, просто няма смисъл за мен и освен това дори не посочиха причината за блокирането, просто написаха да изпратят документи към селфито и след това че ще има Skype

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини