ФорумОбсъждане на жалбиМоля, помогнете, Vulkan Vegas не изплаща печалби

Моля, помогнете, Vulkan Vegas не изплаща печалби (страница 2)

преди 3 години от Adrian96
|
56754 преглеждания 146 отговора |
|
1 2 3...8
Добавете пост
marczes92
преди 2 години

Радвам се, че го разбрахте. Благодаря за актуализацията!

Автоматичен превод:
Adrian96
преди 2 години

Здравейте, същото нещо се случва и с мен, спечелих пари и те не ми позволяват да ги изтегля, защото не одобряват проверката, въпреки че са изпратили всичко, което са ме помолили, те също ми поискаха снимка на кредитната карта, която По-рано депозирах, а сега искам карта, която не съществува, същите данни и номера като тази, която използвах, но промениха последните 4 номера, как ще изпратя нещо, което нямам и не използвайте, не съществува.

Автоматичен превод:
vickaaavictoria
преди 2 години

Това е странно. Значи казвате, че сте депозирали с вашата карта, но те изискват друга карта от вас, която има различни последните 4 цифри?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Да, депозирах с карта Mastercard, че им изпратих данните, сега се оказва, че те ми казват да депозирам и с друга, която по случайност нямам, защото не съществува, има същите номера като другата но те смениха последните 4, тогава е Невъзможно е да ви изпратя снимки на карта, която нямам, а също така ще изтегля резюмето на картата, с която съм депозирал и там трябва да се появят 4-те депозита Направих.

Автоматичен превод:
vickaaavictoria
преди 2 години

В този случай ви предлагам да подадете жалба на нашия уебсайт https://es.casino.guru/quejas/enviar/1

Казиното е много активно по отношение на разглеждането на жалби от играчи, така че вярвам, че трябва да успеем да ви помогнем 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Въпрос, който някои от вас трябва да спечелят с алгоритмите, които някои гурута казват х, те ми дадоха поредица от инструкции да печеля пари, ако или ако и че трябва да дам 20% от вашия процент х съвет на някого, работи ли? Още не съм го направил, защото не знам дали е истина.

Автоматичен превод:
Ivanet5566
преди 2 години

Не, никога не е вярно. Слотовете са толкова сложни, колкото някои хора биха повярвали. Слотовете се изпълняват на сървъра на доставчика на игри, те приемат залозите и изпращат обратно резултатите от завъртанията. Слотовете са настроени така, че да задържат приблизително 4 % от всички залози, които приемат, и да изпращат обратно 96 %. Някои хора имат късмет, защото печелят доста и тогава имате 50 или 100 души, които просто нямаха късмета. Това е.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте помощ ... Направих депозит от картата си, но в сметката ми в казиното излиза непълна като сумата, която ме поискаха, сега, когато се върна, нищо не излиза .. излезте на 0,00 USD на кого мога иск моля.

Автоматичен превод:
Martha23
преди 2 години

Здравейте, със сигурност трябва да се свържете с казиното относно това и поддръжката вероятно ще се свърже с отдела за плащания. Имате ли доказателства, че сумата е приспадната от вашата банкова сметка?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте хора, имам проблем 12.11 Изпратих заявка за теглене на пари първия път, когато не успя и сега пише че се обработва и няма какво да плащам !! Това е казино Вулкан Вегас.

Автоматичен превод:
sandy53nja
преди 2 години

Здравейте, свързахте ли се с поддръжката на казиното, моля? Вашият акаунт напълно потвърден ли е в момента?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Напълно потвърдено, писах до поддръжката, но няма отговор ...

Автоматичен превод:
sandy53nja
преди 2 години

Така че можете ли всъщност да видите предстоящо теглене на вашия казино акаунт, когато влезете?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всичко е решено благодаря на всички!!

Автоматичен превод:
sandy53nja
преди 2 години

Здравейте, благодаря за добрите новини. 🙂 Някаква информация какъв беше проблема, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, имам нужда от помощ, казиното блокира акаунта ми, така че не мога да изтегля спечелените пари, как мога да отключа отново?


Автоматичен превод:
texiawistuba051989
преди 2 години

Здравейте, съжалявам да го чуя. Имате ли извлечение от казиното относно затворената ви сметка? Вашият акаунт потвърден ли е, моля? От колко време акаунтът ви е блокиран в момента?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер

Искам да направя жалба за vulkan vegas и се опитах да тегля няколко пъти и всичките ми искания са отхвърлени. Опитах се с прехвърляне, skrill и още и още не мога, вече потвърдих акаунта си и не ми дава отговор. много бих искал да ме подкрепите сега, че са необходими пари, благодаря.

Автоматичен превод:
edporc27
преди 2 години

Здравейте, не се колебайте да изпратите жалба тук: https://casino.guru/complaints Казаха ли ви причината за анулиране на тегления, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, направих няколко хиляди евро печалба и исках да ги изплатя, при което акаунтът ми на играч беше блокиран с таксата за втора сметка, което не е така, може ли някой да ме посъветва към кой надзорен орган или лиценз мога да се обърна, ако необходимо, за щастие всичко е документирано.

И след дълго напред-назад и изявлението от поддръжката, че ако се откажа от печалбите си, акаунтът ми ще бъде отключен отново, искам да тръгна по този път сега

Автоматичен превод:
1 2 3...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини