преди 3 години
Радвам се, че го разбрахте. Благодаря за актуализацията!
I'm glad you got it. Thanks for the update!
1
Радвам се, че го разбрахте. Благодаря за актуализацията!
I'm glad you got it. Thanks for the update!
Здравейте, същото нещо се случва и с мен, спечелих пари и те не ми позволяват да ги изтегля, защото не одобряват проверката, въпреки че са изпратили всичко, което са ме помолили, те също ми поискаха снимка на кредитната карта, която По-рано депозирах, а сега искам карта, която не съществува, същите данни и номера като тази, която използвах, но промениха последните 4 номера, как ще изпратя нещо, което нямам и не използвайте, не съществува.
Hello, the same thing happens to me, I won some money and they won't let me withdraw it because they don't approve the verification despite having sent everything they asked me, they also asked me for a photo of the credit card that I used to deposit, and now I They ask for a card that does not exist, the same data and numbers as the one I used, but they changed the last 4 numbers, how am I going to send something that I do not have and do not use, it does not exist.
Hola, a mí me pasa lo mismo, gane un dinero y no me dejan retirarlo porque no me aprueban la verificación pese a haber enviado todo lo que me pidieron, me pidieron también foto de la tarjeta de crédito que use para depositar, y ahora me piden de una tarjeta que no existe, los mismos datos y números de la que use, pero le cambiaron los últimos 4 números, cómo voy a enviar algo que no tengo y no use, no existe.
Това е странно. Значи казвате, че сте депозирали с вашата карта, но те изискват друга карта от вас, която има различни последните 4 цифри?
That's strange. So you say you deposited with your card, but they require another card from you that has different last 4 digits?
Да, депозирах с карта Mastercard, че им изпратих данните, сега се оказва, че те ми казват да депозирам и с друга, която по случайност нямам, защото не съществува, има същите номера като другата но те смениха последните 4, тогава е Невъзможно е да ви изпратя снимки на карта, която нямам, а също така ще изтегля резюмето на картата, с която съм депозирал и там трябва да се появят 4-те депозита Направих.
Yes, I deposited with a Mastercard card, that I sent them the data, now it turns out that they tell me to deposit with another too, which coincidentally I do not have because it does not exist, it has the same numbers as the other but they changed the last 4, then it is It is impossible that I sent you photos of a card that I do not have, I am also going to download the summary of the card with which I deposited and there it must appear the 4 deposits I made.
Si, yo deposite con una tarjeta Mastercard, esa les mandé los datos, ahora resulta que me dicen que deposite con otra también, que casualmente no tengo porque no existe, tiene los mismos números que la otra pero le cambiaron los últimos 4, entonces es imposible que les mandé fotos de una tarjeta que no tengo, igualmente voy a bajar el resumen de la tarjeta con la que deposite y ahí tiene que figurar los 4 depósitos que hice.
В този случай ви предлагам да подадете жалба на нашия уебсайт https://es.casino.guru/quejas/enviar/1
Казиното е много активно по отношение на разглеждането на жалби от играчи, така че вярвам, че трябва да успеем да ви помогнем 🙂
In this case, I suggest you to submit a complaint on our website https://es.casino.guru/quejas/enviar/1
The casino is very active in terms of dealing with complaints from players so I believe we should manage to help you 🙂
Въпрос, който някои от вас трябва да спечелят с алгоритмите, които някои гурута казват х, те ми дадоха поредица от инструкции да печеля пари, ако или ако и че трябва да дам 20% от вашия процент х съвет на някого, работи ли? Още не съм го направил, защото не знам дали е истина.
A query some of you got to win with the algorithms that some gurus say x there they gave me a series of instructions to make money if or if and that I had to give 20% of your percentage x advice to someone, did it work? I haven't done it yet because I don't know if it's true.
Una consulta alguno d Uds llego a ganar con los algoritmos q dicen algunos gurús x ahi a mi me dieron una serie d instrucciones para ganar dinero si o si y q tenia q dar u 20% d su porcentaje x asesoramiento a alguien le funcionó? Yo aún no lo hecho xq no se si es verdad.
Не, никога не е вярно. Слотовете са толкова сложни, колкото някои хора биха повярвали. Слотовете се изпълняват на сървъра на доставчика на игри, те приемат залозите и изпращат обратно резултатите от завъртанията. Слотовете са настроени така, че да задържат приблизително 4 % от всички залози, които приемат, и да изпращат обратно 96 %. Някои хора имат късмет, защото печелят доста и тогава имате 50 или 100 души, които просто нямаха късмета. Това е.
No, it's never true. The slots are that complicated as some people would believe. The slots run on the game provider's server, they accepts the bets and send back results of the spins. The slots are set in a way that that should keep approximately 4 % of all bets they accept and send back the 96 %. Some people are lucky, because they win quite a lot and then you have 50 or 100 people who simply didn't have the luck. That's it.
Здравейте помощ ... Направих депозит от картата си, но в сметката ми в казиното излиза непълна като сумата, която ме поискаха, сега, когато се върна, нищо не излиза .. излезте на 0,00 USD на кого мога иск моля.
Hello help ... I made a deposit from my card but in my casino account it comes out incomplete being the amount that they asked me, now that I go back in, nothing comes out .. go out at 0.00 USD to whom I can claim please.
Hola ayuda ...hice un depósito desde mi tarjeta pero en mi cuenta del casino sale incompletos siendo el monto que me pidieron , ahora que vuelvo a entrar ya no sale nada ..sale en 0.00 USD a quien puedo reclamar porfavor .
Здравейте, със сигурност трябва да се свържете с казиното относно това и поддръжката вероятно ще се свърже с отдела за плащания. Имате ли доказателства, че сумата е приспадната от вашата банкова сметка?
Hello, you certainly need to contact the casino regarding this and the support will probably contact the payments department. Have you got any proof that the amount was deducted from your bank account?
Здравейте хора, имам проблем 12.11 Изпратих заявка за теглене на пари първия път, когато не успя и сега пише че се обработва и няма какво да плащам !! Това е казино Вулкан Вегас.
Hello people, I have a problem 12.11 I sent a request to withdraw money the first time it failed and now it says that it is being processed and there is nothing to pay !! This is Vulcan Vegas Casino.
Pozdrav ljudi, imam problem 12.11 sam poslao zahtjev za povlacenje novca prvi put je bilo neuspjelo a sad pise da je u obradi a od isplate nistaa!! Radi se o Vulkan Vegas Casinu.
Здравейте, свързахте ли се с поддръжката на казиното, моля? Вашият акаунт напълно потвърден ли е в момента?
Hello, have you contacted casino support, please? Is your account fully verified at the moment?
Така че можете ли всъщност да видите предстоящо теглене на вашия казино акаунт, когато влезете?
So can you actually see a pending withdrawal on your casino account when you log in?
Здравейте, благодаря за добрите новини. 🙂 Някаква информация какъв беше проблема, моля?
Hello, thanks for good news. 🙂 Any information what the problem was, please?
Здравейте, имам нужда от помощ, казиното блокира акаунта ми, така че не мога да изтегля спечелените пари, как мога да отключа отново?
Hello, I need help, the casino blocked my account so that I cannot withdraw my won money, how can I re-unlock?
Hola necesito ayuda el casino bloqueo mi cuenta para que no pueda retirar mi dinero ganado como puedo volver a desbloquear
Здравейте, съжалявам да го чуя. Имате ли извлечение от казиното относно затворената ви сметка? Вашият акаунт потвърден ли е, моля? От колко време акаунтът ви е блокиран в момента?
Hello, sorry to hear that. Do you have any statement from the casino regarding your closed account? Has your account been verified, please? For how long has your account been blocked at the moment?
Добър вечер
Искам да направя жалба за vulkan vegas и се опитах да тегля няколко пъти и всичките ми искания са отхвърлени. Опитах се с прехвърляне, skrill и още и още не мога, вече потвърдих акаунта си и не ми дава отговор. много бих искал да ме подкрепите сега, че са необходими пари, благодаря.
Good evening
I want to make a complaint about vulkan vegas and I have tried to withdraw several times and all my requests are denied I tried transferring, skrill and more and I can not yet, I already verified my account and it does not give me an answer I would very much like you to support me now that is necessary money thanks.
Buenas noches
Quiero poner una queja acerca de vulkan vegas eh tratado de retirar ya varias veces y todas mis solicitudes son denegadas intente en transferencia ,skrill y mas y no puedo aun, ya verifique mi cuenta y no me da respuesta me gustaría mucho que me pudieran apoyar ya que es dinero necesario gracias.
Здравейте, не се колебайте да изпратите жалба тук: https://casino.guru/complaints Казаха ли ви причината за анулиране на тегления, моля?
Hello, feel free to submit a complaint here: https://casino.guru/complaints Did they tell you the reason for withdrawals cancellation, please?
Здравейте, направих няколко хиляди евро печалба и исках да ги изплатя, при което акаунтът ми на играч беше блокиран с таксата за втора сметка, което не е така, може ли някой да ме посъветва към кой надзорен орган или лиценз мога да се обърна, ако необходимо, за щастие всичко е документирано.
И след дълго напред-назад и изявлението от поддръжката, че ако се откажа от печалбите си, акаунтът ми ще бъде отключен отново, искам да тръгна по този път сега
Hello, I made several thousand euros in profit and wanted to pay them out, whereupon my player account was blocked with the charge of having a second account, which is not the case, can someone advise me which supervisory authority or license I can contact if necessary, luckily everything is documented.
And after a long back and forth and the statement from the support that if I forego my winnings my account would be unlocked again, I want to go this way now
Hallo ich habe mehre tausend Euro Gewinn erzielt und wollte diese auszahlen, worauf hin mein Spielerkonto gesperrt wurde mit dem Vorwurf ein Zweitkonto zu besitzen was nicht der Fall ist kann mir jemand raten an welche Aufsichtsbehörde oder Lizenz stellen ich mich notfalls wenden kann, hab zum Glück alles dokumentiert.
Und nach langem hin und her und der Aussage des Supports das wenn ich auf meinen Gewinn verzichte wurde mein Konto wieder entsperrt werden, will ich jetzt diesen Weg gehen
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.