Здравей Радка
добре, разгледах условията им и намерих по-долу.
T&Cs 18.2 на Ladbrokes гласи, че за закриване на акаунт трябва да ви уведомите писмено по имейл, писмо или факс, следователно ще има подписано доказателство, че съм закрил акаунта, което те ще могат да ми предоставят. Проверих имейлите си и не мога да намеря имейл в подкрепа на тази заявка. Условията 18.4 гласят, че за да активирате отново акаунта, в който влизате и депозирате, за да продължите, когато се опитах да вляза, ме срещна с „вашият акаунт е спрян", което ще потвърди, че акаунтът не е затворен, иначе щях да мога да вляза. Това показва, че всъщност е било самоизключено, както подозирам.
така че ако твърдят, че сметката е била затворена при нормални обстоятелства, тогава ще имат доказателство за това според условията?
Hi Radka
ok I’ve looked at their terms and found the below.
Ladbrokes T&Cs 18.2 state that to close an account you have to notify you in writing by email, letter or fax, there would therefore be signed proof that I had closed the account, that they will be able to provide to me. I have checked my emails and can find no email to support this request. The terms 18.4 state that to reactive the account you login and deposit to continue, when I attempted to login I was met with "your account is suspended" which would confirm that the account wasn’t closed else I’d be able to login. It indicates that it was in fact self excluded as I suspect.
so if they claim the account was closed under normal circumstances then they would have proof of this as per the terms?