Така през 2019 г. Ladbrokes Coral получи глоба за пропуски при пране на пари и по-безопасен хазарт.
През 2022 г. те бяха ударени с рекордна глоба за това, че са нарушили правилата за втори път и не са направили хазарта по-безопасен и свободен от престъпления.
Бяха им наложени допълнителни лицензионни условия и беше въведен план за подобрение, който трябваше да предотврати повторение на сериозните пропуски, извършени от тях.
Наскоро бях жертва на нарушение на самоизключване в моя Ladbrokes (без заобикаляне на процес и използвани същите данни), където те разрешиха регистрация на нов акаунт, когато току-що бяха потвърдили в чата на живо, че съм бил самоизключен, така че старият ми акаунт да не бъде отворен и трябва да регистрирам нова. Те също потвърдиха, че съм SE в друга фирма, която е в тяхната група.
Когато разгледах това, когато се появих от марката foxy миналата година, закриването на акаунта трябваше да бъде приложено в цялата им Entain Group, но не беше.
През 2020 г. след това открих, че имах акаунт в BETDAQ (част от Ladbrokes Group по това време), които се свързаха с мен, за да кажат, че проблем със акаунта е означавал, че ми е било позволено да депозирам повече, отколкото трябва, и така издавам ми възстановяване. Излезе синьо, но очевидно беше добре дошъл жест.
Обяснявам на агента по имейл, че имам проблеми, залагам твърде много, твърде често и имам зависимост. Това го подтиква да затвори сметката в BETDAQ моментално поради опасенията, които е имал. Ако той имаше толкова сериозни опасения, щеше ли да е разумно да се предположи, че е трябвало да приложи действието към другите марки в групата?
След това заявявам, че лимитите на депозита трябва да бъдат кумулативна сума за цялата група, а не индивидуални лимити за всеки сайт. Очевидно това ще ограничи лимитите за депозиране и аз потвърдих, че този процес е налице в други групи. Конкретно изброявам „дъщерните ви компании, които включват гала завъртания, гала бинго, гала казино и корал". Агентът потвърждава, че имейлът ми е предаден на екипа за съответствие, който ще се върне при мен своевременно. Те не отговориха на повдигнатото ми мнение относно по-безопасния хазарт.
Въпросът ми е, ако BETDAQ през 2020 г. и/или Foxy през 2023 г. са действали въз основа на наличната им информация (в знанието за уязвим пристрастен клиент) при безопасни хазартни игри, така ли е, че SE е трябвало да се приложи към всички акаунти под едно и също група. Ако информацията е налична в системата толкова много, че те могат да потвърдят, че SE са активни в дъщерни казина, моето разбиране е, че тя трябва да се приложи към целите им марки.
Имах SE с други групи преди това и това винаги е виждало, че изключването е пренесено върху цялата им група, така че вярвам, че това трябва да се случи.
Когато Ladbrokes Coral бяха глобени през 2022 г., това щеше да бъде заради по-безопасни хазартни провали, които вероятно ще се случат през 2020 г., когато не успяха да предприемат действия по моите коментари и да ме защитят.
Позволяването на известен уязвим и самоизключил се клиент (всъщност инструктиран от мен) да си открия сметка може да бъде само провал при по-безопасен хазарт. Когато поставих въпроса на Ladbrokes, те изобщо не са коментирали въпроса, изглежда, че имат инструкции да избягват всякакви оплаквания, свързани с безопасния хазарт, за да избегнат възможността някой да признае нещо от страна на Ladbrokes и оставяйки ги отново изложени.
От гледна точка на явните им пропуски към мен през 2020 г., 2023 г. и 2024 г. и те са глобени и вероятно трябва да компенсират всички засегнати клиенти, има ли начин, по който мога да предявя иск срещу неправомерното им поведение през 2020 г., нарушаващо безопасния хазарт, и да потърся компенсация за всички депозити, които ми беше позволено да правя от момента на закриване на акаунта до момента на самоизключване от групата Entain тази седмица. Ще имам ли случай да бъда компенсиран, като използвам съдебното дело през 2020 г. като основа за възстановяване на всички депозити, направени на която и да е компания от групата?
So in 2019 Ladbrokes Coral got fined for failings in money laundering and safer gambling.
2022 they were hit with a record fine for falling foul of the rules for a second time and not making gambling safer and crime free.
They had additional licence conditions imposed on them and an improvement plan was put into place which should have prevented any repeats of the serious failings that had been carried out by them.
I have recently been victim to a self exclusion breach my Ladbrokes (no process circumvented and same details used) where they allowed registration of a new account when they had just confirmed on live chat that I was self excluded so my old account would not be opened and I should register a new one, They also confirmed I was SE at another firm which is within their group.
When I looked into this, when I SE from the foxy brand last year, the account closure should have been applied across their entire Entain Group but wasn’t.
In 2020 I then discover that I had an account with BETDAQ (part of the Ladbrokes Group at the time) who had contacted me to say that an account issue had meant that I had been allowed to deposit more than I should have and so were issuing me a refund. Came out the blue but was obviously a welcomed gesture.
I outline to the agent by email that I have problems, gamble too much, too often and have an addiction. This prompts him to close the BETDAQ account instant due to the concerns he had. If he had such serious concerns, would it be reasonable to assume he should have applied the action to the other brands within the group?
I then state that the deposit limits should be a cumulative amount across the whole group rather than individual limits for each site. Obviously this would limit depositing limits and I confirmed that this process is in place at other groups. I specifically list "your sister companies which include gala spins, gala bingo, gala casino and coral". The agent confirms my email was passed to the compliance team who would come back to me in due course. They did not respond to my point raised related to safer gambling.
My question being, if BETDAQ in 2020 and or Foxy in 2023 had acted on the information available to them (in knowledge of a vulnerable addicted Customer) under safe gambling is it the case that the SE should have been applied to all accounts under the same group. If the information is available on the system so much so that they can confirm SE are active at sister casinos, my understanding is that it should be applied across their entire brands.
I have SE with other groups previously and that has always seen that the exclusion has carried over their entire group so I believe it is what should happen.
When Ladbrokes Coral were fined in 2022 this would have been for safer gambling failings likely taking place in 2020 when they failed to act on my comments and protect me.
Allowing a known vulnerable and self excluded customer (in fact instructing me to) to open an account can only be a failing under safer gambling. When I’ve put the matter to Ladbrokes they haven’t commented on the matter at all, seems that they are under instructions to avoid any complaints made that relate to safe gambling to avoid the possibility of anyone admitting any from doing on Ladbrokes part and leaving them exposed again.
In terms of their clear failings to me in 2020, 2023 and 2024 and them being fined and likely having to compensate any affected customers, is there a way that I can make a claim against their misconduct in 2020 breaching safer gambling, and seek compensation for any deposits that I have been allowed to make from the point of the account closure up to the point of being self excluded from the Entain group this week. Would I have case to be compensated using the court case in 2020 as a basis for being refunded for all deposits made to any company under the group?