ФорумОбсъждане на жалбиLadbrokes Coral Безопасен хазарт

Ladbrokes Coral Безопасен хазарт

преди 7 месеца от Kierangrayson
|
6289 преглеждания 43 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 7 месеца

Така през 2019 г. Ladbrokes Coral получи глоба за пропуски при пране на пари и по-безопасен хазарт.


През 2022 г. те бяха ударени с рекордна глоба за това, че са нарушили правилата за втори път и не са направили хазарта по-безопасен и свободен от престъпления.


Бяха им наложени допълнителни лицензионни условия и беше въведен план за подобрение, който трябваше да предотврати повторение на сериозните пропуски, извършени от тях.


Наскоро бях жертва на нарушение на самоизключване в моя Ladbrokes (без заобикаляне на процес и използвани същите данни), където те разрешиха регистрация на нов акаунт, когато току-що бяха потвърдили в чата на живо, че съм бил самоизключен, така че старият ми акаунт да не бъде отворен и трябва да регистрирам нова. Те също потвърдиха, че съм SE в друга фирма, която е в тяхната група.


Когато разгледах това, когато се появих от марката foxy миналата година, закриването на акаунта трябваше да бъде приложено в цялата им Entain Group, но не беше.


През 2020 г. след това открих, че имах акаунт в BETDAQ (част от Ladbrokes Group по това време), които се свързаха с мен, за да кажат, че проблем със акаунта е означавал, че ми е било позволено да депозирам повече, отколкото трябва, и така издавам ми възстановяване. Излезе синьо, но очевидно беше добре дошъл жест.


Обяснявам на агента по имейл, че имам проблеми, залагам твърде много, твърде често и имам зависимост. Това го подтиква да затвори сметката в BETDAQ моментално поради опасенията, които е имал. Ако той имаше толкова сериозни опасения, щеше ли да е разумно да се предположи, че е трябвало да приложи действието към другите марки в групата?


След това заявявам, че лимитите на депозита трябва да бъдат кумулативна сума за цялата група, а не индивидуални лимити за всеки сайт. Очевидно това ще ограничи лимитите за депозиране и аз потвърдих, че този процес е налице в други групи. Конкретно изброявам „дъщерните ви компании, които включват гала завъртания, гала бинго, гала казино и корал". Агентът потвърждава, че имейлът ми е предаден на екипа за съответствие, който ще се върне при мен своевременно. Те не отговориха на повдигнатото ми мнение относно по-безопасния хазарт.


Въпросът ми е, ако BETDAQ през 2020 г. и/или Foxy през 2023 г. са действали въз основа на наличната им информация (в знанието за уязвим пристрастен клиент) при безопасни хазартни игри, така ли е, че SE е трябвало да се приложи към всички акаунти под едно и също група. Ако информацията е налична в системата толкова много, че те могат да потвърдят, че SE са активни в дъщерни казина, моето разбиране е, че тя трябва да се приложи към целите им марки.


Имах SE с други групи преди това и това винаги е виждало, че изключването е пренесено върху цялата им група, така че вярвам, че това трябва да се случи.


Когато Ladbrokes Coral бяха глобени през 2022 г., това щеше да бъде заради по-безопасни хазартни провали, които вероятно ще се случат през 2020 г., когато не успяха да предприемат действия по моите коментари и да ме защитят.


Позволяването на известен уязвим и самоизключил се клиент (всъщност инструктиран от мен) да си открия сметка може да бъде само провал при по-безопасен хазарт. Когато поставих въпроса на Ladbrokes, те изобщо не са коментирали въпроса, изглежда, че имат инструкции да избягват всякакви оплаквания, свързани с безопасния хазарт, за да избегнат възможността някой да признае нещо от страна на Ladbrokes и оставяйки ги отново изложени.


От гледна точка на явните им пропуски към мен през 2020 г., 2023 г. и 2024 г. и те са глобени и вероятно трябва да компенсират всички засегнати клиенти, има ли начин, по който мога да предявя иск срещу неправомерното им поведение през 2020 г., нарушаващо безопасния хазарт, и да потърся компенсация за всички депозити, които ми беше позволено да правя от момента на закриване на акаунта до момента на самоизключване от групата Entain тази седмица. Ще имам ли случай да бъда компенсиран, като използвам съдебното дело през 2020 г. като основа за възстановяване на всички депозити, направени на която и да е компания от групата?

Автоматичен превод:
Kierangrayson
преди 7 месеца

Здравей, написал си доста натоварен пост. Също така, съжалявам да науча за негативния ви опит с Ladbrokes Casino. Моля, позволете ми да ви задам няколко въпроса, за да се уверя, че разбирам напълно ситуацията ви.

Опитвали ли сте да информирате Комисията по хазарта на Обединеното кралство за желанието си да се самоизключите от всички казина, лицензирани в Обединеното кралство? Освен това, вече ли сте се самоизключили от GAMSTOP?

Някои казина го правят по такъв начин, че когато SE, това засяга и казината от цялата група. Понякога не е така и бихте могли да се регистрирате в дъщерно казино, така че е различно.

Както и да е, видях, че сте подали жалба за този проблем, така че се надявам, че нашият екип ще може да ви помогне във вашата ситуация.

Ако имате някаква нова информация, моля, уведомете ни и се надявам, че ще успеем да разрешим всичко по справедлив начин.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Здравей Джаро

Извинения, знам, че е заето, но наистина трябваше да заснема подробностите. Оценявайте, че хората наистина губят интерес към дългите теми и затова отговорите обикновено са по-малко.

Така че да, сега имам SE, така че всичко е покрито.

Ще видите, че решението се върна по жалбата и да кажа, че съм разочарован, е подценяване, поисках да бъде отворено отново. Въпреки че разбирам, че това е област, изпълнена с корупция и някои компании като Ladcrooks, които приемат неморални възгледи и злоупотребяват с всякакви вратички, доколкото е възможно, в рамките на всякакви правила.

Ясно е, че „безопасният хазарт е много важен за нас" е просто дим и огледала и всъщност не означава нищо, изглежда хората над печалбите.

Моето разбиране беше, че всички компании, работещи под един и същ лиценз и споделящи информация за клиенти в своите групови марки и следователно имащи достъп до данни на играчи, трябва да прилагат всички ограничения към марките, които са под този конкретен лиценз.

Мога да си представя, че ако даден играч е бил баннат от една марка в групата за „нарушаване на правила или злоупотреба с модели на игра", например, това ще бъде приложено от него в този случай или злоупотребено от него по времето, когато играчът отиде да се оттегли от от друга марка - съжаляваме, за съжаление спираме акаунта ви поради нарушение на правилата на друг оператор.

Изглежда абсолютно беззаконно и свободно да се злоупотребява с правилата, клиентите и регулаторите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имате ли активен пробен бонус?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Как е

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Джаро

Извинения, знам, че е заето, но наистина трябваше да заснема подробностите. Оценявайте, че хората наистина губят интерес към дългите теми и затова отговорите обикновено са по-малко.

Така че да, сега имам SE, така че всичко е покрито.

Ще видите, че решението се върна по жалбата и да кажа, че съм разочарован, е подценяване, поисках да бъде отворено отново. Въпреки че разбирам, че това е област, изпълнена с корупция и някои компании като Ladcrooks, които приемат неморални възгледи и злоупотребяват с всякакви вратички, доколкото е възможно, в рамките на всякакви правила.

Ясно е, че „безопасният хазарт е много важен за нас" е просто дим и огледала и всъщност не означава нищо, изглежда хората над печалбите.

Моето разбиране беше, че всички компании, работещи под един и същ лиценз и споделящи информация за клиенти в своите групови марки и следователно имащи достъп до данни на играчи, трябва да прилагат всички ограничения към марките, които са под този конкретен лиценз.

Мога да си представя, че ако даден играч е бил баннат от една марка в групата за „нарушаване на правила или злоупотреба с модели на игра", например, това ще бъде приложено от него в този случай или злоупотребено от него по времето, когато играчът отиде да се оттегли от от друга марка - съжаляваме, за съжаление спираме акаунта ви поради нарушение на правилата на друг оператор.

Изглежда абсолютно беззаконно и свободно да се злоупотребява с правилата, клиентите и регулаторите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, разбирам, че сте си помислили, че ако казино е под същия собственик и със същия лиценз и следователно сестрински казина, тъй като имат цялата информация, те могат да ви търсят.

Но, както споменах и в предишния си пост, това не е правило и винаги бих гледал такава информация да бъде изрично посочена някъде. Или бих попитал поддръжката как е, ако не открих нищо. Защото точно в такива случаи, ако никъде не пише, не са длъжни да ви SE от други казина и трябва да поискате.

Съжалявам, че така се получи, но от подобни ситуации винаги се извлича поне полезна поука. Жалко, че не можеше да се направи повече. 🙁

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Групата Entain работи с един лиценз и всички марки използват един и същ лиценз. Съгласно LCCP 3.5.3 той не прави препратки към „сайтове или етикети", а само посочва лицензи и клиенти. Това каза, в момента, в който се изключих с Foxy, което трябваше да се прилага за всички марки под този лиценз. Агентите очевидно имат пълна видимост на клиентските данни във всички марки под лиценза, така че трябва да ги използват и прилагат във всички акаунти.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Момчета плащат ли ви мошеници? Отхвърлихте жалба срещу тях, която не оправдава действията им. Отворих го отново с доказателства и 3 дни по-късно все още се преглежда.

Написах 2 рецензии за ladcrooks, нито една не беше обидна или груба и бяха фактически рецензии и ти отхвърли и двете

нещо не седи тук!!

Автоматичен превод:
Kierangrayson
преди 7 месеца

Определено не ни плащат никое казино, особено не ни плащат, за да отхвърлим някое от оплакванията. Вероника от нашия екип обясни причината за отхвърлянето на вашата жалба : „Проведохме цялостно разследване на вашето запитване относно закриването на вашия акаунт в Ladbrokes. Нашите констатации разкриват, че през 2020 г. акаунтът е бил закрит при нормални обстоятелства, а не като резултат от всяко самоизключване, свързано с пристрастяването към хазарта.

Освен това, бихме искали да използваме тази възможност, за да изясним, че няма налична информация на уебсайта на казино Ladbrokes, която да показва, че самоизключването от едно казино автоматично ще доведе до самоизключване от други казина под същия собственик. Ето защо, ако не сте поискали от Ladbrokes да ви самоизключи поради пристрастяване към хазарта, ние не можем да ви помогнем да получите възстановяване на средства.

Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. Благодарим ви за разбирането. Съжалявам, че не можахме да бъдем повече полезни в този случай. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако срещнете проблеми с това или друго казино в бъдеще."

Извинете, кога точно отворихте отново жалбата? Всъщност не мога да го видя никъде.🤷‍♀️

И също така, за да обясните защо рецензиите ви са били отхвърлени, тъй като вече ви ги изпратихме в имейли. Просто защото бяха свързани с вашата жалба, която беше отхвърлена и обяснението е написано по-горе.

Ако смятате, че имате някакво ново доказателство, моля, опитайте да отворите отново случая си. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Роми

вижте снимка, потвърждаваща, че жалбата е помолена да бъде отворена отново 🤷‍♂️


миналата година се изключих от foxy, които са под етикета Entain. Те работят под същия номер на лиценз като Ladbrokes и споделят една и съща клиентска база данни. Това позволи на Ladbrokes да потвърди писмено, че може да види самоизключване на дъщерен сайт, така че е разумно да очакваме да не позволяват (да не говорим за съвет) самоизключващ се клиент?

Групата Entain работи с един лиценз и всички марки използват един и същ лиценз. Съгласно LCCP 3.5.3 той не прави препратки към „сайтове или етикети", а само посочва лицензи и клиенти. Това каза, в момента, в който се изключих с Foxy, което трябваше да се прилага за всички марки под този лиценз. Агентите очевидно имат пълна видимост на клиентските данни във всички марки под лиценза, така че трябва да ги използват и прилагат във всички акаунти.

Отзивите не бяха свързани с оплакването, те бяха фактически въз основа на моя опит. Тези доказателства показват, че въпреки че знаят, че някой е самоизключен и уязвим и следователно трябва да имат задължението да защитават, техните агенти са щастливи да инструктират хората да отворят сметки при тях!

filefile

Автоматичен превод:
Kierangrayson
преди 7 месеца

Благодаря ви за публикацията. Ще проверя това с нашия екип за оплаквания и ще ви информирам веднага щом разбера. Можете ли да ми кажете датата, на която сте поискали възобновяване на делото, моля?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Или беше в деня, в който затвори, или на следващия ден, когато го отворих отново. Също така изпратих имейл на Вероника, за да я посъветвам, така че тя да е наясно с всичко

Автоматичен превод:
Kierangrayson
преди 7 месеца

Така че изглежда, че всичко е наред, въпреки че може да отнеме известно време, за да обмислим повторното отваряне.

Моля, дайте малко време на екипа. 🙏


Според мен обаче екранната снимка също казва: „Не виждам, че някога сте имали такъв с Ladbrokes."

Аз лично не бих приел това като крайно доказателство, така че това обяснение ми се струва подходящо:

„Освен това, бихме искали да използваме тази възможност, за да изясним, че няма налична информация на уебсайта на казино Ladbrokes, която да показва, че самоизключването от едно казино автоматично ще доведе до самоизключване от други казина под същия собственик. Следователно, ако вие не сте поискали от Ladbrokes да ви самоизключи поради пристрастяване към хазарта, ние не можем да ви помогнем да получите каквито и да било възстановявания."

По един или друг начин, сигурен съм, че ще бъдете уведомени за повторното отваряне.


Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря Радка.

тяхното изявление „Не виждам, че някога сте имали такъв с Ladbrokes" не е наистина ясно потвърждение на каквото и да било, то е по-скоро неясно изявление.

моето убеждение е, че аз SE от Ladbrokes през 2020 г. и разчитам на тяхната „добра природа", за да мога да докажа това. Не съм запознат с тази информация и очевидно, ако е показало самоизключване, това не е нещо, което те ще искат да публикуват, нали?

Откакто акаунтът беше закрит с Ladbrokes, никога не съм получавал никакви имейли или маркетингова информация от тях. Това би подкрепило моята теза, че и аз СЕ от тях, това е нещо, което ще се боря да докажа и те ще се опитат да скрият.

отново правилата потвърждават, че операторите с няколко марки трябва да прилагат ограничения за всичките си лицензирани оператори, така че когато се самоизключих с foxy, това трябваше да се пренесе към всички други марки под 52743. В сценария, в който някой спечели (прочетох това има се е случило) те са отказали да изплатят поради SE с други марки, така че има чувството, че правилата се прилагат и манипулират както искат!

Автоматичен превод:
Kierangrayson
преди 7 месеца

Виждам накъде отиваш с това и е възможно нещо точно както казваш да се случи, ако играчът спечели, но това е само предположение. Така че да видим за повторното отваряне, как ще стане и както беше казано, ще бъдете информирани за него.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Може би е така, но прочетох примери, когато това се е случило, така че знам, че е разпространено в някои оператори!

с радост ви позволяват да се регистрирате и депозирате, но след това да манипулират правилата, за да спрат да плащат!

същия лиценз същия оператор същата клиентска база данни.

по отношение на повторното отваряне, защо все още не е отворено отново и кога вероятно ще бъде разгледано

Автоматичен превод:
Kierangrayson
преди 7 месеца

Ето защо винаги е добре да имаме някакви доказателства и ако дадено казино наруши собствените си правила, ние се опитваме да разгледаме всичко справедливо, за да избегнем подобни ситуации, въпреки че не винаги е възможно.

Що се отнася до повторното отваряне, кандидатствахте ли вече?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имам доказателства, за да покажа това, мога да покажа, че дъщерно казино, което работи под същия лиценз като другата марка, одобрява самоизключил се играч да регистрира нов акаунт при тях.

играч, който преди това е закрил акаунта си при тях и каза, че смята, че това е така, тъй като той сам се е изключил. Играчите също така се самоизключиха в дъщерно казино и не направиха проверки или обсъдиха нищо с него и просто го оставиха да отвори нова сметка.

Така че те отказват да подновят жалбата, тъй като доказателствата, които предоставих, не са достатъчно добри. Честно казано съм изумен от липсата ви на интерес към този въпрос. Ако съм честен, изглежда, че казиното има власт над вас и следователно няма да разследвате този оператор и да застанете на страната на който и да е клиент.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Бързо запитване, рецензията ми продължава да бъде отхвърляна. Вижте по-долу… то е фактическо, правилно и вярно, но вие няма да позволите това. Разбирате ли защо смятам, че казиното има власт над вас!

file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Значи отново отхвърлихте прегледа ми, който изобщо не беше свързан с оплакването ми?

Не можете да отхвърлите честен преглед, когато е отражение на моя опит с казиното. Не ми предоставихте доказателства защо сте отхвърлили жалбата ми и не трябва да възпрепятствате свободата на словото, когато хората предоставят честен възглед за казино.

това е моето честно резюме за това как съм бил третиран от тях и освен ако не ви плащат, за да пазите тези неща в тишина, тогава трябва да ми бъде позволено да предоставя преглед!!

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини