ФорумОбсъждане на жалбиLadbrokes Coral Безопасен хазарт

Ladbrokes Coral Безопасен хазарт (страница 2)

преди 1 месец от Kierangrayson
|
3076 преглеждания 43 отговора ||
1 2 3
Добавете пост
преди 1 месец

Това, което също е малко тревожно, е, че има само 6 жалби, повдигнати срещу Ladcrooks.

Искам да кажа, добре, притеснявам се, че е много ниско, но може би е така 🤷‍♂️. Въпреки това от тези 6 нито един не е бил намерен в полза на играчите и вие сте били на тяхна страна всеки път 🤔….


казино гуру част ли е от Entain group?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам доказателства, за да покажа това, мога да покажа, че дъщерно казино, което работи под същия лиценз като другата марка, одобрява самоизключил се играч да регистрира нов акаунт при тях.

играч, който преди това е закрил акаунта си при тях и каза, че смята, че това е така, тъй като той сам се е изключил. Играчите също така се самоизключиха в дъщерно казино и не направиха проверки или обсъдиха нищо с него и просто го оставиха да отвори нова сметка.

Така че те отказват да подновят жалбата, тъй като доказателствата, които предоставих, не са достатъчно добри. Честно казано съм изумен от липсата ви на интерес към този въпрос. Ако съм честен, изглежда, че казиното има власт над вас и следователно няма да разследвате този оператор и да застанете на страната на който и да е клиент.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тук изобщо не става дума за вземане на страна. Но ако нашият екип е преценил, че нямате достатъчно доказателства, тогава няма да разреша повторно отваряне, защото ще завърши по същия начин. Важно е да запомните, че както ви беше обяснено, само защото сте SE от едно казино в група, не означава, че ще бъдете SE и в сестринските казина. Трябва изрично да се напише, че това е така. Въпреки това е обичайно някои играчи да успяват да отворят отново акаунтите си, въпреки че са SE, което не би трябвало да е норма, но понякога казината забелязват това нещо по-късно, което не разбирам наистина. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бързо запитване, рецензията ми продължава да бъде отхвърляна. Вижте по-долу… то е фактическо, правилно и вярно, но вие няма да позволите това. Разбирате ли защо смятам, че казиното има власт над вас!

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Важно е да се отбележи, че потребителските рецензии, които имат затворена жалба, се разрешават въз основа на резултата от жалбата. Мисля, че това е доста логична процедура и казината нямат нищо общо с нея, независимо дали я одобряваме или отхвърляме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това, което също е малко тревожно, е, че има само 6 жалби, повдигнати срещу Ladcrooks.

Искам да кажа, добре, притеснявам се, че е много ниско, но може би е така 🤷‍♂️. Въпреки това от тези 6 нито един не е бил намерен в полза на играчите и вие сте били на тяхна страна всеки път 🤔….


казино гуру част ли е от Entain group?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разгледах някои от жалбите и две от тях бяха затворени като неразрешени, което по принцип е в полза на играча, тъй като казиното получи някои черни точки и за това. В другия играчът не отговори, така че не знам как си представяте, че ще бъде затворено в негова полза. А в другите трябва да се търсят причините, поради които жалбите са оценени така, както са. Ако играчът не спазва правилата, тогава е трудно да оценим случаите по начин, по който можем да се опитаме да помогнем. Ако имате казино и някой иска да наруши правилата ви или да не играе честно, вие също бихте ли искали да му платите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Благодаря Джаро.

добре, така че предоставих следното доказателство, което не беше признато „Групата Entain работи с един лиценз и всички марки използват един и същ лиценз. Съгласно LCCP 3.5.3 той не прави препратка към „сайтове или етикети", а само посочва лицензи и клиенти. Това каза, в момента, в който се самоизключих с Foxy, което трябваше да се прилага за всички марки под този лиценз."

така че аз отидох от foxy bingo миналата година, както казах, когато направих това, те също го приложиха към „foxy games", което не поисках. Сега, ако Entain ще затвори свързаните дъщерни казина в този случай, тогава как могат да избират кога правилата са подходящи.

Знам, че ще кажете „и двамата са под едно и също име" и вероятно ще разчитате на това като оправдание, но те всъщност са различни оператори, така че обяснението не работи. Foxys са под същия номер на лиценз като Ladbrokes и останалите им казина, така че процесът не работи

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

3 от 6 са неоснователни оплаквания

2 играча спря да отговаря

последният изглежда е бил в полза на казината.


с уважение, ако жалбите приключат неразрешени, тогава не виждам как е в полза на играчите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Но не съм съгласен с приключването на жалбата и резултата. Не смятам, че изобщо е разследван.

не е правилно моят преглед на това казино да се основава на оплакване, с което не съм съгласен. Не позволяваш отрицателна рецензия, което е грешно, Джаро

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря Джаро.

добре, така че предоставих следното доказателство, което не беше признато „Групата Entain работи с един лиценз и всички марки използват един и същ лиценз. Съгласно LCCP 3.5.3 той не прави препратка към „сайтове или етикети", а само посочва лицензи и клиенти. Това каза, в момента, в който се самоизключих с Foxy, което трябваше да се прилага за всички марки под този лиценз."

така че аз отидох от foxy bingo миналата година, както казах, когато направих това, те също го приложиха към „foxy games", което не поисках. Сега, ако Entain ще затвори свързаните дъщерни казина в този случай, тогава как могат да избират кога правилата са подходящи.

Знам, че ще кажете „и двамата са под едно и също име" и вероятно ще разчитате на това като оправдание, но те всъщност са различни оператори, така че обяснението не работи. Foxys са под същия номер на лиценз като Ladbrokes и останалите им казина, така че процесът не работи

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ако мога да добавя моята гледна точка и наистина съжалявам, че го казвам: считайте тази процедура за разрешена само ако е изрично записано в правилата и условията. В противен случай такова сложно изключване не се предоставя.

И така, тук идва това обяснение, което според мен има смисъл:

„Освен това, бихме искали да използваме тази възможност, за да изясним, че няма налична информация на уебсайта на казино Ladbrokes, която да показва, че самоизключването от едно казино автоматично ще доведе до самоизключване от други казина под същия собственик."

Честно казано, изглежда сте предполагали, че индустрията работи съвсем различно, когато става въпрос за този вид самоизключване. Все пак правилата имат значение в този случай.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

3 от 6 са неоснователни оплаквания

2 играча спря да отговаря

последният изглежда е бил в полза на казината.


с уважение, ако жалбите приключат неразрешени, тогава не виждам как е в полза на играчите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бих казал, че логиката зад това е, че неразрешените жалби означават черни точки за казиното, черните точки влияят на индекса за безопасност, който в резултат на това ще бъде намален в крайна сметка.

Но разбирам, че не е съвсем очевидно. Особено от гледна точка на оплакващия се играч.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Но не съм съгласен с приключването на жалбата и резултата. Не смятам, че изобщо е разследван.

не е правилно моят преглед на това казино да се основава на оплакване, с което не съм съгласен. Не позволяваш отрицателна рецензия, което е грешно, Джаро

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За да дам още един принос на цялата тази ситуация, проверих и отзивите.

Два пъти глобен за нарушения на по-безопасни хазартни игри от Комисията по хазарта и бях подложен на лоши практики, свързани със самоизключване. Откажете да говорите с мен и да разрешите всеки проблем. Избягвайте ги "

Определено във връзка с отхвърлената ви жалба.

" РАЗРЕШЕТЕ НА САМОИЗКЛЮЧЕНИТЕ ИГРАЧИ ДА СЕ РЕГИСТРИРАТ

НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙТЕ С ЖАЛБИ/ПРОБЛЕМИ

ПЕЧАЛБИ НАД ХОРАТА

T&Cs, НАДУПЕНИ С ВРАТИЦКИ "

Същата асоциация с вашата отхвърлена жалба

Имайте предвид, че Ladbrokes ще ви позволи да регистрирате акаунт при тях, дори ако сте самоизключени от друга марка под Entain Group. Ако сте уязвими по този начин, те ще ви експлоатират!"

Същото

" Избягвайте това казино, то е много опасно и няма да ви защити "

Едва ли обективно въз основа на отхвърлената ви жалба

" Не бих препоръчал това казино на никого. Много проблеми с тях "

Буквално без стойност, съжалявам.

Повече от убеден съм, че вашите отзиви изобщо не са отзиви, а просто още едно допълнение към отхвърлената ви жалба. При такива обстоятелства смятам, че казиното не заслужава да бъде наказано.

Моля, опитайте се да разберете, че нямаме причина да се отнасяме несправедливо към играчите, следователно, ние също се опитваме да останем коректни, дори когато става въпрос за казината.

Опитайте се да възобновите жалбата си, ако все още смятате, че си заслужава, въпреки че бих взела предвид мнението на Джаро.

Просто казано, ако нямате нищо ново в ръцете си, моля, не очаквайте различен край.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Правилата гласят по-долу: ЛИЦЕНЗИАНТИТЕ трябва да предприемат стъпки, ЛИЦЕНЗОПОЛУЧАТЕЛИТЕ трябва да закрият всеки клиентски акаунт, ЛИЦЕНЗИАНТИТЕ трябва да гарантират, че лица, които са SE, не могат да получат достъп до хазарт

сега това е ясно, лицензополучателят е Entain, или ако не, тогава тъй като всички групи работят на един и същ лиценз, те носят отговорност за всяка марка под лиценза?

„Лицензополучателите трябва да предприемат стъпки, за да премахнат името и данните на самоизключено лице от всички маркетингови бази данни, използвани от компанията или групата" - ЛИЦЕНЗИАНТИ - КОМПАНИЯ ИЛИ ГРУПА….. така че отново това не е „казино", а компанията или група, под която са??

filefile

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Отзивите са мъдри - добре, те са фактически въз основа на моя опит и моите виждания за нещата. Те изобщо не са лъжи или обидни, въпреки че може да не добавят стойност, но ще накарат уязвимите хора да осъзнаят рисковете? Те не са разгледали жалбата ми, няма да говорят с мен и не са показали подкрепа.

въз основа на по-долу от правилата на LCCP 3.5.3, мисля, че имам основателен аргумент и трябва да го поставите на казиното

Автоматичен превод:
Kierangrayson
преди 1 месец

Позовах се на условията на казиното. Не UKGC.

И има още една точка, която трябва да имате предвид:

„Нашите открития разкриват, че през 2020 г. акаунтът е бил затворен при нормални обстоятелства, а не в резултат на каквото и да е самоизключване, свързано с пристрастяването към хазарта."

Но както казах, ако смятате, че имате нещо, което си струва да проучите отново, поискайте жалбата да бъде отворена отново. тогава ще видиш.

Според мен няма какво друго да обясняваме тук във форума. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Но казината трябва да спазват правилата на UKGC, те не могат да определят свои собствени правила, по-ниски от стандартите на регулаторите?

вашите констатации показват, че акаунтът е бил затворен обикновено не под SE, как потвърдихте това, моля? Ако това е просто отговор на Ladbrokes на въпрос, тогава това едва ли е доказателство, тъй като те няма да потвърдят, че е самоизключено, тъй като те ще носят отговорност!

Да, смятам, че си струва да се проучи, но вие не виждате мнението ми. Ladbrokes трябва да отговарят на правилата на UKGC и е ясно, че не са.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Отзивите са мъдри - добре, те са фактически въз основа на моя опит и моите виждания за нещата. Те изобщо не са лъжи или обидни, въпреки че може да не добавят стойност, но ще накарат уязвимите хора да осъзнаят рисковете? Те не са разгледали жалбата ми, няма да говорят с мен и не са показали подкрепа.

въз основа на по-долу от правилата на LCCP 3.5.3, мисля, че имам основателен аргумент и трябва да го поставите на казиното

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е същият подход, използван в жалбата. Ние не сме тук, за да разглеждаме правни основания, вместо това подхождаме както към жалби, така и към потребителски прегледи въз основа на нашия Кодекс за справедлив хазарт . Справедливостта е нашата гледна точка.

Съжалявам, че го казвам, но не съм съгласен с вас, когато става въпрос за потребителски отзиви. Въз основа на резултата от жалбата екипът не е открил нечестно поведение на сайта на казиното.

В резултат на това вашите „предупреждения", публикувани в рецензиите, вече се виждат във форума. За съжаление, тъй като вашите мнения и опит не са убедили екипа, че жалбата ви трябва да завърши по различен начин, бих казал, че не е честно да одобрявате едни и същи мнения в преглед. Освен това обратната връзка с потребителите няма влияние върху индекса за безопасност на казиното, което демонстрира усилията, положени, за да се запази безпристрастната оценка.

Вярвам, че всичко е обяснено, но не се колебайте да отворите отново жалбата си. От моя страна това е краят тук във форума. Няма какво друго да добавим, защото ние не обработваме оплаквания на играчи. За повече подробности опитайте повторното отваряне.

Съжалявам, но не мога да ви помогна с това.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Значи става въпрос за това какво е справедливо, а не за спазване на правилата, от които се ръководят? Или защото не са нарушили или изкривили собствените си правила, те са действали честно? Фактът, че правилата на UKGC са били нарушени, няма значение?

това изобщо не е правна позиция, моят аргумент, това е неспазване на правилата и по-безопасни процедури за хазарт. Ако смятате, че действията им са справедливи и че могат да позволят на известни самоизключили се играчи да се регистрират, тогава съжалявам, че грешите. Това е морално погрешно и те се провалиха!!


Ще забравя рецензията, изглежда, че сте силно защитени от това да получат отрицателна рецензия и няма да позволите това да бъде направено. Подозирам, че това е начин, който не искате да разследвате, като се има предвид, че правните последици от признаването на Ladbrokes за виновен за трети път ви оставят в много трудна позиция и затова не е нещо, в което да се забърквате и да заявявате каквото и да било от страх последствия.

вие съвсем ясно казахте, че не мога да преглеждам въз основа на моите мнения и мога ефективно да преглеждам резултата от вашата жалба. Вие не се намесвате в проблеми с безопасен/отговорен хазарт и не мога да коментирам подобни точки. Мисля, че ситуацията наистина говори сама за себе си и изглежда, че ви е казано какво можете да разследвате.

Преди това имах оплакване от клюкарски слотове, които бяха затворени в полза на казината от вас, така че ми беше позволено да оставя ужасен фактически преглед за тях. Не е в съответствие с това, което ми казвате сега


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Kierangrayson
преди 1 месец

Това безпокойство е точно причината, поради която бих искал да се опитате да отворите отново тази жалба. Ние не сме юристи, така че се фокусираме върху справедливостта, защото тази оптика не е ограничена до определени държави и техните различни закони.

Честно казано, поради същата причина, едва ли мога да ви дам някаква друга представа. Не е като да не разбирам мисълта ти, защото разбирам. За съжаление, не мога да направя много, за да ви помогна в тази ситуация.

Според нашата оптика, ако играч желае да се самоизключи в казино, той трябва да информира конкретното казино, като посочи причината. При такова обстоятелство няма да има съмнения дали акаунтът е бил затворен или не, директният контакт е важен. Играчите също са на път да получат директно потвърждение. Това е по-безопасната процедура за хазарт, бих казал.



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Честно казано, опитах се да го отворя и вашият екип го отхвърля.

Чувствам се много лицемерно, че казвате „опитайте да отворите отново жалбата" и че можете да разберете моята гледна точка, но за съжаление не можете да направите много, за да ми помогнете. Вероятно потвърждава мислите ми в това твърдение, вероятно морално сте съгласни с мен, но за съжаление не можете да направите нищо, за да ми помогнете.

по отношение на самоизключването, 99,9% съм сигурен, че през 2020 г. се самоизключих, те казват, че не, не мога да го докажа, така че изявлението им се приема

Автоматичен превод:
Kierangrayson
преди 1 месец

За съжаление не съм част от екипа за оплаквания, следователно не съм запознат със събития, случващи се извън форума. Трябваше да ми кажеш, че си опитал. не знаех

Ако не можете да докажете, че сте били изключени тогава, какво трябва да кажем на представителя на казиното, когато той каже, че не сте били?

Наистина съжалявам, вече казах, че не мога да направя нищо.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Добре, Радка, няма проблем, бях споменал по-рано в темата, че всички предполагаха, че вече си видял това.

Поисках отново да го отворим отново и наблегнах на информацията, която ви предоставих, а също така сложих бележка, за да кажа, че сте съгласни и смятате, че трябва да бъде отворен отново, така че ще изчакам техния преглед.

Не бих очаквал това само защото представителят на казиното казва нещо, което просто ще приемете без никакви доказателства, тъй като те могат да ви кажат всичко. Ако няма да потърсите доказателства или да посочите казаното от другата страна, тогава наистина няма смисъл да разследвате.

Очевидно акаунтът, който вярвам, беше SE, а те казват, че не е, удобно не можеха просто да отворят отново и бях накаран да отворя нов без следи или връзки към предишния. Ако старият акаунт просто беше затворен, както се казва, тогава щеше да е прост процес просто да го отворите отново, нали?

Имам собствено виждане за причините

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини