ФорумОбсъждане на жалбиКазино Viperspin НЕ ИГРАЙТЕ ТУК

Казино Viperspin НЕ ИГРАЙТЕ ТУК (страница 2)

преди 2 години от Franga1981
|
20470 преглеждания 82 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
taurivaine
преди 1 година

Хей taurivaine. Viperspin разрешиха проблема ми и бяха достатъчно любезни да кредитират сметката ми. Също така вярвам на слот стримера, който споменахте.

Забавлявайте се във Viper и играйте безопасно, приятелю.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, нов съм тук. Виждам, че тези рецензии бяха преди няколко месеца, но оттогава нещата се подобриха с ViperSpin, тъй като съм нов регистриран и бях напътстван тук от един от нашите големи стриймъри на слотове - Aussieslots.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Бих искал да добавя, че това казино не е лицензирано в Австралия. Освен това, не се колебайте да прегледате оплакванията, за да получите по-добра представа:

https://casino.guru/complaints - само една оправдана и разрешена жалба досега.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Решената жалба беше при мен. Те разрешиха проблема и аз съм доволен от крайния резултат, така че бих предложил на всеки да играе във Viper.

Автоматичен превод:
Franga1981
преди 1 година

Здравей Franga1981,

Знам, благодаря за забележката.

Още ли играеш там? 🙂 Знам, че е голяма алхимия да намериш подходящо казино, не мислиш ли?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка

Вече не залагам. Но след разрешаването на проблема с Viper, трябва да кажа, че им вярвам и вярвам на стримера, за който говори Taurivaine.

Може да е минно поле намирането на подходящо казино, но Viper позволява на австралийски играчи и им плаща.

Надявам се това да помогне.

Автоматичен превод:
Franga1981
преди 1 година

Здравей Franga1981,

Разбирам мнението ви и оценявам усилията ви. Това наистина помага на други играчи, сигурен съм.

🙂 Прекрасен ден.

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 1 година

Уважаеми представител на Viperspin Casino,

мога ли да получа пояснение относно териториалните ограничения на доставчиците?

Във вашите T & Cs има дълъг списък от доставчици със съответните им държави, на които не могат да се предлагат техните игри.

Въпросът ми е: защо толкова много казина, които имат същия лиценз за Антилфон като вас, нямат всички тези териториални ограничения, а имат само малка част от тях? Нарушават ли лиценза на доставчика, като предоставят игри, за които твърдите, че са забранени за определени държави, а те не са?

Например игрите Evolution за Viperspin и някои други казина Pledoo, Bitdice например) са забранени в Италия, докато почти всички останали казина с лиценз Antillephone го предлагат свободно на всички играчи без никакви ограничения.

Благодаря за отговора.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога ли да премахна тази публикация напълно, моля?

Автоматичен превод:
Franga1981
преди 1 година

Коя публикация искате да изтриете и защо, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Когато играете в онлайн казино за първи път, най-добре е да играете на малки залози. И най-важното: проверете лицензите, които имат. Знам, че много хора не следват тези инструкции, но е важно. Надявам се да не се случва твърде често. Трябва да има черни списъци на казина, които не играят по правилата. Има и такива, но не са категорични. Също така ми е интересно да чета ревюта на онлайн казина. Играчите просто търсят в Google думите казино с бонус и това е всичко. Въпреки това е важно да проверите уебсайта и да прочетете условията, лицензите, държавата, от която са и т.н., преди да играете.

Публикация на BigGrantE8 Редактиран от Magda
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 1 година

йо, играя на viper откакто излязоха, страхотно казино, нямах никакви проблеми с тегленето, най-лошото нещо, което ми се случи, беше, че трябваше да чакам 24 часа, за да ми увеличат лимита за теглене, за да се погрижа за сумата, която бях опитвайки се да се оттегля. сигурен съм, че това са 5k седмично и 20 месечни тегления, трябваше да се свържа с тях, за да изтегля 70k и им отне около 36 часа, за да се свържат с мен, но все пак си извадих $$ лесно след това

Автоматичен превод:
mustangman2007
преди 1 година

Това звучи доста убедително.

Мислите ли, че можете да ни покажете цялата си история на теглене? 🤔

Наистина ми харесва да го видя, благодаря.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих се опитал да избегна този сайт, чакайки ден и половина за проверка, извинението е „висок трафик", което ме кара да се смея! Също така те ви позволяват да потвърдите само след като е направено теглене, трябва да имате право да потвърдите по всяко време. Няма да играя повече там, след като тегленето ми най-накрая се изплати

Автоматичен превод:
schrodez
преди 1 година

Здравейте,

от друга страна ми звучи доста справедливо. Всеки ден чета за играчи, които чакат повече от няколко дни, за да преминат проверката без нито една бележка от казиното. Бих очаквал също, че ако казиното е претоварено, те просто са твърде заети, за да проверяват всеки новорегистриран играч.

Не казвам, че всичко е добре, просто разбираемо. Въпреки това бих искал да ги видя през декември, ако сега са толкова заети. 🤔

Да се надяваме, че процедурата ще бъде бърза.

Автоматичен превод:
преди 1 година

100% съгласен избягвам този сайт на всяка цена. Бях сравнително нов играч и спечелих над $100ki, надхвърлих нивата играч/vip и имах над 2 милиона оборот, но тъй като спечелих първите си няколко депозита, те отказаха да увеличат лимитите ми за теглене, което изглежда хищническо. $3200 седмични лимити за теглене са жалки в сравнение с всяко друго казино, което има $4k + дневни лимити. Представете си да оставите тази сума пари в сметката си като комарджия, знаейки, че тегленето ще отнеме повече от 30 седмици, е повече от отвратително и да, в крайна сметка загубих всеки цент след 3 седмици можеше да са пари, променящи живота, сега това е предупредителна история, за да уведомите другите ИЗБЯГВАЙТЕ ТОЗИ САЙТ НА ВСИЧКА ЦЕНА.

Автоматичен превод:
AussiePride15211
преди 1 година

Здравейте,

извинете за липсата ми на разбиране, но какво не е наред казиното? Те се подчиняват на ограниченията си и вие сте загубили баланса, наистина е тъжно, но осъзнахте ли тези ограничения от самото начало? Казиното ви е обещало някакво специално отношение и след това внезапно е нарушило думата?

Съгласен съм, че лимитите са доста ниски и можете също да си представите, че чувствате VIP статуса като шега сега. Определено оценявам факта, че дойде и сподели своя опит. Моля, проверете всички фактори предварително следващия път, ако попаднете на този преглед , ще видите, че това е малко международно казино с малки приходи.

Не бих го нарекъл най-доброто място за високопоставени играчи или играчи с по-агресивен стил на игра.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вярно е, че пропуснах потенциала, когато за първи път проверих казиното в раздела за теглене, той каза лимит за теглене от $15 500, но ако преминете през дребния шрифт, тогава той посочва лимити за теглене от $3200. И след като прочетох целия дребен шрифт, аз поставям под съмнение легитимността на самото казино, то заявява, че е австралийско и VPN приятелско, след което казва, че Австралия е страна с ограничения. След това видях, че са запазили адреса ми същият, но са променили моята страна на произход на Малта изглежда така.

Автоматичен превод:
AussiePride15211
преди 1 година

Така че можете да регистрирате акаунта, като използвате Австралия като ваша страна на пребиваване и след това трябва да промените това, за да изтеглите правилно?

Виждал съм това няколко пъти преди, в други казина, това се случи, защото доставчикът на плащания не успя да обработи тегленето в тази конкретна държава. Бих казал, че технически държавата е ограничена, но за да позволи на плащащите да играят, е възможна регистрация и ако играчът спечели и иска да тегли пари, държавата трябва да бъде сменена, така че играчът действително да може да бъде изтеглен.

Е, не е най-добрият подход, но стига печалбите да се изплащат,...

Или имате различна информация, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играя на този сайт от почти година и до скоро не съм имал проблеми.


Опитах се да извърша многократни тегления, които бяха отхвърлени със съобщение за грешка, гласящо „недостатъчно салдо в сметката", въпреки че на страницата за теглене показва салдото ми „налично за теглене".


Свързах се с поддръжката за това многократно и ми беше казано, че се дължи на техните политики срещу прането на пари и трябва да заложа депозита си поне 1x повече, което разбирам.


Имам повече от 1x повече от депозита си и продължават да ми казват, че трябва да заложа повече, за да тегля, но след като ме попитаха безброй пъти, те не могат да ми кажат сумата, която трябва да заложа, за да „отключа" моето теглене.


Поддръжката ми каза 3 или 4 пъти „трябва да заложите 40 USD повече, след което можете да теглите", така че залагам това плюс малко и все още няма теглене.


Какво да правя? Прецакан ли съм?


Благодаря за четенето !

Автоматичен превод:
Danielmck02
преди 1 година

Честно казано, бих ви предложил да подадете жалба в този случай. Изглежда, че не могат да ви предоставят правилната информация. Страхувам се, че ще загубите всичките си печалби, докато не успеете да изпълните неизвестното изискване за залагане.

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини