Здравейте на всички, чакам 7 дни за моето теглене, но все още нищо. Всеки ден в чата на живота разказва различни истории и никой не може да обясни какво се случва. Игнориране на имейл без отговор, внимавайте, всички играчи
Hi all waiting 7 days for my withdrawal but still nothing. Every day in life chat saying different stories and nobody can't explain what is going on. Ignoring email not answering be careful all players
Здравейте
Моля, не споделяйте последните актуализации на „редактиране на публикация". Доколкото мога да кажа, най-вероятно никой друг освен мен няма да заснеме променената публикация. 🙏 Вие, разбира се, сте повече от добре дошли да разпространявате допълнителни новини на нова публикация.
Благодарим ви, че ни информирате!
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Малко съм объркан, защото току-що се присъединих към това казино и малко се притеснявах да направя депозит, след като прочетох коментарите по-горе, но това, което няма смисъл, е, че на уебсайта на казино Guru няма подадена жалба срещу него, така че аз бих искал да знам дали хората се бъркат с различно казино kinghill черно лого, просто се опитват да получат някакво разяснение, защото очаквах, че ще имат лоши отзиви за casino guru и когато потърсих Kings Hill тук, няма оплаквания или прегледи много объркани
I'm slightly confused because I just joined this casino and a bit worried about making a deposit after reading the comments above but what doesn't make no sense is on the casino Guru website it hasn't got any complaint made against it so I would love to know if people are getting mixed up with a different casino kinghill a black logo just trying to get some clarification,, Because I would expect they would have bad reviews on casino guru and when I looked up Kings Hill on here it has no complaints or reviews very confused
За съжаление, както можете да прочетете в тази тема, никой не ни даде ясен отговор на въпроса ни кое точно казино споменават тук. Така че, моля, можете ли да публикувате URL адреса на казиното, в което искате да играете, и да знаете колко безопасно е всъщност?
Unfortunately, as you can read in this thread, no one gave us a clear answer to our question which casino exactly are they mentioning here. So, please, could you post the URL of the casino you would like to play at and know how safe it actually is?
Благодаря ти за това. Сега знаем за кои Кингхилс говорим.
За съжаление все още няма изпратени потребителски отзиви за казиното, но открих някои оплаквания. Разгледайте тук. Виждам някои забавени плащания там.🤷♀️
Играли ли сте вече там?
Thank you for that. Now we know which Kinghills we are talking about.
Unfortunately, there are no user reviews submitted yet about the casino, but I found some complaints. Have a look here. I can see some delayed payments there.🤷♀️
Have you played there yet?
Опитахте ли да подадете жалба по този въпрос? Искате ли да ни кажете повече, моля?
Have you tried to file a complaint regarding this? Would you like to tell us more, please?
Не, не съм играл и вероятно няма да играя, след като прочетох неща за него
No I haven't played and probably will not after reading things about it
Важно е винаги да търсите информация за казиното. Понякога можете да си спестите проблеми предварително, когато опитът на други играчи също е наличен.
Значи предпочитате да опитате някъде другаде? Обезсърчен ли си от това, което Роми ти изпрати и от оплакванията, които играчите направиха? 🤔
It is important to always look up information about the casino. Sometimes you can save yourself problems in advance, when other players' experiences are also available.
So you'd rather try somewhere else ? Are you discouraged by what Romi sent you and the complaints that players have made ? 🤔
Хей, каква причина ти дава казиното, че все още нямаш парите си? Колко време точно чакаш? Трябваше ли да потвърдите тук или не?
Даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да изпратят парите на играчите, така че ако това не се случи и нямате средства, не забравяйте да ме уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Междувременно ми кажете как е.
Hey, what reason does the casino give you for not having your money yet ? How long exactly have you been waiting ? Did you need to verify here or not ?
We give casinos 14 days to sort everything out and send the money to the players, so if that doesn't happen and you don't have the funds, be sure to let me know and we'll try to help you out.
In the meantime, let me know how it is.
Може би съм наивен тук, но съм свикнал тегленията да са лесни. Кралството изглежда сложно, но премина и казва, че тегленето е прието, но сега „извършва проверки"…….. сега като гледам коментарите, хората чакат дни, ако не и седмици, но никой не казва, че действително им е платено. Това място измама ли е? И трябва ли просто да отпиша това, което се надявах да получа?? И отговорът е оценен
Maybe I’m being naive here, but used to withdrawals being easy. Kingship seems elaborate, but went through and says withdrawal accepted but now " performing checks"…….. now on looking at comments, folks are waiting days, if not weeks , but no-one saying they have actually been paid. Is this place a scam ? And should I just write off what I was hoping to get paid ?? And response appreciated
Съжалявам, имах предвид „kingshill", проклет предсказуем текст!!
Sorry meant "kingshill", damn predictive text !!
хей
Най-малкото, което мога да направя за вас, е да преместя публикацията ви в по-натоварената тема на Kingshill, която успях да намеря. Честно казано, също не можах да намеря допълнителна информация относно действителните плащания.
Все пак има едно нещо, което можете да опитате. Моля, използвайте бутона за повторно пускане, който се появява на всяка публикация, направена от различен потребител в тази тема. Може би някой ще отговори с актуализация.
Предполагам, че не е предоставена допълнителна информация за тези проверки. Това е жалко, защото като наскоро създадено казино, никога не е лесно да се намери достоверна информация.
Hey!
The least I can do for you is to move your post to the busier Kingshill thread that I managed to find. To be honest, I was also unable to locate any additional information regarding actual payments.
There is one thing you can try, though. Please use the replay button that appears on every post made by a different user in this thread. Maybe someone will respond with an update.
I assume no further information has been provided about these checks. That is unfortunate because, as a recently established casino, trustworthy information is never easy to come by.
Мисля, че Kings Hill може да се управлява от мошениците зад Ninewins. Те позволяват на жителите на Обединеното кралство да проверяват с паспорт, доказателство за адрес и телефонен номер +44, но ако прочетете техните правила и условия 4.2, се посочва, че на играчите в юрисдикцията на Обединеното кралство е забранено да играят за истински пари. Въпреки че приемат вашите депозити, когато става въпрос за изплащане, те насочват вниманието ви към 4.2, от които посочих по-горе. Хитри подмолни мошеници. Дори купуват положителни отзиви за Trust Pilot с много жители на Великобритания, възхваляващи достойнствата на тяхното казино. Доверителният пилот вече е корумпиран!!
I think Kings hill could be run by the crooks behind Ninewins. They let UK residents verify with passport, proof of address and +44 phone number but if you read their terms and conditions 4.2 it states players in the jururistion of the UK are forbidden to play for real money. Even though they accept your deposits when it comes to paying out they draw your attention to 4.2 of which I have stated above. Sly underhand crooks. The even buy positive reviews on trust pilot with loads of GB residents extolling the virtues of their casino. Trust pilot is now corrupt!!
Благодаря за това момчета! Прегледах T & C и видях под „TETENT" , Cl. 17.2, че казино игрите на netent не са приложими в Обединеното кралство сред другите нации. Не виждате друго споменаване на Великобритания в други клаузи, но може да е грешно. Независимо от това, те са поискали допълнителна проверка (банково извлечение), която според тях вече е проверена и сега очаква преглед отново!! …… отново t & c' казват, че трябва да са 24 часа, но отново не тая много надежда. Но част от мен е малко решена да ги подтикна към това - почти толкова забавно, колкото да играете игрите хахаха... ще ви държа в течение как се справям. Още веднъж наздраве за помощта хора!
Thanks for this guys ! I’ve reviewed the T & C’s and see under "TETENT" , Cl. 17.2, that netent casino games are not applicable in Uk amongst other nations. See no other mention of Uk in other clauses, but may be wrong. Notwithstanding, they have asked for addition verification ( bank statement) which they say has now been verified, and is now pending review again !! …… again t & c’ say should be 24 hours, but again I don’t hold out much hope. But part of me is a bit determined to push them on this - almost as much fun as playing the games hahaha ….. will keep you updated on how I get on. Once again , cheers for the help folks !
Дано си прав. Не се казва, че играчите от Обединеното кралство са изключени от игра за истински пари в това казино, както е в Ninewins и Jokabet. Така че се надяваме, че ще получите парите си.
Hopefully your right. It doesn't say UK players are excluded from playing for real money at this casino like it does at Ninewins and Jokabet. So hopefully you will get your money.
Благодаря за това момчета! Прегледах T & C и видях под „TETENT" , Cl. 17.2, че казино игрите на netent не са приложими в Обединеното кралство сред другите нации. Не виждате друго споменаване на Великобритания в други клаузи, но може да е грешно. Независимо от това, те са поискали допълнителна проверка (банково извлечение), която според тях вече е проверена и сега очаква преглед отново!! …… отново t & c' казват, че трябва да са 24 часа, но отново не тая много надежда. Но част от мен е малко решена да ги подтикна към това - почти толкова забавно, колкото да играете игрите хахаха... ще ви държа в течение как се справям. Още веднъж наздраве за помощта хора!
Thanks for this guys ! I’ve reviewed the T & C’s and see under "TETENT" , Cl. 17.2, that netent casino games are not applicable in Uk amongst other nations. See no other mention of Uk in other clauses, but may be wrong. Notwithstanding, they have asked for addition verification ( bank statement) which they say has now been verified, and is now pending review again !! …… again t & c’ say should be 24 hours, but again I don’t hold out much hope. But part of me is a bit determined to push them on this - almost as much fun as playing the games hahaha ….. will keep you updated on how I get on. Once again , cheers for the help folks !
Чудесно, ако документът е приет, така че се надявам да няма повече проблеми. Казиното попита ли ви нещо друго или сте напълно потвърдени?
Ще изчакаме допълнителни актуализации.
Успех ☘️
Great if the document has been accepted so I hope there will be no further problems. Did the casino ask you anything else or are you fully verified ?
We will wait for further updates.
Good luck. ☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.