преди 7 месеца
Всеки, който действително е бил платен на Kings Hill
Any one actually been paid on kings hill
6
Всеки, който действително е бил платен на Kings Hill
Any one actually been paid on kings hill
Здравейте, бихте ли ми изпратили URL адреса, защото не съм сигурен дали имаме това казино в нашата база данни, ще съм благодарен.
Както и да е, за да стигнем до проблема ви с теглене, като начало даваме на казината 14 дни да проверят всичко и да изпратят парите на играча. Казиното даде ли ви някаква причина защо чакате 9 дни? Това би ми било напълно достатъчно.
Вече потвърдихте ли акаунта си тук, моля?
Кажете ми и ако нищо не се промени през следващите няколко дни, ще се опитам да препоръчам следващата стъпка.
Hi, could you please send me the url because I'm not sure if we have this casino in our database, I would be grateful.
Anyway, to get to your withdrawal problem, to start with, we give casinos 14 days to check everything and send the money to the player. Has the casino given you any reason why you are waiting 9 days ? That would be quite enough for me.
Have you already verified your account here, please ?
Let me know and if nothing changes in the next couple of days, then I will try to recommend the next step.
Здравейте на всички, чакам 7 дни за моето теглене, но все още нищо. Всеки ден в чата на живота разказва различни истории и никой не може да обясни какво се случва. Игнориране на имейл без отговор, внимавайте, всички играчи
Hi all waiting 7 days for my withdrawal but still nothing. Every day in life chat saying different stories and nobody can't explain what is going on. Ignoring email not answering be careful all players
Здравейте, все още не сте получили пари и чакате без отговор? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене.
Въпреки това, потвърдихте ли вече акаунта си? Играхте ли с бонуса или не?
Уведомете ме и ако ситуацията не се промени през следващите няколко дни, вероятно подаването на жалба ще бъде следващата стъпка, в която нашият екип ще се опита да ви помогне.
Ще чакам.
Hello, you still haven't received any money and you are waiting without an answer ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal.
However, have you had your account verified yet ? Did you play with the bonus or not ?
Let me know and if the situation doesn't change in the next few days, then probably filing a complaint will be the next step where our team will try to help you.
I will be waiting.
Да, акаунтът ми е потвърден и се играе без бонус пари. Тогава трябва да изчакате няколко дни. Благодаря за помощта
Yes my account is verified and played without bonus money.then need wait couple days. Thanks for help
Моля, уведомете ни със сигурност, ако нещо се промени.
Please let us know for sure if anything changes.
Започвам да си мисля, че става малко дълго за моя вкус. Честно казано, не много казина обработват тегления през уикендите.
Както и да е, мога ли да попитам отново за URL адреса на казиното? Това е напълно непознато за нас.
I'm starting to think it's getting a bit long for my taste. Frankly, not many casinos handle withdrawals during the weekends.
Anyway, may I ask again for the casino's URL? It's completely unknown to us.
Получихте ли плащане в крайна сметка del boy
Did you get paid out in the end del boy
Здравейте, не съм сигурен и не мога да кажа колко време ще отнеме. Виждам, че вече сте попитали другия играч, така че би било най-добре да знаете дали е получил парите и колко време е отнело. Разбира се, верифицирахте ли вече акаунта си в казиното? Играхте ли с бонуса или не?
Даваме им 14 дни да оправят всичко и ако нищо не се промени и не получите парите, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.
Hi, I'm not sure and I can't say how long it will take. I see you already asked the other player so it would be best to know if he got the money and how long it took. Of course, have you verified your casino account yet ? Did you play with the bonus or not ?
We give them 14 days to sort everything out and if nothing changes and you don't get the money, let us know and we will try to help.
Здравейте, все още чакам теглене от Kings Hill, изминаха почти 2 седмици, продължават да казват, че има проблем с доставчика на плащания! Изпратих банкови извлечения и всичко, както беше поискано. Просто продължавайте да ви казват да бъдете търпеливи!
може ли някой да помогне, моля, или да ме уведоми дали хората наистина получават парите си или трябва да ги отпиша?
Hi I’m still waiting on a withdrawal from kings hill it’s been nearly 2 weeks now, they keep saying there’s a problem with the payment provider! I’ve sent bank statements and everything as requested. Just keep getting told to be patient!
can anyone help please or let me know if people do actually get their money or should I write to off?
Здравей получи ли парите си? Чакам вече почти 2 седмици и продължавам да ми казват, че има проблем с доставчика на плащания и да чакам
Hi did you get your money? I’ve been waiting nearly 2 weeks now and keep getting told there’s a problem with the payment provider and to wait
Здравейте, все още чакам теглене от Kings Hill, изминаха почти 2 седмици, продължават да казват, че има проблем с доставчика на плащания! Изпратих банкови извлечения и всичко, както беше поискано. Просто продължавайте да ви казват да бъдете търпеливи!
може ли някой да помогне, моля, или да ме уведоми дали хората наистина получават парите си или трябва да ги отпиша?
Hi I’m still waiting on a withdrawal from kings hill it’s been nearly 2 weeks now, they keep saying there’s a problem with the payment provider! I’ve sent bank statements and everything as requested. Just keep getting told to be patient!
can anyone help please or let me know if people do actually get their money or should I write to off?
Здравейте, съжалявам, че все още нямате парите си. Когато казвате две седмици, това е точно времето, което даваме на казината, за да подредят всичко, което трябва да се направи, и да ви изпратят парите. Ако не успеят да го направят, тогава имате възможност да използвате нашатабезплатна функция за оплакване . Нашият екип ще се опита да ви помогне в ситуацията и се надяваме успешно.
Независимо от това, фактът, че имат проблем с доставчика на плащания, е единственото нещо, което ви пречи да получите средствата? Имали ли сте успешни тегления тук преди?
Hello, I'm sorry you don't have your money yet. When you say two weeks, that's exactly the time we give casinos to sort out everything that needs to be done and send you the money. If they fail to do so, then you have the option to use our free feature- complaint. Our team would try to help you with the situation and hopefully successfully.
Nevertheless, the fact that they have a problem with the payment provider is the only thing that stands in the way of you getting the funds ? Have you had any successful withdrawals here before ?
Здравейте, все още чакам теглене от Kings Hill, изминаха почти 2 седмици, продължават да казват, че има проблем с доставчика на плащания! Изпратих банкови извлечения и всичко, както беше поискано. Просто продължавайте да ви казват да бъдете търпеливи!
може ли някой да помогне, моля, или да ме уведоми дали хората наистина получават парите си или трябва да ги отпиша?
Hi I’m still waiting on a withdrawal from kings hill it’s been nearly 2 weeks now, they keep saying there’s a problem with the payment provider! I’ve sent bank statements and everything as requested. Just keep getting told to be patient!
can anyone help please or let me know if people do actually get their money or should I write to off?
Здравейте, съжалявам, че все още нямате парите си. Когато казвате две седмици, това е точно времето, което даваме на казината, за да подредят всичко, което трябва да се направи, и да ви изпратят парите. Ако не успеят да го направят, тогава имате възможност да използвате нашатабезплатна функция за оплакване . Нашият екип ще се опита да ви помогне в ситуацията и се надяваме успешно.
Независимо от това, фактът, че имат проблем с доставчика на плащания, е единственото нещо, което ви пречи да получите средствата? Имали ли сте успешни тегления тук преди?
Hello, I'm sorry you don't have your money yet. When you say two weeks, that's exactly the time we give casinos to sort out everything that needs to be done and send you the money. If they fail to do so, then you have the option to use our free feature- complaint. Our team would try to help you with the situation and hopefully successfully.
Nevertheless, the fact that they have a problem with the payment provider is the only thing that stands in the way of you getting the funds ? Have you had any successful withdrawals here before ?
Здравейте, утре, 06/06/24, има две седмици, казаха ми, че единственият проблем е доставчикът на плащания. Не, не съм се оттеглял от тук преди.
Hi it’s two weeks tomorrow 06/06/24, they have told me the only issue is the payment provider. No I haven’t withdrawn from here before.
Добре тогава, ако не сте научили нищо повече и това продължава вече две седмици, тогава бих препоръчал да подадете жалба, както обявих в предишния си пост. Да видим дали парите ви ще стигнат засега или ще трябва нашият екип да се намеси.
Съжаляваш ли за това?
Well then, if you haven't learned anything more and it's been going on for two weeks, then I would recommend opening a complaint as I announced in my previous post. Let's see if your money gets to you for now or if our team will need to step in.
Are you down for it?
Здравейте, да, опитвам се да подам жалба, но не може да намери казиното, когато го напиша? Благодаря
Hi yes I’m trying to submit a complaint but it can’t find the casino when I type it in? Thanks
Добре, за това казино ли говорим?
Може просто да е грешка, че го пишете грешно. Или може би това е друго казино и ние го нямаме в нашата база данни.
Така че опитайте да ми потвърдите как е.
Разбира се, ако в бъдеще имате проблем с казино, което нямаме на нашия сайт, изберете всяко казино и напишете в описанието какво е то и че не е било възможно да изберете това, за което пишете, т.к. нямаме преглед. Нашият екип ще разбере и ще го промени. 🙂
Okay are we talking about this casino ?
Maybe it's just some mistake that you're writing it wrong. Or maybe it's another casino and we don't have it in our database.
So try to confirm for me how it is.
Of course, if in the future you have a problem with a casino that we don't have on our site, choose any casino and write in the description what it is and that it was not possible to choose the one you are writing about because we don't have a review. Our team will understand and change it. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.