Уважаеми Грант,
Пиша това съобщение, за да ви информирам, че това ще бъде последният ми отговор по този въпрос. Нека обобщим цялата ситуация за последен път. Играхте играта "Coinflip" в казиното и постигнахте значителен успех, като спечелихте значителна сума пари. Това се дължи на грешка или техническа грешка в играта. Тази грешка струваше на казиното много пари, тъй като бяха извършени многобройни тегления от други играчи. Вследствие на това казиното не можеше да функционира правилно за повече от осем часа. Разбирам чувството на неудовлетвореност, което сигурно сте изпитали, когато сте видели, че салдото по сметката ви внезапно изчезва, въпреки че първоначално сте виждали значителна сума. Въпреки това е обичайно за казината да имат правила и условия, за да се предпазят при такива обстоятелства. В този случай това е следният термин:
"4.10. BC.GAME си запазва правото да обяви залог за невалиден частично или изцяло, ако BC.GAME, по свое усмотрение, сметне за очевидно, че някое от следните обстоятелства е настъпило:
...
4.10.4. Правени са залози, които иначе не биха били приети, но са били приети в периоди, когато уебсайтът е бил засегнат от технически проблеми.
4.10.5. Поради грешка, като печатна грешка, техническа грешка, непреодолима сила или друго, залозите са били предложени, поставени и/или приети поради тази грешка."
Единствената причина, поради която жалбата ви не е отхвърлена директно и сте били посъветвани да се свържете с органа по хазарта, е, че казиното не разполага с извлечение от доставчик на игри, както обикновено изискваме в такива ситуации, тъй като играта, която сте играли, е оригиналната игра на казиното . Тъй като решението, взето от CIL, не е в полза на вашия иск, опасявам се, че жалбата ви сега ще бъде отхвърлена. Въпреки че не бяхме съгласни с решението на регулатора в миналото, този път се озовахме в позиция, в която трябва да го приемем. Както беше обяснено по-рано, казината трябва да имат начин да се защитят в случаи на софтуерни повреди, за да избегнат финансов крах. Разбирам решението ви да потърсите правна помощ и въпреки че съчувствам, трябва да изразя своя скептицизъм относно шансовете ви за успех. Благодарим ви, че използвате центъра за разрешаване на жалби и ви желаем успех.
С Най-Добри Пожелания,
Петър
Dear Grant,
I am writing this message to inform you that this will be my final response on this matter. Let's recap the entire situation one last time. You played the game "Coinflip" at the casino and experienced significant success, winning a substantial amount of money. This was due to a bug or technical error in the game. This error cost the casino lots of money as numerous withdrawals by other players went through. Consequently, the casino was unable to function properly for a duration of over eight hours. I understand the frustration you must have felt when you saw your account balance disappear suddenly, despite initially seeing a considerable amount. Nevertheless, it is common for casinos to have terms and conditions in place to safeguard themselves in such circumstances. In this case, it's the following term:
"4.10. BC.GAME reserves the right to declare a wager void partially or in full if BC.GAME, at its own discretion, would deem it obvious that any of the following circumstances have occurred:
...
4.10.4. Wagers have been placed that would not have been accepted otherwise, but that were accepted during periods when the website have been affected by technical problems.
4.10.5. Due to an error, such as a, misprint, technical error, force majeure or otherwise, wagers have been offered, placed and or accepted due to this error."
The sole reason why your complaint was not rejected outright and you were advised to contact the gaming authority is because the casino did not possess a statement from a game provider, as we usually request in such situations because the game you played was the casino's original game. As the decision reached by the CIL did not favor your claim, I'm afraid your complaint will now be rejected. Despite disagreeing with the regulator's decision in the past, we find ourselves in a position where we must accept it this time. As previously explained, casinos must have a way to protect themselves in cases of software failures to avoid facing financial ruin. I understand your decision to seek legal assistance, and though I sympathize, I must express my skepticism regarding your chances of success. Thank you for using the complaint resolution center and wish you good luck.
Best regards,
Peter
Автоматичен превод: