ФорумОбсъждане на жалбиКазино гуру част от проблема?

Казино гуру част от проблема? (страница 3)

преди 10 месеца от grantbett22
|
8047 преглеждания 74 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
grantbett22
преди 9 месеца

С удоволствие ще ви напомня, че не сте доказали, че казиното е измамило. Това е единствената точка тук.

Благодаря за съвета - чел съм библията, всъщност няколко версии. Напълно съм сигурен, че ако Исус някога е живял, той никога не е действал като теб сега.

Надявам се скоро да намериш спокойствие.


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Абсолютно имам! Можете да видите много ясно, че натиснах правилния бутон във видеото. Всеки в този сайт знае, че става жертва.

няма никакво съмнение, че те не измамват в този сайт.

Странно как една седмица бъг нямаше да повлияе на резултата, но на следващата, когато спечелих, те твърдяха, че е бъг.

вижте как защитавате тези измамници. Ако имаше сайт за оценка на casino.guru, тогава щях да съм там точно сега. Вместо това просто ще направя няколко видеоклипа за социалните мрежи или нещо, което да запълня във времето, докато разбера дали ще получа това, което дължа, или ще изляза с изявление!

filefile

Автоматичен превод:
grantbett22
преди 9 месеца

Съжалявам, че го казвам, но това не е видео - това е просто печатен екран. Какво трябва да видя?

Е, наистина ли виждате това като доказателство? Страхувам се, че не го правя.

Знаеш ли какво? Дайте напред и предоставете видеоклипа на нашите момчета от екипа за данни - ако все още не сте го направили.

data@casino.guru

jozef@casino.guru

Въпреки това, което може да си помислите, все пак не съм тук, за да съдя по дела.



Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Изпрати им видеото. без съмнение ще се говори малко за това и ще се появи някакво очевидно извинение. Но е толкова много очевидно какво се случва. Освен това видео имах часове кадри, но хората не биха осъзнали колко зле мамят, докато не играят наистина и след няколко милиона долара мога със сигурност да гарантирам, че BCGAME мами, ако не и всички други казина.

Надявам се, че всеки, който чете това, разбира колко честно говоря и че им спестявам някои допълнителни проблеми в собствения им живот.

Освен това се надявам всички оператори или всеки друг, който чете това, да разбере, че съм сериозен, когато казвам, че ако възстановяването ми не дойде скоро, ще се стремя да направя толкова голямо въздействие върху вашата индустрия, че да шокира и засегне всички вас . Не очаквам да видя резултатите, но съм положителен за резултатите

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Предполагам, че всички сте просто ботове с изкуствен интелект или просто лъжете, мамите, мамите хора. Минаха векове и сякаш този Питър не ме е виждал тук да искам да видя тази предполагаема информация, която беше изпратена.

докажи, че греша. Вие не сте тук, за да бъдете честни или полезни на и за хората. Ти си толкова лош, колкото и самите казина

Автоматичен превод:
grantbett22
преди 9 месеца

Вярвам, че е доста ясно, че не сме отговорни за вашия проблем. Доколкото мога да заключа, дори регулаторът не може да ви помогне. Поради този факт и всички наши предишни разговори, за последен път ви моля да спрете да бъдете обидно неблагодарни . Не можем да помогнем на всички. Поне винаги опитваме това, което изглежда много повече от обичайния регулатор, и за момента не говоря само за вашия случай.

Това е всичко от моя страна.



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей Грант,

Техническите проблеми са често срещано явление и казината обикновено имат правила и условия, за да се предпазят от значителни финансови загуби. Ако много играчи спечелят големи суми пари поради технически проблеми, казиното ще се изправи пред сериозни финансови затруднения. Обикновено доставчикът на игри предоставя доклад, обясняващ ситуацията, но тъй като във вашия случай е замесена собствената игра на казиното, такъв доклад не съществува. Поради липса на информация Ви съветваме да потърсите съдействие от лицензиращия орган. Казината са длъжни да предоставят всички подробни доказателства на лицензиращия орган. Какво беше решението/заключението на CIL по този въпрос?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

добре е, когато не ги засяга. Спрете да търсите жалки извинения за тези хора. Става все по-близо и по-близо до това, че трябва да предприема последните си действия и да ги пусна в игра. Приключих с обикалянето напред-назад. Мога само да си представя колко тихи и учудени ще бъдете всички, ако ми се наложи да предприема такива действия. Чао

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей Грант,

Казиното ще бъде санкционирано само след като лицензиращият орган даде ясно изявление, потвърждаващо, че казиното е нарушило правилата. Какво беше решението на CIL? Страхувам се, че няма да постигнем никакъв напредък, ако продължавате да избягвате въпроса. Ако CIL реши в полза на казиното, вашата жалба ще бъде отхвърлена.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

CIL ми писа, че BCGAME каза, че вече са ми го обяснили, близо 24 часа ПРЕДИ BCGAME дори да споменат нещо за това. НЕ Е НУЖЕН РАКЕТЕН УЧЕН, ЗА ДА ВИДИ КАКВО СТАВА ТУК. file

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
grantbett22
преди 9 месеца

Всъщност казва, че игрите са добре. Съжалявам, но очевидно няма какво да се направи по въпроса.

Предполагам, че сте отговорили на това, така че - Има ли актуализация от CIL? Защото ако не, просто не им пука и резултатът остава същият.

Както виждам, CIL също спомена, че „Ние обаче ще продължим да наблюдаваме този въпрос отблизо".

Не е нужно ракетен учен да ги конфронтира с това твърдение - те са отговорни.


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

вижте, не мислех или се надявах да дойда тук и да бъда груб или да обвиня някого в казино гуру. Всъщност се почувствах малко по-добре, след като те чух

Но от моя гледна точка просто изглежда, че или вие сте част от корупцията и ще продължите да отричате какво се случва тук,

или честно казано просто не сте обърнали достатъчно внимание, за да разберете как изглежда това в моите очи и очите на много други хора.

Казвате, че казват, че игрите са ок. Като това доказва ли нещо? Те също така казаха, че BCGAME ми предостави подробно обяснение, което не беше вярно, тъй като BCGAME наистина ми говори до 23 часа по-късно и когато го направиха, изобщо не беше подробно и беше доста нелепо.

Писах обратно, те не отговориха, но техният адвокат се свърза с моя отново тази седмица

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Честно казано, става все по-трудно да не повярвам, че правилно съм тестван и прецакан. И в двата случая има само 2 изхода за мен и съм много близо до втория вариант, който е последната ми капка

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така че защо продължавате да им давате висока оценка, ако вие самите не сте измамници, работещи за казината?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file „едно уместно оплакване" да, правилно

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Бързо отговорихте на Trust Pilot. Опитайте се да отговорите честно на тези въпроси.

Защо съм единственият тук, който говори разумно?

Каква е най-малкото предизвикателство присъдата по този случай?

Предоставих достатъчно доказателства, показващи как се е случило всичко това, и все още имам още.

Защо продължавате да казвате пишете на лицензиращия орган?

Защото очевидно имам! Писах на всички, които смятах, че трябва. > СЪВЕТ ЗА КОНТРОЛ НА ХАЗАРТА В КЮРАКАО, CIL, крал Вилем-Александър, губернаторът Лусил Вут, холандският министър на външните работи, лицензиране на Кюрасао.

Казвате, че „рейтингът не може да се основава единствено на един отрицателен опит от един играч."?

< това е BS и пълна лъжа. Вижте всички негативни коментари на вашия сайт сред много други. Също така можете просто да отидете на сайта и да погледнете емисията за чат и емисия за залагания, за да видите негативност.

Вие също така казвате, че ви „липсват достатъчно доказателства", за да разрешите моя случай? Това също е лъжа. Предоставих много доказателства и BCGAME също предостави „Някои", което casino.guru каза, че не е достатъчно. Защото не им стигна!! Правя го! Те просто търсят начин да го заобиколят и са си помислили, че могат да кажат някоя глупост и да свършат!

виж колко време мина, те дори не можаха да представят никакви доказателства тази седмица. и начинът, по който мога да го изложа за всички, е достатъчно прост, за да може ученик от 7 клас да разбере какво се случва, така че стига игри!

Казвам ви ВСИЧКИ, няма да оставя това да си отиде и няма да позволя да се проточи без резултат. Всички вие прецаквате качеството ми на живот. Ако стигна до края на това BS изживяване и накрая остана без нищо, аз съм толкова готов да сложа край на живота си, като същевременно създавам достатъчно проблеми на всички, за да гледат на индустрията за електронни игри, платформите за ревюта и остров Кюрасао с повече срам, отколкото те вече имат и се надявам, че произтичащите разходи за тях са 20 пъти повече от първоначалната ми печалба. Не говоря глупости. Всички сте отвратителни, това е отвратително.

те изчистват десетки милиони годишно, но просто трябваше да се е**т с живота ми.

ако наистина вярвате, че не е възможно да създавам такива проблеми, тогава очевидно всички вие сте слабоумни.

BCGAME или ще трябва да ми плати, или да изпрати хитов отряд, който да ме събори, защото няма да спра, докато някое от тези две неща не се случи или докато не прибегна до последния си план за действие.

Няма да се откажа като всички останали, които са минали през това.

и за всички останали оператори, имам предвид, че вероятно всички се радвате да се бъркате в живота на хората, но ще бъдете глупави да не кажете на BCGAME лафовете да спрат с глупостите и да сложат край на драмата. Ако не, тогава се надявам да планирам достатъчно добре, за да навредя на всички вас.

можете да се отървете от мен, казино гуру. Разбирам, но ще трябва да разберете защо ще ви поставя всички в моя край, ако това трябва да дойде!


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

вижте, не мислех или се надявах да дойда тук и да бъда груб или да обвиня някого в казино гуру. Всъщност се почувствах малко по-добре, след като те чух

Но от моя гледна точка просто изглежда, че или вие сте част от корупцията и ще продължите да отричате какво се случва тук,

или честно казано просто не сте обърнали достатъчно внимание, за да разберете как изглежда това в моите очи и очите на много други хора.

Казвате, че казват, че игрите са ок. Като това доказва ли нещо? Те също така казаха, че BCGAME ми предостави подробно обяснение, което не беше вярно, тъй като BCGAME наистина ми говори до 23 часа по-късно и когато го направиха, изобщо не беше подробно и беше доста нелепо.

Писах обратно, те не отговориха, но техният адвокат се свърза с моя отново тази седмица

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте.

Имам дискусия за вашата ситуация с Даниел, и двамата сме убедени, че сте станали по-враждебни не нарочно, а поради обратите в жалбата.

Разбирам, че се чувствате разочаровани и за вас изглежда, че не ни интересува.

Всъщност е точно обратното, аз лично прегледах всички оплаквания на BC.Games , за да намеря други подобни случаи. Вие сте почти единственият, който продължи напред. Другите спряха да отговарят, което неизбежно трябва да доведе до затворена жалба без допълнително обсъждане.

Много пъти се опитвах да обясня - без доказателства нищо не можем да направим. Отнася се и за вашия случай. Не знам какво има или не е заявил представителят на казиното относно CIL, не можем да търсим власти и доколкото знам, също нямаме нищо солидно за допълнително разследване.

Според вашата екранна снимка CIL твърди, че ще следи ситуацията допълнително. Какво трябва да правим с това твърдение? Не казва буквално нищо на темата.

Продължавайте със слоя, това е още една стъпка, която не можем да предприемем. Пожелавам ти много късмет.

Просто спрете да спамите профилите ни в социалните мрежи, ако мога да помоля. Въпреки факта, че ме нарекохте с много имена, ние все още говорим за проблема тук, така че бъдете поне разумни.



Автоматичен превод:
grantbett22
преди 9 месеца

Загрижен съм за индекса за безопасност на казиното толкова, колкото и вие. Но не виждам под повърхността, това е форумът - не темата за оплаквания, не мога да обясня повече, отколкото вече съм правил много пъти преди.

По един или друг начин,

това е последното ми и последно предупреждение - спри да бъдеш груб или ще скрия тези обидни публикации и ще заключа тази тема.




Автоматичен превод:
grantbett22
преди 9 месеца

Тази информация е остаряла - самата страница вече изглежда различно:

file

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини