ФорумОбсъждане на жалбиКазино гуру част от проблема?

Казино гуру част от проблема?

преди 1 година от grantbett22
|
14782 преглеждания 74 отговора |
|
1 2...4
преди 1 година

Можете ли да ми изпратите тази информация, която сте получили във връзка с моята жалба, моля?? Виждам, че сте били активни, но ми липсва отговор. Писна ми да ме мамят. Имам чувството, че си просто още една част от измамата, която просто играе различна роля

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да предположим, че всички сте заедно 😮‍💨 предполагам, че всички ще го усетят тогава 🤷🏼‍♂️

Автоматичен превод:
grantbett22
преди 1 година

Здравейте!

Не съм сигурен към кого се обръщате сега. Аз също не разбирам напълно каква информация търсите.

Искате ли да обясните малко? Разбирам, че е свързано с жалбата , чрез която сте получили актуализация.

Съжалявам да видя, че не е решен - в очакване на решението на регулатора.




Автоматичен превод:
преди 1 година

file имам предвид информацията, за която се говори в това изречение. Когато поискахте информацията, те казаха, че са изпратили, но не са го направили седмица или 2, тогава се предполага, че са го направили.

Автоматичен превод:
grantbett22
преди 1 година

Ако има актуализация на жалбата, моля, актуализирайте темата си за жалба . Доколкото виждам, решено е, че ще изчакаме решението на регулатора:

„Разгледахме доказателствата , предоставени от казиното , и, за съжаление, нямаме достатъчно информация, за да кажем какво точно се е случило . Препоръчвам ви да се свържете с Curacao Gaming Authority (helpdesk@curacaolicensing.com, info@curacaolicensing.com) и подадете жалба до тях. "

Свързахте ли се с органа, моля?

Трябва да го направиш.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Бих искал да видя каква информация е изпратена до гуруто на казиното, когато BCGAME каза, че ще ви я изпрати по имейл, а след това вие казахте, че са изпратили нещо. Или лъжеше? Това бих искал да знам. Свързах се с борда за контрол на игрите на Кюрасао, Раул Бер, Curaçao Interactive Licensing, министъра на външните работи на Холандия, ACMA, не мога да си спомня дали все още съм се свързвал с A Current Affair & 60minutes, но вероятно ще го направя. Моят адвокат получи 1 имейл от техния адвокат, в който се казва, че той просто ще проучи случая и ще се свърже с нас, но това е всичко.

много ме измамиха. Това не е нещо, което ще преодолея. Загубих депозита си в къщата и възможността да оставя нещо на децата си. Тялото ми е разрушено, лекарите са безполезни и нямам годините в себе си, за да се върна там, където бях. Ако не мога да си върна възможността да направя нещо за децата си, съм готов да умра, така че може би ще направя така, че смъртта ми да струва нещо. filefile

Автоматичен превод:
grantbett22
преди 1 година

О, сега разбирам!

Разбира се, не беше лъжа. Не мога да кажа какво беше, тъй като такава информация не е за моите очи - аз не решавам жалби, разбирате ли? 🙁

Мога ли да ви помоля да се свържете с Питър? Той е правилният човек, към когото да се обърнем.

Ако желаете да споделите повече за съдебния си процес, не се колебайте да го направите. Надявам се накрая справедливостта да победи.

Е, съжалявам да науча за здравословното ви състояние и другите проблеми. Какво друго трябва да кажа?

Бъди силен!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

не съм сигурен защо точно ти ми отговаряш. Ето защо написах този пост, за да препрати Питър предполагаемата информация. Както казахте, „не е за вашите очи". Вие не сте го гледали, така че изобщо не разбирам какви основания имате да твърдите, че не е лъжа. Стига блъсканици

Автоматичен превод:
grantbett22
преди 1 година

Тя ви отговаря, защото това е тема, а не действително оплакване. Моля, използвайте жалбата, за да говорите с Питър

Автоматичен превод:
mirtsu166
преди 1 година

Първо писах обратно в жалбата, това казах! Написах първия им и щракнах върху името му на следващия ден или 2, за да видя дали мога да му изпратя лично съобщение, което не успях, но забелязах, че той отговори на друга публикация след моите отговори на жалбата, така че вместо това писах тук без резултат

Автоматичен превод:
преди 1 година

Напоследък става уморително да се обяснявам твърде много във всеки аспект от живота си file

Автоматичен превод:
преди 1 година

не съм сигурен защо точно ти ми отговаряш. Ето защо написах този пост, за да препрати Питър предполагаемата информация. Както казахте, „не е за вашите очи". Вие не сте го гледали, така че изобщо не разбирам какви основания имате да твърдите, че не е лъжа. Стига блъсканици

Автоматичен превод:
преди 1 година

Пак ще обясня:

Това е форумът - ако помолите Casino Guru да отговори или попитате за процедурите или проблемите, свързани с нашите процеси, все едно ме питате директно 🙂. Няма друг администратор (освен 2-ма в обучение) и по очевидни причини възнамерявам да отговоря особено в такива ситуации - да дам обяснение или насока.

Питър обработва жалби - жалбите са отделени от форума - той или някой друг от други екипи няма да ви отговаря тук.

Надявам се, че сега разбирате концепцията.

И така, мога ли да ви помогна с нещо? Защото съм тук, за да го направя.

Автоматичен превод:
grantbett22
преди 1 година

Това е автоматичен отговор.

И мисля, че това има само смисъл - предоставената нова информация трябва да бъде прегледана първо в друго, за да се реши дали жалбата трябва да бъде отворена отново.

Доста често срещан подход, бих казал.

Опитвали ли сте да отворите отново рекламация в Amazon, например? 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

В Amazon? Какво имаш предвид? И се опитах да отворя отново жалбата, но не става въпрос за повторно отваряне на съответствието, просто искам да видя информацията, която той каза, че е получил, когато BCGAME каза, че ще му изпратят информацията по имейл, той каза, че е получил малко, но това не му е достатъчно да вземе решение, защо? Каква беше информацията? Това е, което бих искал да видя и защо BCGAME все още има добър рейтинг, когато е ясно, че не са добри с клиентите. Не само аз, но много, много хора са се оплаквали много, така че със здравия разум е ясно да видим, че нещо не е наред. Ясно.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още нищо.. хубаво 👏

мисля, че е време рейтингът на bcgames спадна

Автоматичен превод:
преди 1 година

В Amazon? Какво имаш предвид? И се опитах да отворя отново жалбата, но не става въпрос за повторно отваряне на съответствието, просто искам да видя информацията, която той каза, че е получил, когато BCGAME каза, че ще му изпратят информацията по имейл, той каза, че е получил малко, но това не му е достатъчно да вземе решение, защо? Каква беше информацията? Това е, което бих искал да видя и защо BCGAME все още има добър рейтинг, когато е ясно, че не са добри с клиентите. Не само аз, но много, много хора са се оплаквали много, така че със здравия разум е ясно да видим, че нещо не е наред. Ясно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

За това трябва да попитате отговорника за оплакване. Не мога да говоря от негово или нейно име, както и че нямам достъп до такова доказателство. Това е форумът, това не е твоето оплакване. Попитайте подходящия човек, по имейл, ако може.

Докато няма окончателна присъда, жалбата е все още отворена, следователно индексът не може да бъде коригиран. Трябва да изчакаме регулатора. Знам, че е гадно, но дори и да не знаем всичко, органът трябва да реши.

Не бих казал, че не е правилно. Бих казал, че е справедливо. Докато не се докаже със сигурност, че казиното е направило нещо нередно или нечестно, не трябва да променяме стойността.

Както и да е, пошегувах се за Amazon, опитах се да отворя отново жалба с тях и беше като да стъпя в ада. Няма значение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още нищо.. хубаво 👏

мисля, че е време рейтингът на bcgames спадна

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не се чувствам добре, така че някои публикации бяха добре пропуснати от нашите стажанти - съжалявам за това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

BCGAME 100% използва AI технология за противодействие на залозите на хората. Донякъде е забавно, вероятно всички казина го правят, защото са алчни. Но смятате, че ще бъдат по-умни да не го правят и ще предложат на онези, за които знаят, че го правят, не и твърде. Честно казано, ако не побързат, ще навредя на тяхната индустрия повече, отколкото смятат, че мога.

Нямам имейл адреса на този Питър. Отговорих на жалбата, но нямам отговор и мога да пиша отново, освен ако не се отвори.

също така каква времева рамка им давате, за да отговорят или да разрешат проблема, преди да намалите оценката им, защото ако някой сайт оценява казино гуру, тогава вашата оценка също може да падне. Всички сте заедно. И всички вие унищожавате собствената си индустрия, браво 👍

Автоматичен превод:
grantbett22
преди 1 година

Здравейте

Няма да коментирам AI технологията, защото не съм толкова добре информиран, колкото изглежда вие.

Както и да е, проверих отново жалбата ви и намерих имейла за вас:

file

Бих опитал: peter.m@casino.guru

Мисля, че Питър е доста зает, но ще направи всичко възможно да отговори - винаги го прави.

На въпроса ви за сроковете - не съм точният човек, който да питам, не знам честно казано. Но ние не сме в нищо с казиното, всъщност с никакви казина. От моя опит рейтингът (сега това е индексът на сигурност) няма да спадне, докато случаят не бъде ясно разрешен, представени и оценени доказателства.

Любезно като Питър за това. Аз съм просто администратор, а не специалист по оплаквания. 😀

Надявам се, че ще получите своята справедливост, просто не съм 100% сигурен, че лицензиращият орган го е грижа достатъчно.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Смешно е, че изобщо не разбирате как работи този сайт.


Casino Guru не може да направи нищо друго освен рейтинг на казината, ако гуруто смята, че сайтът е подозрителен.


Всичко, което могат да направят, е да помолят сайта да направи нещо. Те не могат да принудят нищо.


Всичко, което могат да поискат от вас, е да се свържете с подходящ орган.


Някои сайтове ценят рейтинга на казино гурута и вероятно ще следват нещата, които искат.

Като GG.bet и др

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини