Здравейте
Няма да коментирам AI технологията, защото не съм толкова добре информиран, колкото изглежда вие.
Както и да е, проверих отново жалбата ви и намерих имейла за вас:
Бих опитал: peter.m@casino.guru
Мисля, че Питър е доста зает, но ще направи всичко възможно да отговори - винаги го прави.
На въпроса ви за сроковете - не съм точният човек, който да питам, не знам честно казано. Но ние не сме в нищо с казиното, всъщност с никакви казина. От моя опит рейтингът (сега това е индексът на сигурност) няма да спадне, докато случаят не бъде ясно разрешен, представени и оценени доказателства.
Любезно като Питър за това. Аз съм просто администратор, а не специалист по оплаквания. 😀
Надявам се, че ще получите своята справедливост, просто не съм 100% сигурен, че лицензиращият орган го е грижа достатъчно.
Hey there.
I won't comment on the AI technology, because I am not as well informed as you seem to be.
Anyway, I checked your complaint again, and found the email for you:
I would try it: peter.m@casino.guru
I think Peter is quite occupied, but will do his best to reply - he always does.
To your question about the timeframe - I am not the proper person to ask, I do not know to be honest. But, we are not in anything with the casino, actually, with any casinos. From my experience, the rating (it's now the security index) won't drop untill the case is clearly solved prooves presented, and evaluated.
Kindly as Peter about that. I'm merely an admin, not a complaint specialist. 😀
I hope you'll get your justice, just not 100% sure the licensing authority cares enough.
Автоматичен превод: