здравей
Поисках тегленето на 9 май 7:00 ч. Имам копие от имейла
„Скъпи djdark4,
Искахме да ви информираме, че вашата заявка за теглене в Tritium Casino вече е в етап на обработка. Нашият финансов екип работи усърдно, за да гарантира, че вашата заявка ще бъде обработена бързо и ефективно."
Това беше третата ми теглене на заявка, предишните две след 24 часа бяха успешно извършени. Този път получих имейл на 11 май в 12:09 ч., така че повече от 24 часа 🙂
„Скъпи Дариус,
Надяваме се, че този имейл ще ви намери добре. Със съжаление трябва да ви информираме, че за съжаление получихме известие от екипа за лицензиране на игри относно вашия акаунт в Tritium Casino.
Съгласно разпоредбите, определени от органите по хазарта, ние сме длъжни да се придържаме към стриктни указания, за да гарантираме безопасността и благосъстоянието на всички наши играчи. Забелязахме, че вашият акаунт е докладван за проблеми, свързани с хазарта, в рамките на лиценза и в резултат на това ние сме задължени по закон да предприемем незабавни действия.
С натежало сърце трябва да ви информираме, че вашият акаунт в Tritium Casino ще бъде окончателно закрит с незабавен ефект. Освен това всички чакащи печалби, свързани с вашия акаунт, ще бъдат анулирани съгласно правилата и условията, описани в нашето лицензионно споразумение за игри.
Разбираме, че тази новина може да дойде като разочарование и искрено се извиняваме за причиненото неудобство. Нашата основна грижа е да поддържаме отговорна среда за игри и да поддържаме най-високите стандарти за безопасност и сигурност на играчите.
Ако имате някакви въпроси или се нуждаете от допълнителни разяснения по този въпрос, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти. Ние сме тук, за да ви помогнем и да предоставим всякаква необходима помощ по време на този процес.
Още веднъж поднасяме нашите извинения за необходимостта от това действие и ви благодарим за разбирането и съдействието.
С Най-Добри Пожелания,
Поддръжка на клиенти на Tritium Casino"
Опитах се няколко пъти да се свържа с поддръжката на Tritium за деактивиране на моя акаунт на играч без причина, но не получих отговор, така че
Писах на Gaming License на Кюрасао, че се чувствам измамен от Tritium. Никога не съм писал на Tritium за пристрастеността към хазарта. Вчера изпратих имейл отново и получих отговор
"Уважаеми господине:
Изпратихме вашето писмо за преглед на оператора миналия петък. Те потвърдиха, че ще проучат допълнително и ще предоставят подробности и/или обосновки.
На Ваше разположение,
АНТИЛЕФОН Н.В
Лиценз и разрешаване на спорове 8048/JAZ"
Странно е, че тритий не може да отговори на АНТИЛЕФОН НВ от петък. Смешно е, когато поддръжката на тритий пише за най-високи стандарти. Надявам се акаунтът ми на играчи да бъде отворен отново и да си върна справедливите печалби.
Hi,
I requested the withdrawal on 9 May 7.00AM I have copy of e-mail
"Dear djdark4,
We wanted to inform you that your withdrawal request at Tritium Casino is now in the processing stage. Our finance team is diligently working to ensure that your request is handled promptly and efficiently."
It was my 3rd request withdrawal , the previous two after 24 hours was successfully done . This time I got e-mail on 11 May 12.09 AM so more than 24 hours 🙂
"Dear Darius,
We hope this email finds you well. We regret to inform you that, unfortunately, we have received notification from the gaming license team regarding your Tritium Casino account.
As per the regulations set forth by the gaming authorities, we are obligated to adhere to strict guidelines to ensure the safety and well-being of all our players. It has come to our attention that your account has been reported for gambling-related issues across the license, and as a result, we are required by law to take immediate action.
With a heavy heart, we must inform you that your Tritium Casino account will be permanently closed with immediate effect. Additionally, any pending winnings associated with your account will be voided as per the terms and conditions outlined in our gaming license agreement.
We understand that this news may come as a disappointment, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. Our primary concern is to maintain a responsible gaming environment and uphold the highest standards of player safety and security.
If you have any questions or require further clarification regarding this matter, please feel free to reach out to our customer support team. We are here to assist you and provide any necessary assistance during this process.
Once again, we extend our apologies for the necessity of this action and thank you for your understanding and cooperation.
Best regards,
Tritium Casino Customer Support"
I tried a few times contact with support Tritium about deactivation my players account without reason but I didnt get answer so
I wrote to the Gaming License of Curacao that I feel scamed by Tritium. I never wrote to Tritium about Gambling addicted. Yesterday I sent e-mail again and I got answer
"Dear Sir:
We sent your mail for review to the operator last Friday. They have confirmed that they will further investigate and provide for details and/or justifications.
Sincerely,
ANTILLEPHONE N.V.
License & Dispute Resolution 8048/JAZ"
It is strange that tritium can not answer to ANTILLEPHONE N.V. from Friday. It is funny when tritium support write about highest standards. I hope my players account will be reopen and I get back my fair winnings.
Автоматичен превод: