ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 6)

преди 1 година от Daniel
|
73339 преглеждания 324 отговора |
|
1...5 6 7...17
Добавете пост
преди 6 месеца

Zdr

petkovaandriana7
преди 6 месеца

Паролата ви възстановена ли е?

Както и да е, опитайте се да използвате думи, моля. Такива постове са наистина безсмислени, съгласни ли сте?

Автоматичен превод:
kfc.vfx
преди 5 месеца

Доставчиците на игри Evolution / ezugi / netent нямат нищо общо с това.

Те ще ви кажат да се свържете с betstar555.com

Betstar555.com е вашето казино, което трябва да им кажете според вашите права, а не доставчикът на игри.

Автоматичен превод:
SeargentSlotty
преди 5 месеца

пич, знаеш, че ми го причиниха. Казах, че е 1050 щатски долара и щракнах върху възстановяване и те искаха първо да направя депозит от 10 евро с криптовалута. В резултат на това продължих да играя и разбира се загубих всичко. Казиното беше изгрев.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

това са истински измамници, поисках 1050 usd и не ми ги дадоха, казиното беше изгрев

Автоматичен превод:
melanouras
преди 5 месеца

Здравейте, казиното имаше ли някаква причина да не ви плати парите? В такива случаи, ако имате проблем с казиното, можете да се опитате да се свържете с нас, но не е най-добре да продължавате да играете със средствата, защото отнема няколко дни, за да ги изтеглите. Когато го загубите, е трудно да помогнете. 😕

Автоматичен превод:
SeargentSlotty
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
rboyce212
преди 5 месеца

Това не е техният имейл. Къде го намери?

Този лицензодател изобщо не отговаря.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
tomoloko
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако някой има нужда от помощ с жалба до компания за залагания, свържете се с мен на Aldrigspela@Outlook.com


Преди това е работил с хазартни компании.

Автоматичен превод:
SeargentSlotty
преди 4 месеца

Получих много имейли от тях. Къде са моите 100 евро?

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 4 месеца

Добра гледна точка.👌🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Благодаря ти Роми 😉

въпреки че са най-лошите в историята на хазарта. Отговориха на имейла ми точно след 15 месеца и така и не отговориха

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 4 месеца

Хм, отне 15 месеца, за да получим един отговор, и след това всичко приключи. Това наистина изпраща послание. 🤔

Само за да остана в пиесата, дали става дума за лицензиращия орган на Антилфон? Също така забелязах споменаване за доставчика на играта, така че предпочитам да ви попитам директно. Съжалявам, ако съм пропуснал нещо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Да за антилефонския лицензиращ орган. Поискаха ми доказателства, за да покажат, че казиното греши, и аз им изпратих отговор през януари 2024 г. До този ден те никога не казаха нищо, въпреки че им изпратих много напомняния

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 4 месеца

Сега наистина ме объркахте. Казахте 15 месеца, а сега казвате януари 2024 г.🤷‍♀️ Опитайте се да бъдете по-конкретни, ако е възможно, за да можем наистина да го разберем. Благодаря ви.🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Преди 15 месеца подадох жалба до тях. През януари 2024 г. те отговориха на жалбата ми и поискаха екранни снимки и доказателства.

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 4 месеца

Да, така, и нищо след последния ви отговор. Мисля, че това говори много за властта и Бог знае дали ще се свържат с вас и ще ви отговорят отново или не. Поне би било добре да знаем дали разследват, защото е или или.

Не можем обаче да направим повече от това да чакаме, така че предполагам, че така бих го обобщил. 😕

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако някой е залагал нетни депозити, които би искал да му бъдат възстановени, има шанс за това.


Все пак ще трябва малко работа.


Но ако смятате, че някое казино ви е експлоатирало, повече от добре дошли да се свържете с Aldrigspela@Outlook.com и аз ще направя оценка, ако имам право да помогна.


Тъй като отнема много време и е много натоварен, мога да избера само няколко.


За помощ при възстановяване на средства: Aldrigspela@Outlook.com


Някои препратки по-долу, имам цял архив с успешни възстановявания, които можете да поискате за препратки. Някои са в рамките на споразумение и не могат да бъдат показани. Но това е само за пример.


Забележка: Няма нищо общо с плащанията на трети страни, а по отношение на отговорното залагане – възстановяване на средства.

filefilefile


Автоматичен превод:
Aldrigspela
преди 4 месеца

Свързах се с вас по имейл и вие поискахте пари, без дори да направите нищо! Помогнете ми и ако получа възстановяването, ще ви дам огромна комисионна

Автоматичен превод:
1...5 6 7...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини