Паролата ви възстановена ли е?
Както и да е, опитайте се да използвате думи, моля. Такива постове са наистина безсмислени, съгласни ли сте?
Has your password been recovered?
Anyway, try to use words, please. Such posts are truly meaningless, don't you agree?
Доставчиците на игри Evolution / ezugi / netent нямат нищо общо с това.
Те ще ви кажат да се свържете с betstar555.com
Betstar555.com е вашето казино, което трябва да им кажете според вашите права, а не доставчикът на игри.
Games providers Evolution / ezugi / netent nothing to with this.
They will tell you to contact betstar555.com
Betstar555.com is your casino you must tell them under your rights and not the games provider.
пич, знаеш, че ми го причиниха. Казах, че е 1050 щатски долара и щракнах върху възстановяване и те искаха първо да направя депозит от 10 евро с криптовалута. В резултат на това продължих да играя и разбира се загубих всичко. Казиното беше изгрев.
dude, you know they did it to me. I said it was 1050 usd and I clicked on refund and they wanted me to make a deposit of 10 euro first with cryptocurrency. As a result I continued to play and of course I lost everything. The casino was sunrise.
φηλε ξερεις τη μου εκαναν εμενα.το πειγα 1050 usd και παταω αναλυψη και θελανε να κανω πρωτα καταθεση 10 ευρο με κρυπτονομησμα .με αποτελεσμα να συνεχηζω να παιζω και φυσικα τα εχασα ο΄΄λλα.το καζινο εινε το sunrise.
Здравейте, казиното имаше ли някаква причина да не ви плати парите? В такива случаи, ако имате проблем с казиното, можете да се опитате да се свържете с нас, но не е най-добре да продължавате да играете със средствата, защото отнема няколко дни, за да ги изтеглите. Когато го загубите, е трудно да помогнете. 😕
Hi, did the casino have any reason why they didn't pay you the money ? In such cases if you have a problem with the casino you can try to contact us, but it's not best to keep playing with the funds because it takes a few days to withdraw them. When you lose it, it is hard to help. 😕
Това не е техният имейл. Къде го намери?
Този лицензодател изобщо не отговаря.
It’s not their email. Where did you find it?
This license issuer doesn’t answer at all.
Ако някой има нужда от помощ с жалба до компания за залагания, свържете се с мен на Aldrigspela@Outlook.com
Преди това е работил с хазартни компании.
If anyone needs help with a complaint to a betting company contact me at Aldrigspela@Outlook.com
Has previously worked with gambling companies.
Om någon behöver hjälp med ett klagomål till spelbolag kontakta mig på Aldrigspela@Outlook.com
Har tidigare jobbat med spelbolag.
Получих много имейли от тях. Къде са моите 100 евро?
I received many emails from them. Where is my 100 euros?
Благодаря ти Роми 😉
въпреки че са най-лошите в историята на хазарта. Отговориха на имейла ми точно след 15 месеца и така и не отговориха
Thank you Romi 😉
although they are the worst in the history of gambling. They replied to my email exactly after 15 months and they never replied back
Хм, отне 15 месеца, за да получим един отговор, и след това всичко приключи. Това наистина изпраща послание. 🤔
Само за да остана в пиесата, дали става дума за лицензиращия орган на Антилфон? Също така забелязах споменаване за доставчика на играта, така че предпочитам да ви попитам директно. Съжалявам, ако съм пропуснал нещо.
Hmm, so it took 15 months to get a single reply, and then it was over. That truly sends a message. 🤔
Just to stay in the play, is it about the Antillephone licensing authority? I also spotted a mention about the game provider, so I would rather ask you directly. Sorry if I missed something.
Да за антилефонския лицензиращ орган. Поискаха ми доказателства, за да покажат, че казиното греши, и аз им изпратих отговор през януари 2024 г. До този ден те никога не казаха нищо, въпреки че им изпратих много напомняния
Yes about the antillephone licensing authority. They asked me for an evidence to show that the casino is wrong, and i did send them an answer on january 2024. Until this day, they never said anything although i have sent them many reminders
Сега наистина ме объркахте. Казахте 15 месеца, а сега казвате януари 2024 г.🤷♀️ Опитайте се да бъдете по-конкретни, ако е възможно, за да можем наистина да го разберем. Благодаря ви.🙂
Now you have me really confused. You said 15 months, and now you're saying January 2024.🤷♀️ Try to be more specific, if possible, so we can really understand it. Thank you.🙂
Преди 15 месеца подадох жалба до тях. През януари 2024 г. те отговориха на жалбата ми и поискаха екранни снимки и доказателства.
15 months ago, i submitted a complaint to them. In january 2024, they answered my complaint and asked for screenshots and evidence.
Да, така, и нищо след последния ви отговор. Мисля, че това говори много за властта и Бог знае дали ще се свържат с вас и ще ви отговорят отново или не. Поне би било добре да знаем дали разследват, защото е или или.
Не можем обаче да направим повече от това да чакаме, така че предполагам, че така бих го обобщил. 😕
Yeah right, and nothing since the last your reply. I think that speaks volumes about authority and God knows if they'll get back to you and answer you again or not. At least it would be good to know if they're investigating because it's either or.
However, we can't do more than wait, so I guess that's how I would sum it up. 😕
Ако някой е залагал нетни депозити, които би искал да му бъдат възстановени, има шанс за това.
Все пак ще трябва малко работа.
Но ако смятате, че някое казино ви е експлоатирало, повече от добре дошли да се свържете с Aldrigspela@Outlook.com и аз ще направя оценка, ако имам право да помогна.
Тъй като отнема много време и е много натоварен, мога да избера само няколко.
За помощ при възстановяване на средства: Aldrigspela@Outlook.com
Някои препратки по-долу, имам цял архив с успешни възстановявания, които можете да поискате за препратки. Някои са в рамките на споразумение и не могат да бъдат показани. Но това е само за пример.
Забележка: Няма нищо общо с плащанията на трети страни, а по отношение на отговорното залагане – възстановяване на средства.
If anyone have gambled away net deposits they would wish to have reimbursed there is a chance for that.
It will need some work though.
But if you feel like any casino have exploited you, more than welcome contacting Aldrigspela@Outlook.com and I will do a evaluation if I would be eligible to help.
As It's very time consuming and being very busy I can only pick a few.
For refund help: Aldrigspela@Outlook.com
Some references below, I have a whole archive with sucessful refunds which you can ask for references. Some are under settle of agreement and can't be shown. But this is just to give an example.
Note: It has nothing with third party payments to do rather regarding responsible gaming-refund.
Свързах се с вас по имейл и вие поискахте пари, без дори да направите нищо! Помогнете ми и ако получа възстановяването, ще ви дам огромна комисионна
I contacted you via email and you asked for money without even doing anything! Help me and if i get the refund , i will give you a huge commission
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.