НачалоФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 5)

преди 1 година от Daniel
|
146 070 преглеждания 392 отговора |
|
1...4 5 6...21
преди 1 година

Zdr zabravena parola

robertkuczera4859
преди 1 година

Здравейте.

Обзалагам се, че трябва да опитате да зададете въпросите си в тази тема, фокусирана върху правния аспект на хазарта в Германия и Австрия 👈

Какво мислиш? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Zdr zabravena parola

преди 1 година

Здравейте, коя парола? 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре

Автоматичен превод:
преди 1 година

Пълни глупости. Този "лицензионен орган" не отговаря на нищо и на никого. Всеки, който някога е получавал имейл от тях, трябва да го публикува тук и ще получи 100 евро от мен

😅😂✊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това не е правилно. Веднъж ми помогнаха и благодарение на властите си върнах парите тогава.

Автоматичен превод:
abelingleakamp
преди 1 година

Спри да лъжеш. И на мен никога не са ми отговаряли. Изпратих им няколко имейла. Те трябва да бъдат затворени като казина, за които са издали лиценз.

Автоматичен превод:
tomoloko
преди 1 година

Мога да ви изпратя екранните снимки.

Беше преди няколко години и аз също бях изключително изненадан. Може би беше изолиран инцидент

Автоматичен превод:
преди 1 година

Беше от електронните игри в Кюрасао

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Играех в гангста казино, покер на живо hold em от evolution gaming. Спечелих няколко ръце, но печалбите не бяха добавени. Свързах се с поддръжката на evolution и те потвърдиха няколко технически проблема и изпратиха имейл до казиното, за да ми върнат липсващите £240. След 2 седмици gangsta casino ми изпрати имейл, че няма никакви проблеми или липсващи пари! Те също затвориха акаунта ми без причина и ме блокираха от чат на живо и имейл! Чудя се дали някой знае как да се свържа с evolution management? Или да знам всяка друга възможност, която бих могъл да използвам, за да си получа ограбените пари

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 1 година

Съжаляваме за проблемите, които имате в това казино. Видях вашата жалба и нашият екип със сигурност ще се свърже с представителя на казиното, за да я разрешим. Може да се случи така, че всеки път, когато сметка в казиното е „в процес на разследване", както бих могъл да го нарека, казиното ще блокира сметката. Ще бъде най-добре, разбира се, да информирате играча за това, но за съжаление в много случаи това не се случва. Проверихте ли имейла си, за да видите дали са ви изпратили нещо по този въпрос? Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне, така че, моля, уведомете ни, ако имате някакви актуализации.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното вече потвърди много пъти, че не са открити технически проблеми, въпреки че evolution gaming потвърди, че има много проблеми и казиното трябва да ми възстанови сумата. Казиното затвори моя акаунт за постоянно без причина, така че не беше затворено за разследване

Автоматичен превод:
pozndarya
преди 1 година

Мога ли да получа имейл, моля?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното вече потвърди много пъти, че не са открити технически проблеми, въпреки че evolution gaming потвърди, че има много проблеми и казиното трябва да ми възстанови сумата. Казиното затвори моя акаунт за постоянно без причина, така че не беше затворено за разследване

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, ти го написа веднъж. Имате ли и имейл от evolution gaming, в който се казва, че са имали проблем и че казиното трябва да ви върне сумата? Мисля, че това ще бъде доста важно доказателство и нашият екип, както спомена Роми, определено ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Ако имате някакви новини, не забравяйте да ни уведомите

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, те могат да се свързват само чрез чат на живо 🙁 Имам само екранни снимки от чат на живо. Казиното отказва да ми изпрати историята на игрите ми, защото знаят, че има много грешки в нея.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога ли да получа имейл, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, ако се интересувате от информация или имейл относно лиценза за Curacao-Antillephone, можете да го намерите тук в това ръководство: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3

Надявам се следната информация да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, те могат да се свързват само чрез чат на живо 🙁 Имам само екранни снимки от чат на живо. Казиното отказва да ми изпрати историята на игрите ми, защото знаят, че има много грешки в нея.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако имате поне екранни снимки, това е добре и вярвам, че вече сте ги изпратили на имейла на Вероника. Жалко, че нямате история на игрите, но ще видим докъде ще стигне екипът ни и съм сигурен, че ще се опитат да направят всичко възможно, за да ви помогнат. Когато се свържат с казиното, ще видим какво ще разберат.

Що се отнася до еволюцията, изпратихте ли им имейл или комуникирахте с тях чрез чат на живо?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Не, но път към еволюцията?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, но път към еволюцията?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това не беше отговор за вас, така че абсолютно не знам за какво говорите в момента. Ако ми обясните, ще се радвам да отговоря. 👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Не разбирам как трябва да говоря с еволюцията. Съжалявам, но не играя толкова много и не разбирам много неща

Автоматичен превод:
omamutza
преди 1 година

Въпросът за мен е защо искате да пишете на доставчик на игри? Разбира се, ако смятате, че е необходимо, бих се опитал да намеря техния имейл адрес в интернет и да се свържа с тях, но не съм сигурен защо бихте направили това във вашия случай.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...21
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини