ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 5)

преди 1 година от Daniel
|
93764 преглеждания 372 отговора |
|
1...4 5 6...20
Добавете пост
преди 9 месеца

Zdr zabravena parola

robertkuczera4859
преди 9 месеца

Здравейте.

Обзалагам се, че трябва да опитате да зададете въпросите си в тази тема, фокусирана върху правния аспект на хазарта в Германия и Австрия 👈

Какво мислиш? 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Zdr zabravena parola

преди 9 месеца

Здравейте, коя парола? 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добре

Автоматичен превод:
преди 1 година

Пълни глупости. Този "лицензионен орган" не отговаря на нищо и на никого. Всеки, който някога е получавал имейл от тях, трябва да го публикува тук и ще получи 100 евро от мен

😅😂✊

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това не е правилно. Веднъж ми помогнаха и благодарение на властите си върнах парите тогава.

Автоматичен превод:
abelingleakamp
преди 9 месеца

Спри да лъжеш. И на мен никога не са ми отговаряли. Изпратих им няколко имейла. Те трябва да бъдат затворени като казина, за които са издали лиценз.

Автоматичен превод:
tomoloko
преди 9 месеца

Мога да ви изпратя екранните снимки.

Беше преди няколко години и аз също бях изключително изненадан. Може би беше изолиран инцидент

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Беше от електронните игри в Кюрасао

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте. Играех в гангста казино, покер на живо hold em от evolution gaming. Спечелих няколко ръце, но печалбите не бяха добавени. Свързах се с поддръжката на evolution и те потвърдиха няколко технически проблема и изпратиха имейл до казиното, за да ми върнат липсващите £240. След 2 седмици gangsta casino ми изпрати имейл, че няма никакви проблеми или липсващи пари! Те също затвориха акаунта ми без причина и ме блокираха от чат на живо и имейл! Чудя се дали някой знае как да се свържа с evolution management? Или да знам всяка друга възможност, която бих могъл да използвам, за да си получа ограбените пари

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 8 месеца

Съжаляваме за проблемите, които имате в това казино. Видях вашата жалба и нашият екип със сигурност ще се свърже с представителя на казиното, за да я разрешим. Може да се случи така, че всеки път, когато сметка в казиното е „в процес на разследване", както бих могъл да го нарека, казиното ще блокира сметката. Ще бъде най-добре, разбира се, да информирате играча за това, но за съжаление в много случаи това не се случва. Проверихте ли имейла си, за да видите дали са ви изпратили нещо по този въпрос? Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне, така че, моля, уведомете ни, ако имате някакви актуализации.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Казиното вече потвърди много пъти, че не са открити технически проблеми, въпреки че evolution gaming потвърди, че има много проблеми и казиното трябва да ми възстанови сумата. Казиното затвори моя акаунт за постоянно без причина, така че не беше затворено за разследване

Автоматичен превод:
pozndarya
преди 8 месеца

Мога ли да получа имейл, моля?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Казиното вече потвърди много пъти, че не са открити технически проблеми, въпреки че evolution gaming потвърди, че има много проблеми и казиното трябва да ми възстанови сумата. Казиното затвори моя акаунт за постоянно без причина, така че не беше затворено за разследване

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, ти го написа веднъж. Имате ли и имейл от evolution gaming, в който се казва, че са имали проблем и че казиното трябва да ви върне сумата? Мисля, че това ще бъде доста важно доказателство и нашият екип, както спомена Роми, определено ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Ако имате някакви новини, не забравяйте да ни уведомите

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не, те могат да се свързват само чрез чат на живо 🙁 Имам само екранни снимки от чат на живо. Казиното отказва да ми изпрати историята на игрите ми, защото знаят, че има много грешки в нея.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мога ли да получа имейл, моля?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, ако се интересувате от информация или имейл относно лиценза за Curacao-Antillephone, можете да го намерите тук в това ръководство: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3

Надявам се следната информация да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не, те могат да се свързват само чрез чат на живо 🙁 Имам само екранни снимки от чат на живо. Казиното отказва да ми изпрати историята на игрите ми, защото знаят, че има много грешки в нея.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ако имате поне екранни снимки, това е добре и вярвам, че вече сте ги изпратили на имейла на Вероника. Жалко, че нямате история на игрите, но ще видим докъде ще стигне екипът ни и съм сигурен, че ще се опитат да направят всичко възможно, за да ви помогнат. Когато се свържат с казиното, ще видим какво ще разберат.

Що се отнася до еволюцията, изпратихте ли им имейл или комуникирахте с тях чрез чат на живо?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Не, но път към еволюцията?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не, но път към еволюцията?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това не беше отговор за вас, така че абсолютно не знам за какво говорите в момента. Ако ми обясните, ще се радвам да отговоря. 👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Не разбирам как трябва да говоря с еволюцията. Съжалявам, но не играя толкова много и не разбирам много неща

Автоматичен превод:
omamutza
преди 8 месеца

Въпросът за мен е защо искате да пишете на доставчик на игри? Разбира се, ако смятате, че е необходимо, бих се опитал да намеря техния имейл адрес в интернет и да се свържа с тях, но не съм сигурен защо бихте направили това във вашия случай.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини