ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 4)

преди 1 година от Daniel
|
93928 преглеждания 372 отговора |
|
1...3 4 5...20
Добавете пост
Anonymized485
преди 10 месеца

Бихте ли ми казали повече за това? Много благодаря предварително!

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 10 месеца

Казахте "и те са подкрепени от регулатора", така че съм убеден, че вече сте преминали този кръг. Прав ли съм?

Само за да сте сигурни, кой регулатор имате предвид, моля?

Както и да е, това ръководство е специално създадено за играчи, които искат да бъдат по-добре информирани за тези процедури:

https://casino.guru/licensing-authorities

Обикновено печатът е само валидатор, а процесът на подаване на жалбата не съдържа самия печат.

Моля, съобразете се с ръководството. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Когато даден оператор има валиден лиценз от Кюрасао, единственият начин да приеме жалба е като премине през печата и превърти надолу до Подаване на жалба, знам, че тъй като трябваше да направя това, те няма да приемат жалбата ми, докато не отида през него. @Inrel19

При липса на валиден лиценз можете да подадете жалба, като следвате техните инструкции.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 10 месеца

Попитах специално за това и получих различен отговор. 🤷‍♀️

По този начин нашите ръководства съдържат информацията, която получихме.

За кой от четирите доставчици на лицензи на Кюрасао говорите, моля? Защото има големи разлики.

Говорейки за Antillephone, това означава ли, че тази информация вече не е валидна, моля?

„Подаване на жалба

Antillephone NV има уебсайт, но няма информация за оплаквания на играчи. На страницата на валидатора на Antillephone NV обаче има следния параграф:

„Играчите трябва да се свързват с Antillephone само когато смятат, че даден оператор нарушава техния лиценз. Всички спорове с оператор относно изплащане, блокиран акаунт, забавяне, повредени функции и т.н., първо трябва да се разглеждат директно с Оператор. Ако не бъде намерено решение, има редица независими органи, с които можете да се свържете, които трябва да бъдат посочени на уебсайта на Оператора."

Играчите, които желаят да подадат жалба, могат да се свържат с Antillephone само по имейл тук: complaints@gaminglicences.com .

"


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Да, свързах се с регулатора и те казаха, че разследването и мотивите на казиното са правилни.

Проблемът беше, че разсъжденията им бяха някъде по линията на „ние сме прави, а вие грешите". Питал съм много пъти защо някои Правила и условия са били спазени (в тяхна полза), а други напълно игнорирани.

Това продължава от месеци и вече говорих с адвокат, те бяха на същото мнение, че средствата се отнемат незаконно, без никакви солидни аргументи. Така че сега просто се чудех има ли органи, на които мога да докладвам това?

Писна ми и съм уморен от казината, които мамят хората без никакви последствия, време е да спра с това и няма да спра, докато нещата не се оправят.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 10 месеца

В такъв случай, ако и органът реши в полза на казиното, смятам, че следващата инстанция може да бъде адвокат. Но не съм сигурен как ще се развие всичко.

Опитахте ли да попитате юридическия консул къде можете да подадете сигнал за такъв случай?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Да, имам. Първото предложение от моя правен консул беше все пак да опитам и да разреша това с казиното и регулатора, като задам допълнителни въпроси, които да ги накарат да разберат, че всъщност са направили грешка. За съжаление нито казиното, нито регулаторът в момента изобщо реагират. Те напълно игнорират последващите въпроси и игнорират имейлите ми като цяло. Това ясно ми показва, че тези въпроси са валидни и биха довели до неблагоприятни отговори на тях.

Другото предложение от консула беше да се свържа с органа над регулатора, но не съм сигурен кой е той. От търсенето в Google изглежда, че това е правителството на Кюракоа, но не съм сигурен за това.

Освен това ми предложиха да се свържа с омбудсмана за финансови престъпления, тъй като това вече може да се счита за финансово престъпление чрез незаконно получаване на средствата ми.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 10 месеца

Разбира се разбирам. Мисля, че това са доста добри предложения и съм любопитен да видя дали ще приемете някое от тях. Жалко е, че казиното не реагира и не се опитва да реши проблема, защото мисля, че това би бил най-добрият начин. Други препоръки със сигурност биха били по-дълги.

Възможно е обаче все още нищо да не е загубено и да получите отговор от органа. Ако не, можете да ни информирате за следващите стъпки. Стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Благодаря ти Джаро. Не смятам да се отказвам от това.


Ще докладвам за казиното на всеки възможен орган, защото това, което правят, е отвратително и много казина правят същото. Време е да ги спрем един по един.


Ще ви държи в течение в този форум как нещата ескалират.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 10 месеца

Разбира се, ако смятате, че казиното не е било честно към вас, определено си струва да се борите.

Ще се радвам, ако ни информирате и ми е интересно да видя дали ще успеете да разрешите ситуацията. Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Получих малко информация от Antillephone NV

Тези хора ще ми помогнат да си върна парите:


Препратихме имейла ви до центъра за преобразуване за повече подробности!


на Ваше разположение


АНТИЛЕФОН Н.В

Лиценз и разрешаване на спорове

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Здравейте.

Всъщност пише, че имейлът е препратен. Или имате още малко? Това би било нещо!

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравей Радка

Вече имам парите си по банковата си сметка!!!!

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

здрасти Това е невероятна новина! много се радвам за теб! 🙌 Това променя ли по някакъв начин мнението ви за казиното?

Искам да кажа, страхотно е, че получихте парите, но все пак не беше лесно...


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Антилефонът наистина помага. След моята молба и тяхната намеса, парите от Bet1000 Casino веднага бяха преведени по банковата ми сметка. Препоръчайте Antilephone на всички!!!

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравей Радка

Казиното Bet1000 вече е затворено

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Да, знам това. Това е доста добър пример за това колко рискови могат да бъдат новосъздадените казина. 🤷‍♂️

( https://casino.guru/bet1000-casino-review )

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Антилефонът наистина помага. След моята молба и тяхната намеса, парите от Bet1000 Casino веднага бяха преведени по банковата ми сметка. Препоръчайте Antilephone на всички!!!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей! Това е страхотно. Повярвайте ми, когато казвам, че това не е толкова често, колкото си мислите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Изпратих жалба до Antillephone и те не ми отговориха и дори не потвърдиха, че са я получили. Нямам представа дали жалбата ми изобщо се разглежда...


Наистина разочароващо, тъй като други доставчици на лицензи (напр. Curacao Egaming) са много по-професионални в подхода си

Автоматичен превод:
basedschalke
преди 9 месеца

За съжаление те няма да отговорят. Изпратих им много имейли, без контакт от 4 месеца.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини