преди 11 месеца
Бихте ли ми казали повече за това? Много благодаря предварително!
Could you tell me more about this? Many thanks in advance!
0
Бихте ли ми казали повече за това? Много благодаря предварително!
Could you tell me more about this? Many thanks in advance!
Казахте "и те са подкрепени от регулатора", така че съм убеден, че вече сте преминали този кръг. Прав ли съм?
Само за да сте сигурни, кой регулатор имате предвид, моля?
Както и да е, това ръководство е специално създадено за играчи, които искат да бъдат по-добре информирани за тези процедури:
https://casino.guru/licensing-authorities
Обикновено печатът е само валидатор, а процесът на подаване на жалбата не съдържа самия печат.
Моля, съобразете се с ръководството. 🙏
You said "and they are backed up by the regulator", so I'm convinced you already passed this circle. Am I correct?
Just to be sure, which regulator do you have in mind, please?
Anyway, this guide was specifically created for players who want to be better informed about these procedures:
https://casino.guru/licensing-authorities
Usually, the seal is just a validator, and the process of submitting the complaint does not contain the seal itself.
Please suit yourself with the guide. 🙏
Когато даден оператор има валиден лиценз от Кюрасао, единственият начин да приеме жалба е като премине през печата и превърти надолу до Подаване на жалба, знам, че тъй като трябваше да направя това, те няма да приемат жалбата ми, докато не отида през него. @Inrel19
При липса на валиден лиценз можете да подадете жалба, като следвате техните инструкции.
Where an operator has a valid Curacao license, the only way they will accept a complaint is by going through the seal and scrolling down to Make a Complaint, I know because I had to do that, they would not accept my complaint until I had gone through it. @Inrel19
In the absence of a valid license you can file a complaint by following their instructions.
Попитах специално за това и получих различен отговор. 🤷♀️
По този начин нашите ръководства съдържат информацията, която получихме.
За кой от четирите доставчици на лицензи на Кюрасао говорите, моля? Защото има големи разлики.
Говорейки за Antillephone, това означава ли, че тази информация вече не е валидна, моля?
„Подаване на жалба
Antillephone NV има уебсайт, но няма информация за оплаквания на играчи. На страницата на валидатора на Antillephone NV обаче има следния параграф:
„Играчите трябва да се свързват с Antillephone само когато смятат, че даден оператор нарушава техния лиценз. Всички спорове с оператор относно изплащане, блокиран акаунт, забавяне, повредени функции и т.н., първо трябва да се разглеждат директно с Оператор. Ако не бъде намерено решение, има редица независими органи, с които можете да се свържете, които трябва да бъдат посочени на уебсайта на Оператора."
Играчите, които желаят да подадат жалба, могат да се свържат с Antillephone само по имейл тук: complaints@gaminglicences.com .
"
I was specifically asking about this and was given a different response. 🤷♀️
Thus, our guides contain the information we got.
Which one of the four Curacao license providers are you talking about, please? Because there are major differences.
Speaking about Antillephone, does it mean this info is no longer valid, please?
"Submitting a Complaint
Antillephone N.V. does have a website, but there is no information to be found regarding player complaints. However, on the Antillephone N.V. validator page, there is the following paragraph:
"Antillephone should only be contacted by players when they believe an Operator is in breach of their license. All disputes with an Operator about a payout, a blocked account, a delay, broken features and so on, should first be taken up directly with the Operator. If no resolution is found there are number of independent bodies you can contact, which should be listed on the Operator website."
Players that wish to submit a complaint can only contact Antillephone via email here: complaints@gaminglicences.com.
"
Да, свързах се с регулатора и те казаха, че разследването и мотивите на казиното са правилни.
Проблемът беше, че разсъжденията им бяха някъде по линията на „ние сме прави, а вие грешите". Питал съм много пъти защо някои Правила и условия са били спазени (в тяхна полза), а други напълно игнорирани.
Това продължава от месеци и вече говорих с адвокат, те бяха на същото мнение, че средствата се отнемат незаконно, без никакви солидни аргументи. Така че сега просто се чудех има ли органи, на които мога да докладвам това?
Писна ми и съм уморен от казината, които мамят хората без никакви последствия, време е да спра с това и няма да спра, докато нещата не се оправят.
Yes, I have contacted the regulator and they said that the investigation and reasoning of the casino is right.
The problem was, that their reasoning was somewhere along the lines of 'we are right and you are wrong'. I have asked many times why some Terms and Conditions were followed (to their benefit) and others completely ignored.
This has been going for months and I have already talked with a legal counsel, they were the same opinion that funds are forfeited illegally, without any solid reasoning. So now I was just wondering, are there any authorities that I could report this to?
I am sick an tired of casinos scamming people without any consequences, it is time to stop that and I will not stop until things are right.
В такъв случай, ако и органът реши в полза на казиното, смятам, че следващата инстанция може да бъде адвокат. Но не съм сигурен как ще се развие всичко.
Опитахте ли да попитате юридическия консул къде можете да подадете сигнал за такъв случай?
In such a case, if the authority also decides in favour of the casino, I think that the next instance could be a lawyer. But I'm not sure how it would all turn out.
Have you tried asking the legal consuel where you can report such a case ?
Да, имам. Първото предложение от моя правен консул беше все пак да опитам и да разреша това с казиното и регулатора, като задам допълнителни въпроси, които да ги накарат да разберат, че всъщност са направили грешка. За съжаление нито казиното, нито регулаторът в момента изобщо реагират. Те напълно игнорират последващите въпроси и игнорират имейлите ми като цяло. Това ясно ми показва, че тези въпроси са валидни и биха довели до неблагоприятни отговори на тях.
Другото предложение от консула беше да се свържа с органа над регулатора, но не съм сигурен кой е той. От търсенето в Google изглежда, че това е правителството на Кюракоа, но не съм сигурен за това.
Освен това ми предложиха да се свържа с омбудсмана за финансови престъпления, тъй като това вече може да се счита за финансово престъпление чрез незаконно получаване на средствата ми.
Yes, I have. The first suggestion from my legal consuel was to still try and to solve this with the casino and regulator by asking additional questions that lead to them understanding that they actually made a mistake. Unfortunately, nor the casino, nor the regulator is responding at all now. They completely ignore the follow-up questions and ignore my emails in general. This clearly shows to me that those questions are valid and would lead to unfavorable answers to them.
The other suggestion from the consuel was to contact the authority above the regulator, but I am not sure who it is. From the Google search is seems that it is The Government of Curacoa, but I am not sure about it.
Also, they suggested that I could contact Financial Crime Ombudsman, because this could already be considered as a financial crime by illegally obtaining my funds.
Разбира се разбирам. Мисля, че това са доста добри предложения и съм любопитен да видя дали ще приемете някое от тях. Жалко е, че казиното не реагира и не се опитва да реши проблема, защото мисля, че това би бил най-добрият начин. Други препоръки със сигурност биха били по-дълги.
Възможно е обаче все още нищо да не е загубено и да получите отговор от органа. Ако не, можете да ни информирате за следващите стъпки. Стискам палци 🤞
Of course I understand. I think these are pretty good suggestions and I'm curious to see if you're going to go with any of them. It's a shame that the casino is not responding and trying to solve the problem because I think that would be the best way to go. Other recommendations would certainly be more lengthy.
However, nothing may be lost yet and you may get a response from the authority. If not, you can keep us informed about the next steps. I'll keep my fingers crossed 🤞
Благодаря ти Джаро. Не смятам да се отказвам от това.
Ще докладвам за казиното на всеки възможен орган, защото това, което правят, е отвратително и много казина правят същото. Време е да ги спрем един по един.
Ще ви държи в течение в този форум как нещата ескалират.
Thank you Jaro. I am not planning to give up on this.
I will report the casino to every authority possible, because what they are doing is disgusting and many casinos are doing the same. It is time to stop them one by one.
Will keep you updated in this forum how things escalate.
Разбира се, ако смятате, че казиното не е било честно към вас, определено си струва да се борите.
Ще се радвам, ако ни информирате и ми е интересно да видя дали ще успеете да разрешите ситуацията. Ще ти стискам палци. 🤞
Certainly if you feel that the casino hasn't been fair to you, it's definitely worth fighting for.
I'll be glad if you update us and I'm interested to see if you manage to resolve the situation. I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Получих малко информация от Antillephone NV
Тези хора ще ми помогнат да си върна парите:
Препратихме имейла ви до центъра за преобразуване за повече подробности!
на Ваше разположение
АНТИЛЕФОН Н.В
Лиценз и разрешаване на спорове
I got some information from Antillephone N.V.
This people will help me to get back my money:
We have forwarded your mail to the resolution center for further details!
Sincerely
ANTILLEPHONE N.V.
License & Dispute Resolution
Здравейте.
Всъщност пише, че имейлът е препратен. Или имате още малко? Това би било нещо!
Hello.
Actually, it says the email was forwarded. Or do you have some more? That would be something!
здрасти Това е невероятна новина! много се радвам за теб! 🙌 Това променя ли по някакъв начин мнението ви за казиното?
Искам да кажа, страхотно е, че получихте парите, но все пак не беше лесно...
Hi! That is amazing news! I'm so glad for you! 🙌 Does this somehow change your opinion of the casino?
I mean, it's cool you got the money, but still, it was not a piece of cake...
Антилефонът наистина помага. След моята молба и тяхната намеса, парите от Bet1000 Casino веднага бяха преведени по банковата ми сметка. Препоръчайте Antilephone на всички!!!
Antillephone actually helps. After my request and their intervention, the money from Bet1000 Casino was immediately transferred to my bank account. Recommend Antillephone to everyone!!!
Здравей Радка
Казиното Bet1000 вече е затворено
Hi Radka
Bet1000 Casino is already clossed
Да, знам това. Това е доста добър пример за това колко рискови могат да бъдат новосъздадените казина. 🤷♂️
Yep, I know that. This is a pretty good example of how risky the newly established casinos might be. 🤷♂️
Антилефонът наистина помага. След моята молба и тяхната намеса, парите от Bet1000 Casino веднага бяха преведени по банковата ми сметка. Препоръчайте Antilephone на всички!!!
Antillephone actually helps. After my request and their intervention, the money from Bet1000 Casino was immediately transferred to my bank account. Recommend Antillephone to everyone!!!
Изпратих жалба до Antillephone и те не ми отговориха и дори не потвърдиха, че са я получили. Нямам представа дали жалбата ми изобщо се разглежда...
Наистина разочароващо, тъй като други доставчици на лицензи (напр. Curacao Egaming) са много по-професионални в подхода си
I sent a complaint to Antillephone and they haven't replied to it or even acknowledged receiving it. I have no idea if my complaint is being reviewed at all...
Really frustrating as other license providers (ie. Curacao Egaming) are much more professional in their approach
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.