ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 3)

преди 1 година от Daniel
|
93743 преглеждания 372 отговора |
|
12 3 4...20
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте.

Пиша тук, за да подам жалба до Curacao Gaming.

Става въпрос за проблема с депозита в k8casino.

Има ли някакви предпазни мерки или шаблони за изпращане на имейли до Curacao Gaming?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Никой от curaçao gaming няма да ви отговори... Контролната платка трябваше да е активна от една година, но все още нищо

Автоматичен превод:
animael888
преди 1 година

Да, правят го! Изчакайте няколко седмици и ще прочетете всичко...

Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 1 година

Всички онлайн казина в Кюрасао са киберпрестъпници. Никога не залагайте там.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те са много повече от това…., времето ще покаже и справедливостта ще възтържествува…

Автоматичен превод:
преди 1 година

Залагам онлайн от много години. За съжаление общността на хазарта се промени, когато нашият президент, Байдън и неговото Министерство на правосъдието позволиха на престъпниците да правят каквото си искат. Може да ви плащат, а може и да не ви плащат. ВЕРВАЙТЕ МИ СЕ, КОГАТО ВИ КАЗВАМ. ВИЕ играете на свой собствен риск. Ако наистина погледнете казината, дори и гуруто предполага, че са най-високо оценени, погледнете целия сайт. Никой не е лицензиран. ФАКТ. Освен това, ако те са не е друг, а Карако. Те са просто правителството на страната. Няма регулация. НИТО ЕДИН. Съвсем наскоро спряхме да играем онлайн поради осъзнаването, че няма да ни бъдат изплатени печалбите. Отне ни около 3 пъти, за да спрем. Това е трудно. Но събуди се. Вижте Америка, това трябва да ви каже всичко, което трябва да знаете. Не съм пристрастен, просто ти казвам истината. Животът е гаден в момента. Когато е твърде студено, за да излезем на открито и т.н., ние се отегчаваме. Аз съм на 63 години и за съжаление обичам да играя онлайн. Но рано или късно или ще загубиш всичко, или ще се събудиш и ще разбереш, че този свят няма да свърши скоро. Бог е реален и вие сте най-добрият за себе си, моля, прочетете Библията и погледнете фактите. Той е истински. Подредете къщата си и не оставайте изоставени. Адът е истински хора. Що се отнася до мен, не искам да седя пред компютъра и да залагам, когато Исус се върне. светът е по-зъл от всякога. написано е. Покайте се и повярвайте в Бог. Не е СЛОТ МАШИНА. Покер сайтовете са също толкова лоши. Съжалявам за правописните грешки, но пръстите ми изтръпват след известно време. Бъди благословен. Моля се за всички ни. Ако трябва да играете, отидете на сайтове, които не изискват пари или биткойни. Това не е същият свят. Това е свят без закон. Ти знаеш това. Пази се. Бъди умен.


Няма правила ОНЛАЙН. МЕСЕЧЕН ЦИКЪЛ.

Автоматичен превод:
lj9285627
преди 1 година

Искам да кажа, че по същество не е лошо, когато едно казино е лицензирано в Кюрасао. Просто трябва да бъдете внимателни и това е основната цел на нашия уебсайт - да предостави основна информация за всички казина в света. Разбира се, ако играенето на казино игри не ви носи никаква радост, тогава това е просто загуба на пари и трябва да ги вложите в нещо, което ви прави щастливи, независимо какво е то.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте момчета,

Бях измамен от betswagger казино, доколкото ми е известно, лицензът е издаден от Antillephone BV, така че изпратих имейл до: complaints@gaminglicences.com


никой не е отговорил... регулират ли залозите? Къде да изпратя оплакване? може ли някой да ми помогне

Благодаря предварително

Автоматичен превод:
tomoloko
преди 11 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Що се отнася до вашата информация, вие я имате добре и тя е лицензирана под точния лиценз. Кога писахте на властите? Понякога може да отнеме известно време, докато пиша обратно, затова питам.

Освен това казиното ни каза, че няма да отговаря на никакви оплаквания и затова смятам, че единствената възможност е да се оплачете на регулатора, както вече направихте.

Можете ли обаче да опишете какво се е случило, за да имаме по-добър преглед?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравей Джаро,

Подадох жалба преди 4 дни, опитах се да се свържа с тях и по скайп, но изглежда, че нямат представа какви са им отговорностите.

file

Регистрирах се в казино betswagger с полски IP, не съм използвал никакъв VPN, за да променя своя IP. Сайтът беше нормално достъпен, нямаше съобщение, че не приемат играчи от Полша. Направих депозит с помощта на криптовалутата LTC, депозирах 18,17 LTC там, което е приблизително 1250 евро. Играх няколко дни, спечелих малко пари и поисках теглене. След няколко часа ме помолиха да изпратя документи за удостоверяване на самоличността ми (фиш, селфи, снимка за лична карта). Направих го. След няколко часа ми блокираха акаунта и писаха, че не приемат играчи от Полша. Затова ги помолих да възстановят само моя депозит (не искам повече печалби). Попитаха ме за моя адрес на криптовалута, където да върна депозита си.

Изпратих им всичко и няма връзка от няколко седмици. Не ми върнаха депозита. Няма връзка с тях от 20 октомври 2023 г.


file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро,

Подадох жалба преди 4 дни, опитах се да се свържа с тях и по скайп, но изглежда, че нямат представа какви са им отговорностите.

file

Регистрирах се в казино betswagger с полски IP, не съм използвал никакъв VPN, за да променя своя IP. Сайтът беше нормално достъпен, нямаше съобщение, че не приемат играчи от Полша. Направих депозит с помощта на криптовалутата LTC, депозирах 18,17 LTC там, което е приблизително 1250 евро. Играх няколко дни, спечелих малко пари и поисках теглене. След няколко часа ме помолиха да изпратя документи за удостоверяване на самоличността ми (фиш, селфи, снимка за лична карта). Направих го. След няколко часа ми блокираха акаунта и писаха, че не приемат играчи от Полша. Затова ги помолих да възстановят само моя депозит (не искам повече печалби). Попитаха ме за моя адрес на криптовалута, където да върна депозита си.

Изпратих им всичко и няма връзка от няколко седмици. Не ми върнаха депозита. Няма връзка с тях от 20 октомври 2023 г.


file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Как лиценз може да каже, че не разглежда жалба??? Тяхна работа!

Автоматичен превод:
Tamera
преди 11 месеца

Не знам защо.. Ето защо ви попитах, момчета, може би някой друг е имал същия/подобен проблем...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро,

Подадох жалба преди 4 дни, опитах се да се свържа с тях и по скайп, но изглежда, че нямат представа какви са им отговорностите.

file

Регистрирах се в казино betswagger с полски IP, не съм използвал никакъв VPN, за да променя своя IP. Сайтът беше нормално достъпен, нямаше съобщение, че не приемат играчи от Полша. Направих депозит с помощта на криптовалутата LTC, депозирах 18,17 LTC там, което е приблизително 1250 евро. Играх няколко дни, спечелих малко пари и поисках теглене. След няколко часа ме помолиха да изпратя документи за удостоверяване на самоличността ми (фиш, селфи, снимка за лична карта). Направих го. След няколко часа ми блокираха акаунта и писаха, че не приемат играчи от Полша. Затова ги помолих да възстановят само моя депозит (не искам повече печалби). Попитаха ме за моя адрес на криптовалута, където да върна депозита си.

Изпратих им всичко и няма връзка от няколко седмици. Не ми върнаха депозита. Няма връзка с тях от 20 октомври 2023 г.


file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Така че това е неприятна ситуация, в която се забъркахте, и определено разбирам, ако сте разстроена, защото и аз бих бил. Ако от казиното ми кажат, че ще ми върнат депозита и нищо не се е случило оттогава и комуникацията е в застой, бих се притеснил.

Що се отнася до това, че сте им писали в скайп, отговорът ми изглежда така, сякаш сте писали до отдел, който не отговаря за разглеждане на жалби и затова ви препоръчаха да намерите органите, които се занимават с този лиценз. Така че ще добавя ръководство, което имаме и може да бъде полезно, където можете също да намерите връзка за подаване на жалба, ако имате нужда от нея и вече сте подали такава на друг сайт. Добавям го тук: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3

Силно вярвам обаче, че някой ще се свърже с вашия имейл и че може да се направи нещо за тази ситуация. Възможно ли е да ме уведомите, когато чуете нещо ново? Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Как лиценз може да каже, че не разглежда жалба??? Тяхна работа!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не мисля, че го имат предвид по този начин, а по-скоро, че трябва да се пише директно до отдела, който се занимава с това, а не до някакъв общ контакт.

Освен това имаш ли проблеми?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Току-що посетих betswagger.com и в долната част на страницата виждам, че имат лиценз и от xnext. Може ли да е истина?


https://validator-xcm.certria.com/validate?domain=www.betswagger.com&seal_id=de24b0d693fc04fb3c7bff2085213738877e54937ee46e09481396d2a8e4e1836b43568b43b37ec5c2a43424 81fe6b46&stamp=e5d23bae68559d03f6e9ec5b5953428f

може би трябва да се свържа с тях.

Автоматичен превод:
tomoloko
преди 11 месеца

Все още не съм виждал такъв лиценз и според информацията на колегите ще е най-добре да напишеш лиценз за Кюрасо както вече ти казах.

Това, което изпратихте, изглежда не е легитимно, така че бих останал с оригинала, за да избегна проблеми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

да Писах им, но нямам отговор от 7 дни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не си губете времето или дори по-лошо, надявайте се, че някой авторитет ще ви подкрепи



Автоматичен превод:
преди 11 месеца

да Писах им, но нямам отговор от 7 дни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Е, не знам какъв е точният срок, в който органът трябва да отговори, така че в такъв случай не съм сигурен какво е най-доброто нещо, което да направя. Просто трябва да изчакате и да видите дали ще се свържат с вас или как ще подходят към вашия случай. Това е единственото, което можем да направим. 😥

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, някакви предложения за следващите стъпки, когато казиното не признае грешките си и те са подкрепени от регулатора? Поисках много различни мнения (също спечелих оплакване тук) и всички те бяха в моя полза.

Има ли подходящи институции, които биха могли да проучат повече това?

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Inrel19
преди 10 месеца

Подадохте ли жалбата си чрез печата на лиценза?

Автоматичен превод:
12 3 4...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини