Здравейте.
Пиша тук, за да подам жалба до Curacao Gaming.
Става въпрос за проблема с депозита в k8casino.
Има ли някакви предпазни мерки или шаблони за изпращане на имейли до Curacao Gaming?
Hello.
I am writing here to submit a complaint to Curacao Gaming.
This is about the deposit problem at k8casino.
Are there any precautions or templates for sending emails to Curacao Gaming?
こんにちは。
キュラソーゲーミングに苦情を送信したくここに書き込んでいます。
k8casinoの入金問題についてです。
キュラソーゲーミングにメールを送る際の注意点や雛形などはありますか?
Да, правят го! Изчакайте няколко седмици и ще прочетете всичко...
Yes they do! Wait few weeks and you will read all….
Всички онлайн казина в Кюрасао са киберпрестъпници. Никога не залагайте там.
All Curacao online casinos are cyber criminals. Never gamble over there.
Залагам онлайн от много години. За съжаление общността на хазарта се промени, когато нашият президент, Байдън и неговото Министерство на правосъдието позволиха на престъпниците да правят каквото си искат. Може да ви плащат, а може и да не ви плащат. ВЕРВАЙТЕ МИ СЕ, КОГАТО ВИ КАЗВАМ. ВИЕ играете на свой собствен риск. Ако наистина погледнете казината, дори и гуруто предполага, че са най-високо оценени, погледнете целия сайт. Никой не е лицензиран. ФАКТ. Освен това, ако те са не е друг, а Карако. Те са просто правителството на страната. Няма регулация. НИТО ЕДИН. Съвсем наскоро спряхме да играем онлайн поради осъзнаването, че няма да ни бъдат изплатени печалбите. Отне ни около 3 пъти, за да спрем. Това е трудно. Но събуди се. Вижте Америка, това трябва да ви каже всичко, което трябва да знаете. Не съм пристрастен, просто ти казвам истината. Животът е гаден в момента. Когато е твърде студено, за да излезем на открито и т.н., ние се отегчаваме. Аз съм на 63 години и за съжаление обичам да играя онлайн. Но рано или късно или ще загубиш всичко, или ще се събудиш и ще разбереш, че този свят няма да свърши скоро. Бог е реален и вие сте най-добрият за себе си, моля, прочетете Библията и погледнете фактите. Той е истински. Подредете къщата си и не оставайте изоставени. Адът е истински хора. Що се отнася до мен, не искам да седя пред компютъра и да залагам, когато Исус се върне. светът е по-зъл от всякога. написано е. Покайте се и повярвайте в Бог. Не е СЛОТ МАШИНА. Покер сайтовете са също толкова лоши. Съжалявам за правописните грешки, но пръстите ми изтръпват след известно време. Бъди благословен. Моля се за всички ни. Ако трябва да играете, отидете на сайтове, които не изискват пари или биткойни. Това не е същият свят. Това е свят без закон. Ти знаеш това. Пази се. Бъди умен.
Няма правила ОНЛАЙН. МЕСЕЧЕН ЦИКЪЛ.
I've been gambling online for many years. Unfortunately, the gambling community has changed when our President, Biden and his Dept of Justice have allowed the criminals to do as they please. You may get paid, and you may not. TRUST ME WHEN I TELL YOU. YOURE playing at your own risk. If you actually look at the casinos even the Guru suggest are top rated, look at the complete site. None are licensed. FACT. Furthermore, if they are its none other than Caraco. They are just the Government of the country. There is no regulation. NONE. We just recently stopped gaming online due to the realization that we weren't going to get paid our winnings. It took about 3 times for us to stop. It's hard. But wake up. Look at America, that should tell you everything you need to know. I'm not being biased I'm just telling you the truth. Life sucks right now. When its too cold to do go outdoors etc. we get bored. Im 63 yrs old and unfortunately, I like to to play online. But sooner or later you will either lose everything or wake up and realize this world isn't coming to an end soon. God is real and you best for you own self just please read the bible and look at the facts. Hès real. Get your house in order and don't be left behind. Hell is real people. For me, I don't want to be sitting at a computer gambling when Jesus returns. the world is more evil than ever before. it is written. Repent and believe in God. Not A SLOT MACHINE. Poker sites are just as bad. Sorry for the typos but my fingers go numb after a while. Be blessed. I pray for all of us. If you have to play, go to the sites that don't require cash or bitcoin. It's not the same world. It's a Lawless world. you know this. Take care. Be smart.
There are no regulations ONLINE. PERIOD.
Искам да кажа, че по същество не е лошо, когато едно казино е лицензирано в Кюрасао. Просто трябва да бъдете внимателни и това е основната цел на нашия уебсайт - да предостави основна информация за всички казина в света. Разбира се, ако играенето на казино игри не ви носи никаква радост, тогава това е просто загуба на пари и трябва да ги вложите в нещо, което ви прави щастливи, независимо какво е то.
I mean, it's not essentially bad when a casino is licensed in Curacao. You just need to be careful and that's the main purpose of our website - provide basic info about all the casino in the world. Of course, if playing casino games doesn't bring you any joy, then it's just a waste of money and you should put them into something that makes you happy no matter what it is.
Здравейте момчета,
Бях измамен от betswagger казино, доколкото ми е известно, лицензът е издаден от Antillephone BV, така че изпратих имейл до: complaints@gaminglicences.com
никой не е отговорил... регулират ли залозите? Къде да изпратя оплакване? може ли някой да ми помогне
Благодаря предварително
Hello guys,
I have been scammed by betswagger casino, to the best of my knowledge the license was issued by Antillephone B.V., so I sent email to: complaints@gaminglicences.com
nobody has answered… do they regulate betswagger? Where should I send complaint? Can anyone help me?
thanks in advance
Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Що се отнася до вашата информация, вие я имате добре и тя е лицензирана под точния лиценз. Кога писахте на властите? Понякога може да отнеме известно време, докато пиша обратно, затова питам.
Освен това казиното ни каза, че няма да отговаря на никакви оплаквания и затова смятам, че единствената възможност е да се оплачете на регулатора, както вече направихте.
Можете ли обаче да опишете какво се е случило, за да имаме по-добър преглед?
Hi, I'm sorry for the situation you're in. As far as your information is concerned, you have it well and it is licensed under this exact license. When did you write to the authority ? Sometimes it can take some time to write back, that's why I'm asking.
Additionally, the casino has told us that it will not respond to any complaints and so I feel that the only option is to complain to the regulator as you have already done.
However, can you describe what happened so that we have a better overview ?
Здравей Джаро,
Подадох жалба преди 4 дни, опитах се да се свържа с тях и по скайп, но изглежда, че нямат представа какви са им отговорностите.
Регистрирах се в казино betswagger с полски IP, не съм използвал никакъв VPN, за да променя своя IP. Сайтът беше нормално достъпен, нямаше съобщение, че не приемат играчи от Полша. Направих депозит с помощта на криптовалутата LTC, депозирах 18,17 LTC там, което е приблизително 1250 евро. Играх няколко дни, спечелих малко пари и поисках теглене. След няколко часа ме помолиха да изпратя документи за удостоверяване на самоличността ми (фиш, селфи, снимка за лична карта). Направих го. След няколко часа ми блокираха акаунта и писаха, че не приемат играчи от Полша. Затова ги помолих да възстановят само моя депозит (не искам повече печалби). Попитаха ме за моя адрес на криптовалута, където да върна депозита си.
Изпратих им всичко и няма връзка от няколко седмици. Не ми върнаха депозита. Няма връзка с тях от 20 октомври 2023 г.
Hi Jaro,
I filed a complaint 4 days ago, I tried to reach them also via Skype but it seems that they have no idea what their responsibilities are.
I registered at betswagger casino with a Polish IP, I did not use any VPN to change my IP. The website was normally available, there was no message that they did not accept players from Poland. I made a deposit using the LTC cryptocurrency, I deposited 18.17 LTC there, which is approximately €1,250. I played for a few days, earned some money, and requested a withdrawal. After a few hours, they asked me to send documents to verify my identity (payslip, selfie, ID photo). I did it. After a few hours, they blocked my account and wrote that they did not accept players from Poland. So I asked them to refund only my deposit (I don't want any more winnings). They asked me for my cryptocurrency address where to send my deposit back.
I sent them everything and there has been no contact for several weeks. I didn't get my deposit back. There has been no contact with them since October 20, 2023.
Здравей Джаро,
Подадох жалба преди 4 дни, опитах се да се свържа с тях и по скайп, но изглежда, че нямат представа какви са им отговорностите.
Регистрирах се в казино betswagger с полски IP, не съм използвал никакъв VPN, за да променя своя IP. Сайтът беше нормално достъпен, нямаше съобщение, че не приемат играчи от Полша. Направих депозит с помощта на криптовалутата LTC, депозирах 18,17 LTC там, което е приблизително 1250 евро. Играх няколко дни, спечелих малко пари и поисках теглене. След няколко часа ме помолиха да изпратя документи за удостоверяване на самоличността ми (фиш, селфи, снимка за лична карта). Направих го. След няколко часа ми блокираха акаунта и писаха, че не приемат играчи от Полша. Затова ги помолих да възстановят само моя депозит (не искам повече печалби). Попитаха ме за моя адрес на криптовалута, където да върна депозита си.
Изпратих им всичко и няма връзка от няколко седмици. Не ми върнаха депозита. Няма връзка с тях от 20 октомври 2023 г.
Hi Jaro,
I filed a complaint 4 days ago, I tried to reach them also via Skype but it seems that they have no idea what their responsibilities are.
I registered at betswagger casino with a Polish IP, I did not use any VPN to change my IP. The website was normally available, there was no message that they did not accept players from Poland. I made a deposit using the LTC cryptocurrency, I deposited 18.17 LTC there, which is approximately €1,250. I played for a few days, earned some money, and requested a withdrawal. After a few hours, they asked me to send documents to verify my identity (payslip, selfie, ID photo). I did it. After a few hours, they blocked my account and wrote that they did not accept players from Poland. So I asked them to refund only my deposit (I don't want any more winnings). They asked me for my cryptocurrency address where to send my deposit back.
I sent them everything and there has been no contact for several weeks. I didn't get my deposit back. There has been no contact with them since October 20, 2023.
Не знам защо.. Ето защо ви попитах, момчета, може би някой друг е имал същия/подобен проблем...
I don't know why.. That's why I asked you guys, maybe someone else had the same/similar problem...
Здравей Джаро,
Подадох жалба преди 4 дни, опитах се да се свържа с тях и по скайп, но изглежда, че нямат представа какви са им отговорностите.
Регистрирах се в казино betswagger с полски IP, не съм използвал никакъв VPN, за да променя своя IP. Сайтът беше нормално достъпен, нямаше съобщение, че не приемат играчи от Полша. Направих депозит с помощта на криптовалутата LTC, депозирах 18,17 LTC там, което е приблизително 1250 евро. Играх няколко дни, спечелих малко пари и поисках теглене. След няколко часа ме помолиха да изпратя документи за удостоверяване на самоличността ми (фиш, селфи, снимка за лична карта). Направих го. След няколко часа ми блокираха акаунта и писаха, че не приемат играчи от Полша. Затова ги помолих да възстановят само моя депозит (не искам повече печалби). Попитаха ме за моя адрес на криптовалута, където да върна депозита си.
Изпратих им всичко и няма връзка от няколко седмици. Не ми върнаха депозита. Няма връзка с тях от 20 октомври 2023 г.
Hi Jaro,
I filed a complaint 4 days ago, I tried to reach them also via Skype but it seems that they have no idea what their responsibilities are.
I registered at betswagger casino with a Polish IP, I did not use any VPN to change my IP. The website was normally available, there was no message that they did not accept players from Poland. I made a deposit using the LTC cryptocurrency, I deposited 18.17 LTC there, which is approximately €1,250. I played for a few days, earned some money, and requested a withdrawal. After a few hours, they asked me to send documents to verify my identity (payslip, selfie, ID photo). I did it. After a few hours, they blocked my account and wrote that they did not accept players from Poland. So I asked them to refund only my deposit (I don't want any more winnings). They asked me for my cryptocurrency address where to send my deposit back.
I sent them everything and there has been no contact for several weeks. I didn't get my deposit back. There has been no contact with them since October 20, 2023.
Така че това е неприятна ситуация, в която се забъркахте, и определено разбирам, ако сте разстроена, защото и аз бих бил. Ако от казиното ми кажат, че ще ми върнат депозита и нищо не се е случило оттогава и комуникацията е в застой, бих се притеснил.
Що се отнася до това, че сте им писали в скайп, отговорът ми изглежда така, сякаш сте писали до отдел, който не отговаря за разглеждане на жалби и затова ви препоръчаха да намерите органите, които се занимават с този лиценз. Така че ще добавя ръководство, което имаме и може да бъде полезно, където можете също да намерите връзка за подаване на жалба, ако имате нужда от нея и вече сте подали такава на друг сайт. Добавям го тук: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3
Силно вярвам обаче, че някой ще се свърже с вашия имейл и че може да се направи нещо за тази ситуация. Възможно ли е да ме уведомите, когато чуете нещо ново? Ще чакам.
So that's an unpleasant situation you've gotten yourself into, and I definitely understand if you're upset because I would be too. If the casino told me they would give me a refund of my deposit and nothing has happened since and communication was at a standstill, I would be worried.
As far as the fact that you wrote to them on skype, the answer seems to me as if you wrote to a department that is not in charge of dealing with complaints and therefore they recommended that you find the authorities that deal with this license. So I'll add a guide that we have and might be useful, where you can also find a link to file a complaint if you need it and you've already filed one on some other site. I am adding it here: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3
However, I strongly believe that someone will get back to your email and that something can be done about this situation. Would it be possible to let me know when you hear something new? I'll be waiting.
Не мисля, че го имат предвид по този начин, а по-скоро, че трябва да се пише директно до отдела, който се занимава с това, а не до някакъв общ контакт.
Освен това имаш ли проблеми?
I don't think they mean it that way, but rather that it is necessary to write to the department that deals with it directly and not to some general contact.
Besides, do you have any problems ?
Току-що посетих betswagger.com и в долната част на страницата виждам, че имат лиценз и от xnext. Може ли да е истина?
може би трябва да се свържа с тях.
I’ve just visited betswagger.com and in the bottom of the page I can see that they have license also from xnext. Can it be true?
maybe I should contact them.
Все още не съм виждал такъв лиценз и според информацията на колегите ще е най-добре да напишеш лиценз за Кюрасо както вече ти казах.
Това, което изпратихте, изглежда не е легитимно, така че бих останал с оригинала, за да избегна проблеми.
I haven't seen such a license yet and according to the information from my colleagues it will be best if you write a Curacao license as I have already told you.
This one you sent doesn't seem to be legit so I would stick with the original one to avoid any problems.
да Писах им, но нямам отговор от 7 дни.
Yes. I wrote to them but no answer since 7 days.
Е, не знам какъв е точният срок, в който органът трябва да отговори, така че в такъв случай не съм сигурен какво е най-доброто нещо, което да направя. Просто трябва да изчакате и да видите дали ще се свържат с вас или как ще подходят към вашия случай. Това е единственото, което можем да направим. 😥
Well, I don't know what the exact time frame is for the authority to respond, so in that case I'm not sure what the best thing to do is. You just have to wait and see if they get back to you or how they approach your case. That's the only thing we can do. 😥
Здравейте, някакви предложения за следващите стъпки, когато казиното не признае грешките си и те са подкрепени от регулатора? Поисках много различни мнения (също спечелих оплакване тук) и всички те бяха в моя полза.
Има ли подходящи институции, които биха могли да проучат повече това?
Hello, any suggestions on the next steps when casino did not admit their wrongdoings and they are backed up by the regulator? I have asked for many different opinions (also won a complaint here) and all of them were in my favor.
Are there any proper institutions that could investigate this more?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.