НачалоФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 20)

 от Daniel
|
144 524 преглеждания 382 отговора |
|
1...19 20

Как да се свържа с Hollycorn NV?

Автоматичен превод:

На теория..


Не ме цитирайте за това, но хаха

Автоматичен превод:

Текущи разследвания


https://www.lokinvestigation.com/

Автоматичен превод:

Наистина не го разбирам, така че жалбата ми просто не може да бъде разрешена?

Автоматичен превод:
Monika876

здрасти

Само един бърз въпрос: Този въпрос не е ли по-скоро свързан с проблема, който решавате в Beta? Признавам, че не разбирам напълно кого и какво питате в тази конкретна тема, но може да ви е интересно да научите, че целият предишен разговор е тук 👈👈

Както и да е, доколкото разбирам от жалбата ви, казиното е лицензирано в Чешката република, въпреки нежеланието му да коментира въпроса, така че би било добра идея да опитате да се свържете с местния регулатор, но съм малко объркан от това компанията вече има статут на "пасивен регулатор", означава ли това, че чешката страна не е реагирала на вашия проблем? Въпросът е, че вашият проблем няма нищо общо със свързването с вече невалидния сублиценз на Antillephone, за което е тази тема. Така или иначе, можем да обсъдим подробностите в темата за Betano Casino 👈👈

Автоматичен превод:
LaJenny7

Да, можете! Бих искал да работим заедно с вас! Доста по-добър е от форума на CasinoGuru, това е напълно манипулирано! Всичките 4 случая, които спечелих, ги спечелих САМ… CasinoGuru никога не помогна с нищо… всъщност затвориха няколко жалби и ме насърчиха да се откажа в повечето случаи.. въпреки че накрая спечелих делата 😅 те винаги заглушавайте моите отзиви и мнения.. истината е, че Slott Casino все още работи незаконно в Португалия и принадлежи на NeoGroup/R2DPartners ( Leon Bet и Twin Mafia известен още като Moonlite NV) това е толкова вярно, че In разговаря с екипа за поддръжка на клиенти на казино Slott и той нарече казиното LEON вместо Slott! Те също изпратиха грешен формуляр за изключване от регулатора 😅 и нарушиха собствените си правила и условия, параграф 2.4 казва, че е задължително да се извърши проверка или KYC при създаване на акаунт... но никога не е направен с мен! Но CasinoGuru, както винаги, затвори моя случай и се обединява с казиното 🤣, въпреки че те позволиха да депозират 7100 € без какъвто и да е KYC и аз вече бях изключен от всички техни „сестрински" казина! Всичко това действа незаконно в Португалия, защото нямат нашия лиценз и използват португалски доставчик на плащания.. което също е престъпление, защото те не плащат данъци тук! Въпреки че Slott е нелегален тук в Португалия, уебсайтът е свободно отворен за всички.. и дори CasinoGuru не предупреждава, че португалските играчи не трябва или не могат да играят! Така че не се доверявайте на CasinoGuru! Мисля, че те само помагат за решаването на това, което почти вече е решено loool

Автоматичен превод:

Не си губете времето с CasinoGuru! Те са като нелегалните оператори... никога няма да ти помогнат. Всъщност те дори ще ви обезсърчат и ще ви кажат, че не сте прави. За съжаление, вече е повече от доказано, че CasinoGuru е просто още един сайт, финансиран от онлайн хазартната мафия 😉

Автоматичен превод:
joaomarsh20

Бихте ли готови да споделите какво сте изпратили на казиното?

Автоматичен превод:
joaomarsh20

Хей, Жоао..

Въпреки че със сигурност имате право на мнението си, не мисля, че е честно да клеветите Гуруто на собствения му сайт.

Основателни ли са някои от опасенията ви? Абсолютно и съм напълно съгласен с някои - ако не и повечето - от това, което казахте. И мен тук ме караха да мълча повече от няколко пъти.


Като се има предвид това, Casino Guru (като повечето партньорски сайтове) наистина предоставя ценна услуга на някои хора, които може да нямат време, отдаденост или желание да търсят решение сами.

Базата данни на Guru също е вероятно най-голямата колекция от казина и бонуси, които ще намерите. Въпреки че не винаги са 100% точни, трябва да оцените работата, която екипът полага, за да следи безбройните оплаквания, прегледи, коментари и т.н. Те имат трудна работа за вършене.


Докато Casino Guru със сигурност е в това, за да прави пари в наши дни, силно се съмнявам, че е започнало по този начин. Но популярността на сайта наложи наемането на персонал, който трябва да бъде заплатен... и тогава сте изправени пред морална дилема.


Мислил съм много пъти да създам "честен, безпристрастен" сайт за рецензии, но дори аз не мога да кажа със сигурност какви избори бих направил в подобни ситуации.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd

Мисля, че се опитваме да правим всичко честно и справедливо. Някои решения може да не се харесат на играчите, нещо да не е в нашата компетенция и така нататък. Но ние със сигурност никога не се опитваме да заглушим някого или нещо подобно. Винаги ясно се обяснява защо нещо се отхвърля, защо сме на страната на играча и т.н. Ако искахме да правим всичко за пари, тогава нямаше да имаме център за разрешаване. Помогнахме на играчите да си върнат повече от 38 милиона, което не мисля, че изобщо е малко.

Някои решения са трудни и имаме съвместни срещи, на които говорим за отделни проблеми. Никога не е така някой да вземе решение и да го приложи на базата на нулева логика.

Когато става въпрос за информация, ние също се стараем да я поддържаме точна и винаги актуална. Казината променят своите бонуси, условия и различни други неща. Освен това предстоят много казина, които са непознати за нас и трябва да ги прегледаме. В днешно време не е толкова трудно да се създаде онлайн казино, както и казино, което е честно, но също така и измама. Опитваме се да направим най-доброто, което можем и със сигурност да подобрим нашите практики. Но докато не намерим нещо, което работи по-добре в някои области, тогава се придържаме към това, което имаме.

Днес е трудно всичко да се запази както е било в миналото. Днес Casino Guru е много по-голямо, отколкото беше. Има няколко хиляди оплаквания на месец, както и играчи, които допринасят за форума или идват да проверят нашия сайт.

Но ние никога не се опитваме да бъдем несправедливи към играчите или към казината, когато преценим, че някой е прав.

Това е само малко допълнение към публикацията ви.

приятен ден 🙂

Автоматичен превод:

здравейте всички

Бих искал да споделя някои прозрения след седем години подпомагане при искове за възстановяване на средства срещу хазартни казина.

С богат опит в тази област, включително опит като служител по съответствието в казино, развих задълбочени познания за процесите на възстановяване на средства. Ако имате някакви въпроси или искате да проучите възможностите си за потенциално възстановяване на средства, не се колебайте да се свържете с мен на C .

Като се има предвид това, основната ми препоръка е да спрете напълно хазарта и да считате всички загубени средства за невъзстановими. Хазартът никога не трябва да се преследва с очакване за получаване на възстановяване. Не подкрепям и не насърчавам хазарта по никакъв начин, тъй като по-голямата част от играчите неизбежно понасят загуби.

най-добри пожелания,

Саймън

Автоматичен превод:

Играйте игри, като инвестирате пари и защо иска депозит за теглене, това е фалшиво приложение, как ще бъдат изтеглени парите

Автоматичен превод:
1...19 20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини