здрасти
Само един бърз въпрос: Този въпрос не е ли по-скоро свързан с проблема, който решавате в Beta? Признавам, че не разбирам напълно кого и какво питате в тази конкретна тема, но може да ви е интересно да научите, че целият предишен разговор е тук 👈👈
Както и да е, доколкото разбирам от жалбата ви, казиното е лицензирано в Чешката република, въпреки нежеланието му да коментира въпроса, така че би било добра идея да опитате да се свържете с местния регулатор, но съм малко объркан от това компанията вече има статут на "пасивен регулатор", означава ли това, че чешката страна не е реагирала на вашия проблем? Въпросът е, че вашият проблем няма нищо общо със свързването с вече невалидния сублиценз на Antillephone, за което е тази тема. Така или иначе, можем да обсъдим подробностите в темата за Betano Casino 👈👈
Hi.
Just a quick question: Isn't this question more related to the problem you're solving in Beta? I admit that I don't fully understand who and what you're asking in this particular thread, but you might be interested to know that the entire previous conversation is here 👈👈
Anyway, from what I understand from your complaint, the casino is licensed in the Czech Republic, despite its reluctance to comment on the matter, so it would be a good idea to try contacting the local regulator, but I'm a bit confused that the company already has the status of "passive regulator", does this mean that the Czech side did not respond to your problem? The point is that your problem has nothing to do with contacting the now invalid Antillephone sub-license, which is what this thread is about. Either way, we can discuss the details in the Betano Casino thread 👈👈
Ahoj.
Jen zběžný dotaz: Nesouvisí tahle otázka spíše s problémem, který řešíš v Betanu? Přiznám se, že teď úplně nerozumím koho a na co se ptáš v tomto konkrétním vlákně, ale možná by Tě zajímalo, že celá předchozí konverzace je tady 👈👈
Každopádně, co jsem z Tvé stížnosti pochopila, tak kasino je i přes svou neochotu se k věci vyjádřit, licencované v Česku, takže by bylo dobré se zkusit obrátit na tamnějšího regulátora, trochu mě ovšem mate, že už nyní má ta snížnost status "pasivní regulátor", znamená to, že Česká strana na Tvůj problém nereagovala? Pointou je, že Tvůj problém nemá nic společného s kontaktováním již neplatné Antillephone sub-licence, o které je právě toto vlákno. Tak či onak, detaily můžeme probrat ve vlákně Betano Casina 👈👈
Да, можете! Бих искал да работим заедно с вас! Доста по-добър е от форума на CasinoGuru, това е напълно манипулирано! Всичките 4 случая, които спечелих, ги спечелих САМ… CasinoGuru никога не помогна с нищо… всъщност затвориха няколко жалби и ме насърчиха да се откажа в повечето случаи.. въпреки че накрая спечелих делата 😅 те винаги заглушавайте моите отзиви и мнения.. истината е, че Slott Casino все още работи незаконно в Португалия и принадлежи на NeoGroup/R2DPartners ( Leon Bet и Twin Mafia известен още като Moonlite NV) това е толкова вярно, че In разговаря с екипа за поддръжка на клиенти на казино Slott и той нарече казиното LEON вместо Slott! Те също изпратиха грешен формуляр за изключване от регулатора 😅 и нарушиха собствените си правила и условия, параграф 2.4 казва, че е задължително да се извърши проверка или KYC при създаване на акаунт... но никога не е направен с мен! Но CasinoGuru, както винаги, затвори моя случай и се обединява с казиното 🤣, въпреки че те позволиха да депозират 7100 € без какъвто и да е KYC и аз вече бях изключен от всички техни „сестрински" казина! Всичко това действа незаконно в Португалия, защото нямат нашия лиценз и използват португалски доставчик на плащания.. което също е престъпление, защото те не плащат данъци тук! Въпреки че Slott е нелегален тук в Португалия, уебсайтът е свободно отворен за всички.. и дори CasinoGuru не предупреждава, че португалските играчи не трябва или не могат да играят! Така че не се доверявайте на CasinoGuru! Мисля, че те само помагат за решаването на това, което почти вече е решено loool
Yes you can! I would love to work together with you! It’s way better than the CasinoGuru forum, this is completely rigged! All the 4 cases I won, I won them ALONE… CasinoGuru never helped in nothing… in matter a fact they closed several complaints, and encouraged me to give up most of the times.. even though I won the cases in the end 😅 they always silence my reviews and opinions.. the true is that Slott Casino still is operating illegally in Portugal and belongs to NeoGroup/R2DPartners ( the Leon Bet and Twin Mafia aka Moonlite N.V) this is so true that Inwas talking to Slott casino customer support and he called the casino LEON instead of Slott! They also sent the wrong regulator exclusion form 😅 and broke their own terms and conditions, paragraph 2.4 says that is mandatory to perform verification or KYC upon account creation.. but was never made with me! But CasinoGuru like always closed my case and is teaming up with the casino 🤣 even though they allowed to deposit 7100€ without any kind of KYC, and I was already excluded from all their "sister" casinos! All of this operating illegally in Portugal, because they don’t have our license, and using a Portuguese payment provider.. which is also a crime because they don’t pay taxes here! Even though Slott is illegal here in Portugal, the website is freely open to everyone.. and not even CasinoGuru warns that Portuguese players shouldn’t or can’t play! So don’t trust CasinoGuru! I think that they only help solve what is almost already solved loool
Не си губете времето с CasinoGuru! Те са като нелегалните оператори... никога няма да ти помогнат. Всъщност те дори ще ви обезсърчат и ще ви кажат, че не сте прави. За съжаление, вече е повече от доказано, че CasinoGuru е просто още един сайт, финансиран от онлайн хазартната мафия 😉
Don't waste your time with CasinoGuru! They are like the illegal operators... they will never help you. In fact, they'll even discourage you and tell you that you're not right. Unfortunately, it's already more than proven that CasinoGuru is just another site funded by the online gambling mafia 😉
Não percam o vosso tempo com o CasinoGuru! Estão feito com os operadores ilegais… nunca vos irão ajudar. Aliás até vos irão desencorajar e dizer que vocês não têm razão. Infelizmente já está mais do que provado que o CasinoGuru não passa de outro site financiado pela máfia do jogo online 😉
Бихте ли готови да споделите какво сте изпратили на казиното?
Would you be open to sharing what you sent to the casino?
Хей, Жоао..
Въпреки че със сигурност имате право на мнението си, не мисля, че е честно да клеветите Гуруто на собствения му сайт.
Основателни ли са някои от опасенията ви? Абсолютно и съм напълно съгласен с някои - ако не и повечето - от това, което казахте. И мен тук ме караха да мълча повече от няколко пъти.
Като се има предвид това, Casino Guru (като повечето партньорски сайтове) наистина предоставя ценна услуга на някои хора, които може да нямат време, отдаденост или желание да търсят решение сами.
Базата данни на Guru също е вероятно най-голямата колекция от казина и бонуси, които ще намерите. Въпреки че не винаги са 100% точни, трябва да оцените работата, която екипът полага, за да следи безбройните оплаквания, прегледи, коментари и т.н. Те имат трудна работа за вършене.
Докато Casino Guru със сигурност е в това, за да прави пари в наши дни, силно се съмнявам, че е започнало по този начин. Но популярността на сайта наложи наемането на персонал, който трябва да бъде заплатен... и тогава сте изправени пред морална дилема.
Мислил съм много пъти да създам "честен, безпристрастен" сайт за рецензии, но дори аз не мога да кажа със сигурност какви избори бих направил в подобни ситуации.
Hey, Joao..
While you are certainly entitled to your opinions, I don't think it's fair to slander the Guru on his own site.
Are some of your concerns valid? Absolutely, and I completely agree on some - if not most - of what you've said. I, too, have been silenced more than a few times here.
This being said, Casino Guru (like most affiliate sites) does provide a valuable service to some people who may not have the time, dedication, or desire to pursue resolution on their own.
Guru's database is also probably the largest collection of casinos and bonuses that'll you'll find. While they're not always 100% accurate, you gotta appreciate the work the team puts in to monitor the countless complaints, reviews, comments, etc. They've got a tough job to do.
While Casino Guru is certainly in this to make money these days, I highly doubt it started out that way. But the popularity of the site necessitated the hiring is staff who need to be paid.. and that's when you're faced with a moral dilemma.
I've thought many times about starting an "honest, unbiased" review site, but even I can't say for certain what choices I'd make in situations like that.
Мисля, че се опитваме да правим всичко честно и справедливо. Някои решения може да не се харесат на играчите, нещо да не е в нашата компетенция и така нататък. Но ние със сигурност никога не се опитваме да заглушим някого или нещо подобно. Винаги ясно се обяснява защо нещо се отхвърля, защо сме на страната на играча и т.н. Ако искахме да правим всичко за пари, тогава нямаше да имаме център за разрешаване. Помогнахме на играчите да си върнат повече от 38 милиона, което не мисля, че изобщо е малко.
Някои решения са трудни и имаме съвместни срещи, на които говорим за отделни проблеми. Никога не е така някой да вземе решение и да го приложи на базата на нулева логика.
Когато става въпрос за информация, ние също се стараем да я поддържаме точна и винаги актуална. Казината променят своите бонуси, условия и различни други неща. Освен това предстоят много казина, които са непознати за нас и трябва да ги прегледаме. В днешно време не е толкова трудно да се създаде онлайн казино, както и казино, което е честно, но също така и измама. Опитваме се да направим най-доброто, което можем и със сигурност да подобрим нашите практики. Но докато не намерим нещо, което работи по-добре в някои области, тогава се придържаме към това, което имаме.
Днес е трудно всичко да се запази както е било в миналото. Днес Casino Guru е много по-голямо, отколкото беше. Има няколко хиляди оплаквания на месец, както и играчи, които допринасят за форума или идват да проверят нашия сайт.
Но ние никога не се опитваме да бъдем несправедливи към играчите или към казината, когато преценим, че някой е прав.
Това е само малко допълнение към публикацията ви.
приятен ден 🙂
I think we try to do everything fair and square. Some decisions may not be to the players' liking, something is not in our competence to solve and so on. But we certainly never try to silence anybody or anything like that. It is always clearly explained why something is rejected, why we are on the player's side and so on. If we wanted to do everything for money, then we wouldn't have any resolution center. We have helped players to get back more than 38 million, which I don't think is very little at all.
Some decisions are difficult and we have joint meetings where we talk about individual problems. It is never the case that somebody makes up their mind and applies it on the basis of zero logic.
When it comes to information, we also try to keep it accurate and always up to date. Casinos change their bonuses, terms and various other things. Also, there are a lot of casinos coming up that are unknown to us and we have to review them. Nowadays it is not so difficult to set up an online casino and also a casino that is honest but also a scam. We are trying to do the best we can and certainly to improve our practices as well. But until we find something that works better in some areas, then we stick with what we have.
Today it is difficult to keep everything as it was in the past. Today Casino Guru is much bigger than it used to be. There are several thousand complaints a month, as well as players who contribute to the forum or come to check out our site.
But we never try to be unfair to players or to casinos when we evaluate someone is right.
That's just small addition to your post.
Have a nice day. 🙂
здравейте всички
Бих искал да споделя някои прозрения след седем години подпомагане при искове за възстановяване на средства срещу хазартни казина.
С богат опит в тази област, включително опит като служител по съответствието в казино, развих задълбочени познания за процесите на възстановяване на средства. Ако имате някакви въпроси или искате да проучите възможностите си за потенциално възстановяване на средства, не се колебайте да се свържете с мен на C .
Като се има предвид това, основната ми препоръка е да спрете напълно хазарта и да считате всички загубени средства за невъзстановими. Хазартът никога не трябва да се преследва с очакване за получаване на възстановяване. Не подкрепям и не насърчавам хазарта по никакъв начин, тъй като по-голямата част от играчите неизбежно понасят загуби.
най-добри пожелания,
Саймън
Hello everyone,
I would like to share some insights after seven years of assisting with refund claims against gambling casinos.
With extensive experience in this field, including a background as a compliance officer at a casino, I have developed in-depth knowledge of refund processes. If you have any questions or would like to explore your options for a potential refund, feel free to contact me at Casinorefunds@outlook.com.
That being said, my primary recommendation is to cease gambling entirely and consider any lost funds as unrecoverable. Gambling should never be pursued with the expectation of obtaining a refund. I do not endorse or promote gambling in any way, as the vast majority of players inevitably incur losses.
Best regards,
Simon
Играйте игри, като инвестирате пари и защо иска депозит за теглене, това е фалшиво приложение, как ще бъдат изтеглени парите
Play games by investing money and why is it asking for deposit for withdrawal, it is a fake app, how will the money be withdrawn
Paisa dal ke game khelo or widrowal ke liye diposit kyu mang raha h fake app h paise kese widrowal hoga
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.