ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 15)

преди 1 година от Daniel
|
95450 преглеждания 372 отговора |
|
1...14 15 16...20
LaJenny7
преди 4 месеца

Жалко е, че се стига до такива ситуации. Ще се радвам, ако този орган се занимава повече с това и следователно ще може да поиска повече информация и винаги да се опитва да даде ясна причина какво е нарушил играчът. Ако е просто общо и ви кажат, че сте нарушили указанията в някое близко казино, вероятно няма да е достатъчно, защото няма да науча много от това.

Този лиценз обаче понякога има своите светли моменти и знам, че имах няколко играчи, които казаха, че са били отписани и случаят в крайна сметка беше решен.

Бих искал да бъде и вашият случай, но не съм сигурен дали ще бъде.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Здравейте, има ли новини във вашия случай? Надявам се и за вас. ☺️

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

За съжаление не Джени... и BetTilt, и Roku продължават да дават същия отговор. Дори днес ми отговориха, че случаят е предаден на регулатора и правния отдел... това, което продължават да говорят.

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Трябваше да подам жалба срещу CasinoGuru и неговия персонал в TrustPilot! Закриха ми жалбите и претенциите тук без причина! Това, което твърдят, просто не е вярно! Изглежда, че това, което всички казват, е вярно в крайна сметка... те не са нищо повече от филиали на казино, маскирани като екип за поддръжка и помощ. Напълно нелепо е, че са затворили жалбата и казват, че няма случай, когато самото Казино е регулаторният орган, който разглежда случая... всъщност от 3-те спора с Казина, които съм отворил тук в CasinoGuru, Винаги съм печелил делата сам! CasinoGuru никога не се намеси в нищо, те просто се възползваха от случая Twin and Leon Casino, за да обявят жалбата за приключена, сякаш сами са я разрешили! Ужасен! Изглежда, че има голям конфликт на интереси от страна на служителите... и тези, които присъстваха на моите оплаквания "Ник" и "Петронела", нямат представа как работят законите и правилата на хазарта в Португалия или в Европа , те се изказаха грубо с отговори, които просто не трябва да се дават на нуждаещите се от помощ! Наистина изглежда, че тези две лица са били купени от въпросните казина. И двамата излъгаха, но Ник дори говореше за това, което не знаеше... само ако беше прочел имейлите със снимковите доказателства, които ми поиска...! И двете казина имат една и съща база данни, ако играч спечели големи печалби в Roku и вече има акаунт в BetTilt, те забраняват акаунта, тъй като е дубликат... сега те казват, че ще отхвърлят жалбите, защото можех да да докажа, че системата за самоизключване е същата? Просто нелепо! Това е същата компания, същите служители, същата база данни! Вече написах жалба до TrustPilot и ще продължа да пиша, докато хората разберат, че този сайт все пак е измама!

Всеки път, когато съм печелил дело, това е било самостоятелно или с помощта на общността, всъщност дори съм помагал на членовете да си върнат сумите... но тук CasinoGuru не иска да помогне, защото от това, което аз Прочетох в TrustPilot, че са закупени от няколко незаконни казина! Антилефон е един от тях, където не правят нищо и просто затварят оплаквания.

Тук съм, за да покажа недоволството си, невероятно е, че ме караха да чакам през цялото това време, за да затворя жалбите! Загубиха ми времето и търпението! Ще помоля за помощ от подходяща компания, като CasinoMeister!

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Разбирам те! Имам същия проблем: подадох жалба срещу Bizzo тук. Вижте, те имат 13 казина с едно и също ръководство. Имах доказателство, че съм бил изключен от един от тях преди и жалбата беше отхвърлена, изглежда. Вече нищо не разбирам. Какво означава едно и също управление? Вече не знам какво да правя!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Проблем с паричния депозит

Автоматичен превод:
abhisheksonkar0080
преди 3 месеца

Ако ни кажете повече, можем да се опитаме да ви помогнем. Моля, опишете добре проблема.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Роми и служителите на CasinoGuru, успях! Спечелих делото срещу Антилефон! eMoore NV отговори днес и след преглед на последните ми доказателства те решиха в моя полза и ще се споразумеят! Много се радвам, знаех си, че съм права! Никога не се отказвам от нищо... Бях досадна, но се справих! Първият португалец, получил възстановяване от онлайн казино, лицензирано от Antillephone. Това е победа за мен!

Уважаеми потребители и приятели на CasinoGuru, възможно е да спечелите в Antillephone NV, ако сте прави. Никога не се отказвай!

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 3 месеца

Еха! Супер се радвам за теб. 🎊

За щастие можете да затворите случая сега.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Роми и служителите на CasinoGuru, успях! Спечелих делото срещу Антилефон! eMoore NV отговори днес и след преглед на последните ми доказателства те решиха в моя полза и ще се споразумеят! Много се радвам, знаех си, че съм права! Никога не се отказвам от нищо... Бях досадна, но се справих! Първият португалец, получил възстановяване от онлайн казино, лицензирано от Antillephone. Това е победа за мен!

Уважаеми потребители и приятели на CasinoGuru, възможно е да спечелите в Antillephone NV, ако сте прави. Никога не се отказвай!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това е страхотно и бихме искали да ви поздравим за това. Благодаря ви, че споделихте тази новина с всички.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Може ли казино гуру да разреши проблема ми.

ако е така, тогава ще дам голяма награда.

общи печалби, измамени от казино - betstar555.com / FIR дело срещу тези измамни казино 0030/2023 в ИНДИЯ.

проблемът е отнесен до правителството на Индия / известие.

Комисията за игри на NEveda също е информирана - NGC също е отговорила.


може ли някой добър гений в Casino inRdustry да ми помогне..

стигни ме kfc.vfx@gmail.com ..


Ако този проблем не е разрешен, това означава - Evolution поддържа фалшиви сайтове, като предоставя абонамент за игри.


кристално чиста е..


за разбирането

Победител в казино, но жертва

Автоматичен превод:
kfc.vfx
преди 3 месеца

Е, мисля, че трябва да се консултирате с адвокат. Предлагането на такива награди на всеки може да бъде доста рисковано.

Мразя да те виждам измамен два пъти, знаеш ли?

По един или друг начин поне се опитайте да се свържете с местен безплатен канцельор, ако можете да намерите такъв.

Съжаляваме, не можахме да ви помогнем. Винаги има малък шанс казиното да поиска да подобри своя индекс на безопасност, но за да го направи, всички неразрешени оплаквания трябва да бъдат справедливо разрешени.



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте играчи - Моля, не играйте в 88cric.com.. те са измамници.


сума на депозита над 100 000 INR

оттегляне - 4 пъти отхвърлено - те са измамници


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте играчи - Моля, не играйте в 88cric.com.. те са измамници.


сума на депозита над 100 000 INR

оттеглят се - отново и отново многократно отхвърляни - те са измамници


filefile

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ще съдя за глупостите всеки един доставчик на игри, който предлага блекджек... Играя блекджек повече от 20 години. Изиграх над един милион ръце на маси на живо, преди онлайн крипто казината изобщо да съществуват, и МРАЗЕХ, когато седях на маса с някой пич, който започва да се оплаква и обвинява къщата в измама. Винаги бих си казвал „Това е блекджек, за бога!" (С малко по-различни думи).....

Тези онлайн блекджек игри твърдят, че са напълно произволни и доказуемо честни. Е, като много опитен и знаещ играч на играта блекджек, изиграх поне милион ръце в тези онлайн крипто казина през последните 6-7 години и мога да кажа с абсолютна сигурност, че всеки един доставчик на крипто игри с играта блекджек всъщност мами. Таблиците НЕ са справедливи и абсолютно не са справедливи, а колите не са произволни. Играйте достатъчно дълго и обръщайте внимание на моделите за определен период от време и ще видите, че всички те всъщност са чийтъри.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте играчи - Моля, не играйте в 88cric.com.. те са измамници.


сума на депозита над 100 000 INR

оттегляне - 4 пъти отхвърлено - те са измамници


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви защо са отхвърлили вашите тегления? Проверихте ли вече там? Играхте ли с някакъв бонус?

Моля, кажете ми малко повече за вашата ситуация.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 3 месеца

Браво Джон.

Какво стана, за да знам дали този случай е подобен на моя, който не виждам да е разрешен

Автоматичен превод:
tmoach
преди 3 месеца

Същото тук..


Казината са програмирани за онлайн игри.

малки залози, които печелим. големи залози, които губим. аз file е добре проектиран..добре, нека комисията за игри да се погрижи за това..

file

Автоматичен превод:
kfc.vfx
преди 3 месеца

Хм, мислите ли, че комисията по игрите ще направи нещо по въпроса? От това, което описвате, вероятно няма да е толкова важно за тях, ако говорите само за печелившите малки залози и не за големите. Има ли нещо друго, поради което бихте го прехвърлили на комисията?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Къща за залагания www.lucky.77

Slots Fortune краде пари от играчи, като иска депозит, за да освободи печалбите, твърдейки, че депозираната сума е за централната банка да освободи парите. Фалшивият букмейкър трябва да спре да работи група измамници



Автоматичен превод:
1...14 15 16...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини