ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 15)

преди 1 година от Daniel
|
67862 преглеждания 312 отговора |
|
1...14 15 1617
Добавете пост
преди 1 месец

За съжаление знам със сигурност, че Антилфон няма да отговори. Иска ми се казино гуру да изпълни своята роля и да помогне по жалба, защото видяхме много жалби, които са затворени и казиното не е наказано.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Antillephone е един от онези лицензи, които не са най-добрите за отписване, вероятно сте добре. За съжаление не можем да принудим властите и казината да се занимават със случаи и не можем да убедим лиценза да отговори на играчите или да ги принудим да се справят със ситуацията по някакъв начин. Така че, освен ако не го направят, ние сме кратки.

Както и да е, много ще се радвам, ако това не беше така и всеки от вас получи някакъв отговор и обяснение в конкретната ситуация. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей изпратих ти имейл

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Вече направих всичко това Jaro 😕 Antillephone не отговаря… Опитах всеки имейл.. дори техния екип за съответствие.. никой от тях не отговаря. Единственият отговор, който получавам, е от казиното, че случаят е в ръцете на регулатора.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 1 месец

Е, тогава е повече от тъжно. 😕

Знам, че много играчи дойдоха тук и казаха, че този лицензиращ орган не е добър и отговарят само спорадично. Виждам, че това е и вашият случай и не знам какво повече мога да направя за вас.

Изглежда, че трябва да имаме търпение и да изчакаме нашия екип за оплаквания да се намеси. Дотогава не можем да направим нищо. 😥

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изпратих a

Имейл до pavel


Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Сега сме толкова много хора, Джаро... толкова много различни случаи... без да броим хората тук в Португалия, които не знаят къде да се оплачат, групата Abudantia BV е пълна с оплаквания, те не плащат на практика на никого. Те винаги претендират за измама или дублиращи се акаунти, в допълнение към това, че нямат KYC или защита на играча. Как може казино като това да остане отворено? Степента на сигурност както на казината Roku, така и на BetTilt е далеч под средната... няма ли начин нашите оплаквания да стигнат до губернатора на Кюрасао? Сега, след като са въвели различни мерки и правила.. моля, помогнете ни CasinoGuru. Не знам дали е полезно в този случай, но Abudantia BV Group сега се управлява от екипа за съответствие на eMoore NV EM Group. Те отговориха на

моя случай преди няколко дни и те казаха, че ще го препратят на регулаторния орган и Казиното. Но засега нищо… но поне eMoore Nv отговаря!

чрез имейл:

complaints@the-emgroup.com

complaints@emoore.com

Може ли CasinoGuru да се свърже с eMoore? Тъй като сега те са тези, които се занимават с жалбите и съответствието на компанията.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Джаро, моля, помогнете ми, компанията се опитва да затвори всички оплаквания на португалския портал за оплаквания.

filefile

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 1 месец

Може би трябва да се свържем с тях заедно. Оказвайте натиск върху тях чрез обществеността.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изпратих a

Имейл до pavel


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Извинете, за имейл ли говорите относно вашата жалба ? Не е необходимо да го пишете тук във форума, ако сте го информирали в тема за оплакване.😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Джаро, моля, помогнете ми, компанията се опитва да затвори всички оплаквания на португалския портал за оплаквания.

filefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина съжалявам за цялата ситуация, но ние тук във форума не можем да направим много по въпроса в момента. Надявам се, че нашият екип за оплаквания ще може да комуникира с тях и съм сигурен, че те ще направят всичко възможно, за да получат най-добрия резултат. Моля, бъдете търпеливи, въпреки че разбирам, че не е лесно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Днес поисках от Starda Casino списък с транзакции без никакви оплаквания. Опитвам се да подредя някои плащания. В чата се казва, че съм нарушил указанията в партньорската мрежа и акаунтът ми беше блокиран на 10 февруари и няма начин да ми бъде предоставен списъкът. На този ден друг акаунт също беше блокиран от Antillephone без предупреждение. Знаете ли кога подадох жалбата си до Antillephone? На 9 февруари. След това просто ме блокираха и това беше. Това просто показва, че тук нищо няма да се случи. Предавам се!

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 1 месец

Жалко е, че се стига до такива ситуации. Ще се радвам, ако този орган се занимава повече с това и следователно ще може да поиска повече информация и винаги да се опитва да даде ясна причина какво е нарушил играчът. Ако е просто общо и ви кажат, че сте нарушили указанията в някое близко казино, вероятно няма да е достатъчно, защото няма да науча много от това.

Този лиценз обаче понякога има своите светли моменти и знам, че имах няколко играчи, които казаха, че са били отписани и случаят в крайна сметка беше решен.

Бих искал да бъде и вашият случай, но не съм сигурен дали ще бъде.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 1 месец

Здравейте, има ли новини във вашия случай? Надявам се и за вас. ☺️

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 1 месец

За съжаление не Джени... и BetTilt, и Roku продължават да дават същия отговор. Дори днес ми отговориха, че случаят е предаден на регулатора и правния отдел... това, което продължават да говорят.

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Трябваше да подам жалба срещу CasinoGuru и неговия персонал в TrustPilot! Закриха ми жалбите и претенциите тук без причина! Това, което твърдят, просто не е вярно! Изглежда, че това, което всички казват, е вярно в крайна сметка... те не са нищо повече от филиали на казино, маскирани като екип за поддръжка и помощ. Напълно нелепо е, че са затворили жалбата и казват, че няма случай, когато самото Казино е регулаторният орган, който разглежда случая... всъщност от 3-те спора с Казина, които съм отворил тук в CasinoGuru, Винаги съм печелил делата сам! CasinoGuru никога не се намеси в нищо, те просто се възползваха от случая Twin and Leon Casino, за да обявят жалбата за приключена, сякаш сами са я разрешили! Ужасен! Изглежда, че има голям конфликт на интереси от страна на служителите... и тези, които присъстваха на моите оплаквания "Ник" и "Петронела", нямат представа как работят законите и правилата на хазарта в Португалия или в Европа , те се изказаха грубо с отговори, които просто не трябва да се дават на нуждаещите се от помощ! Наистина изглежда, че тези две лица са били купени от въпросните казина. И двамата излъгаха, но Ник дори говореше за това, което не знаеше... само ако беше прочел имейлите със снимковите доказателства, които ми поиска...! И двете казина имат една и съща база данни, ако играч спечели големи печалби в Roku и вече има акаунт в BetTilt, те забраняват акаунта, тъй като е дубликат... сега те казват, че ще отхвърлят жалбите, защото можех да да докажа, че системата за самоизключване е същата? Просто нелепо! Това е същата компания, същите служители, същата база данни! Вече написах жалба до TrustPilot и ще продължа да пиша, докато хората разберат, че този сайт все пак е измама!

Всеки път, когато съм печелил дело, това е било самостоятелно или с помощта на общността, всъщност дори съм помагал на членовете да си върнат сумите... но тук CasinoGuru не иска да помогне, защото от това, което аз Прочетох в TrustPilot, че са закупени от няколко незаконни казина! Антилефон е един от тях, където не правят нищо и просто затварят оплаквания.

Тук съм, за да покажа недоволството си, невероятно е, че ме караха да чакам през цялото това време, за да затворя жалбите! Загубиха ми времето и търпението! Ще помоля за помощ от подходяща компания, като CasinoMeister!

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 1 месец

Разбирам те! Имам същия проблем: подадох жалба срещу Bizzo тук. Вижте, те имат 13 казина с едно и също ръководство. Имах доказателство, че съм бил изключен от един от тях преди и жалбата беше отхвърлена, изглежда. Вече нищо не разбирам. Какво означава едно и също управление? Вече не знам какво да правя!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Проблем с паричния депозит

Автоматичен превод:
abhisheksonkar0080
преди 1 месец

Ако ни кажете повече, можем да се опитаме да ви помогнем. Моля, опишете добре проблема.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Роми и служителите на CasinoGuru, успях! Спечелих делото срещу Антилефон! eMoore NV отговори днес и след преглед на последните ми доказателства те решиха в моя полза и ще се споразумеят! Много се радвам, знаех си, че съм права! Никога не се отказвам от нищо... Бях досадна, но се справих! Първият португалец, получил възстановяване от онлайн казино, лицензирано от Antillephone. Това е победа за мен!

Уважаеми потребители и приятели на CasinoGuru, възможно е да спечелите в Antillephone NV, ако сте прави. Никога не се отказвай!

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 1 месец

Еха! Супер се радвам за теб. 🎊

За щастие можете да затворите случая сега.


Автоматичен превод:
1...14 15 1617
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини