ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 16)

преди 1 година от Daniel
|
95661 преглеждания 372 отговора |
|
1...15 16 17...20
Rafa2356
преди 3 месеца

Хей, тази ситуация случвала ли ви се е? Намирам го за доста странна причина, ако трябва да бъда честен. Разбирам, че казината имат депозит за проверка на методите на плащане, но не съм чувал това преди. Вероятно не бих вложил пари в казино, ако чуех тази причина.

Не сте се замисляли да подадете иск, ако не можете да извадите парите си от казиното, освен ако разбира се не става въпрос само за спортни залагания.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Въпрос към екипа на гуруто: моля, кажете ми кой е настоящият собственик на казината boomerang и имат ли валиден лиценз. Ако да, къде?


благодаря

Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 2 месеца

Можете да видите цялата подходяща информация в прегледа на Boomerang Casino .

Може ли обаче да попитам причината за въпроса ви?

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Поздравления, Жоао!!

Това всъщност е един от онези моменти, които се чувстват добре. Много се радвам за вас 😀

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 2 месеца

Наистина е! Едно от най-хубавите чувства, справедливост! И борбата за отговорен хазарт продължава 🥳

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

защото, съжалявам за моята формулировка, прегледът ви е напълно грешен. Собственикът не е Рабиди, нямат книжка и вашият индекс за безопасност е майтап!!

Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 2 месеца

Ако имате подходяща информация, моля, свържете се с нас, като използвате раздела в долната част на сайта:

file

Оценяваме вашия интерес.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Е, имам странно чувство, че не сте наясно с фактите, че:

  • Rabidi NV е в несъстоятелност
  • Настоящият собственик не е ясен нито един от лицензите
  • остров Маршал ли е или Филипините?

обаче: това е всичко, но не и безопасно казино!


https://liernin-enterprises-ltd-casinos.com/about-us/



Редактиран от Romi преди 2 месеца
Причина: Направи връзката пасивна.
Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 2 месеца

Ние наистина ценим вътрешността ви и както казах, не се колебайте да се свържете с нашия екип за данни относно цялата информация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Не мислите ли, че това е вашата роля, ако не и задължение, да проверявате редовно казината и рейтингите?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вижте по-долу истински доклад за вашите така наречени „безопасни" казина на Rabidi Group.


https://fintelegram.com/fintelegram-announces-the-release-of-the-rabidi-report-a-deep-dive-into-the-collapse-and-disappearance-of-a-major-online-casino- оператор/

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не мислите ли, че това е вашата роля, ако не и задължение, да проверявате редовно казината и рейтингите?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Уважаеми потребители, ние приемаме тази отговорност много сериозно. Ние правим точно това.

Ние обаче сме доста ограничени, тъй като всеки ден се отварят нови казина, но екипът ни не ескалира ежедневно. Моля, въздържайте се от такъв императивен тон и имайте предвид начина, по който искаме от играчите да допринесат за нашите съвместни усилия. Понастоящем имаме повече от 7k казино записа в нашата система, следователно, очевидно, не е лесна задача да сте в крак с всичко, което се случва.

Случайно да сте виждали това?

file

Тази функция, която може да се намери във всеки раздел за преглед, е достъпна за всяко казино. Моля, използвайте го, вместо да се обръщате към администраторите по такъв неучтив начин.

Вашите открития несъмнено ще представляват интерес за екипа за данни:

Благодаря ви за приноса по темата.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца
Случайно да сте виждали това?


Спомням си, когато за първи път ме информираха за този бутон, хаха

Наистина обаче би било по-окуражаващо, ако потребителите получат отговор, след като членът на персонала прегледа вашата корекция. Може дори да го стимулира, така че потребителите да получават награди или трофеи за своите корекции.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 2 месеца

Вероятно не е лоша идея да получите малко информация за него, когато е готово. От друга страна, играчът също може да види дали не се е случило, защото когато проверката приключи, датата ще се промени. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Това изисква да се връщате към тази страница за преглед почти всеки ден. За някой като мен това е огромна болка в задника, тъй като винаги търся нови места за игра. Просто нямам време за това!


Ако авторът на рецензията отдели две допълнителни минути, за да отговори на автора на ревизията, мисля, че това ще помогне много в показването, че ние наистина правим нещо добро и полезно и че Гуруто оценява своите слуги.


Само моите $0,02.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 2 месеца

Разбира се, разбирам какво имате предвид, някой автоматизиран имейл може да е полезен и ще се опитам да го предам на колегите си какво имат да кажат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Не бих предложил автоматичен имейл, но кратък отговор от рода на „Проучих вашата редакция и направих съответните промени", би бил превъзходен,

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 2 месеца

Такова нещо може да бъде и в автоматизиран имейл. Също така трябва да разберете, че нямаме 200 души за такива неща и ако всеки ден някой се свързва с вас с нещо, което не е актуално, ще отнеме много повече време от споменатите 2 минути, защото няма да е около един играч на ден. Така че и това трябва да се вземе предвид. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

От любопитство, колко дълбоко хвърля Гуруто?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Лиценз Antillephone NV от Zodiacbet Casino. Някой може ли да ми каже защо не получавате отговор на оплаквания там, уебсайтът е пълна измама. Вече се опитах да намеря някой, за да се свържа с Google, но не мога да намеря нищо.

Автоматичен превод:
1...15 16 17...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини