преди 1 седмица
Не мислите ли, че това е вашата роля, ако не и задължение, да проверявате редовно казината и рейтингите?
Don‘t you think that is your role if not duty to check the casinos and the ratings regularly?
0
Не мислите ли, че това е вашата роля, ако не и задължение, да проверявате редовно казината и рейтингите?
Don‘t you think that is your role if not duty to check the casinos and the ratings regularly?
Вижте по-долу истински доклад за вашите така наречени „безопасни" казина на Rabidi Group.
See below a real report about your so called „safe" casinos of the Rabidi Group.
Уважаеми потребители, ние приемаме тази отговорност много сериозно. Ние правим точно това.
Ние обаче сме доста ограничени, тъй като всеки ден се отварят нови казина, но екипът ни не ескалира ежедневно. Моля, въздържайте се от такъв императивен тон и имайте предвид начина, по който искаме от играчите да допринесат за нашите съвместни усилия. Понастоящем имаме повече от 7k казино записа в нашата система, следователно, очевидно, не е лесна задача да сте в крак с всичко, което се случва.
Случайно да сте виждали това?
Тази функция, която може да се намери във всеки раздел за преглед, е достъпна за всяко казино. Моля, използвайте го, вместо да се обръщате към администраторите по такъв неучтив начин.
Вашите открития несъмнено ще представляват интерес за екипа за данни:
Благодаря ви за приноса по темата.
Dear user, we take this responsibility very seriously. This is precisely what we do.
We are, however, quite limited since new casinos are opened daily, yet our team does not escalate daily. Please refrain from such an imperative tone and mind the way we ask players to contribute to our collaborative efforts. We currently have more than 7k casino entries in our system, hence, obviously, it is not an easy task to keep up with everything that happens.
Have you ever seen this by any chance?
This feature, which can be found in each overview tab, is accessible for any casino. Please make use of it rather than addressing admins in such an impolite manner.
Your findings will undoubtedly be of interest to the Data Team: data@casino.guru
Thank you for your contribution on the subject.
Случайно да сте виждали това?
Спомням си, когато за първи път ме информираха за този бутон, хаха
Наистина обаче би било по-окуражаващо, ако потребителите получат отговор, след като членът на персонала прегледа вашата корекция. Може дори да го стимулира, така че потребителите да получават награди или трофеи за своите корекции.
Have you ever seen this by any chance?
I remember when I was first informed of that button lol
Really, though, it would be more encouraging if users received a reply once the staff member reviews your correction. Could even incentivize it so that users receives awards or trophies for their corrections.
Вероятно не е лоша идея да получите малко информация за него, когато е готово. От друга страна, играчът също може да види дали не се е случило, защото когато проверката приключи, датата ще се промени. 🙂
It's probably not a bad idea to get some information about it when it's done. On the other hand, the player can also see if it hasn't happened, because when the check is over, the date will change. 🙂
Това изисква да се връщате към тази страница за преглед почти всеки ден. За някой като мен това е огромна болка в задника, тъй като винаги търся нови места за игра. Просто нямам време за това!
Ако авторът на рецензията отдели две допълнителни минути, за да отговори на автора на ревизията, мисля, че това ще помогне много в показването, че ние наистина правим нещо добро и полезно и че Гуруто оценява своите слуги.
Само моите $0,02.
That requires going back to that review page almost daily. For someone like me, that's a huge pain in the ass, as I'm always looking for new places to play. I simply ain't got time for that!
If the author of the review took two extra minutes to reply to the author of the revision, I think it would go a long way in showing that we're actually doing something good and useful and that the Guru appreciates his minions.
Just my $0.02.
Разбира се, разбирам какво имате предвид, някой автоматизиран имейл може да е полезен и ще се опитам да го предам на колегите си какво имат да кажат.
Sure I understand what you mean, some automated email might be useful and I'll try to pass it on to my colleagues what they have to say.
Не бих предложил автоматичен имейл, но кратък отговор от рода на „Проучих вашата редакция и направих съответните промени", би бил превъзходен,
I wouldn't suggest an automated email, but a short reply such as "I've investigated your revision and have made the relevant changes", would be superb,
Такова нещо може да бъде и в автоматизиран имейл. Също така трябва да разберете, че нямаме 200 души за такива неща и ако всеки ден някой се свързва с вас с нещо, което не е актуално, ще отнеме много повече време от споменатите 2 минути, защото няма да е около един играч на ден. Така че и това трябва да се вземе предвид. 🙂
Such a thing could also be in an automated email. Also you have to understand that there are not 200 of us for such things and if every day someone contacts you with something that is not up to date, it would take a lot more time than just the mentioned 2 minutes, because it would not be about one player a day. So that has to be taken into account as well. 🙂
От любопитство, колко дълбоко хвърля Гуруто?
Out of curiosity, how many deep does the Guru roll?
Лиценз Antillephone NV от Zodiacbet Casino. Някой може ли да ми каже защо не получавате отговор на оплаквания там, уебсайтът е пълна измама. Вече се опитах да намеря някой, за да се свържа с Google, но не мога да намеря нищо.
Antillephone NV license from Zodiacbet Casino. Can anyone tell me why you don't get a response to complaints there, the website is a complete rip-off. I've already tried to find someone to contact on Google but I can't seem to find anything.
Antillephone N.V. Lizenz von Zodiacbet Casino . Kann mir von euch jemand sagen warum man dort keine Antwort über Beschwerden bekommt die Website ist ja die volle Abzocke . Ich habe schon Google versucht was zu finden wo man sich hinwenden kann aber irgendwie werde ich nicht fündig .
Хм, колко дълбоко в контекста на преглед на казино или какво конкретно имате предвид? Може би просто не съм разбрал правилно въпроса, но бих искал да ти отговоря точно и затова питам.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
Лиценз Antillephone NV от Zodiacbet Casino. Някой може ли да ми каже защо не получавате отговор на оплаквания там, уебсайтът е пълна измама. Вече се опитах да намеря някой, за да се свържа с Google, но не мога да намеря нищо.
Antillephone NV license from Zodiacbet Casino. Can anyone tell me why you don't get a response to complaints there, the website is a complete rip-off. I've already tried to find someone to contact on Google but I can't seem to find anything.
Antillephone N.V. Lizenz von Zodiacbet Casino . Kann mir von euch jemand sagen warum man dort keine Antwort über Beschwerden bekommt die Website ist ja die volle Abzocke . Ich habe schon Google versucht was zu finden wo man sich hinwenden kann aber irgendwie werde ich nicht fündig .
Здравейте, този лиценз никога не е бил много добър при отписване. Също така, от това, което научих, лицензите на Кюрасао и Антилефон бавно изчезват, така че може би това е причината да не ви отговарят.
Както и да е, какъв ти е проблемът с това казино?
Hi, this license has never been very good at write-offs. Also, from what I have learned, Curacao licenses and Antillephone are slowly disappearing, so maybe that is the reason why they are not answering you.
Anyway, what is your problem with this casino?
Хм, колко дълбоко в контекста на преглед на казино или какво конкретно имате предвид? Може би просто не съм разбрал правилно въпроса, но бих искал да ти отговоря точно и затова питам.
Това беше въпрос относно размера на екипа на Гуру.
Колко души всъщност наема Guru? Вероятно е повече, отколкото повечето хора си мислят.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
It was a question regarding the size of the Guru team.
How many people does the Guru actually employ? It's probably more than most people think.
здрасти
Най-вероятно.... 😀
Това все пак е страхотно съвпадение!
Предстои ни голям тиймбилдинг до края на тази седмица и доколкото знам, тази информация ще бъде представена като част от основния панел. Разрастваме се, затова бих предпочел да се възползвам от възможността и да се върна при вас с най-новите числа. 🙂
Определено трябва да напиша бележка!
Hi!
Most likely.... 😀
That's a great coincidence, anyway!
We are about to attend grand teambuilding by the end of this week, and as far as I know, this information will be presented as a part of the main panel. We have been growing, hence I would prefer to seize the opportunity and get back to you with the most recent numbers. 🙂
I definitely need to write down a note!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.