ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 17)

преди 1 година от Daniel
|
70569 преглеждания 323 отговора |
|
1...16 17
Добавете пост
Romi
преди 1 седмица

Не мислите ли, че това е вашата роля, ако не и задължение, да проверявате редовно казината и рейтингите?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Вижте по-долу истински доклад за вашите така наречени „безопасни" казина на Rabidi Group.


https://fintelegram.com/fintelegram-announces-the-release-of-the-rabidi-report-a-deep-dive-into-the-collapse-and-disappearance-of-a-major-online-casino- оператор/

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Не мислите ли, че това е вашата роля, ако не и задължение, да проверявате редовно казината и рейтингите?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Уважаеми потребители, ние приемаме тази отговорност много сериозно. Ние правим точно това.

Ние обаче сме доста ограничени, тъй като всеки ден се отварят нови казина, но екипът ни не ескалира ежедневно. Моля, въздържайте се от такъв императивен тон и имайте предвид начина, по който искаме от играчите да допринесат за нашите съвместни усилия. Понастоящем имаме повече от 7k казино записа в нашата система, следователно, очевидно, не е лесна задача да сте в крак с всичко, което се случва.

Случайно да сте виждали това?

file

Тази функция, която може да се намери във всеки раздел за преглед, е достъпна за всяко казино. Моля, използвайте го, вместо да се обръщате към администраторите по такъв неучтив начин.

Вашите открития несъмнено ще представляват интерес за екипа за данни:

Благодаря ви за приноса по темата.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица
Случайно да сте виждали това?


Спомням си, когато за първи път ме информираха за този бутон, хаха

Наистина обаче би било по-окуражаващо, ако потребителите получат отговор, след като членът на персонала прегледа вашата корекция. Може дори да го стимулира, така че потребителите да получават награди или трофеи за своите корекции.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 1 седмица

Вероятно не е лоша идея да получите малко информация за него, когато е готово. От друга страна, играчът също може да види дали не се е случило, защото когато проверката приключи, датата ще се промени. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 дни

Това изисква да се връщате към тази страница за преглед почти всеки ден. За някой като мен това е огромна болка в задника, тъй като винаги търся нови места за игра. Просто нямам време за това!


Ако авторът на рецензията отдели две допълнителни минути, за да отговори на автора на ревизията, мисля, че това ще помогне много в показването, че ние наистина правим нещо добро и полезно и че Гуруто оценява своите слуги.


Само моите $0,02.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 6 дни

Разбира се, разбирам какво имате предвид, някой автоматизиран имейл може да е полезен и ще се опитам да го предам на колегите си какво имат да кажат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 дни

Не бих предложил автоматичен имейл, но кратък отговор от рода на „Проучих вашата редакция и направих съответните промени", би бил превъзходен,

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 5 дни

Такова нещо може да бъде и в автоматизиран имейл. Също така трябва да разберете, че нямаме 200 души за такива неща и ако всеки ден някой се свързва с вас с нещо, което не е актуално, ще отнеме много повече време от споменатите 2 минути, защото няма да е около един играч на ден. Така че и това трябва да се вземе предвид. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

От любопитство, колко дълбоко хвърля Гуруто?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Лиценз Antillephone NV от Zodiacbet Casino. Някой може ли да ми каже защо не получавате отговор на оплаквания там, уебсайтът е пълна измама. Вече се опитах да намеря някой, за да се свържа с Google, но не мога да намеря нищо.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

От любопитство, колко дълбоко хвърля Гуруто?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Хм, колко дълбоко в контекста на преглед на казино или какво конкретно имате предвид? Може би просто не съм разбрал правилно въпроса, но бих искал да ти отговоря точно и затова питам.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Лиценз Antillephone NV от Zodiacbet Casino. Някой може ли да ми каже защо не получавате отговор на оплаквания там, уебсайтът е пълна измама. Вече се опитах да намеря някой, за да се свържа с Google, но не мога да намеря нищо.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравейте, този лиценз никога не е бил много добър при отписване. Също така, от това, което научих, лицензите на Кюрасао и Антилефон бавно изчезват, така че може би това е причината да не ви отговарят.

Както и да е, какъв ти е проблемът с това казино?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 16 часове
Хм, колко дълбоко в контекста на преглед на казино или какво конкретно имате предвид? Може би просто не съм разбрал правилно въпроса, но бих искал да ти отговоря точно и затова питам.


Това беше въпрос относно размера на екипа на Гуру.

Колко души всъщност наема Guru? Вероятно е повече, отколкото повечето хора си мислят.

Редактиран от автора преди 16 часове
Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 9 часове

здрасти

Най-вероятно.... 😀

Това все пак е страхотно съвпадение!

Предстои ни голям тиймбилдинг до края на тази седмица и доколкото знам, тази информация ще бъде представена като част от основния панел. Разрастваме се, затова бих предпочел да се възползвам от възможността и да се върна при вас с най-новите числа. 🙂

Определено трябва да напиша бележка!

Автоматичен превод:
1...16 17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още