Хм, колко дълбоко в контекста на преглед на казино или какво конкретно имате предвид? Може би просто не съм разбрал правилно въпроса, но бих искал да ти отговоря точно и затова питам.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
Лиценз Antillephone NV от Zodiacbet Casino. Някой може ли да ми каже защо не получавате отговор на оплаквания там, уебсайтът е пълна измама. Вече се опитах да намеря някой, за да се свържа с Google, но не мога да намеря нищо.
Antillephone NV license from Zodiacbet Casino. Can anyone tell me why you don't get a response to complaints there, the website is a complete rip-off. I've already tried to find someone to contact on Google but I can't seem to find anything.
Antillephone N.V. Lizenz von Zodiacbet Casino . Kann mir von euch jemand sagen warum man dort keine Antwort über Beschwerden bekommt die Website ist ja die volle Abzocke . Ich habe schon Google versucht was zu finden wo man sich hinwenden kann aber irgendwie werde ich nicht fündig .
Здравейте, този лиценз никога не е бил много добър при отписване. Също така, от това, което научих, лицензите на Кюрасао и Антилефон бавно изчезват, така че може би това е причината да не ви отговарят.
Както и да е, какъв ти е проблемът с това казино?
Hi, this license has never been very good at write-offs. Also, from what I have learned, Curacao licenses and Antillephone are slowly disappearing, so maybe that is the reason why they are not answering you.
Anyway, what is your problem with this casino?
Хм, колко дълбоко в контекста на преглед на казино или какво конкретно имате предвид? Може би просто не съм разбрал правилно въпроса, но бих искал да ти отговоря точно и затова питам.
Това беше въпрос относно размера на екипа на Гуру.
Колко души всъщност наема Guru? Вероятно е повече, отколкото повечето хора си мислят.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
It was a question regarding the size of the Guru team.
How many people does the Guru actually employ? It's probably more than most people think.
здрасти
Най-вероятно.... 😀
Това все пак е страхотно съвпадение!
Предстои ни голям тиймбилдинг до края на тази седмица и доколкото знам, тази информация ще бъде представена като част от основния панел. Разрастваме се, затова бих предпочел да се възползвам от възможността и да се върна при вас с най-новите числа. 🙂
Определено трябва да напиша бележка!
Hi!
Most likely.... 😀
That's a great coincidence, anyway!
We are about to attend grand teambuilding by the end of this week, and as far as I know, this information will be presented as a part of the main panel. We have been growing, hence I would prefer to seize the opportunity and get back to you with the most recent numbers. 🙂
I definitely need to write down a note!
Здравейте отново, попитах няколко колеги, но не можах да определя точната бройка. Може би е подходящо да използваме цитати от изключително успешния телевизионен сериал Червеното джудже.
Legion / Legie: "Ние сме много." 😀
Съжалявам, че ви разочаровам засега. Ще се върна, когато имам още какво да добавя.
пазете се!
Hello again, I inquired with a few coworkers, but I was unable to determine the exact number. It might be appropriate to use quotes from the hugely successful television series Red Dwarf.
Legion / Legie: "We are many." 😀
Sorry to disappoint you for now. I'll get back once I have more to add.
Take care!
здравей
За съжаление лицензите на Кюрасао все още са доста "неуредени" и неорганизирани, разбирам дилемата ви...
Е, от моя гледна точка има смисъл да пожертвате известно време, за да се опитате да се разберете с лицензиращия орган. Съдебните дела бих започнал само в краен случай.
И все пак съм съгласен, че така или иначе е гадно.
Hello!
Sadly, Curacao licenses are still quite "unsettled" and disorganized, I understand your dilemma...
Well, from my perspective, it makes sense to sacrifice some time to try to reason up with the licensing authority. I would start the lawsuits only as the last resort option.
Yet, I agree it sucks anyway.
Благодаря - опитах се да се свържа с тях без отговор.
Казиното спря да отговаря.
ще изпрати последващо съобщение... имайте чувството, че няма да отговорят, тъй като скоро ще бъдат заменени и тогава проблемът ще бъде на някой друг
Или може би това е просто ребрандиране на същия регулатор..
да, съдебният процес е последната ми инстанция, но като се има предвид, че всеки адвокат, с когото съм говорил, се интересува, защото е доста „просто" по думите им… изненадващо е, че DAMA не искат да се спогодят, тъй като ще им струва много повече, ако загубят съд
Thanks - I’ve tried to contact them without response.
The casino has stopped responding.
will send a follow up… get the feeling they won’t reply as they’re going to be replaced soon, and then it’ll be someone else’s issue
Or maybe it’s just a rebrand of the same regulator..
yes, lawsuit is my last resort but considering every lawyer I’ve spoken to is interested because it’s quite "straightforward" in their words… it’s surprising DAMA don’t want to settle as it’ll cost them a lot more should they lose in court
о!
Вече опитахте. Сега разбирам. Съгласен съм, че DAMA NV е добре позната голяма група; Бих очаквал диалози. Говорейки за това, представителят на казиното изглеждаше много уверен, докато разглеждаше оплакването ви.
Пожелавам ви късмет, но също така съм съгласен, че случаят е доста ясен.
Oh!
You already tried. I see now. I agree DAMA NV is well-recognized big group; I would expect some dialogs. Speaking of which, the casino representative seemed very confident while addressing your complaint.
I wish you the best of luck, though I also agree the case is quite straight forward.
Жалко, ако казиното не иска никакъв диалог, но го погледнах и индексът на безопасност е под средното, което от друга страна не ме изненадва толкова.
Що се отнася до това дали лицензиращият орган се занимава с такива случаи, знам поне от други играчи, че те не бързат да отпишат, ако изобщо отпишат, така че не е сигурно как ще стане. Ще трябва да видите сами какво ще бъде вашето преживяване.
Ако нищо не се случи и използвате услугите на адвокат, не се колебайте да ме уведомите как се развива делото и какво сте успели да разрешите.
Ще ти стискам палци. 🤞
It's a pity if the casino doesn't want any dialogue, but I've looked at it and the safety index is below average, which on the other hand doesn't surprise me that much.
As for whether the licensing authority handles such cases, I know at least from other players that they are not quick to write off, if they write off at all, so it's not certain how it will turn out. You'll have to see for yourself what your experience will be.
If nothing happens and you use the services of a lawyer, feel free to let me know how the case progresses and what you managed to resolve.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
благодаря ви
рейтингът беше над средния, докато не получиха черни точки за това, че са казино група срещу честните игри.
изпрати последващи действия до една от компаниите-майки (softswiss) в знак на любезност, че това е последният опит за уреждане, преди да заведем дело в съда. Може би не са знаели за странното поведение на групите DAMA
Също така се свързах с antillephone, но не очаквах да получа отговор, просто се уверих, че имам всички разписки за адвоката, че опитах всички начини, за да разреша това
Thank you!
the rating was above average until they got hammered with black points for being a casino group against fair gaming.
sent a follow up to one of the parent company (softswiss) as a courtesy that this is the last attempt to settle before we file in court. Maybe they weren’t aware of DAMA groups weird behaviour
Also followed up with antillephone but not expecting to hear back, just making sure I have all the receipts for the lawyer that I’ve tried every path to resolve this
Да, видях, че черните им точки ги удариха доста силно.
Що се отнася до останалото, което си написал, виждам, че се опитваш да намериш решения, което много оценявам.
От друга страна, казиното ще трябва да се заеме с плочата и ако това не се случи, правните действия вероятно са последната възможност.
И аз съм много любопитен как ще се развият нещата във вашия случай.
Ще се радвам да чуя за промени.
Yes, I saw their black points hit them pretty hard.
Regarding the rest of what you wrote, I see that you are trying to find solutions, which I quite appreciate.
On the other hand, the casino would have to step up to the plate, and if that doesn't happen, legal action is probably the last resort.
I'm quite curious myself how things will go in your case.
I'll be glad to hear about any changes.
Да, чувал съм за това и това е добър въпрос. Всеки от тези подлицензи има своя собствена процедура за оплакване. Не съм сигурен как ще го създадат и дали старите случаи ще бъдат прехвърлени към новия орган и дали ще имат процес за разглеждане на жалби още от началото на новия. Очевидно ще разберем едва след време, когато това се случи.
Така че ще бъдем тук, когато се появи нещо ново, мисля, че няколко други играчи също може да се интересуват от него.
Успех ☘️
Yes, I've heard about it and it's a good question. Each of these sub licenses has its own complaint procedure. I'm not sure how they will set it up and whether the old cases will be transferred to the new authority and whether they will have a process in place to deal with complaints right from the start of the new one. Obviously we will only know in time when this happens.
So we'll be here when anything new comes up, I think several other players might be interested in it as well.
Good luck. ☘️
Просто преминете направо към адвокатството.
CGB (Curacao Gaming Control Board) изглежда е единственият лицензиращ орган, когато преминаването приключи.
Подозирам, че Antillephone вероятно е почти демонтиран в този момент, тъй като тяхната причина да съществуват е на път да изчезне. Няма да идват безплатни пари, няма повече служители, няма повече Antillephone.
От друга страна, DAMA със сигурност няма да отиде никъде, поне не и докато трябва да финансират война в Украйна.
PS Получаването на съдебното решение, което търсите, все още не гарантира, че ще получите плащане. Ако вбесите Путин, Путин няма да ви плати, независимо от решението на съда.
Just go straight to lawyering up.
CGB (Curacao Gaming Control Board) looks to be the sole licensing body when the changeover is complete.
I suspect that Antillephone is probably all but dismantled at this point, as their who reason to exist is about to be gone. No free money coming in, no more employees, no more Antillephone.
On the otherhand, DAMA sure as shit ain't going anywhere, at least not while they've got a war in Ukraine to fund.
P. S. Getting the judgement you're looking for still doesn't guarantee that you're gonna get paid. If you make the Putin mad, the Putin will not pay you regardless of the decision of the court.
Е, според връзката в долната част на страницата, има 102 души в екипа на Casino Guru, включително един, който е посочен като съосновател и БИВШ ръководител на продукта, а също и.. вие!! Освен това изглежда, че сте шестият човек, който се присъединява към Team Guru, хаха
Well, according to the link at the bottom of the page, there are 102 people on the Casino Guru team, including one whom is listed as Co-Founder and FORMER head of product, and also.. you!! You also appear to be the 6th person to join Team Guru lol
разбрах. Как Дама действат над толкова малка сума за тях е диво.
тяхната нова групова политика е да прилагат постоянни ограничения, които не са в правилата и условията за техните казина.
Буквално всеки адвокат, с когото съм говорил, е готов да го приеме без печалба без хонорар, защото казват, че е ясно. Разбира се, бих предпочел просто да го разреша по-рано, но както и да е
как мислиш, че ще бъде cgb? Опитвате се да почистите или просто поредната глупост?
Understood. How Dama are acting over such a small amount for them is wild.
their new group policy is to implement persistent limitations that aren’t in the terms and conditions for their casinos.
Literally every lawyer I’ve spoken to is willing to take it no win no fee, because they say it’s straight forward. Of course I’d rather just resolve it sooner but whatever
how are you thinking cgb will be? Trying to cleanup or just another shill ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.