Вулкан вегас играх отново, за да го тествам, спечелих вчера 480 евро с 50, които платих и кеш днес в моята банка
Vulcan vegas i played again to test it at i won yesterday 480 euros with 50 which i payed in and the cash today on my bank accoung
Хей, смартфоните или таблетите също могат да се превърнат в преносимо онлайн казино. Първо трябва да инсталирате мобилното приложение и да го стартирате в удобно време, дори в обществения транспорт по пътя към дома.
Hey, smartphones or tablets can also turn into a portable online casino. You must first install the mobile application and launch the application at a convenient time, even on public transport on the way home.
Те смучат голямо време
Днес отхвърли оттеглянето ми без причина .. След изчакване 18 дни и през 18-те дни те ми осигуриха 20 пъти всичко беше наред
Опитах отново днес, но сега не ми пука за печалбите .. Те се хванат на играчите и сами си определят правилата. Те не са професионалисти, за да имат казино
They suck big time
Today the rejected my withdrawal with no reason..After waiting 18 days and during the 18 days they ensured me 20 times everything was fine
I tried again today but now I don't care about the winnings..They shit on the players and making their own rules. They are not professionel enogh to have a casino
Но питали ли сте ги защо отхвърлят оттеглянето ви?
But have you asked them why they rejected your withdrawal?
Да, но поддръжката няма представа какво се случва в раздела за плащания .. Те не знаят всичко и не дават никакви отговори
Поиска малък от 1000 от 10 000 .. Отхвърлен днес. Без поща и без отговор защо
Никога досега не съм изпитвал толкова висококачествено казино
Yes but support have no idea what is going on in the payment section.. They are clueless on everything and don't provide any answers
Requested a small one of 1000 of the 10.000..Rejected today. No mail and no answer on why
Never experienced so uprofessionel casino before
Да, точно това исках да кажа
Yes, that's exactly what I wanted to say
Ja genau das wollte ich sagen
Мисля, че е по-добре да общуваме с тях по имейл, за да имат повече време да говорят с отдела за плащания и да ги питат какво става. Както и да е, фактът, че те отказват оттеглянето ви и не ви изпращат никаква информация по този въпрос, е просто оживен.
I think it's better to communicate with them via email so they have more time to talk to the payments department and ask them what's going on. Anyway, the fact that they decline your withdrawal and don't send you any information regarding it is just hilarious.
Банков трансфер. Правили са го преди и без проблем, но е отнело завинаги
Сега те отново отхвърлиха всички, като твърдяха, че това са текинични въпроси
Помоли ме да опитам отново и да кажа, че това може да отнеме 14 работни дни
Това казино е шега и не заслужава добри цени
Bank Transfer. They did it before and no problem but it took forever
Now they rejected all again, Claiming it is tequinical issues
Asked me to try again and say it can take 14 working days
This casino is a joke and do not deserve good rates
Исках да изчакам нашата редовна среща в сряда, но ще се опитам да я донеса на масата утре. Както казах преди, не мисля, че всяко казино трябва да има толкова висок рейтинг, когато толкова много играчи имат толкова лош опит с тегленията.
I wanted to wait for our regular Wednesday meeting, but I'll try to bring it on the table tomorrow. As I said before, I don't think that any casino should have so high rating when so many players have that bad experience with withdrawals.
Скъпи Даниел,
Ако 3-6 играчи изпитват затруднения от стотици
хиляди - наистина вярвам, че това е сигурен знак за отлично обслужване и
репутация, както добре. Знаете моя Skype, знаете моя имейл - моля не се колебайте
пинг ме по всяко време с имейла на играча и ние ще разследваме. Също би било
много по-удобно, ако играчите, които могат да изпитват затруднения, биха могли
просто подайте жалба в CasinoGuru.
Dear Daniel,
If 3-6 players experience difficulties out of hundreds of
thousands - I truly believe that this is a firm sign of excellent service and
reputation as well. You know my Skype, you know my e-mail - please feel free to
ping me anytime with the player's email, and we will investigate. Also would be
much more convenient if the players who may experience difficulties could
simply file a complaint at CasinoGuru.
Здравейте,
3-6 играчи, които казвате? Този коментар всъщност ме принуди да започна да ровя из форума. Не съм сигурен дали съм намерил всеки един потребител, но това са потребители, които се оплакват тук за бавен процес на изтегляне във Vulkan Vegas. Това е 14 през последните няколко седмици (с изключение на един по-стар случай). Ако преминете през този форум, можете да видите, че хората понякога се оплакват от дългия процес на теглене в различни казина, но количеството жалби, които имаме срещу тегления и липса на комуникация във Vulkan Vegas, е друго ниво в сравнение с ВСЯКО друго казино, споменато на форум.
Обсъдихме този въпрос на една от нашите редовни фирмени срещи и всички се съгласихме, че оставянето на играчите да изчакат няколко седмици за тегленията им, без да ги информираме за случващото се и отказването на тегленията им, без да ги информираме за причината, причинява наистина лош опит за играчи.
Ако вашата поддръжка на клиенти информира играчите за вашите проблеми с доставчиците на плащания и обясни ситуацията, не мога да твърдя, че всички играчи биха го разбрали и приели, но поне би било честно да ги информирате за текущото състояние, вместо да останете мълчи.
Разбира се, има казина, които биха направили същото, но просто бих очаквал повече от казино с толкова висок рейтинг и перфектна репутация.
По отношение на вашата бележка за подаване на жалба - решението на играчите беше да я внесете във форума. Разбира се, те могат да подадат нова жалба, ако искат. От друга страна, не мисля, че е необходимо да се подава жалба, когато играчите в крайна сметка получат парите. Това беше просто лошо преживяване за тях и затова те вероятно го донесоха на форума, за да го споделят с други.
Hello,
3-6 players you say? This comment actually forced me to start digging trough the forum. I'm not sure if I found every single user, but these are users who complained here about slow withdrawal process in Vulkan Vegas. It's 14 during few recent weeks (except one older case). If you go through this forum, you can see that people sometimes complain about the long withdrawal process in different casinos, but the amount of complaints we have against withdrawals and lack of communication in Vulkan Vegas is another level compared to ANY other casino mentioned on the forum.
We discussed this matter on one of our regular company meetings and we all agreed that letting the players wait for few weeks for their withdrawals without informing them about what's going on and declining their withdrawals without informing them about the reason, causes really bad experience for the players.
If your customer support informed the players about your issues with payment providers and explained the situation, I can't claim that all the players would understood and accepted it, but at least it would be fair to inform them about the current state instead of remaining silent.
Of course, there are casinos that would do the same, but I'd simply expect more from a casino with so high rating and perfect reputation.
Regarding your note about submitting a complaint - it was the players decision to bring it on the forum. Of course, they can submit a new complaint if they want to. On the other hand, I don't think it's necessary to submit a complaint when the players eventually received the money. It was just a bad experience for them and that's why they probably brought it on the forum in order to share it with others.
Охх) Дори сте издигнали този - Е. Бекард
прочетохте ли оплакването?) или може би имахте възможност да прочетете кореспонденцията между колегата и мен за този плейър?
Като сериозна бележка настоятелно препоръчвам да създадете жалбата / или изобщо да ме уведомите за възникнали проблеми.
Тук съм, за да съдействам и ще направя всичко възможно, за да повишим удовлетвореността на клиентите.
Отново, въпреки че споменахте 14 играчи, това го прави по-малко от 0,003% от пула на всички активни играчи.
Очакваме с нетърпение нашето по-нататъшно сътрудничество.
Поздрави,
Александър
Ps Ще се радвам, ако ме научите как да наблюдавам всяка тема, свързана с казино Vulkanvegas във форума. До днес - не знаех, че дори съществува, никога не съм получавал никакви известия и т.н.
Ohhh) You even brought up this one - E.Beccard
did you even read the complaint?) or maybe did you have a chance to read the correspondence btw your colleague and me re this player?
On a serious note, I am strongly advising creating the complaint/or notifying me in any trouble at all.
I am here to assist and will do the very best to bring up the customer satisfaction.
Again, even though you mentioned 14 players, this makes it less than 0.003% of all the active players' pool.
Looking forward to our further cooperation.
Kind regards,
Alexander
P.s. I would appreciate if you teach me how to monitor any topic related to Vulkanvegas casino on the forum. Till today - I was not aware it was even existing, I have never received any type of notifications etc.
Не реагирах на него в първоначалната публикация, написана ви, но тъй като отново сте използвали аргумента ... Наистина ли предполагате, че всеки клиент, който е имал проблеми с тегленията във вашето казино, е дошъл на този форум и е написал нова публикация за то? Ако имахме 14 потребители тук, то в действителност това трябва да са стотици или хиляди забавени тегления. 14-те потребители са само извадка, взета от вашата потребителска база, така че е много далеч от вашите 0,003%. Други потребители просто продължават да се свързват с вашата поддръжка на клиенти, докато в крайна сметка не получат печалбата или дори по-лошо, докато не я загубят, преди да успеят да се оттеглят. Вероятно дори не знаят за този форум, така че нямат идеята да се оплакват от него тук.
От днес ще ви уведомявам, когато Vulkan Vegas бъде споменат във форума и оценявам, че сте готови да говорите с играчите тук. Винаги е по-добре да имате директен отговор от представителя на казиното, вместо да гадаете какъв може да е проблемът.
По отношение на E.Beccard - не, дори не съм част от екипа, който се занимава с оплаквания. Аз посочих само всички, които описаха тук какъвто и да е проблем с тегленията във вашето казино. Разбира се, в някои случаи грешката може да е на страната на играча.
I didn't react to it in the initial post written to you, but since you used the argument again...Do you really assume that every customer who had issues with withdrawals in your casino came to this forum and wrote a new post about it? If we had 14 users here, then in reality, it must be hundreds or thousands delayed withdrawals. The 14 users are just a sample taken from your user base so it's very far from your 0.003%. Other users simply keep contacting your customer support until they eventually receive the winnings or even worse, until they lose it before they manage to withdraw. They probably don't even know about this forum so they don't get the idea of complaining about it here.
Starting from today, I'll notify you whenever Vulkan Vegas will be mentioned on the forum and I appreciate that you're willing to talk to the players here. It's always better to have a direct reply from the casino representative instead of guessing what might be the issue.
Regarding E.Beccard - no, I'm not even part of the team that deals with complaints. I only named everyone who described here any kind of issue with withdrawals in your casino. Of course, in some cases, the fault might be on the player's side.
Наистина ли предполагате, че всеки клиент, който е имал проблеми с тегленията във вашето казино, е дошъл на този форум и е написал нова публикация за него? Ако имахме 14 потребители тук, то в действителност това трябва да са стотици или хиляди забавени тегления.
За да играе дяволския адвокат, Casino Guru изглежда се класира наистина добре по ключови думи, свързани с изплащането на Vulkan Vegas, което също би допринесло за нарастването на броя на жалбите на тази конкретна платформа.
Vulkan наистина има реални числа, съмнявам се, че ще споделят някоя от тях, тъй като не е в техен интерес, че 0,003% е аргумент за боклук. Може би те могат да потвърдят дали е имало някаква промяна в политиката или има други причини за това очевидно нарастване на забавянията на плащанията.
Виждал съм Гуру да придава по-малко тежест на много стари жалби, когато изчислява репутацията, може би система, която придава по-голяма тежест на последните, може да бъде от полза за играчите.
Do you really assume that every customer who had issues with withdrawals in your casino came to this forum and wrote a new post about it? If we had 14 users here, then in reality, it must be hundreds or thousands delayed withdrawals.
To play the devil's advocate, Casino Guru seems to rank really well on Vulkan Vegas payout related keywords, that would also contribute to the rise in the number of complaints on this specific platform.
Vulkan does have the real numbers, doubt they'll share any of those since it's not in their interest, that 0.003% is a garbage argument. Perhaps they can confirm if there was any change in policy, or there are other reasons for this apparent rise in payment delays.
I've seen Guru put less weight on very old complaints when calculating the reputation, perhaps a system that gives more weight to recent ones could be beneficial to players.
Благодаря ти Даниел,
Както казах, с нетърпение очакваме по-нататъшно сътрудничество.
Имайте хубав напред!
Поздрави,
Александър
Thank you Daniel,
As I said, looking forward to further cooperation.
Have a nice one ahead!
Kind regards,
Alexander
VulcanVegas are scammers, and I suffered a lot, they sent me invitations for a bonus with the conditions inside the e-mail, but after I deposit it turns out that the conditions are different and I do not receive a bonus. the last bonus, which means that they lied to me in previous cases. I uploaded their documents for verification and they were not reviewed for months, I demanded this several times - but nothing, they finally reviewed them and they do not accept a photo of the back of my VISA - without reason, and I did not even win there.I asked to close my account-refused, I wrote a complaint to the address on the site for complaint-nothing, according to their rules, if I'm not happy with their decisions-they must give me the address of independent bodies of who to complain-I asked for such an address-do not want to give me ...... this is a scam casino and do not waste your time and money to play there at all.
ВулканВегас са измамници,и аз пострадах доста,изпращаха ми покани за бонус с условията вътре в е-мейла,но след като депозирам се оказва,че са други условията и не получавам бонус.това няколко пъти-някрая доста спорих с тях и ми дадоха последният бонус,което означава,че са ме лъгали в предишните случаи.документи им качих сам за верификация и с месеци не се преглеждаха,изисквах неколкократно това-но нищо,накрая ги прегледаха и не ми приемат снимка на задната част на моята ВИЗА-без причина,а дори не съм печелил там.поисках да ми закрият акаунта-отказват,писах жалба на адреса в сайта за оплакване-нищо,по техните правила,ако не съм доволен от решенията им-те трябва да ми дадът адрес на независими органи на който да се оплача-поисках такъв адрес-не иската да ми дадът......това е скам казино и не си губете времето и парите да играете там изобщо.
И така, какъв точно е проблемът в момента? Искате да затворите акаунта си там и те отказват да го направят? Ако разбирам правилно, нямате никакви печалби там, нали?
So what exactly is the issue right now? You'd like to close your account there and they refuse to do it? If I understand it correctly, you don't have any winnings there, right?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.