ФорумОбсъждане на жалбиИзплащане на вулкан Вегас

Изплащане на вулкан Вегас (страница 4)

преди 3 години от Butte
|
33591 преглеждания 101 отговора |
|
1...3 4 56
Butte
преди 3 години

Кой

Автоматичен превод:
Cabra54
преди 3 години

Вулкан вегас играх отново, за да го тествам, спечелих вчера 480 евро с 50, които платих и кеш днес в моята банка

Автоматичен превод:
преди 3 години

Хей, смартфоните или таблетите също могат да се превърнат в преносимо онлайн казино. Първо трябва да инсталирате мобилното приложение и да го стартирате в удобно време, дори в обществения транспорт по пътя към дома.

Редактиран от Daniel преди 3 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 3 години

Вулкан вегас играх отново, за да го тествам, спечелих вчера 480 евро с 50, които платих и кеш днес в моята банка

Автоматичен превод:
преди 3 години

Значи казвате, че тегленията са бързи сега, след като сте получили първото си теглене?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Те смучат голямо време

Днес отхвърли оттеглянето ми без причина .. След изчакване 18 дни и през 18-те дни те ми осигуриха 20 пъти всичко беше наред

Опитах отново днес, но сега не ми пука за печалбите .. Те се хванат на играчите и сами си определят правилата. Те не са професионалисти, за да имат казино

Автоматичен превод:
Jansen
преди 3 години

Но питали ли сте ги защо отхвърлят оттеглянето ви?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да, но поддръжката няма представа какво се случва в раздела за плащания .. Те не знаят всичко и не дават никакви отговори


Поиска малък от 1000 от 10 000 .. Отхвърлен днес. Без поща и без отговор защо

Никога досега не съм изпитвал толкова висококачествено казино

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Да, точно това исках да кажа

Автоматичен превод:
преди 3 години

Как изплатихте и с имейли мисля, че имат своите проблеми

Автоматичен превод:
Jansen
преди 3 години

Мисля, че е по-добре да общуваме с тях по имейл, за да имат повече време да говорят с отдела за плащания и да ги питат какво става. Както и да е, фактът, че те отказват оттеглянето ви и не ви изпращат никаква информация по този въпрос, е просто оживен.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Банков трансфер. Правили са го преди и без проблем, но е отнело завинаги

Сега те отново отхвърлиха всички, като твърдяха, че това са текинични въпроси

Помоли ме да опитам отново и да кажа, че това може да отнеме 14 работни дни

Това казино е шега и не заслужава добри цени

Автоматичен превод:
Jansen
преди 3 години

Исках да изчакам нашата редовна среща в сряда, но ще се опитам да я донеса на масата утре. Както казах преди, не мисля, че всяко казино трябва да има толкова висок рейтинг, когато толкова много играчи имат толкова лош опит с тегленията.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Скъпи Даниел,

Ако 3-6 играчи изпитват затруднения от стотици

хиляди - наистина вярвам, че това е сигурен знак за отлично обслужване и

репутация, както добре. Знаете моя Skype, знаете моя имейл - моля не се колебайте

пинг ме по всяко време с имейла на играча и ние ще разследваме. Също би било

много по-удобно, ако играчите, които могат да изпитват затруднения, биха могли

просто подайте жалба в CasinoGuru.

Автоматичен превод:
Vulkan Vegas Casino
преди 3 години

Здравейте,

3-6 играчи, които казвате? Този коментар всъщност ме принуди да започна да ровя из форума. Не съм сигурен дали съм намерил всеки един потребител, но това са потребители, които се оплакват тук за бавен процес на изтегляне във Vulkan Vegas. Това е 14 през последните няколко седмици (с изключение на един по-стар случай). Ако преминете през този форум, можете да видите, че хората понякога се оплакват от дългия процес на теглене в различни казина, но количеството жалби, които имаме срещу тегления и липса на комуникация във Vulkan Vegas, е друго ниво в сравнение с ВСЯКО друго казино, споменато на форум.

Обсъдихме този въпрос на една от нашите редовни фирмени срещи и всички се съгласихме, че оставянето на играчите да изчакат няколко седмици за тегленията им, без да ги информираме за случващото се и отказването на тегленията им, без да ги информираме за причината, причинява наистина лош опит за играчи.

Ако вашата поддръжка на клиенти информира играчите за вашите проблеми с доставчиците на плащания и обясни ситуацията, не мога да твърдя, че всички играчи биха го разбрали и приели, но поне би било честно да ги информирате за текущото състояние, вместо да останете мълчи.

Разбира се, има казина, които биха направили същото, но просто бих очаквал повече от казино с толкова висок рейтинг и перфектна репутация.


По отношение на вашата бележка за подаване на жалба - решението на играчите беше да я внесете във форума. Разбира се, те могат да подадат нова жалба, ако искат. От друга страна, не мисля, че е необходимо да се подава жалба, когато играчите в крайна сметка получат парите. Това беше просто лошо преживяване за тях и затова те вероятно го донесоха на форума, за да го споделят с други.


Бът

Cabra54

Янсен

Адриан96

Кевиндероза

gregorvoege

Саския

tim.d

mblum190

Djfredricks77

Е. Beccard

Musti385

Анастаза

Elhujoi15

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Охх) Дори сте издигнали този - Е. Бекард

прочетохте ли оплакването?) или може би имахте възможност да прочетете кореспонденцията между колегата и мен за този плейър?


Като сериозна бележка настоятелно препоръчвам да създадете жалбата / или изобщо да ме уведомите за възникнали проблеми.

Тук съм, за да съдействам и ще направя всичко възможно, за да повишим удовлетвореността на клиентите.

Отново, въпреки че споменахте 14 играчи, това го прави по-малко от 0,003% от пула на всички активни играчи.


Очакваме с нетърпение нашето по-нататъшно сътрудничество.


Поздрави,

Александър


Ps Ще се радвам, ако ме научите как да наблюдавам всяка тема, свързана с казино Vulkanvegas във форума. До днес - не знаех, че дори съществува, никога не съм получавал никакви известия и т.н.





Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Vulkan Vegas Casino
преди 3 години

Не реагирах на него в първоначалната публикация, написана ви, но тъй като отново сте използвали аргумента ... Наистина ли предполагате, че всеки клиент, който е имал проблеми с тегленията във вашето казино, е дошъл на този форум и е написал нова публикация за то? Ако имахме 14 потребители тук, то в действителност това трябва да са стотици или хиляди забавени тегления. 14-те потребители са само извадка, взета от вашата потребителска база, така че е много далеч от вашите 0,003%. Други потребители просто продължават да се свързват с вашата поддръжка на клиенти, докато в крайна сметка не получат печалбата или дори по-лошо, докато не я загубят, преди да успеят да се оттеглят. Вероятно дори не знаят за този форум, така че нямат идеята да се оплакват от него тук.

От днес ще ви уведомявам, когато Vulkan Vegas бъде споменат във форума и оценявам, че сте готови да говорите с играчите тук. Винаги е по-добре да имате директен отговор от представителя на казиното, вместо да гадаете какъв може да е проблемът.


По отношение на E.Beccard - не, дори не съм част от екипа, който се занимава с оплаквания. Аз посочих само всички, които описаха тук какъвто и да е проблем с тегленията във вашето казино. Разбира се, в някои случаи грешката може да е на страната на играча.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години
Наистина ли предполагате, че всеки клиент, който е имал проблеми с тегленията във вашето казино, е дошъл на този форум и е написал нова публикация за него? Ако имахме 14 потребители тук, то в действителност това трябва да са стотици или хиляди забавени тегления.


За да играе дяволския адвокат, Casino Guru изглежда се класира наистина добре по ключови думи, свързани с изплащането на Vulkan Vegas, което също би допринесло за нарастването на броя на жалбите на тази конкретна платформа.


Vulkan наистина има реални числа, съмнявам се, че ще споделят някоя от тях, тъй като не е в техен интерес, че 0,003% е аргумент за боклук. Може би те могат да потвърдят дали е имало някаква промяна в политиката или има други причини за това очевидно нарастване на забавянията на плащанията.


Виждал съм Гуру да придава по-малко тежест на много стари жалби, когато изчислява репутацията, може би система, която придава по-голяма тежест на последните, може да бъде от полза за играчите.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Благодаря ти Даниел,

Както казах, с нетърпение очакваме по-нататъшно сътрудничество.


Имайте хубав напред!


Поздрави,

Александър

Автоматичен превод:
преди 3 години

ВулканВегас са измамници,и аз пострадах доста,изпращаха ми покани за бонус с условията вътре в е-мейла,но след като депозирам се оказва,че са други условията и не получавам бонус.това няколко пъти-някрая доста спорих с тях и ми дадоха последният бонус,което означава,че са ме лъгали в предишните случаи.документи им качих сам за верификация и с месеци не се преглеждаха,изисквах неколкократно това-но нищо,накрая ги прегледаха и не ми приемат снимка на задната част на моята ВИЗА-без причина,а дори не съм печелил там.поисках да ми закрият акаунта-отказват,писах жалба на адреса в сайта за оплакване-нищо,по техните правила,ако не съм доволен от решенията им-те трябва да ми дадът адрес на независими органи на който да се оплача-поисках такъв адрес-не иската да ми дадът......това е скам казино и не си губете времето и парите да играете там изобщо.

fofo7788
преди 3 години

И така, какъв точно е проблемът в момента? Искате да затворите акаунта си там и те отказват да го направят? Ако разбирам правилно, нямате никакви печалби там, нали?

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини