НачалоФорумОбсъждане на жалбиIce Casino е измама?

Ice Casino е измама? (страница 4)

преди 2 години от vlczkova
|
70 502 преглеждания 195 отговора |
|
1...3 4 5...10
Daniel
преди 2 години

Здравей Даниел,

да правилно утвърдително, нямате късмет 2 пъти подред. Не си струва да спечелите, ако отидете там и загубите всичко отново.


Трябва да му отделите малко време.

Тогава изпитайте своята степен на късмет. Ако е добре, ако не, спри!

Трябва да имаш ум, за да играеш в казина, ако не, печелиш 80 и харчиш 100.

Добра техника е да ограничите депозитите до бюджета, който искате да похарчите.

Няма възможност за пристъпи на импулсивност.

Може би, ако казиното ми плати в рамките на 3 до 5 дни. Бих рискувал да играя и да загубя, но ми даде твърде много време да мисля.

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Когато работех в казино, си спомням играч, който спечели около половината от това, което ти спечелиш. Беше в петък и му поискахме документи, за да верифицираме сметката. Когато дойдох на работа в понеделник, всички пари бяха загубени. Балансът беше буквално нулев.

Спомням си и един случай, когато играч, който не беше много опитен, когато става въпрос за онлайн казина, спечели около 30 000 евро. След това започна процесът на проверка, той загуби около 30% през това време, но успя да изтегли останалите. Следващия месец видях, че човекът има още едно чакащо теглене, този път беше за около 50 хиляди. Проверих историята на акаунта и той просто имаше късмет. Зад него буквално нямаше модел 😀

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Защото най-доброто нещо е да го контролирате, защото да вярвате в късмета е грешно.

Печеля 83K, който спечели, не мисли, че вече е спечелил, така че ако загуби 1000, иска да възстанови и харчи още 1000, вече са 2000 хиляди и така нататък, докато сумата стане почти невъзстановима.

Преди бях така, сега мисля друго.

Имам история с Icecasino, когато се регистрирах загубих 9500 евро и поисках самоизключване, казах, че искам да закрия акаунта, те блокираха и ме помолиха да изпратя имейл до xxxxxxxxx, добре.

Не го изпратих, след около седмица бях в Германия по работа и една вечер пристигнах в хотела и започнах да играя, депозирах 11500 евро,

когато стигнах 6000 хиляди се разстроих и поисках сумата, винаги я отменяха, направих жалба. И пак играх, стигнах до 46 000, след това до 64 000 и накрая до 83 000 евро.


заключението трябваше да бъде.

но нямаш късмет 2 пъти.

Така че трябва да се възползвате от късмета си и да не го изхвърляте.

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Аз съм напълно съгласен с теб. Мисля, че също така е страхотна идея да се определят лимити за депозити, когато е възможно. По този начин знаете, че няма да попаднете в ситуация, в която да загубите всичко за кратък период от време.

Може би си мислите, че загубата на 85k ще отнеме много години, но видях много играчи, които обикновено играеха 0,2 - 1 eur на завъртане. Тогава те спечелиха много и започнаха да играят залози от 50 - 100 евро по време на същата сесия. Те загубиха всички печалби в рамките на един час.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Е, Даниел, така става.

Неконтролираната игра е разрушителна.

Да си направиш проверка на съвестта и да признаеш, че нямаш контрол е най-добрият начин.

Възхищавам се безкрайно на Casino Guru, каква е целта ви в близко бъдеще!

Мислите ли да платите за платформата си или винаги ще бъде безплатна?

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Здравей Валтер,

Бих искал да кажа, че това наистина е разумен подход, за съжаление първото нещо, което пристрастените играчи обикновено губят, докато все още си мислят, че не играят твърде много, губят много...

Към платформата, както казвате, добре, работя тук от няколко месеца повече от година и никога не съм чувал за такава идея.

Все още се стремим да подобрим действителния набор от хазартната среда, за да бъде безопасна и сравнително устойчива, не можем да си представим, че нашите „услуги" трябва да бъдат платени. 🙂


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Но си го заслужиха! 🇧🇷

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

🙂 Благодаря ви любезно.

Мисля, че това не е пътят, по който искаме да вървим в момента.

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

В миналото обмисляхме да създадем собствено казино и аз бях един от тези, които дойдоха с идеята. От друга страна, има и ясни минуси за това. Мисля, че най-голямата е собствената ни репутация. Когато управлявате казино, винаги има играчи, които са недоволни и винаги можете да направите някои грешки от своя страна. Би било доста проблематично да даваме оценки на други казина, докато управляваме нашите собствени казина. Много казина биха могли просто да твърдят, че сме им дали лоша оценка само защото са преки конкуренти на нашата собствена казино марка.

Вярвам, че много казина са готови да ни сътрудничат, когато става въпрос за оплаквания, защото знаят, че не сме им конкуренти. Има и още един момент, както спомена един от нашите основатели – управлението на казино е труден бизнес. В областта има огромна конкуренция и огромна регулация. Не можете просто да създадете уебсайта на казиното, да събирате депозити и да постигнете успех. В момента трябва да имате лицензи за много юрисдикции или оставате в сивата зона, чакайки уебсайтът ви да бъде забранен в страна, в която имате много регистрирани играчи, което би било пагубно за вас. Също така трябва да инвестирате много в маркетинга, поради огромната конкуренция, която имате на почти всеки пазар.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравей Даниел,

наистина, много конкуренция.

следователно стойността на вашата работа,

страхотно!

За да можете правилно да оценявате казината и да защитавате комарджиите.



Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Благодаря ти. Вярвам, че сме доста добри в това, което правим в момента, така че трябва просто да се придържаме към него и да сме сигурни, че ще бъдем още по-добри. Винаги има място за подобрения. Никога не можете да сте 100% сигурни, че ще бъдете доволни от казино, което сме оценили добре, но статистиката, която имаме, ясно показва, че вероятността е много по-висока в сравнение с казината, на които не сме дали добра оценка.

Същото важи и за оплакванията. Опитваме се да помогнем на всеки, когато случаят има някакъв смисъл, но ние не сме полиция или съд, който може просто да принуди казината да направят нещо. Можем да дадем препоръки и съответно да променим оценките. За щастие в много случаи това е достатъчно.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Наистина здравей Даниел!

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Здравей Валтер. Аз също съм играч на ледено казино и имам въпрос: Успяхте ли да си върнете всичките средства? Питам това, защото в момента съм в подобна ситуация, при която скорошни тегления са отхвърлени поради технически проблеми. Преди това бях теглил успешно със същото казино между 400-700 EUR, но в момента имам обща сума от 2100 EUR за теглене, която е разделена на 900 за банкова карта и 1200 за банков превод.


Имам тегленията в тази форма, защото бяха отхвърлени на 14/15, като причината на казиното беше "технически проблеми", а методът, използван за теглене, беше банкова карта. Бях посъветван да направя тегленията отново или да опитам друг метод и този път направих половината като банков превод.


Накратко:

В момента имам 1200 евро за банков превод със статус "незавършен" направен на 16-ти (т.е. все още има възможност за анулиране) и 900 за банковата карта, направен на 15-ти "в процес", чакат дори и да не са анулирани отново. Поддръжката, разбира се, винаги показва едно и също нещо, което да изчакате.


Честно казано, започвам да се притеснявам, защото трябваше да съм получил тази сума досега (въз основа на предишните ми тегления). Също така видях в мрежата, че тези "технически проблеми" не се случват по изключение и самата поддръжка казва "Повярвайте ми, такива трудности постоянно се случват с различни методи в различни страни. Хубавото е, че трудностите обикновено са незначителни. "


Трябваше обаче да съм получил средствата си досега и все още чакам всичко да мине добре

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
MachKaiko
преди 2 години

Здравейте,

Просто исках да кажа, че мисля, че е добре, че изпратихте жалбата, защото това ни дава шанс да сме сигурни, че казиното ще разреши проблема и ще предостави точна информация. За съжаление, много играчи наскоро започнаха да изпитват същите проблеми, така че ме кара да чувствам, че сега има други неща в движение. Например в казиното може да липсва персонал поради предстоящата Коледа и доставчикът на плащания да е претоварен. Е, надявам се скоро да получите печалбата. 🤞

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,


Напълно съм съгласен с това и имам точно същото мнение като Валтер за това казино. Моят опит е добър досега. Липсата на прозрачност в определени аспекти обаче се проваля и кара нас, играчите, да се тревожим или дори разстройваме. Що се отнася до средствата ми, един от тях беше успешно изтеглен чрез банков превод (най-накрая) и сега чакам средствата да пристигнат в банковата ми сметка.


Да се надяваме на най-доброто

Автоматичен превод:
преди 2 години

Никога не съм чувал нищо за Ice Casino.

Автоматичен превод:
MachKaiko
преди 2 години

Би било чудесно, ако персоналът на казиното утеши играчите, като предостави честна информация за възможно забавяне и обясни причината, за съжаление не всеки играч е достатъчно търпелив, така че мога да си представя, че това ще доведе до загуба на част от играчите. Но това, което виждам като основен проблем, е как казиното може да осигури такава грижовна подкрепа, ако нямат персонал, напр. Е, това е кръг 🙁

Радвам се за вашите средства и също така оценявам разбирането ви. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Никога не съм чувал нищо за Ice Casino.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вероятно защото играчи от Обединеното кралство нямат право да играят там.

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е основната точка на цялата тема и целта на Casino Guru, която е да предостави цялата възможна подкрепа и отзиви за различни казина. Въпреки че не знаете за Ice Casino, това казино е лицензирано и всъщност не е измама. Основният проблем с това казино обаче е липсата на прозрачност в определени аспекти (можем ясно да видим шаблонни отговори на някои неща) и някои забавяния за теглене на вашите средства, но в крайна сметка ги получавате

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
MachKaiko
преди 2 години

Изтрих публикацията, на която вероятно отговаряте, защото съдържаше забранена връзка и грешна информация за рейтинга, освен това беше просто работа на създател на връзки.

Все пак е страхотно, че отговорихте (Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂) казахте добра мисъл.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини