НачалоФорумОбсъждане на жалбиIce Casino е измама?

Ice Casino е измама? (страница 3)

преди 2 години от vlczkova
|
70 420 преглеждания 195 отговора |
|
12 3 4...10
преди 2 години

Здравей Даниел,

Играя много малко на машини.

Любимата ми игра е рулетка на живо.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Те не платиха нищо цяла седмица, последното плащане беше на 11 ноември 3k.

Сериозното е, че те анулират тегления, които са заявени от 24 октомври.

Това за мен е много сериозно, поне 2 тегления по 5000 евро, отменени.


Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Когато чета жалбата ви, мисля, че малко вбесихте казиното, защото те казват, че сте получили 30k + 3k само за 12 дни и сте изпратили жалбата. Това може би е причината да се забавят.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел,

Играя много малко на машини.

Любимата ми игра е рулетка на живо.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Имате ли собствена система за залагания, която работи за вас или просто залагате произволно на всичко, което ви хрумне?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Познай залог!

в класическата рулетка.

Но не винаги се получава.

11-29 например

32 - 5 например

20-17 например

Има много

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравей Даниел,

Когато подадох искането, беше на 17 октомври по същата причина като сега.

Имах 8 анулирани тегления на 5K.

ако CASINO Guru смята, че това е нормално?

И в крайна сметка жалбата остана, докато не извършат плащанията file


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Хм, технически затруднения... 🙂 Както и да е, те ви молят да създадете нови. Те не казаха, че няма да се плати, защото сте направили нещо нередно, така че предполагам, че това е положително послание.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Добре, Даниел, но КАЗИНОТО казва, че плаща за 30 работни дни, днес са 19 работни дни.

Сега питам, добре.

и ще бъда ли наранен от това без вина?

Ще трябва да чакам още 1,5 месеца, за да го получа! 🇧🇷

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Здравей Валтер,

така че дори според собствените си правила, казиното все още има известно време да плати съответно. 🙂

Освен това сумата, която теглите, е доста голяма, така че обикновено такива суми се разделят на по-малки суми и се извършват една по една. Наистина вярвам, че в крайна сметка ще получите цялата сума.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,

така че това означава ли, че КАЗИНОТО може да отмени тегленията и може да удължи тегленето толкова дълго, колкото поиска!?

Мисля, че се изразявам зле.

Никога не съм поставял под въпрос факта, че КАЗИНОТО плаща, това е ясно.

Кандидатствах за всички пари в брой на 24 и 25 октомври.

те отмениха 40K на 17 ноември.

Стойността според условията и условията на казиното се изплаща до максимум 30 работни дни.

Сега пак поисках 40K и ще чакам 30 работни дни... така ли е?

Не по моя вина съм ощетен.

Добре, така че знам, че КАЗИНОТО има легитимността да анулира тегленията, като се позовава на технически неизправности, за да забави плащането, съгласно неговите T&Cs.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Здрасти,

Въпросът е, че казиното ви е признало, че е изправено пред технически проблеми и тегленията са засегнати. Дори и за другите играчи. Това означава, че независимо от правилата и условията, казиното трябва да намери решение. Приемам го като изключение, нестандартна ситуация и смятам, че трябва да го приемем.

Нямам доказателство, за да декларирам, че казиното забавя плащанията с причина, имате ли такива?

Тъй като това е редовно обаче, аз съм съгласен, че казиното би нарушило собствените си условия.

Надявам се вече да е по-добре. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,

Имам няколко компании в бизнеса с гуми.

ако случайно има някаква повреда, която се приписва на нас, Компанията е длъжна да поправи грешката.

просто нали!? И честен.

Не знам за технически затруднения, КАЗИНОТО трябва само да поправи техническата повреда и да знае, че заявките са от датата, съответстваща на първоначалната заявка за теглене.

Сега това ще бъде сериозна и честна ситуация.

Или просто защото това е игра, тя трябва да има различни правила?

За съжаление това не винаги е печелившо и аз също съм губил много пари.

И ако няма пари, няма да те пуснат да играеш.

Мисля, че би било много полезно за всички играчи, ако подаванията бяха по-честни.

Приближаване до физически казина.

може би поради тези ситуации много хора предпочитат да напуснат уюта на дома и да отидат във физическо КАЗИНО.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Но не мисля, че си струва, влизайки в стреса, ние сме свободни да изберем най-добрите опции и именно с тези преживявания се учим.

Едва ли ще играя повече за рейтинги, никога няма да се запозная с отличната работа на КАЗИНО Гуру, на когото съм много благодарен, за цялата му отдаденост към залагащите, позволете ми да не съм съгласен с тази толерантност на КАЗИНОТО.

Защото не комарджиите имат милионерски приходи. Следователно от леденото казино се изисква повече професионализъм.

Ако ме питате дали имам доказателства, не, нямам, но и не ми трябват.

Аз съм на 49 години и играя в казина повече от 20 години.

Така че знам всички стъпки, които използват, за да отложат плащания, това не е девствена, нито е единствената, която използва този аргумент като техническа повреда. Между другото.

Ще чакам колкото трябва, няма да се изнервят. Нито постигане на целите.

Ще получат само нещо, което сега няма значение. Ще ти кажа след време.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,

Имам няколко компании в бизнеса с гуми.

ако случайно има някаква повреда, която се приписва на нас, Компанията е длъжна да поправи грешката.

просто нали!? И честен.

Не знам за технически затруднения, КАЗИНОТО трябва само да поправи техническата повреда и да знае, че заявките са от датата, съответстваща на първоначалната заявка за теглене.

Сега това ще бъде сериозна и честна ситуация.

Или просто защото това е игра, тя трябва да има различни правила?

За съжаление това не винаги е печелившо и аз също съм губил много пари.

И ако няма пари, няма да те пуснат да играеш.

Мисля, че би било много полезно за всички играчи, ако подаванията бяха по-честни.

Приближаване до физически казина.

може би поради тези ситуации много хора предпочитат да напуснат уюта на дома и да отидат във физическо КАЗИНО.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Валтер,

Съгласен съм, че казиното винаги трябва да поставя плащащите клиенти на първо място по важност - което означава, че трябва да се опита да намери решение.

Не съм казал обратното. Не бих се осмелил да сравня вашия бизнес с онлайн казина, въпреки че съм сигурен, че има големи разлики. 🙂

Мисля, че според огромния брой забавени плащания, това не е тактика, това е проблем и казиното трябва да се справи с това по един или друг начин, защото ако загубите доверието и интереса на играча, имате проблем.

Това беше моето мнение през цялото време.

Ако искате да мислите, че казиното използва тактика на забавяне срещу вас, добре, вашата гледна точка и аз я уважавам.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Говорейки като цяло за технически затруднения в казината, те никога не ви казват какво точно се е случило. Може да бъде буквално всичко. Дори когато банка блокира сметката им по някаква причина и изисква документи от казиното, за да потвърди определени транзакции, казиното никога няма да каже това на клиента. Ще кажат просто „технически затруднения". Ако някой служител се прецака и отхвърли оттеглянето ви по погрешка, той казва "технически затруднения". Анулирането на висящи тегления не трябваше да е предвидено. Може просто да направят грешка. За казиното най-простият процес е да поискате нова, която ще влезе в опашката, в сравнение с възстановяването на старата заявка за теглене.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте всички .

За да помогна на други комарджии, честно казано, декларирам, че Icecasino спазва всички свои T&Cs.

Вече са обработени 73 500 евро, липсват 9500 евро и 4 работни дни за плащане. Сигурен съм, че са платили предсрочно.


Поздравления Ледено казино, препоръчвам без проблеми.

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Отне известно време, но в края на деня ви беше платено и сумата е наистина добра. Всяко нечестно казино би използвало възможността да ви измами тук. Какво ще правиш с печалбите? Някакви планове? 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравей Даниел,

засега искам да затворя този процес,

Мисля, че ще е много скоро, тогава кой знае как да спечели още 80K 😜

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравей Даниел.

извършено .

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Тогава какво сега? Ще продължите ли да играете в Ice Casino, ще си починете ли от хазарта и ще се насладите на печалбите си?

Автоматичен превод:
12 3 4...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини