Те не платиха нищо цяла седмица, последното плащане беше на 11 ноември 3k.
Сериозното е, че те анулират тегления, които са заявени от 24 октомври.
Това за мен е много сериозно, поне 2 тегления по 5000 евро, отменени.
They paid nothing all week , last payment was November 11th 3k .
The seriousness is that they are canceling withdrawals that were requested since October 24th.
This for me is very serious, at least 2 withdrawals of 5000 euros, canceled.
Nao pagaram nada toda a Semana , último pagamento foi a 11 de novembro 3k .
A gravidade e que estão a cancelar retiradas que estavam pedidas desde 24 outubro .
Isso para mim e muito grave , pelo menos 2 retiradas de 5000 euros, cancelaram .
Когато чета жалбата ви, мисля, че малко вбесихте казиното, защото те казват, че сте получили 30k + 3k само за 12 дни и сте изпратили жалбата. Това може би е причината да се забавят.
When I'm reading your complaint, I think you pissed off the casino a bit, because they say you received 30k + 3k in just 12 days and you submitted the complaint. That might be the reason why they slowed down.
Познай залог!
в класическата рулетка.
Но не винаги се получава.
11-29 например
32 - 5 например
20-17 например
Има много
Guess bet!
in roulette classics.
But it doesn't always work out.
11 - 29 for example
32 - 5 for example
20-17 for example
There are many
Aposto por palpite !
em clássicos da roleta .
Mas nem sempre dá certo .
11 - 29 por exemplo
32 - 5 por exemplo
20-17 por exemplo
há vários
Здравей Даниел,
Когато подадох искането, беше на 17 октомври по същата причина като сега.
Имах 8 анулирани тегления на 5K.
ако CASINO Guru смята, че това е нормално?
И в крайна сметка жалбата остана, докато не извършат плащанията
Hi Daniel ,
When I made the claim it was on the 17th of October for the same reason as now.
I had 8 withdrawals of 5K canceled.
if the CASINO Guru thinks this is normal ?
And the Complaint ended up staying until they made the payments
Olá Daniel ,
Quando fiz a reclamação foi no dia 17 Outubro pelo mesmo motivo que agora.
cancelaram me 8 saques de 5K .
se o CASINO Guru acha isso normal ?
E a Reclamacao acabou por ficar até que fizessem os pagamentos
Хм, технически затруднения... 🙂 Както и да е, те ви молят да създадете нови. Те не казаха, че няма да се плати, защото сте направили нещо нередно, така че предполагам, че това е положително послание.
Hm, technical difficulties... 🙂 Anyway, they ask you to create a new ones. They didn't say that wouldn't pay, because you did something wrong so I guess that's a positive message.
Добре, Даниел, но КАЗИНОТО казва, че плаща за 30 работни дни, днес са 19 работни дни.
Сега питам, добре.
и ще бъда ли наранен от това без вина?
Ще трябва да чакам още 1,5 месеца, за да го получа! 🇧🇷
Ok Daniel, but the CASINO says it pays in 30 business days, today it's 19 business days.
Now I ask , okay .
and shall I be harmed by it without fault?
I will have to wait another 1.5 months to receive it! 🇧🇷
Ok Daniel , mas o CASINO diz que paga em 30 dias úteis , hoje faz 19 dias úteis .
Agora peço , ok .
e serei prejudicado com isso sem culpa ?
vou ter que aguardar mais 1,5 mês para receber ! ??
Здравей Валтер,
така че дори според собствените си правила, казиното все още има известно време да плати съответно. 🙂
Освен това сумата, която теглите, е доста голяма, така че обикновено такива суми се разделят на по-малки суми и се извършват една по една. Наистина вярвам, че в крайна сметка ще получите цялата сума.
Hello Valter,
so even according to its own rules, the casino still has some time to pay accordingly. 🙂
Furthermore, the amount you're withdrawing is quite huge, so normally, such sums are divided into smaller amounts and carried out one at a time. I truly believe that you will get the whole amount eventually.
Здравей Радка,
така че това означава ли, че КАЗИНОТО може да отмени тегленията и може да удължи тегленето толкова дълго, колкото поиска!?
Мисля, че се изразявам зле.
Никога не съм поставял под въпрос факта, че КАЗИНОТО плаща, това е ясно.
Кандидатствах за всички пари в брой на 24 и 25 октомври.
те отмениха 40K на 17 ноември.
Стойността според условията и условията на казиното се изплаща до максимум 30 работни дни.
Сега пак поисках 40K и ще чакам 30 работни дни... така ли е?
Не по моя вина съм ощетен.
Добре, така че знам, че КАЗИНОТО има легитимността да анулира тегленията, като се позовава на технически неизправности, за да забави плащането, съгласно неговите T&Cs.
Hi Radka,
so does this mean that the CASINO can cancel the withdrawals, and can extend the withdrawal as long as they want!?
I think I'm expressing myself badly.
I have never questioned the fact that the CASINO pays, that's clear.
I applied for all Cash on the 24th and 25th of October.
they canceled 40K on the 17th of November.
The value according to the casino's T&Cs pays up to a maximum of 30 working days.
Now I asked for the 40K again, and I'm going to wait 30 working days... is that correct?
Through no fault of my own, I am harmed.
Ok, so I know that the CASINO has the legitimacy to cancel the withdrawals, claiming technical failures in order to delay the payment, according to its T&Cs.
Ola Radka ,
então isso quer dizer que o CASINO pode cancelar os saques , e pode prolongar o saque até quiserem !?
Acho que me estou a expressar mal .
eu não puz nunca em causa que o CASINO paga , fique claro .
Eu solicitei todo Dinheiro a 24 e 25 Outubro .
eles cancelaram 40K no dia 17 Novembro.
O valor segundo T&Cs do casino pagam até o máximo 30 dias úteis .
Agora pedi de novo os 40K , e vou esperar 30 dias úteis ... isso é correcto ?
Sem culpa nenhuma , sou prejudicado .
Ok , então fico a saber que o CASINO tem legitimidade de cancelar os saques , alegando falhas técnicas com intuito de atrasar o pagamento , segundo os seus T&Cs.
Здрасти,
Въпросът е, че казиното ви е признало, че е изправено пред технически проблеми и тегленията са засегнати. Дори и за другите играчи. Това означава, че независимо от правилата и условията, казиното трябва да намери решение. Приемам го като изключение, нестандартна ситуация и смятам, че трябва да го приемем.
Нямам доказателство, за да декларирам, че казиното забавя плащанията с причина, имате ли такива?
Тъй като това е редовно обаче, аз съм съгласен, че казиното би нарушило собствените си условия.
Надявам се вече да е по-добре. 🙏
Hi there,
The point is that the casino has admitted to you, that they're facing technical issues and withdrawals are affected. Even for the other players. Meaning no matter the terms and conditions, the casino has to find a solution. I take it as an exception, a non-standard situation, and I think that we have to accept that.
I have no proof to declare that the casino is delaying the payments for a reason, do you have any?
Being this regularly, however, I agree that the casino would breach its own terms.
I hope it's better now. 🙏
Здравей Радка,
Имам няколко компании в бизнеса с гуми.
ако случайно има някаква повреда, която се приписва на нас, Компанията е длъжна да поправи грешката.
просто нали!? И честен.
Не знам за технически затруднения, КАЗИНОТО трябва само да поправи техническата повреда и да знае, че заявките са от датата, съответстваща на първоначалната заявка за теглене.
Сега това ще бъде сериозна и честна ситуация.
Или просто защото това е игра, тя трябва да има различни правила?
За съжаление това не винаги е печелившо и аз също съм губил много пари.
И ако няма пари, няма да те пуснат да играеш.
Мисля, че би било много полезно за всички играчи, ако подаванията бяха по-честни.
Приближаване до физически казина.
може би поради тези ситуации много хора предпочитат да напуснат уюта на дома и да отидат във физическо КАЗИНО.
Hi Radka,
I have several companies in the tire business.
if by any chance there is any failure that is attributed to us, the Company is obliged to repair the error.
simple isn't it!? And honest.
I am unaware of technical difficulties, the CASINO only has to repair the technical fault and know that the requests are from the date corresponding to the initial withdrawal request.
Now that will be a serious and honest situation.
Or just because it's a game it has to have different rules?
Unfortunately this is not always winning and I have also lost a lot of money.
And if there is no money, they won't let you play.
I think it would be very useful for all players if the serves were fairer.
Getting very close to physical casinos.
perhaps due to these situations, many people prefer to leave the comfort of home and go to a physical CASINO.
Ola Radka,
tenho Várias empresas no Ramo de Pneus.
se por ventura alguma falha exista que seja imputada a nós , a Empresa vê se na obrigação de reparar o erro .
simples não é !? E honesto .
sou Alheio a dificuldades técnicas o CASINO só tem que reparar a falha técnica e saber que os pedidos são da data correspondente ao pedido de saque inicial .
Isso sim será uma situação seria e honesta.
Ou só por ser jogo tem que ter regras diferentes ?
Infelizmente isto não é sempre ganhar e já perdi também muito dinheiro .
E se Não houver la dinheiro não deixam jogar .
Penso que seria muito útil para todos os jogadores que os saques fossem mais justos.
Ficando muito próximo de casinos físicos .
talvez por essas situações aja muita gente a preferir sair do conforto de casa e ir a um CASINO físico .
Но не мисля, че си струва, влизайки в стреса, ние сме свободни да изберем най-добрите опции и именно с тези преживявания се учим.
Едва ли ще играя повече за рейтинги, никога няма да се запозная с отличната работа на КАЗИНО Гуру, на когото съм много благодарен, за цялата му отдаденост към залагащите, позволете ми да не съм съгласен с тази толерантност на КАЗИНОТО.
Защото не комарджиите имат милионерски приходи. Следователно от леденото казино се изисква повече професионализъм.
Ако ме питате дали имам доказателства, не, нямам, но и не ми трябват.
Аз съм на 49 години и играя в казина повече от 20 години.
Така че знам всички стъпки, които използват, за да отложат плащания, това не е девствена, нито е единствената, която използва този аргумент като техническа повреда. Между другото.
Ще чакам колкото трябва, няма да се изнервят. Нито постигане на целите.
Ще получат само нещо, което сега няма значение. Ще ти кажа след време.
But I don't think it's worth it, going into Stress, we are free to choose the best options and it is with these experiences that we learn.
I'm hardly going to play for ratings anymore, never getting into the excellent work of the CASINO Guru, to whom I am very grateful, for all his dedication to bettors, allow me to disagree with this tolerance of the CASINO.
Because it is not the gamblers who have millionaire revenues. Therefore, more professionalism is required from ice casino.
If you ask me if I have evidence, no, I don't but I don't need it either.
I'm 49 years old, and I've been playing in casinos for over 20 years.
So I know all the steps they use to postpone payments, this is not a virgin, nor is this one the only one that uses this argument as a technical fault. Among others .
I'll wait as long as it takes, they won't get nervous. Nor reach the goals.
They'll only get something that doesn't matter now. I will tell you in due time.
Mas acho que não vale a pena, estar a entrar em Stress , somos livres de escolher as melhores opções e é com estas experiências que aprendemos .
Dificilmente vou mais jogar por classificações , nunca metendo o excelente trabalho do CASINO Guru , a quem sou muito grato , por toda a dedicação aos apostadores , permita me discordar dessa tolerância do CASINO .
Pois não são os apostadores que tem receitas milionárias . Portanto exige se mais profissionalismo do ice casino .
Se me perguntar se tenho evidências , não , não tenho mas também não preciso .
Tenho 49 anos , e jogo em casinos há mais de 20 anos .
Então conheço todos Passos que utilizam para adiar os pagamentos , isto não é virgem , nem é só este que utiliza este argumento falha técnica . Entre outras .
Eu vou esperar o tempo que for preciso não vão conseguir enervar . Nem atingir os objetivos .
Só vão conseguir uma coisa que agora não interessa . Direi em tempo oportuno .
Здравей Радка,
Имам няколко компании в бизнеса с гуми.
ако случайно има някаква повреда, която се приписва на нас, Компанията е длъжна да поправи грешката.
просто нали!? И честен.
Не знам за технически затруднения, КАЗИНОТО трябва само да поправи техническата повреда и да знае, че заявките са от датата, съответстваща на първоначалната заявка за теглене.
Сега това ще бъде сериозна и честна ситуация.
Или просто защото това е игра, тя трябва да има различни правила?
За съжаление това не винаги е печелившо и аз също съм губил много пари.
И ако няма пари, няма да те пуснат да играеш.
Мисля, че би било много полезно за всички играчи, ако подаванията бяха по-честни.
Приближаване до физически казина.
може би поради тези ситуации много хора предпочитат да напуснат уюта на дома и да отидат във физическо КАЗИНО.
Hi Radka,
I have several companies in the tire business.
if by any chance there is any failure that is attributed to us, the Company is obliged to repair the error.
simple isn't it!? And honest.
I am unaware of technical difficulties, the CASINO only has to repair the technical fault and know that the requests are from the date corresponding to the initial withdrawal request.
Now that will be a serious and honest situation.
Or just because it's a game it has to have different rules?
Unfortunately this is not always winning and I have also lost a lot of money.
And if there is no money, they won't let you play.
I think it would be very useful for all players if the serves were fairer.
Getting very close to physical casinos.
perhaps due to these situations, many people prefer to leave the comfort of home and go to a physical CASINO.
Ola Radka,
tenho Várias empresas no Ramo de Pneus.
se por ventura alguma falha exista que seja imputada a nós , a Empresa vê se na obrigação de reparar o erro .
simples não é !? E honesto .
sou Alheio a dificuldades técnicas o CASINO só tem que reparar a falha técnica e saber que os pedidos são da data correspondente ao pedido de saque inicial .
Isso sim será uma situação seria e honesta.
Ou só por ser jogo tem que ter regras diferentes ?
Infelizmente isto não é sempre ganhar e já perdi também muito dinheiro .
E se Não houver la dinheiro não deixam jogar .
Penso que seria muito útil para todos os jogadores que os saques fossem mais justos.
Ficando muito próximo de casinos físicos .
talvez por essas situações aja muita gente a preferir sair do conforto de casa e ir a um CASINO físico .
Здравей Валтер,
Съгласен съм, че казиното винаги трябва да поставя плащащите клиенти на първо място по важност - което означава, че трябва да се опита да намери решение.
Не съм казал обратното. Не бих се осмелил да сравня вашия бизнес с онлайн казина, въпреки че съм сигурен, че има големи разлики. 🙂
Мисля, че според огромния брой забавени плащания, това не е тактика, това е проблем и казиното трябва да се справи с това по един или друг начин, защото ако загубите доверието и интереса на играча, имате проблем.
Това беше моето мнение през цялото време.
Ако искате да мислите, че казиното използва тактика на забавяне срещу вас, добре, вашата гледна точка и аз я уважавам.
Hi Valter,
I agree, that the casino should always put paying customers in the first place of importance - meaning must try to find a solution.
I did not say the opposite. I would not dare to compare your business with online casinos, though I'm sure there are major differences. 🙂
I think that according to the huge number of delayed payments, this is not a tactic this is trouble and the casino must deal with it one way or another because if you lose the player's trust and interest, you have a problem.
This was my point the whole time.
If you like to think that the casino is using stalling tactics on you, well your point of view, and I respect that.
Говорейки като цяло за технически затруднения в казината, те никога не ви казват какво точно се е случило. Може да бъде буквално всичко. Дори когато банка блокира сметката им по някаква причина и изисква документи от казиното, за да потвърди определени транзакции, казиното никога няма да каже това на клиента. Ще кажат просто „технически затруднения". Ако някой служител се прецака и отхвърли оттеглянето ви по погрешка, той казва "технически затруднения". Анулирането на висящи тегления не трябваше да е предвидено. Може просто да направят грешка. За казиното най-простият процес е да поискате нова, която ще влезе в опашката, в сравнение с възстановяването на старата заявка за теглене.
Talking generally about technical difficulties in casinos, they never tell you what happened exactly. It can be literally anything. Even when a bank blocks their account for any reason and they require documents from the casino in order to verify certain transactions, the casino will never tell that to the customer. They'll simply say "technical difficulties". If some employee screws up and reject your withdrawal by mistake, they say "technical difficulties". Cancelling you pending withdrawals didn't have to be intended. They could simply do a mistake. For the casino, the simplest process is to request a new one that will go into the queue compared to restoring the old withdrawal request.
Здравейте всички .
За да помогна на други комарджии, честно казано, декларирам, че Icecasino спазва всички свои T&Cs.
Вече са обработени 73 500 евро, липсват 9500 евро и 4 работни дни за плащане. Сигурен съм, че са платили предсрочно.
Поздравления Ледено казино, препоръчвам без проблеми.
Hello everyone .
In order to help other gamblers, in fairness, I declare that Icecasino is complying with all its T&Cs.
They have already processed 73,500 euros , missing 9500 euros , and 4 working days to pay . I'm sure they paid ahead of time.
Congratulations Ice casino, I recommend without problems.
Ola a Todos .
para que ajude outros apostadores , por justiça , venho Afirmar que Icecasino está cumprindo todos os seus T&Cs.
Ja processaram 73.500 euros , faltando 9500 euros , e faltado 4 dias úteis para pagar . Tenho certeza que antes do tempo pagaram .
Parabéns Ice casino , recomendo sem problemas .
Отне известно време, но в края на деня ви беше платено и сумата е наистина добра. Всяко нечестно казино би използвало възможността да ви измами тук. Какво ще правиш с печалбите? Някакви планове? 🙂
It took some time, but at the end of the day, you got paid and the amount is really nice. Any unfair casino would use the opportunity to scam you here. What are you going to do with the winnings? Any plans? 🙂
Здравей Даниел,
засега искам да затворя този процес,
Мисля, че ще е много скоро, тогава кой знае как да спечели още 80K 😜
Hi Daniel ,
for now I want to close this process,
I think it will be very soon, then who knows how to earn another 80K 😜
Olá Daniel ,
por agora quero fechar este processo ,
julgo que será muito em breve , depois quem sabe ganhar mais 80K 😜
Тогава какво сега? Ще продължите ли да играете в Ice Casino, ще си починете ли от хазарта и ще се насладите на печалбите си?
Then what now? Are you going to continue playing in Ice Casino, are you going to take a break from gambling and enjoy your winnings?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.