преди 5 месеца
Току-що проверих и само £51,43 бяха възстановени в сметката ми.
I have just checked and only £51.43 has been refunded to my account.
0
Току-що проверих и само £51,43 бяха възстановени в сметката ми.
I have just checked and only £51.43 has been refunded to my account.
Може ли казино да приема депозити без верификация на сметката?
Can a casino accept deposits without verifying the account?
Е, ако не са ви възстановили цялата сума, бих ви препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип, за да могат да се намесят във вашия случай и да се опитат да ви помогнат да получите парите.
Бихте ли го направили? Помислете за това и ако смятате, че искате да опитате, ето връзката, която трябва да следвате.
Дръжте ни в течение, моля, как върви.
Well, if they did not refund the whole amount to you, I would recommend you file a complaint here with our team, so they can intervene in your case and try to help you get the money.
Would you go for it? Think about it, and if you feel that you'd like to give it a try, here is the link you need to follow.
Keep us informed, please, how it goes.
Обикновено повечето казина не проверяват играчите при депозиране. Всъщност би отнело много време, така че го правят всеки път, когато играч поиска теглене.
Ще ви дам пример: Представете си, че 100 играча идват в това или което и да е казино и просто искат да видят как е там, дали им харесват игрите, дали имат късмет и т.н. Те депозират минималната сума, играят и решават да напуснат поради различни причини. нали Само 20 играчи остават и печелят и искат да се оттеглят.
Всъщност би било безсмислено да проверяваме тези 80 играчи в началото.🤷♀️
Надявам се, че ме разбирате тук. Знам, че понякога, в някои случаи, наистина би било по-добре казината да проверяват всички веднага, но само някои от тях наистина го правят по този начин.
Usually most of the casinos don't verify players when depositing. It would be really time-consuming, actually, so they do it whenever a player requests a withdrawal.
I will give you an example: Imagine that 100 players come to this or any casino and just want to see how it is there, if they like the games, if they have luck, and so on. They deposit the minimum amount, play, and decide to leave because of various reasons. Right? Only 20 players stay and win and like to withdraw.
It would be actually pointless to verify those 80 players at the beginning.🤷♀️
I hope you get my point here. I know that sometimes, in some cases, it would really be better if casinos would verify everyone right away, but just some of them really do it like that.
Не мислите ли, че след като направя депозити за обща сума от около £600, те не трябва да проверяват акаунта ми дали депозитите наистина са направени от мен?
Don't you think that after making deposits for a total amount of about £600 they shouldn't verify my account whether the deposits are really made by me?
В правилата и условията не се споменава, че играчи от Обединеното кралство не се приемат. Ето защо моля за възстановяване на всички мои депозити, които съм направил.
There is no mention in the terms and conditions that UK players are not accepted. That is why I am asking for a refund of all my deposits that I have made.
Не мислите ли, че след като направя депозити за обща сума от около £600, те не трябва да проверяват акаунта ми дали депозитите наистина са направени от мен?
Don't you think that after making deposits for a total amount of about £600 they shouldn't verify my account whether the deposits are really made by me?
Тук наистина не мога да отговоря на въпроса ви. Никога не съм работил в никое казино и не съм сигурен как точно подхождат към това и каква сума от депозитите трябва да бъде причината за проверка.🤷♀️
I really can't answer your question here. I have never worked at any casino and am not sure how exactly they approach this and what amount of the deposits should be the trigger for verification.🤷♀️
В правилата и условията не се споменава, че играчи от Обединеното кралство не се приемат. Ето защо моля за възстановяване на всички мои депозити, които съм направил.
There is no mention in the terms and conditions that UK players are not accepted. That is why I am asking for a refund of all my deposits that I have made.
Всъщност тази информация е на нашия уебсайт. Погледнете тук , моля.
Но ние винаги вярваме, че всякакви проблеми могат да бъдат избегнати, ако казиното е внедрило софтуер, който не позволява на играчи от ограничени държави да се регистрират.
Кажете ни, ако имате нужда от нашата помощ.
Actually, this information is on our website. Take a look here, please.
But we always believe that any issues could be avoided if the casino has implemented software that doesn't allow players from restricted countries to register.
Let us know if you'll need our help.
Грансино1
След няколко седмици игра имах прилична печалба и се опитах да изтегля средствата. Бях посъветван, че могат да теглят само £500 на ден, говорих с чата на живо и казах, че ще отнеме няколко седмици, за да получа всичко, но те ме увериха, че ще го получа.
първото ми теглене от £500 беше отменено от тях и изчезна, отново ме увериха, че това е технически проблем и ще се върне в сметката ми на следващата сутрин. Не пристигна.
още няколко тегления бяха отменени без причина, но се върнаха в акаунта ми.
последният ми опит беше петък, 29 януари. Казаха ми, че тъй като е уикенд, печалбата ми ще бъде в сметката ми във вторник.
акаунтът ми беше окончателно затворен от gransino1 в понеделник вечерта.
Не съм нарушавал правила и дори имах личен мениджър, защото харчех с тях.
те ми изпратиха имейл тази сутрин и казаха, че са решили да закрият акаунта ми за постоянно и това няма да бъде отменено също така, че няма средства в акаунта ми или чакащи тегления и това беше краят на въпроса.
пълни измамници и тъй като те не са регулирани в Обединеното кралство, не мога да направя нищо.
стойте далеч от Грансино1
Gransino1
After a few weeks of playing I had a decent win and tried to withdraw the funds. Was advised they can only withdraw £500 a day , I spoke to the live chat and said it was going to take a few weeks to get it all but they assured me I would get it.
my first withdrawal of £500 was cancelled by them and disappeared , I was assured again this was a technical issue and it would be back in my account the following morning. It did not arrive .
several more withdrawals were cancelled for no reason but did get back into my account.
my final attempt was Friday 29th January. I was told because it was a weekend my winnings would be in my account on Tuesday.
my account was permanently closed by gransino1 on Monday night.
I have broken no rules and even had a personal manager because I was spending with them.
they emailed me this morning and said they have decided to close my account permanently and it would not be reversed also that there was no funds in my account or any withdrawals pending and that was the end of the matter.
utter scammers and because they’re not regulated in the uk there’s nothing I can do.
stay away from Gransino1
Е, това е лудост...
За да бъде ясно, оплакването е валидно! И се надявам някой от казиното да ни сътрудничи за разрешаване на ситуацията. Според нашите открития това казино не е сред най-безопасните. Мога ли да знам какво ви накара да играете в офшорно казино? Бих препоръчал UKGC.
Well, that's insane...
To be clear, the complaint is a valid point! And I hope someone from the casino will cooperate with us to resolve the situation. According to our findings, this casino is not among the safetest. May I know what made you play in an offshore casino? I would suggest the UKGC.
Първоначално не знаех, че е офшорно казино, бях с впечатлението, че е регулирано от Обединеното кралство, но очевидно греших. Трябваше да обърна повече внимание, но не искам никой друг да прави същите грешки, които имам.
I wasn’t aware it was an offshore casino at first , I was under the impression it was uk regulated but clearly I was mistaken. I should have paid more attention but I don’t want anyone else to make the same mistakes I have.
О, разбирам и оценявам отговора ви. Съгласен съм, че не е толкова лесно да се получи валидна информация, когато е най-необходима.
Може би можем да ви помогнем с това в бъдеще; нашите прегледи на казиното са съобразени с повечето страни. Играчите от вашата страна например имат право да виждат само лицензирани от UKGC казина. Ако това не успее, ние предоставяме интелигентни филтри, включително лицензиращи органи. Освен това очаквам UKGC да предостави редовно актуализиран списък с лицензирани казина. Въпреки че разбирам, че правенето на нещо за забавление или тръпка може да се разглежда по-малко сериозно - според моя опит бих искал да греша много.
Oh, I see, and I appreciate your answer. I agree it is not so easy to get valid information when needed the most.
Perhaps we can help you with that in the future; our casino reviews are tailored to the majority of countries. Players from your country are for instance, only allowed to see UKGC-licensed casinos. If that fails, we provide smart filters, includid licencing authorities. Additionally, I expect the UKGC to provide a regularly updated list of licensed casinos. Although I understand doing something for fun or thrill may be viewed less seriously - my experience, I would love to be very wrong about that.
Чакам две тегления от преди няколко дни и се опитвам да говоря с чата на живо и не ми позволяват да го отворя. Защото им писна да питам за информация. незнам какво да правя
I'm waiting for two withdrawals from several days ago and I'm trying to talk to the live chat and they won't let me open it. It's because they're tired of me asking for information. I don't know what to do.
Estoy esperando dos retiros de hace varios días y intento hablar con el chat en vivo y no me dejan abrirlo igual es que se han cansado que pida información. No sé qué hacer
Наистина се надявам да получите парите си, но мисля, че това е истински сайт за измама. Получих нула при всичките си опити за теглене. успех дано да успееш
I really hope you get your money but I think this is a real scam site. I got zero on all my withdrawal attempts. good luck I hope you succeed
Realmente espero que obtengas tu dinero, pero creo que este es un verdadero sitio fraudulento. Obtuve cero en todos mis intentos de retiro.buena suerte espero que tengas éxito
Бих препоръчал теглене с вашия IBAN номер, след първоначалния ми проблем започнах да го правя по този начин и получавах парите си всеки път в рамките на 3-4 дни. Определено смятам, че уебсайтът е малко хитър, затова спрях да го използвам.
I would recommend withdrawing with your IBAN number, after my initial problem I started doing it that way and received my money every time within 3-4 days. Definitely think the website is a bit dodgy though so I’ve stopped using it.
Колко тегления успяхте да получите кредитирани?
How many withdrawals did you manage to get credited?
Cuantos retiros lograste que te abonaran?
Опитах няколко пъти да тегля, но те продължиха да го отменят и след това средствата ми изчезнаха. Най-накрая затвориха акаунта ми с £1000 „чакащи" и сега не мога да направя нищо по въпроса 🙁
I tried several times to withdraw but they kept cancelling it and then my funds disappeared. They finally closed my account with £1000 " pending " and I can’t do anything about it now 🙁
Тук съм от два дни и досега няма новини в чата на живо. Казват ми, че тегленето е във финална фаза и всеки момент ще го изплатят. В момента не му вярвам много.
I've been here for two days and so far there's no news on the live chat. They tell me that the withdrawal is in the final phase and that they'll pay it in at any moment. At the moment I don't trust it very much.
Yo llevo dos días y de momento sin noticias en el chat en vivo me dicen que el retiro está en la última fase y que en cualquier momento me lo ingresarán de momento no me fío mucho
Имах около £1500 за теглене, но те ги ограничават до £500 на теглене, така че всичко взето вероятно ми отне 1 седмица и половина, за да получа всичките си пари
I had around £1500 to withdraw but they limit it to £500 per withdrawal so all together it probably took 1 and a half week to get all my money
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.