НачалоФорумОбсъждане на жалбиGransino1 не изплаща

Gransino1 не изплаща (страница 2)

 от ffiscool
|
4 010 преглеждания 58 отговора |
|
1 2 3
Radka

Току-що проверих и само £51,43 бяха възстановени в сметката ми.

Автоматичен превод:
Radka

Може ли казино да приема депозити без верификация на сметката?

Автоматичен превод:

Току-що проверих и само £51,43 бяха възстановени в сметката ми.

Автоматичен превод:

Е, ако не са ви възстановили цялата сума, бих ви препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип, за да могат да се намесят във вашия случай и да се опитат да ви помогнат да получите парите.

Бихте ли го направили? Помислете за това и ако смятате, че искате да опитате, ето връзката, която трябва да следвате.

Дръжте ни в течение, моля, как върви.

Автоматичен превод:

Може ли казино да приема депозити без верификация на сметката?

Автоматичен превод:

Обикновено повечето казина не проверяват играчите при депозиране. Всъщност би отнело много време, така че го правят всеки път, когато играч поиска теглене.

Ще ви дам пример: Представете си, че 100 играча идват в това или което и да е казино и просто искат да видят как е там, дали им харесват игрите, дали имат късмет и т.н. Те депозират минималната сума, играят и решават да напуснат поради различни причини. нали Само 20 играчи остават и печелят и искат да се оттеглят.

Всъщност би било безсмислено да проверяваме тези 80 играчи в началото.🤷‍♀️

Надявам се, че ме разбирате тук. Знам, че понякога, в някои случаи, наистина би било по-добре казината да проверяват всички веднага, но само някои от тях наистина го правят по този начин.

Автоматичен превод:
Romi

Не мислите ли, че след като направя депозити за обща сума от около £600, те не трябва да проверяват акаунта ми дали депозитите наистина са направени от мен?

Автоматичен превод:

В правилата и условията не се споменава, че играчи от Обединеното кралство не се приемат. Ето защо моля за възстановяване на всички мои депозити, които съм направил.

file

Автоматичен превод:

Не мислите ли, че след като направя депозити за обща сума от около £600, те не трябва да проверяват акаунта ми дали депозитите наистина са направени от мен?

Автоматичен превод:

Тук наистина не мога да отговоря на въпроса ви. Никога не съм работил в никое казино и не съм сигурен как точно подхождат към това и каква сума от депозитите трябва да бъде причината за проверка.🤷‍♀️

Автоматичен превод:

В правилата и условията не се споменава, че играчи от Обединеното кралство не се приемат. Ето защо моля за възстановяване на всички мои депозити, които съм направил.

file

Автоматичен превод:

Всъщност тази информация е на нашия уебсайт. Погледнете тук , моля.

Но ние винаги вярваме, че всякакви проблеми могат да бъдат избегнати, ако казиното е внедрило софтуер, който не позволява на играчи от ограничени държави да се регистрират.

Кажете ни, ако имате нужда от нашата помощ.

Автоматичен превод:

Грансино1


След няколко седмици игра имах прилична печалба и се опитах да изтегля средствата. Бях посъветван, че могат да теглят само £500 на ден, говорих с чата на живо и казах, че ще отнеме няколко седмици, за да получа всичко, но те ме увериха, че ще го получа.


първото ми теглене от £500 беше отменено от тях и изчезна, отново ме увериха, че това е технически проблем и ще се върне в сметката ми на следващата сутрин. Не пристигна.


още няколко тегления бяха отменени без причина, но се върнаха в акаунта ми.


последният ми опит беше петък, 29 януари. Казаха ми, че тъй като е уикенд, печалбата ми ще бъде в сметката ми във вторник.


акаунтът ми беше окончателно затворен от gransino1 в понеделник вечерта.

Не съм нарушавал правила и дори имах личен мениджър, защото харчех с тях.


те ми изпратиха имейл тази сутрин и казаха, че са решили да закрият акаунта ми за постоянно и това няма да бъде отменено също така, че няма средства в акаунта ми или чакащи тегления и това беше краят на въпроса.

пълни измамници и тъй като те не са регулирани в Обединеното кралство, не мога да направя нищо.


стойте далеч от Грансино1

Автоматичен превод:
darrenellis2783

Е, това е лудост...

За да бъде ясно, оплакването е валидно! И се надявам някой от казиното да ни сътрудничи за разрешаване на ситуацията. Според нашите открития това казино не е сред най-безопасните. Мога ли да знам какво ви накара да играете в офшорно казино? Бих препоръчал UKGC.

Автоматичен превод:
Radka

Първоначално не знаех, че е офшорно казино, бях с впечатлението, че е регулирано от Обединеното кралство, но очевидно греших. Трябваше да обърна повече внимание, но не искам никой друг да прави същите грешки, които имам.

Автоматичен превод:
darrenellis2783

О, разбирам и оценявам отговора ви. Съгласен съм, че не е толкова лесно да се получи валидна информация, когато е най-необходима.

Може би можем да ви помогнем с това в бъдеще; нашите прегледи на казиното са съобразени с повечето страни. Играчите от вашата страна например имат право да виждат само лицензирани от UKGC казина. Ако това не успее, ние предоставяме интелигентни филтри, включително лицензиращи органи. Освен това очаквам UKGC да предостави редовно актуализиран списък с лицензирани казина. Въпреки че разбирам, че правенето на нещо за забавление или тръпка може да се разглежда по-малко сериозно - според моя опит бих искал да греша много.

Автоматичен превод:

Чакам две тегления от преди няколко дни и се опитвам да говоря с чата на живо и не ми позволяват да го отворя. Защото им писна да питам за информация. незнам какво да правя

Автоматичен превод:
Oscar1899

Наистина се надявам да получите парите си, но мисля, че това е истински сайт за измама. Получих нула при всичките си опити за теглене. успех дано да успееш

Автоматичен превод:
darrenellis2783

Бих препоръчал теглене с вашия IBAN номер, след първоначалния ми проблем започнах да го правя по този начин и получавах парите си всеки път в рамките на 3-4 дни. Определено смятам, че уебсайтът е малко хитър, затова спрях да го използвам.

Автоматичен превод:
jjberritt97

Колко тегления успяхте да получите кредитирани?

Автоматичен превод:
Oscar1899

Опитах няколко пъти да тегля, но те продължиха да го отменят и след това средствата ми изчезнаха. Най-накрая затвориха акаунта ми с £1000 „чакащи" и сега не мога да направя нищо по въпроса 🙁

Автоматичен превод:

Тук съм от два дни и досега няма новини в чата на живо. Казват ми, че тегленето е във финална фаза и всеки момент ще го изплатят. В момента не му вярвам много.

Автоматичен превод:
Oscar1899

Имах около £1500 за теглене, но те ги ограничават до £500 на теглене, така че всичко взето вероятно ми отне 1 седмица и половина, за да получа всичките си пари

Автоматичен превод:
darrenellis2783

Не съм изненадан, че изглежда не им харесва да печелите и да теглите парите си 😂

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини