преди 1 месец
Току-що проверих и само £51,43 бяха възстановени в сметката ми.
I have just checked and only £51.43 has been refunded to my account.
0
Току-що проверих и само £51,43 бяха възстановени в сметката ми.
I have just checked and only £51.43 has been refunded to my account.
Може ли казино да приема депозити без верификация на сметката?
Can a casino accept deposits without verifying the account?
Е, ако не са ви възстановили цялата сума, бих ви препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип, за да могат да се намесят във вашия случай и да се опитат да ви помогнат да получите парите.
Бихте ли го направили? Помислете за това и ако смятате, че искате да опитате, ето връзката, която трябва да следвате.
Дръжте ни в течение, моля, как върви.
Well, if they did not refund the whole amount to you, I would recommend you file a complaint here with our team, so they can intervene in your case and try to help you get the money.
Would you go for it? Think about it, and if you feel that you'd like to give it a try, here is the link you need to follow.
Keep us informed, please, how it goes.
Обикновено повечето казина не проверяват играчите при депозиране. Всъщност би отнело много време, така че го правят всеки път, когато играч поиска теглене.
Ще ви дам пример: Представете си, че 100 играча идват в това или което и да е казино и просто искат да видят как е там, дали им харесват игрите, дали имат късмет и т.н. Те депозират минималната сума, играят и решават да напуснат поради различни причини. нали Само 20 играчи остават и печелят и искат да се оттеглят.
Всъщност би било безсмислено да проверяваме тези 80 играчи в началото.🤷♀️
Надявам се, че ме разбирате тук. Знам, че понякога, в някои случаи, наистина би било по-добре казината да проверяват всички веднага, но само някои от тях наистина го правят по този начин.
Usually most of the casinos don't verify players when depositing. It would be really time-consuming, actually, so they do it whenever a player requests a withdrawal.
I will give you an example: Imagine that 100 players come to this or any casino and just want to see how it is there, if they like the games, if they have luck, and so on. They deposit the minimum amount, play, and decide to leave because of various reasons. Right? Only 20 players stay and win and like to withdraw.
It would be actually pointless to verify those 80 players at the beginning.🤷♀️
I hope you get my point here. I know that sometimes, in some cases, it would really be better if casinos would verify everyone right away, but just some of them really do it like that.
Не мислите ли, че след като направя депозити за обща сума от около £600, те не трябва да проверяват акаунта ми дали депозитите наистина са направени от мен?
Don't you think that after making deposits for a total amount of about £600 they shouldn't verify my account whether the deposits are really made by me?
В правилата и условията не се споменава, че играчи от Обединеното кралство не се приемат. Ето защо моля за възстановяване на всички мои депозити, които съм направил.
There is no mention in the terms and conditions that UK players are not accepted. That is why I am asking for a refund of all my deposits that I have made.
Не мислите ли, че след като направя депозити за обща сума от около £600, те не трябва да проверяват акаунта ми дали депозитите наистина са направени от мен?
Don't you think that after making deposits for a total amount of about £600 they shouldn't verify my account whether the deposits are really made by me?
Тук наистина не мога да отговоря на въпроса ви. Никога не съм работил в никое казино и не съм сигурен как точно подхождат към това и каква сума от депозитите трябва да бъде причината за проверка.🤷♀️
I really can't answer your question here. I have never worked at any casino and am not sure how exactly they approach this and what amount of the deposits should be the trigger for verification.🤷♀️
В правилата и условията не се споменава, че играчи от Обединеното кралство не се приемат. Ето защо моля за възстановяване на всички мои депозити, които съм направил.
There is no mention in the terms and conditions that UK players are not accepted. That is why I am asking for a refund of all my deposits that I have made.
Всъщност тази информация е на нашия уебсайт. Погледнете тук , моля.
Но ние винаги вярваме, че всякакви проблеми могат да бъдат избегнати, ако казиното е внедрило софтуер, който не позволява на играчи от ограничени държави да се регистрират.
Кажете ни, ако имате нужда от нашата помощ.
Actually, this information is on our website. Take a look here, please.
But we always believe that any issues could be avoided if the casino has implemented software that doesn't allow players from restricted countries to register.
Let us know if you'll need our help.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.