Gransino1 не изплаща

преди 1 месец от ffiscool
|
1482 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 месец

някой друг имал ли е проблем с това казино? Казват, че не могат да ми изплатят печалбите, тъй като банката ми ги отказа. Знам, че това е лъжа... те не отговарят на имейлите ми.


Просто се чудех дали някой друг е имал това и е намерил начин да му бъде изплатено.

Автоматичен превод:
ffiscool
преди 1 месец

Бихте ли публикували URL адреса на това казино, за да сме сигурни кое е то? Вярвам, че все още го нямаме в нашата база данни и бих искал да го предам на нашия екип за данни, за да подготви пълния му преглед.

Също така, моля, опитайте се да опишете проблема по-подробно. Като такъв: Вашият акаунт напълно потвърден ли е там? Какво точно имате предвид, когато казвате, че вашата банка е отказала плащането? Какво каза вашата банка по въпроса?



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбира се. Сега ми плащат по-малко от £10 за каквото и да било. не ме интересува Просто се радвам, че е подредено


https://gransino1.com/en/


Бях напълно проверен. Когато спечелих пари, отидох да тегля. Имейлът, който получих, каза, че се обработва. В нито един момент не получих нищо, което да предполага проблем. Имаше няколко опции за методи, които да използвате за теглене. Отидох с Mastercard и така депозирах


След това видях, че сумата ми за теглене се върна в баланса ми в казиното. В крайна сметка опитах 3 или 4 пъти. Бях продължил да играя, тъй като не знаех, че парите, които изтеглях, не са работили по това време. В онлайн чата човекът каза, че моята банка не е приела техния депозит от моите печалби. Знаех, че това не може да е правилно, но все пак се свързах с моята банка. Никой не се е опитвал да депозира в банковата ми сметка. След това изпратих имейл до екипа за поддръжка в казиното, но нямаше отговор. Върнах се в онлайн чата - в този момент бях спечелил повече. Този път онлайн чатът каза, че опитайте различен метод за теглене. За щастие успях да използвам банков превод с моя IBAN номер. Това беше толкова лесно подредено, ако беше казано в началото или ако екипът за поддръжка си беше направил труда да ми отговори. Никога повече няма да ги използвам

Редактиран от Romi преди 1 месец
Причина: Направи връзката пасивна.
Автоматичен превод:
ffiscool
преди 1 месец

За съжаление, след като не прочетох всички лоши отзиви онлайн, в момента преминавам през абсолютно същата ситуация като вас. Депозирах £30 и получих £30 бонус с тях, накратко успях да превърна £60 в £1600, което беше над лимита за залагане, необходим за теглене на парите. Подобно на вас се опитах да изтегля парите и бях информиран, че мога да поискам само £500 наведнъж. След като тази заявка беше отхвърлена (очевидно от моята банка, въпреки че моята банка каза, че не знаят нищо за заявка), аз се върнах напред-назад с безполезният чат на живо и имейлът, който не ви отговаря. Току-що прочетох коментара ви и поисках тегленето, използвайки моя IBAN номер, така че стискам палци да го подредя. Честно казано, никога преди не съм изпитвал това с компания, те са най-лошото възможно нещо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Браво на печалбите ви. Никога не залагам, тъй като са ме хванали веднъж. Но моят IBAN работеше така 🤞

Автоматичен превод:
ffiscool
преди 1 месец

Колко време ви отне да получите парите си, след като сте го направили през IBAN? Начинът, по който печелех, трябваше да знам, че нещо не е наред с уебсайта 🤣

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Около 30 мин

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбира се. Сега ми плащат по-малко от £10 за каквото и да било. не ме интересува Просто се радвам, че е подредено


https://gransino1.com/en/


Бях напълно проверен. Когато спечелих пари, отидох да тегля. Имейлът, който получих, каза, че се обработва. В нито един момент не получих нищо, което да предполага проблем. Имаше няколко опции за методи, които да използвате за теглене. Отидох с Mastercard и така депозирах


След това видях, че сумата ми за теглене се върна в баланса ми в казиното. В крайна сметка опитах 3 или 4 пъти. Бях продължил да играя, тъй като не знаех, че парите, които изтеглях, не са работили по това време. В онлайн чата човекът каза, че моята банка не е приела техния депозит от моите печалби. Знаех, че това не може да е правилно, но все пак се свързах с моята банка. Никой не се е опитвал да депозира в банковата ми сметка. След това изпратих имейл до екипа за поддръжка в казиното, но нямаше отговор. Върнах се в онлайн чата - в този момент бях спечелил повече. Този път онлайн чатът каза, че опитайте различен метод за теглене. За щастие успях да използвам банков превод с моя IBAN номер. Това беше толкова лесно подредено, ако беше казано в началото или ако екипът за поддръжка си беше направил труда да ми отговори. Никога повече няма да ги използвам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре тогава. Страхотно е, че го подредихте и получихте печалбата си. Моля, уведомете Ник и във вашата жалба , за да може случаят да бъде приключен сега.

Също така ще информирам нашия екип за данни за това казино, за да могат скоро да подготвят пълния преглед на него.

Сега ще продължиш ли там? какво мислиш


Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление, след като не прочетох всички лоши отзиви онлайн, в момента преминавам през абсолютно същата ситуация като вас. Депозирах £30 и получих £30 бонус с тях, накратко успях да превърна £60 в £1600, което беше над лимита за залагане, необходим за теглене на парите. Подобно на вас се опитах да изтегля парите и бях информиран, че мога да поискам само £500 наведнъж. След като тази заявка беше отхвърлена (очевидно от моята банка, въпреки че моята банка каза, че не знаят нищо за заявка), аз се върнах напред-назад с безполезният чат на живо и имейлът, който не ви отговаря. Току-що прочетох коментара ви и поисках тегленето, използвайки моя IBAN номер, така че стискам палци да го подредя. Честно казано, никога преди не съм изпитвал това с компания, те са най-лошото възможно нещо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бихте ли ни уведомили, моля, как върви с вашето теглене? Надяваме се, че всичко ще се оправи скоро и ще получите печалбата си. Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всичко е готово и ги имам, благодаря

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Ще стане, благодаря


изкушаващо е, тъй като сега знам как да се оттегля, мога. Но независимо дали те се опитват да помогнат или винаги ще е наред, няма да поема този риск.

Автоматичен превод:
ffiscool
преди 1 месец

Разберете. Пазете се.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Играх, докато не попитах за законността на казиното в Обединеното кралство. Един служител ми писа, че това казино е незаконно в Обединеното кралство и след това блокира акаунта ми. 3x50£ и 40£ бяха взети от моята банкова сметка и сметката в казиното ми покажи (отказано) . Любезно моля за възстановяване на всички мои депозити, които направих. Ако е незаконно, не трябва да ми позволявате да създавам акаунт и да правя депозити. Ще добавя, че прочетох всички условия и нямаше информация за законността в Обединеното кралство

Автоматичен превод:
grzegorz91wisniewski
преди 2 седмици

здравейте

Трябва да призная, че това е доста странен отговор на казиното към вас.

Честно казано, малко съм изгубен, когато става въпрос за гореспоменатите транзакции. Това означава ли, че казиното е отхвърлило заявките за теглене, които сте изпратили преди, или банката е отказала тези транзакции?

Също така все още поддържате връзка с казиното? Може би ще е полезно. Във всеки случай, моля, отговорете ми, за да измислим нещо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Продължавам да пиша имейл и да описвам ситуацията, но все още не съм получил никакъв отговор. Ще добавя, че не бях проверен играч, смятам, че казиното не трябва да приема моите депозити

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Направих 3 депозита от £50 и един от £40. Парите бяха взети от банковата ми сметка, но не ги видях в казиното. Защо смятате, че отговорът на казиното е странен?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Играех играта и нещо ми хрумна да попитам поддръжката дали казиното е законно в Обединеното кралство. Получих отговор „това казино не е законно в Обединеното кралство" и след това той веднага блокира акаунта ми

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Продължавам да пиша имейл и да описвам ситуацията, но все още не съм получил никакъв отговор. Ще добавя, че не бях проверен играч, смятам, че казиното не трябва да приема моите депозити

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

О, разбирам. благодаря

Е, ние от Casino Guru не се занимаваме със законността; подобни ситуации могат да бъдат от наша гледна точка, която е дефинирана в Кодекса за честни хазартни игри 👈, разглеждани подобно на ситуации в „държави с ограничен достъп".

Вярваме, че усилията трябва да бъдат положени и от двете страни. Обединеното кралство налице ли е например във формуляра за регистрация? Въз основа на нашата система това казино не допуска играчи от вашата страна. И все пак изглежда, че все пак сте успели да се регистрирате. Ако казиното възнамеряваше да ви позволи да се регистрирате и след това да конфискува печалбите ви, защото идвате от страна с ограничения, това би било чиста измама.

Ако предпочитат да ви позволят да играете без никакви ограничения, независимо откъде идвате, не виждаме нищо лошо в това, стига да се отнасяте справедливо с вас.

Както можете да видите, липсващият лиценз за Обединеното кралство не е най-неотложният въпрос, но вярвам, че знаете, че трябва да играете само в правилно лицензирано казино. Това е разликата между нашия справедлив подход и правните аспекти.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Направих 3 депозита от £50 и един от £40. Парите бяха взети от банковата ми сметка, но не ги видях в казиното. Защо смятате, че отговорът на казиното е странен?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Означава ли това, че тези средства също са били върнати във вашата банкова сметка, моля? Искам да съм сигурен, че не ти е нанесено зло.

Отговорът изглежда странен, защото, както споменах по-рано, казината без подходящи лицензи обикновено знаят много добре, че не трябва да приемат играчи от ограничени държави или играчи от силно регулирани пазари (Обединеното кралство, Германия, Австралия, Гърция и много други). Но честно и честно, никога не съм чувал казиното умишлено да потвърди, че е незаконно, само защото играч ги е попитал.

Това е доста необикновено.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Играех играта и нещо ми хрумна да попитам поддръжката дали казиното е законно в Обединеното кралство. Получих отговор „това казино не е законно в Обединеното кралство" и след това той веднага блокира акаунта ми

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Може би тяхната система не е настроена добре и благодарение на вас са разбрали, че играчи от Обединеното кралство са успели да се регистрират. Въпреки че това е само предположение, може изобщо да не е имало "лоши намерения" зад допускането на играчи от вашата нация. Може би сте ги изненадали. Е, трудно е да се познае.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини