ФорумОбсъждане на жалбиCasinomarriott не изплаща печалби

Casinomarriott не изплаща печалби (страница 3)

преди 3 години от Leeknowles13
|
15652 преглеждания 46 отговора |
|
12 3
Matej
преди 3 години

Скъпи Матей.

Казино Мариот.

Да, масивни проблеми. Имам оправдана печалба от € 1000 евро. Играя чрез изискванията за залагане (макар че това беше минно поле), изчислих, че съм заложил над € 60 000! Извърши изтеглянето на 29 януари. Още чакам. Чат на живо, който ми казва, че трябва да бъда търпелив! Каква буза! Никога не получавате отговор от финанси или промоции или от някой отдел, те просто ви пренебрегват. Не трябва да се отказваме и съм толкова щастлив, че намерих този форум. Дори писах на британския отдел за действия за измами (за щастие имам приятел, който работи за тях, който помогна да го избута в горната част на списъка), получих отговор, като на практика стоях на 100% от мен. Може ли да споделите с групата, ако помага? Подадох официална жалба срещу казиното, което те просто игнорираха. Високомерието. Мисля, че с този отличен форум бихме могли да формираме единен фронт срещу тях?


Отворен съм за предложения какво да правя по-нататък.


Много благодаря.


Г-н D Брукс

Остров Уайт.

Автоматичен превод:
Brooksie130470
преди 3 години

Вижте нашето ревю за казиното. Обща оценка 0.0 / 10

Това е кристално чиста измама. https://casino.guru/casinomarriott-review

Тъй като те нямат лиценз, не можете дори да подадете жалба до лицензиращия орган.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Уважаеми всички ....

Актуализация на казино Marriott ..............

Имах това пристигане в папката ми със спам вчера. Това е първият имейл, който имам обратно от финансите (освен един през ноември, който ми казваше, че не мога да изтегля печалбите си, тъй като минималното изтегляне беше 200 евро)

-------------------------------------------------- -------------------------

В понеделник, 5 април 2021 г. в 08:45, написа:

Здравей Дейвид

От 1.4.2021 г. Casino Marriott смени собствениците си

И работи днес при нов собственик.

имате заявка за теглене от 1000 евро

И според условията, имате право на 150 евро

Последният ви депозит беше 9/2/2021 от 15 евро

А при условията имате право само на 150 евро

Изпрати ми вашите банкови данни и ще ти преведа парите

Много зле написан имейл, който със сигурност нямаше да погълна. Ето отговора ми .. (минус банковите ми данни)

-------------------------------------------------

Уважаеми казино Мариот.

На 25 януари тази година направих депозит от 100 евро и беше добавен бонус. Между деня на внасяне на депозита и до петък, 29 януари, бях заложил успешно необходимите изисквания в размер на 13 500 евро (въпреки че нямах представа как се стигна до залагането ви) Ако всъщност добавите пиесата чрез нея, всъщност беше над € 50 000 Докато разговаряха с двама от вашия помощен персонал между тези дати, те ме информираха за необходимите изисквания за залагане. Бях информиран, че веднага след като изиграете изискванията, автоматично ще можете да прехвърлите за теглене. Това се състоя в петък, 29 януари. Тъй като първоначалният ми депозит беше 100 евро, лимитът, който всъщност можех да изтегля, беше 1000 евро (10 пъти депозита). Салдото ми всъщност се увеличи до над 5500 евро, но това на практика бяха мъртви пари.

Оттеглих се на 29 януари, както казах по-рано, и това беше заключено във вашата система. Всички залагания бяха завършени и това беше 100% законно оттегляне. Просто е, че € 1000 евро са спечелени със € 100 евро, депозирани на 25 януари. Имам екранни грайфери от вашия помощен персонал, потвърждаващи всичко това. Приложил съм и плащането, което остави моята банка. Той е депозиран на Marriott в понеделник, 25 март, и е представен в моето изявление 3 дни по-късно.

Всъщност аз бях приканен от вашия помощен персонал да продължа депозирането няколко седмици по-късно, което ще ускори обработката и плащането на моето теглене от 1000 евро ?? Странно. Следователно две допълнителни плащания в размер на 15 евро. Тези плащания нямат НИЩО общо с предишното ми теглене.

Можете също така ясно да видите, че един от вашия помощен персонал ясно ми е казал, че е приет и платен! Невероятен! Имам много други екранни грайфери и имейли от бивш служител в казиното г-н Андрю Милър.

Приложих банковите си данни, за които очаквам да направите правилното и почтено плащане в размер на 1000 евро.

Сигурен съм, че това е пропуск от казиното и като нови собственици съм сигурен, че бихте искали да задържите съществуващите клиенти на борда и да поставите нещата веднага след некомпетентността на последното управление, което всъщност е нарушило всички ваши условия а също така действаха с пълна и груба небрежност!

Очаквам с нетърпение плащането от 1000 евро и това ще гарантира отмяна на всички съдебни искове.

Искрено Ваш.

Г-н D Брукс

22 Алпийски път

Вентнор

IW

PO38 1BU

------------------------------------------

чакам там отговор ..

Автоматичен превод:
преди 3 години

Сега чакам 4 месеца печалбите си там, все още няма задържане, няма отговор в чатовете на живо и имам 6 различни имейла, с които съм се свързал, но няма отговор. Но снощи получих отговор от мениджъра там, той се казва Андрю и той казва, че вече не работи за тях

Автоматичен превод:
преди 3 години

andrewmilleraff@gmail.com това е неговият имейл адрес

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Лий,

Интересно, когато той си направи труда да ми върне имейлите, след като успях да получа известие кога ги отвори, той ми каза, че си е тръгнал. Ако съм честен, отговорът, който получих от този нов имейл адрес, звучи сякаш е написан от него? Може да греша. Може ли сега да е под друго име / маскировка? Какви са 6-те имейл адреса, които имате за тях, моля Лий?

Благодаря.


Дейвид.

Автоматичен превод:
Brooksie130470
преди 3 години

Звучи като, че казиното се управлява само от един човек 😕

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини