ФорумОбсъждане на жалбиCasinomarriott не изплаща печалби

Casinomarriott не изплаща печалби (страница 2)

преди 3 години от Leeknowles13
|
15244 преглеждания 46 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Daniel
преди 3 години

Опитвам се да подам жалба на този сайт, но това няма да ме остави по-далеч от изписването му

Автоматичен превод:
Leeknowles13
преди 3 години

Здравей!

Бихте ли могли да бъдете по-конкретни? Има още стъпки по време на процеса на подаване на жалба, където засядате? Можете ли да ми изпратите няколко скрийншота или да направите видео? (matej@casino.guru)

Можете ли да опитате да подадете жалба в различен браузър?

Ще предам цялата ви информация на нашия отдел за разработчици възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 3 години

file Няма да ми позволи да мина от това

Автоматичен превод:
Leeknowles13
преди 3 години

Тогава какво се случва, когато кликнете върху „Готово"? Нищо?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Надяваме се, че въпросът ще бъде изяснен и средствата ще бъдат върнати. Наистина е мизерно и трябва да се внимава наистина държавата, от която казиното дори има лицензи. Определено си струва да се обърне внимание на факта, че човек трябва да избере добро и честно казино онлайн , защото в противен случай средствата могат да вървят по своя гладък път. Много казина твърдят, че са лицензирани в Европа, но след малко проучване може да се окаже, че това не е така. Също така трябва да се опитате да намерите тези номера на системния регистър и да ги сравните с базите данни на различни лицензодатели, за да видите дали можете да намерите същите номера там. Чувам, че е наистина трудно да си върнете парите, дори чрез компания за кредитни карти, ако изтече достатъчно време.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Да нищо. Днес минаха 6 седмици и все още не получих печалбите си

Автоматичен превод:
PaulitoW3
преди 3 години

Днес минаха 6 седмици

Автоматичен превод:
преди 3 години

Надяваме се, че въпросът ще бъде изяснен и средствата ще бъдат върнати. Наистина е мизерно и трябва да се внимава наистина държавата, от която казиното дори има лицензи. Определено си струва да се обърне внимание на факта, че човек трябва да избере добро и честно казино онлайн , защото в противен случай средствата могат да вървят по своя гладък път. Много казина твърдят, че са лицензирани в Европа, но след малко проучване може да се окаже, че това не е така. Също така трябва да се опитате да намерите тези номера на системния регистър и да ги сравните с базите данни на различни лицензодатели, за да видите дали можете да намерите същите номера там. Чувам, че е наистина трудно да си върнете парите, дори чрез компания за кредитни карти, ако изтече достатъчно време.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Мина 6 седмици

Автоматичен превод:
преди 3 години

Също така имам иск срещу CasinoMArriott, те ми платиха точно след един месец, благодарение на казино гуру. Стой далеч от тази бъркотия

Автоматичен превод:
Leeknowles13
преди 3 години

Как взехте парите си, моля и на кого да подадете жалбата

Автоматичен превод:
Leeknowles13
преди 3 години

Минаха 6 седмици, не ми платиха

Автоматичен превод:
преди 3 години

това беше печалба по-малка от вашата: 344 евро

Отворих жалба пред казино гуру и по вълшебен начин те отговориха на стоте ми имейла, че съм им ги изпратил ...

те се извиниха за забавянето (измислиха извинението) и след това ме попитаха за биткойн адреса и на следващия ден (вчера) ми платиха

Автоматичен превод:
Ammit91
преди 3 години

Те ми дължат 2400 евро и благодаря за съвета, с който ще се свържа гуруто, тогава много благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 години

подайте жалба до казино гуру ... те ще ви помогнат, ще се свържат с казиното

Автоматичен превод:
Ammit91
преди 3 години

Приятно е да чуя, че всъщност сме помогнали тук 🙂

Автоматичен превод:
Leeknowles13
преди 3 години

Намерих случай Ammit91 тук, за да можете да погледнете:

https://casino.guru/casinomarriott-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравейте Даниел, изпратих имейл на info@casino.guru, защото системата за жалби няма да предава 2 на вашия сайт

Автоматичен превод:
John88
преди 3 години

Можете ли все пак да помогнете с казино marriott

Автоматичен превод:
Leeknowles13
преди 3 години

Скъпи Лий.

Да, масивни проблеми. Имам оправдана печалба от € 1000 евро. Играя чрез изискванията за залагане (макар че това беше минно поле), изчислих, че съм заложил над € 60 000! Извърши изтеглянето на 29 януари. Още чакам. Чат на живо, който ми казва, че трябва да бъда търпелив! Каква буза! Никога не получавате отговор от финанси или промоции или от някой отдел, те просто ви пренебрегват. Не трябва да се отказваме и съм толкова щастлив, че намерих този форум. Дори писах на британския отдел за действия за измами (за щастие имам приятел, който работи за тях, който помогна да го избута в горната част на списъка), получих отговор, като на практика стоях на 100% от мен. Може ли да споделите с групата, ако помага? Подадох официална жалба срещу казиното, което те просто игнорираха. Високомерието. Мисля, че с този отличен форум бихме могли да формираме единен фронт срещу тях?


Отворен съм за предложения какво да правя по-нататък.


Много благодаря.


Г-н D Брукс

Остров Уайт.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Скъпи Даниел,

Да, масивни проблеми. Имам оправдана печалба от € 1000 евро. Играя чрез изискванията за залагане (макар че това беше минно поле), изчислих, че съм заложил над € 60 000! Извърши изтеглянето на 29 януари. Още чакам. Чат на живо, който ми казва, че трябва да бъда търпелив! Каква буза! Никога не получавате отговор от финанси или промоции или от някой отдел, те просто ви пренебрегват. Не трябва да се отказваме и съм толкова щастлив, че намерих този форум. Дори писах на британския отдел за действия за измами (за щастие имам приятел, който работи за тях, който помогна да го избута в горната част на списъка), получих отговор, като на практика стоях на 100% от мен. Може ли да споделите с групата, ако помага? Подадох официална жалба срещу казиното, което те просто игнорираха. Високомерието. Мисля, че с този отличен форум бихме могли да формираме единен фронт срещу тях?


Отворен съм за предложения какво да правя по-нататък.


Много благодаря.


Г-н D Брукс

Остров Уайт.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини