преди 3 години
Опитвам се да подам жалба на този сайт, но това няма да ме остави по-далеч от изписването му
I’m trying to submit a complaint on this site but it will not let me go any further than writing it out
0
Опитвам се да подам жалба на този сайт, но това няма да ме остави по-далеч от изписването му
I’m trying to submit a complaint on this site but it will not let me go any further than writing it out
Здравей!
Бихте ли могли да бъдете по-конкретни? Има още стъпки по време на процеса на подаване на жалба, където засядате? Можете ли да ми изпратите няколко скрийншота или да направите видео? (matej@casino.guru)
Можете ли да опитате да подадете жалба в различен браузър?
Ще предам цялата ви информация на нашия отдел за разработчици възможно най-скоро.
Hello there!
Could you please be more specific? There are more steps during a complaint submission process, where you get stuck? Can you send me some screenshots or make a video? (matej@casino.guru)
Could you try to submit a complaint in a different browser?
I will pass all your information to our dev department ASAP.
Тогава какво се случва, когато кликнете върху „Готово"? Нищо?
Then what happens when you click on "Done"? Nothing?
Надяваме се, че въпросът ще бъде изяснен и средствата ще бъдат върнати. Наистина е мизерно и трябва да се внимава наистина държавата, от която казиното дори има лицензи. Определено си струва да се обърне внимание на факта, че човек трябва да избере добро и честно казино онлайн , защото в противен случай средствата могат да вървят по своя гладък път. Много казина твърдят, че са лицензирани в Европа, но след малко проучване може да се окаже, че това не е така. Също така трябва да се опитате да намерите тези номера на системния регистър и да ги сравните с базите данни на различни лицензодатели, за да видите дали можете да намерите същите номера там. Чувам, че е наистина трудно да си върнете парите, дори чрез компания за кредитни карти, ако изтече достатъчно време.
Hopefully the matter will be clarified and the funds will be returned. It is indeed miserable and one must be really careful that the country from which the casino even has licenses. It is definitely worth paying attention to the fact that one should choose a good and honest casino online , because otherwise the funds can go on its smooth path. Many casinos claim to be licensed in Europe, but after a little research, it may be that this is not the case. You should also try to find those registry numbers and check them against the databases of different licensors to see if you can find the same numbers there. I hear it’s really hard to get money back even through a credit card company if enough time has passed.
Toivottavasti asia selkiintyy ja varat palautuvat takaisin. On tosiaankin kurjaa ja saa olla todella tarkkana, että mistä maasta kasinolla edes lisenssit on. Ehdottomasti kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tulee valittua hyvä ja rehti kasino netissä, koska muuten varat voivat mennä sen siliän tien. Monet kasinot esittävät olevansa lisensoituja Euroopassa, mutta pienen tutkimuksen jälkeen saattaakin todeta, ettei asia niin ole. Kannattaa myös yrittää löytää niitä rekisterinumeroita ja tarkistaa niitä eri lisensoijien tietokantoja vastaan, että löytyykö sieltä samat numerot. Kuulemani on todella hankalaa saada rahoja takaisin edes luottokorttiyhtiön kautta, jos aikaa on kulunut riittävästi.
Да нищо. Днес минаха 6 седмици и все още не получих печалбите си
Yes nothing. It’s now been 6 weeks today and I’ve still not got my winnings
Надяваме се, че въпросът ще бъде изяснен и средствата ще бъдат върнати. Наистина е мизерно и трябва да се внимава наистина държавата, от която казиното дори има лицензи. Определено си струва да се обърне внимание на факта, че човек трябва да избере добро и честно казино онлайн , защото в противен случай средствата могат да вървят по своя гладък път. Много казина твърдят, че са лицензирани в Европа, но след малко проучване може да се окаже, че това не е така. Също така трябва да се опитате да намерите тези номера на системния регистър и да ги сравните с базите данни на различни лицензодатели, за да видите дали можете да намерите същите номера там. Чувам, че е наистина трудно да си върнете парите, дори чрез компания за кредитни карти, ако изтече достатъчно време.
Hopefully the matter will be clarified and the funds will be returned. It is indeed miserable and one must be really careful that the country from which the casino even has licenses. It is definitely worth paying attention to the fact that one should choose a good and honest casino online , because otherwise the funds can go on its smooth path. Many casinos claim to be licensed in Europe, but after a little research, it may be that this is not the case. You should also try to find those registry numbers and check them against the databases of different licensors to see if you can find the same numbers there. I hear it’s really hard to get money back even through a credit card company if enough time has passed.
Toivottavasti asia selkiintyy ja varat palautuvat takaisin. On tosiaankin kurjaa ja saa olla todella tarkkana, että mistä maasta kasinolla edes lisenssit on. Ehdottomasti kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tulee valittua hyvä ja rehti kasino netissä, koska muuten varat voivat mennä sen siliän tien. Monet kasinot esittävät olevansa lisensoituja Euroopassa, mutta pienen tutkimuksen jälkeen saattaakin todeta, ettei asia niin ole. Kannattaa myös yrittää löytää niitä rekisterinumeroita ja tarkistaa niitä eri lisensoijien tietokantoja vastaan, että löytyykö sieltä samat numerot. Kuulemani on todella hankalaa saada rahoja takaisin edes luottokorttiyhtiön kautta, jos aikaa on kulunut riittävästi.
Също така имам иск срещу CasinoMArriott, те ми платиха точно след един месец, благодарение на казино гуру. Стой далеч от тази бъркотия
Also I have opened a claim against CasinoMArriott, they paid me after exactly one month, thanks inside casino guru. Stay away from that mess
Anche io ho aperto un reclamo contro CasinoMArriott, mi hanno pagato dopo un mese esatto, grazie all'interno di casino guru. State alla larga da quel casino
Как взехте парите си, моля и на кого да подадете жалбата
How did you get your money please who do you put the complaint too
това беше печалба по-малка от вашата: 344 евро
Отворих жалба пред казино гуру и по вълшебен начин те отговориха на стоте ми имейла, че съм им ги изпратил ...
те се извиниха за забавянето (измислиха извинението) и след това ме попитаха за биткойн адреса и на следващия ден (вчера) ми платиха
it was a win less than yours: 344 euros
I opened a complaint on casino guru, and magically they replied to my hundred emails that I sent them ...
they apologized for the delay (they invented the covid excuse) and then they asked me for the bitcoin address, and the next day (yesterday) they paid me
era una vincita inferiore alla tua: 344 euro
Ho aperto un reclamo su casino guru, e magicamente mi hanno risposto alle mie cento email che gli ho inviato...
si sono scusati per il ritardo (hanno inventato la scusante del covid) e poi mi hanno richiesto l'indirizzo bitcoin, e il giorno seguente (ieri) mi hanno pagato
Те ми дължат 2400 евро и благодаря за съвета, с който ще се свържа гуруто, тогава много благодаря
They owe me €2400 and thanks for the advice I will the the guru to contact then many thanks
Приятно е да чуя, че всъщност сме помогнали тук 🙂
It's nice to hear that we actually helped here 🙂
Намерих случай Ammit91 тук, за да можете да погледнете:
https://casino.guru/casinomarriott-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2
I found Ammit91 case here so you can take a look:
https://casino.guru/casinomarriott-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2
Здравейте Даниел, изпратих имейл на info@casino.guru, защото системата за жалби няма да предава 2 на вашия сайт
Hi Daniel I’ve sent a email to info@casino.guru because the complaint system will not pass 2 on your site
Можете ли все пак да помогнете с казино marriott
Can you still help with casino marriott
Скъпи Лий.
Да, масивни проблеми. Имам оправдана печалба от € 1000 евро. Играя чрез изискванията за залагане (макар че това беше минно поле), изчислих, че съм заложил над € 60 000! Извърши изтеглянето на 29 януари. Още чакам. Чат на живо, който ми казва, че трябва да бъда търпелив! Каква буза! Никога не получавате отговор от финанси или промоции или от някой отдел, те просто ви пренебрегват. Не трябва да се отказваме и съм толкова щастлив, че намерих този форум. Дори писах на британския отдел за действия за измами (за щастие имам приятел, който работи за тях, който помогна да го избута в горната част на списъка), получих отговор, като на практика стоях на 100% от мен. Може ли да споделите с групата, ако помага? Подадох официална жалба срещу казиното, което те просто игнорираха. Високомерието. Мисля, че с този отличен форум бихме могли да формираме единен фронт срещу тях?
Отворен съм за предложения какво да правя по-нататък.
Много благодаря.
Г-н D Брукс
Остров Уайт.
Dear Lee.
Yes, massive problems. I have a justified win of €1000 euros. Played through the wagering requirements (although that was a minefield) i calculated to have wagered over €60,000! Made the withdrawal 29th January. Still waiting. Live chat telling me that i must be patient! What a cheek! You never get a reply from finance or promotions or any department, they just ignore you. We must not give up and i'm so delighted to have found this forum. I've even wrote to the UK action Fraud department (luckily i have a friend who works for them who helped push it to the top of the list) i received a reply back basically siding 100% with me. Can share with the group if helps? I served an official complaint against the casino of which they just ignored. The arrogance. I think with this excellent forum we could form a united front against them?
I'm open to suggestions what to do next.
Many thanks.
Mr D Brooks
Isle of Wight.
Скъпи Даниел,
Да, масивни проблеми. Имам оправдана печалба от € 1000 евро. Играя чрез изискванията за залагане (макар че това беше минно поле), изчислих, че съм заложил над € 60 000! Извърши изтеглянето на 29 януари. Още чакам. Чат на живо, който ми казва, че трябва да бъда търпелив! Каква буза! Никога не получавате отговор от финанси или промоции или от някой отдел, те просто ви пренебрегват. Не трябва да се отказваме и съм толкова щастлив, че намерих този форум. Дори писах на британския отдел за действия за измами (за щастие имам приятел, който работи за тях, който помогна да го избута в горната част на списъка), получих отговор, като на практика стоях на 100% от мен. Може ли да споделите с групата, ако помага? Подадох официална жалба срещу казиното, което те просто игнорираха. Високомерието. Мисля, че с този отличен форум бихме могли да формираме единен фронт срещу тях?
Отворен съм за предложения какво да правя по-нататък.
Много благодаря.
Г-н D Брукс
Остров Уайт.
Dear Daniel,
Yes, massive problems. I have a justified win of €1000 euros. Played through the wagering requirements (although that was a minefield) i calculated to have wagered over €60,000! Made the withdrawal 29th January. Still waiting. Live chat telling me that i must be patient! What a cheek! You never get a reply from finance or promotions or any department, they just ignore you. We must not give up and i'm so delighted to have found this forum. I've even wrote to the UK action Fraud department (luckily i have a friend who works for them who helped push it to the top of the list) i received a reply back basically siding 100% with me. Can share with the group if helps? I served an official complaint against the casino of which they just ignored. The arrogance. I think with this excellent forum we could form a united front against them?
I'm open to suggestions what to do next.
Many thanks.
Mr D Brooks
Isle of Wight.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.