НачалоФорумОбсъждане на жалбиCasinomarriott не изплаща печалби

Casinomarriott не изплаща печалби

 от Leeknowles13
|
18 105 преглеждания 46 отговора |
|
1 23

Някой имал ли е проблеми с casinomarriott Имам огромни проблеми с получаването на парите си

Автоматичен превод:
Leeknowles13

Нямаме оправдани жалби срещу тях, но те имат лоша репутация https://casino.guru/casinomarriott-review

Те също се преструват, че са от Малта, тъй като собственикът е PlayB Malta Ltd., но компанията е регистрирана в Кипър, а лицензиращият орган е Кюрасао. От моя гледна точка това изглежда рибено 😕

Автоматичен превод:
Daniel

Те дължат моите £ 2400 и продължават да твърдят, че парите ще бъдат в сметката ми утре и са минали 19 дни и сметката ми е потвърдена

Автоматичен превод:

Прекарах 2000 £ с тях, бих могъл да поискам това обратно от моите издатели на карти

Автоматичен превод:

Изглежда като измама, ако сте платили с кредитната си карта, можете да опитате да се свържете с тях и да си върнете парите. Ако не сте, предполагам, че трябва да продължите да се свързвате с тях, за да се надявате, че ще си върнете парите обратно.

Автоматичен превод:
Leeknowles13

Потенциално да, но по някакъв начин ще трябва да твърдите, че депозитите не са били предназначени. Наистина зависи от банката.

Автоматичен превод:

Все още не съм омаловажил лиценза за Кюрасао. BitCasino ми е любим и все още не съм изпитвал нищо лошо. Но вашата гледна точка е валидна. Имат нещо подозрително. Защо Casino Mariliot има лоша репутация, но няма "легитимни жалби"? За мен те просто не изглежда да реагират правилно на тези оплаквания.

Автоматичен превод:

Имах куп проблеми, не знам как да се справя

Автоматичен превод:
PaulitoW3

Можете да опитате да подадете жалба на нашия уебсайт и ние можем да я разгледаме: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:

Вече минаха 38 дни и печалбите ми все още са на задържане, просто продължавай да ми казваш, че печалбите ти ще бъдат в сметката ти утре

Автоматичен превод:
Leeknowles13

Мога да ви помогна с това казино.

Автоматичен превод:

Здравейте john88 как можете да ми помогнете, моля

Автоматичен превод:
John88

Здравейте как можете да ми помогнете, моля

Автоматичен превод:
Leeknowles13

Напишете имейла си ... ще ви свържа с вас..или телеграма или раздор ..

Автоматичен превод:

molly1113@mail.com

Автоматичен превод:

molly1113@mail.com

Автоматичен превод:

Изпратих ви поща.

Автоматичен превод:
Leeknowles13

Просто обърнете внимание, има друг потребител, който казва, че е поискал от него 140 евро.

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/chance-cz-normally-robbed-me---/2#post-4755

Автоматичен превод:
Daniel

Благодаря за главата, той също поиска пари от мен. Казах му да се откаже от ужасния Nast човек, плячкащ на Хората трябва да бъде забранен на този сайт

Автоматичен превод:

Не знам какво да кажа.

Говорите като деца.

Sm i scumm neko. Не.

Просто мога да помогна в този бизнес и това е всичко, всички, които мислите, че когато имате проблем с казиното, че ще ви дадат пари, трябва да имате някой, който знае, че игрите, или ще загубите пари.


Не мога да го направя безплатно. Трябва да се плаща източник.


Martin47 и този Leak ... казино гуру може да ви помогне. Lol



Автоматичен превод:
John88

Всъщност успяхме да уредим плащания за много играчи. Ако играете в казино с много лоша репутация, тогава да, това е много трудно, но ако играете в прилично казино и се окаже, че жалбата ви е оправдана, тогава шансовете са много по-големи.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини