преди 3 години
Някой имал ли е проблеми с casinomarriott Имам огромни проблеми с получаването на парите си
Has anyone had problems with casinomarriott I’m having massive problems getting my money
2
Някой имал ли е проблеми с casinomarriott Имам огромни проблеми с получаването на парите си
Has anyone had problems with casinomarriott I’m having massive problems getting my money
Нямаме оправдани жалби срещу тях, но те имат лоша репутация https://casino.guru/casinomarriott-review
Те също се преструват, че са от Малта, тъй като собственикът е PlayB Malta Ltd., но компанията е регистрирана в Кипър, а лицензиращият орган е Кюрасао. От моя гледна точка това изглежда рибено 😕
We don't have any justified complaints submitted against them, but they have a bad reputation https://casino.guru/casinomarriott-review
They also pretend to be from Malta since the owner is PlayB Malta Ltd., but the company is registered in Cyprus and the licensing authority is Curacao. From my point of view, this looks fishy 😕
Те дължат моите £ 2400 и продължават да твърдят, че парите ще бъдат в сметката ми утре и са минали 19 дни и сметката ми е потвърдена
They owe my £2400 and keep saying the money will be in my account tomorrow and it’s been 19 days and my account has been verified
Изглежда като измама, ако сте платили с кредитната си карта, можете да опитате да се свържете с тях и да си върнете парите. Ако не сте, предполагам, че трябва да продължите да се свързвате с тях, за да се надявате, че ще си върнете парите обратно.
Seems like a scam, if you've paid with your creditcard, you can try to contact them and get your money back. If you are not, I guess you have to keep contacting them to hope you will see your money back.
Потенциално да, но по някакъв начин ще трябва да твърдите, че депозитите не са били предназначени. Наистина зависи от банката.
Potentially yes, but you would somehow have to claim that the deposits weren't intended. It really depends on the bank.
Все още не съм омаловажил лиценза за Кюрасао. BitCasino ми е любим и все още не съм изпитвал нищо лошо. Но вашата гледна точка е валидна. Имат нещо подозрително. Защо Casino Mariliot има лоша репутация, но няма "легитимни жалби"? За мен те просто не изглежда да реагират правилно на тези оплаквания.
I haven't downplayed the Curacao license yet. BitCasino is my favorite and I haven't experienced anything wrong yet. But your point is valid. They have something suspicious. Why does Casino Mariliot have a bad reputation, but no "legitimate complaints"? To me, they simply don't seem to respond properly to those complaints.
私はまだキュラソーのライセンスを軽視しているわけではありません。ビットカジノは私のお気に入りで、まだ何か悪いことを経験したことがありません。しかし、あなたの指摘は有効です。彼らには何か怪しいものがあります。カジノ・マリリオットが悪い評判を持っているのに、「正当な苦情」がないのはなぜでしょうか?私には、彼らは単にそれらの苦情に適切に対応していないように思えます。
Можете да опитате да подадете жалба на нашия уебсайт и ние можем да я разгледаме: https://casino.guru/complaints
You may try to submit a complaint on our website and we can look into it: https://casino.guru/complaints
Напишете имейла си ... ще ви свържа с вас..или телеграма или раздор ..
Writte your email...i will cintact you..or telegram or discord..
Просто обърнете внимание, има друг потребител, който казва, че е поискал от него 140 евро.
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/chance-cz-normally-robbed-me---/2#post-4755
Just pay attention, there's another user who says that he requested 140eur from him.
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/chance-cz-normally-robbed-me---/2#post-4755
Благодаря за главата, той също поиска пари от мен. Казах му да се откаже от ужасния Nast човек, плячкащ на Хората трябва да бъде забранен на този сайт
Thanks for the head up he has also asked for money of me I told him to f#ck off horrible Nast person preying on People should be banned of this site
Не знам какво да кажа.
Говорите като деца.
Sm i scumm neko. Не.
Просто мога да помогна в този бизнес и това е всичко, всички, които мислите, че когато имате проблем с казиното, че ще ви дадат пари, трябва да имате някой, който знае, че игрите, или ще загубите пари.
Не мога да го направя безплатно. Трябва да се плаща източник.
Martin47 и този Leak ... казино гуру може да ви помогне. Lol
I dont know what to say.
You are talking like a kids.
Sm i scumm someone . No.
I just can help in that businesd snd thats all, all you who think when you had problem with casino that they will give you money, you must had someone who know that games or you will lose money.
I cant do it for free. Must payed source.
Martin47 and this Leak...casino guru can help you. Lol
Всъщност успяхме да уредим плащания за много играчи. Ако играете в казино с много лоша репутация, тогава да, това е много трудно, но ако играете в прилично казино и се окаже, че жалбата ви е оправдана, тогава шансовете са много по-големи.
We actually managed to arrange payments for many players. If you play in a casino with a very bad reputation, then yes, it's very difficult, but if you play in a decent casino and it turns out that your complaint is justified, then the chances are much higher.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.