НачалоФорумОбсъждане на жалбиCasino legiаno се занимава с измами! Не тегли печалби!

Casino legiаno се занимава с измами! Не тегли печалби! (страница 7)

преди 1 месец от sergejbaklanov780
|
7 180 преглеждания 148 отговора |
|
1...6 7 8
преди 1 месец

filefile сменят си извиненията!!!Сега са супер заети

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Първото ми теглене беше кредитирано в банковата ми сметка, но второто беше отменено от тях без причина. Опитвам се да разбера защо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбира се, така че ако разберете какво се е случило и защо следващият не е одобрен, уведомете ме. Надявам се скоро да разберете.

Освен това, въведохте ли отново второто отхвърлено теглене или не?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, изтеглих парите отново и им изпратих имейл, за да проверя дали ще отнеме отново толкова много дни. Те ми отговориха с извинение, че съм анулирал тегленето и им изпращам печатния екран, който показва, че тегленето е отхвърлено от тях. Те дори не могат да прегледат акаунта ми, за да го проверят.

Автоматичен превод:
Leoglxd21
преди 1 месец

Така че ще ми бъде странно, ако ви кажат, че сте го отменили, а вие кажете, че не е по ваша вина. Ако отнеме повече от 14 дни, ще се опитаме да помогнем. Но този отговор е доста неадекватен. Така че опитайте да направите тегленето отново, като използвате същия метод като този, който беше успешен, и вижте какво ще се случи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Какво е TP преглед???Ще използвам този начин, ако ti помогне.Имате предвид trustpilot???

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро, изпратиха ми още един имейл, в който се извиниха за забавянето и ми казаха, че доставчикът на плащане (т.е. банката) е виновен за отхвърлянето на транзакцията. Питах и ​​в банката и ми казаха нормалното, как е възможно едната транзакция да е одобрена, а другата да е отхвърлена? Разбира се, изпратих им имейл със същия въпрос, чакам отговор, въпреки че го бях споменал в предишен имейл. Никога досега не съм срещал такова нещо.... Дано всички намерим изход.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какво е TP преглед???Ще използвам този начин, ако ti помогне.Имате предвид trustpilot???

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, наистина това имаше предвид Радка. TP е съкращение от trustpilot.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро, изпратиха ми още един имейл, в който се извиниха за забавянето и ми казаха, че доставчикът на плащане (т.е. банката) е виновен за отхвърлянето на транзакцията. Питах и ​​в банката и ми казаха нормалното, как е възможно едната транзакция да е одобрена, а другата да е отхвърлена? Разбира се, изпратих им имейл със същия въпрос, чакам отговор, въпреки че го бях споменал в предишен имейл. Никога досега не съм срещал такова нещо.... Дано всички намерим изход.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Надяваме се и на това и ще чакаме актуализация от вас тук.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Добър ден, имам същия проблем като някои хора с казино Legiano.

Имам чакащи тегления и няма начин да ми платят. Как мога да разреша ситуацията?

Те са направили само едно плащане и то много време. Все още чакам три на стойност 500€ всяка.


Има ли по-лесен начин да получите парите освен по банков път?





Автоматичен превод:
ruifredericog
преди 3 седмици

Добър ден

Мога ли да попитам колко време чакате тегленето, моля?

Даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди да се намесим, така че ако този срок вече е изтекъл, със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба. Нашият екип ще се опита да ви помогне да го разрешите.

Моля, уведомете ни и ние ще бъдем готови да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Все още нищо ново от следващото ми теглене, те продължиха да отговарят с извинения, далеч от най-лошото, с което съм се сблъсквал, надявам се всички да си получим парите.

Автоматичен превод:
Leoglxd21
преди 3 седмици

Напомнете ми, моля, колко време чакате сега?

Може би е време да подадете жалба.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Първият депозит беше на 10 ноември, след това миналия четвъртък на 19 те го анулираха, като казаха, че е виновен доставчикът на банката и аз направих отново тегленето. Общо 16 дни. Да, бих искал да подам жалба, можете ли да ми обясните как?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Чаках известно време. Аз обаче отказах и поисках теглене отново. Изпратих съобщение до поддръжката и те предполагат, че дните са започнали да се броят отново. Ще трябва да почакам още малко. След 10 дни пак ще кажа нещо.

Автоматичен превод:
Leoglxd21
преди 3 седмици

Колко тегления са направени преди?

Или какъв е максималният брой тегления, които това казино вече е направило на един човек?

Автоматичен превод:
ruifredericog
преди 3 седмици

Направих 2 тегления по 500 евро заедно, с разлика от 1 ден, и двете бяха обработени след 11 дни след много неудобства от моя страна, едното теглене беше завършено нормално и парите бяха кредитирани в банката, а второто беше анулирано под предлог, че е беше виновна банка на доставчика. Рестартирах второто теглене и сега чакам още 6 дни.

Автоматичен превод:
Leoglxd21
преди 3 седмици

Същото се случи и с мен. Те изтеглиха 500 €, а другите никога повече не го направиха. Това казино е много странно. Подобно нещо не ми се е случвало досега.

Автоматичен превод:
Leoglxd21
преди 3 седмици

Напишете доверителен пилот с една звезда рецензия!!! И говорете с отдела за обслужване на клиенти, кажете им, че сме изтекли дните, които искат, и че отсега нататък всеки ден, когато тегленето се забави, ще поставите нов коментар, като броите и дните. Казах му, че всеки ден, когато закъснеят, ще добавя коментар. Не знам дали това помогна, но получих парите. И сега започваме нов цикъл, защото имам само 500, които изтеглих. Изпратих ги и им казах да не го правят, че ще ме тормозят както с другите тегления и ако го направят, отношението ми ще бъде същото

Автоматичен превод:
xristos25031984
преди 3 седмици

Прегледах пилотния проект за доверие вчера и всеки ден говоря с отдела за обслужване на клиенти на живо и по имейл

Автоматичен превод:
Leoglxd21
преди 3 седмици

Ja fiz 2 коментара без TP. И аз също говоря с брат ми, той работи в специалната полиция и той прави някои издирвания за тогава.

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини