Разбира се, така че ако разберете какво се е случило и защо следващият не е одобрен, уведомете ме. Надявам се скоро да разберете.
Освен това, въведохте ли отново второто отхвърлено теглене или не?
Sure, so if you find out what happened and why the next one wasn't approved let me know. I hope you'll find out soon.
Additionally, did you enter the second rejected withdrawal again or not?
Да, изтеглих парите отново и им изпратих имейл, за да проверя дали ще отнеме отново толкова много дни. Те ми отговориха с извинение, че съм анулирал тегленето и им изпращам печатния екран, който показва, че тегленето е отхвърлено от тях. Те дори не могат да прегледат акаунта ми, за да го проверят.
Yes, I ve withdrawth the money again and I ve mailed them to check if it s going to take again so many days. They replyed to me telling excuses that I ve cancelled the withdrawth and I send them the print screen that shows that the withdrawth was rejected by them. They can t evev look my account to check it.
Така че ще ми бъде странно, ако ви кажат, че сте го отменили, а вие кажете, че не е по ваша вина. Ако отнеме повече от 14 дни, ще се опитаме да помогнем. Но този отговор е доста неадекватен. Така че опитайте да направите тегленето отново, като използвате същия метод като този, който беше успешен, и вижте какво ще се случи.
So I would find it strange if they tell you that you canceled it and you say it wasn't your fault. If it takes more than 14 days, we would try to help. But that answer is quite inadequate. So try making the withdrawal again using the same method as the one that was successful and see what happens.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.