Разбира се, така че ако разберете какво се е случило и защо следващият не е одобрен, уведомете ме. Надявам се скоро да разберете.
Освен това, въведохте ли отново второто отхвърлено теглене или не?
Sure, so if you find out what happened and why the next one wasn't approved let me know. I hope you'll find out soon.
Additionally, did you enter the second rejected withdrawal again or not?
Да, изтеглих парите отново и им изпратих имейл, за да проверя дали ще отнеме отново толкова много дни. Те ми отговориха с извинение, че съм анулирал тегленето и им изпращам печатния екран, който показва, че тегленето е отхвърлено от тях. Те дори не могат да прегледат акаунта ми, за да го проверят.
Yes, I ve withdrawth the money again and I ve mailed them to check if it s going to take again so many days. They replyed to me telling excuses that I ve cancelled the withdrawth and I send them the print screen that shows that the withdrawth was rejected by them. They can t evev look my account to check it.
Така че ще ми бъде странно, ако ви кажат, че сте го отменили, а вие кажете, че не е по ваша вина. Ако отнеме повече от 14 дни, ще се опитаме да помогнем. Но този отговор е доста неадекватен. Така че опитайте да направите тегленето отново, като използвате същия метод като този, който беше успешен, и вижте какво ще се случи.
So I would find it strange if they tell you that you canceled it and you say it wasn't your fault. If it takes more than 14 days, we would try to help. But that answer is quite inadequate. So try making the withdrawal again using the same method as the one that was successful and see what happens.
Какво е TP преглед???Ще използвам този начин, ако ti помогне.Имате предвид trustpilot???
What is TP review???I will use this way if ti helps.You mean the trustpilot???
Добро утро, изпратиха ми още един имейл, в който се извиниха за забавянето и ми казаха, че доставчикът на плащане (т.е. банката) е виновен за отхвърлянето на транзакцията. Питах и в банката и ми казаха нормалното, как е възможно едната транзакция да е одобрена, а другата да е отхвърлена? Разбира се, изпратих им имейл със същия въпрос, чакам отговор, въпреки че го бях споменал в предишен имейл. Никога досега не съм срещал такова нещо.... Дано всички намерим изход.
Good morning, they sent me another email apologizing for the delay and telling me that the payment provider (i.e. the bank) is to blame for the transaction being declined. I also asked the bank and they told me the normal thing, how is it possible that one transaction was approved and the other was rejected? Of course, I sent them an email with the same question, I'm waiting for an answer, although I had mentioned it in a previous email. I have never encountered such a thing before.... I hope we all find a way out.
Καλημερα,μου εστειλαν παλι μειλ ζητωντας μου συγνωμη για την καθυστερηση και μου λενε οτι φταιει ο παροχος πληρωμης (δηλαδη η τραπεζα) που αποριφθηκε η συναλαγη. Εγω ρωτησα και την τραπεζα και μου ειπαν το φυσιολογικο,πως ειναι δυνατον να εγκριθηκε η μια συναλαγη και να αποριφθηκε η αλλη? Φυσικα και τους εστειλα μειλ με την ιδια απορια,περιμενω απαντηση, αν και το ειχα αναφερει και σε προηγουμενο μειλ. Δεν εχω ξανασυναντησει ποτε τετοιο πραγμα....Μακαρι να βρουμε ολοι ακρη.
Добро утро, изпратиха ми още един имейл, в който се извиниха за забавянето и ми казаха, че доставчикът на плащане (т.е. банката) е виновен за отхвърлянето на транзакцията. Питах и в банката и ми казаха нормалното, как е възможно едната транзакция да е одобрена, а другата да е отхвърлена? Разбира се, изпратих им имейл със същия въпрос, чакам отговор, въпреки че го бях споменал в предишен имейл. Никога досега не съм срещал такова нещо.... Дано всички намерим изход.
Good morning, they sent me another email apologizing for the delay and telling me that the payment provider (i.e. the bank) is to blame for the transaction being declined. I also asked the bank and they told me the normal thing, how is it possible that one transaction was approved and the other was rejected? Of course, I sent them an email with the same question, I'm waiting for an answer, although I had mentioned it in a previous email. I have never encountered such a thing before.... I hope we all find a way out.
Καλημερα,μου εστειλαν παλι μειλ ζητωντας μου συγνωμη για την καθυστερηση και μου λενε οτι φταιει ο παροχος πληρωμης (δηλαδη η τραπεζα) που αποριφθηκε η συναλαγη. Εγω ρωτησα και την τραπεζα και μου ειπαν το φυσιολογικο,πως ειναι δυνατον να εγκριθηκε η μια συναλαγη και να αποριφθηκε η αλλη? Φυσικα και τους εστειλα μειλ με την ιδια απορια,περιμενω απαντηση, αν και το ειχα αναφερει και σε προηγουμενο μειλ. Δεν εχω ξανασυναντησει ποτε τετοιο πραγμα....Μακαρι να βρουμε ολοι ακρη.
Добър ден, имам същия проблем като някои хора с казино Legiano.
Имам чакащи тегления и няма начин да ми платят. Как мога да разреша ситуацията?
Те са направили само едно плащане и то много време. Все още чакам три на стойност 500€ всяка.
Има ли по-лесен начин да получите парите освен по банков път?
Good afternoon, I'm having the same problem as some people with Legiano casino.
I have pending withdrawals and there's no way for them to pay me. How can I resolve the situation?
They've only made one payment and it's been a long time. I'm still waiting for three with a value of €500 each.
Is there an easier way to get the money other than by bank transfer?
Boas tardes, ando com o mesmo problema de algumas pessoas relativamente ao Legiano casino.
Tenho saques pendentes e nao hforma de fazerem o pagamento. Como posso resolver a situação?
Somente fizeram um pagamento e ja a muito tempo. Continuo com 3 a espera com valir de 500€ cada.
Haverá forma mais fácil de obter o dinheiro sem ser por transferência bancária?
Добър ден
Мога ли да попитам колко време чакате тегленето, моля?
Даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди да се намесим, така че ако този срок вече е изтекъл, със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба. Нашият екип ще се опита да ви помогне да го разрешите.
Моля, уведомете ни и ние ще бъдем готови да ви помогнем.
Good day.
May I ask how long you are waiting for the withdrawal, please?
We give casinos 14 full days to proceed with the payment before we intervene, so if this timeframe has already passed, I would surely suggest you file a complaint. Our team will try to help you out to solve it.
Please let us know, and we'll be ready here to help you out.
Все още нищо ново от следващото ми теглене, те продължиха да отговарят с извинения, далеч от най-лошото, с което съм се сблъсквал, надявам се всички да си получим парите.
Nothing new yet from my next withdrawal, they kept replying with excuses, far from the worst I've ever encountered, I hope we all get our money.
Κανενα νεο ακομα απο την επομενη αναληψη μου, συνεχως απαντανε με δικαιολογιες, μακραν οτι χειροτερο εχω συναντησει ποτε, μακαρι να παρουμε τα χρηματα μας ολοι.
Напомнете ми, моля, колко време чакате сега?
Може би е време да подадете жалба.
какво ще кажеш
Remind me, please, how long are you waiting now?
Maybe it's time to file a complaint.
What do you say?
Първият депозит беше на 10 ноември, след това миналия четвъртък на 19 те го анулираха, като казаха, че е виновен доставчикът на банката и аз направих отново тегленето. Общо 16 дни. Да, бих искал да подам жалба, можете ли да ми обясните как?
The first deposit was on 10november, then on last thursday 19 they cancelled it saying that it is the banks provider fault and I ve done again the withdrawth. Totally 16 days. Yes I would like to file a complain, can you explain to me how?
Чаках известно време. Аз обаче отказах и поисках теглене отново. Изпратих съобщение до поддръжката и те предполагат, че дните са започнали да се броят отново. Ще трябва да почакам още малко. След 10 дни пак ще кажа нещо.
I've been waiting for some time. However, I canceled and asked for a withdrawal again. I sent a message to support and they assume that the days have started counting again. I'll have to wait a while longer. I'll say something in 10 days again.
Ja aguardo a algum tempo. Contudo fiz cancelar e voltei a pedir saque. Mandei mensagem ao support e Assumem que a contagem dos dias iniciou novamente. Terei de aguardar mais algum tempo. Direi algo em 10 dias outra vez.
Колко тегления са направени преди?
Или какъв е максималният брой тегления, които това казино вече е направило на един човек?
How many withdrawals have been made before?
Or what is the maximum number of withdrawals that this casino has already made to a single person?
Quantos saques ja foram concretizadoa anteriormente ?
Ou qual o número máximo de saques que este casinolegiano já realizou a uma única pessoa?
Направих 2 тегления по 500 евро заедно, с разлика от 1 ден, и двете бяха обработени след 11 дни след много неудобства от моя страна, едното теглене беше завършено нормално и парите бяха кредитирани в банката, а второто беше анулирано под предлог, че е беше виновна банка на доставчика. Рестартирах второто теглене и сега чакам още 6 дни.
I made 2 withdrawals of 500 euros together, 1 day apart, both were processed after 11 days after many inconveniences on my part, one withdrawal was completed normally and the money was credited to the bank and the second one was canceled under the pretext that it was the provider's fault bank. I restarted the second withdrawal and now I wait another 6 days.
Εκανα μαζι 2 αναληψειςντων 500 ευρω,με 1 ημερα διαφορά,επεξεργαστηκαν και οι 2 μετα απο 11 μερες μετα απο πολλες ενοχλησεις απο μεριας μου, η μια αναληψη ολοκληρώθηκε κανονικα και πιστωθηκαν τα χρήματα στην τράπεζα και η δεύτερη ακυρώθηκε με προσχημα οτι φταιει ο παροχος της τράπεζας. Ξαναεκανα την δεύτερη ανάληψη και τωρα περιμενω αλλες 6 μερες.
Същото се случи и с мен. Те изтеглиха 500 €, а другите никога повече не го направиха. Това казино е много странно. Подобно нещо не ми се е случвало досега.
The same thing happened to me. They made a withdrawal of 500€ and the others never made it again. This casino is being very strange. Something like this has never happened to me before.
O mesmo aconteceu comigo. Procederam a um saque de 500€ e os outros nunca mais o realizaram. Este casino esta sendo muito estranho. Nunca me aconteceu algo assim.
Напишете доверителен пилот с една звезда рецензия!!! И говорете с отдела за обслужване на клиенти, кажете им, че сме изтекли дните, които искат, и че отсега нататък всеки ден, когато тегленето се забави, ще поставите нов коментар, като броите и дните. Казах му, че всеки ден, когато закъснеят, ще добавя коментар. Не знам дали това помогна, но получих парите. И сега започваме нов цикъл, защото имам само 500, които изтеглих. Изпратих ги и им казах да не го правят, че ще ме тормозят както с другите тегления и ако го направят, отношението ми ще бъде същото
Write trust pilot a one star review!!! And talk to customer service tell them we have passed the days they are asking for and that from now on every day the withdrawal is delayed you will put a new comment counting the days too. I told him that every day they are late I will add a comment. I don't know if this helped but I got the money. And now we start a new cycle because I only have 500 that I withdrew. I sent them and told them not to they will hassle me like with the other withdrawals and if they do my attitude will be the same
Γράψε στο trust pilot κριτική με ένα αστέρι!!!Και μιλά με την εξυπηρέτηση πελατών πες τους πως έχουμε περάσει ηερες που ζητάνε και ότι από εδώ και πέρα κάθε μέρα που θα καθυστερεί η ανάληψη θα βάζεις καινούριο σχόλιο μετρώντας και τις μέρες.Εγω του είπα ότι κάθε μέρα που αργούν θα προσθέτω σχόλιο.Δεν ξέρω αν βοήθησε αυτό αλλά τα λεφτά τα πήρα.Και τώρα ξεκινάμε καινούριο κύκλο γιατί έχω αλλά 500 που έκανα ανάληψη.Τους έστειλα και τους είπα να μην με ταλαιπωρήσουν όπως με τις άλλες αναλήψεις και αν το κάνουν η στάση μου θα είναι η ιδια
Прегледах пилотния проект за доверие вчера и всеки ден говоря с отдела за обслужване на клиенти на живо и по имейл
I reviewed trust pilot yesterday and every day I talk to customer service both live and by email
Εκανα χθες κριτική στο trust pilot και καθε μερα μιλαω με την εξυπηρέτηση πελατων και live και με mail
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.