НачалоФорумОбсъждане на жалбиCasino legiаno се занимава с измами! Не тегли печалби!

Casino legiаno се занимава с измами! Не тегли печалби! (страница 8)

 от sergejbaklanov780
|
14 750 преглеждания 173 отговора |
|
1...7 8 9
Leoglxd21

Това е, което ви казвам утре, заглавие 8-ми ден

И по-долу вече 8 ден не ми обработват тегленето!!! И асо звезда. И ще го правите всеки ден, докато не дойдат парите

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Първият депозит беше на 10 ноември, след това миналия четвъртък на 19 те го анулираха, като казаха, че е виновен доставчикът на банката и аз направих отново тегленето. Общо 16 дни. Да, бих искал да подам жалба, можете ли да ми обясните как?

Автоматичен превод:

Със сигурност мога.

Моля, следвайте тази връзка и стъпките, за да изпратите жалбата си. След това обяснете добре цялата ситуация, така че нашият екип да разбере добре проблема.

Ако имате въпроси, ние сме тук, за да им отговорим. Със сигурност ни уведомете как вървите.

Автоматичен превод:

Чаках известно време. Аз обаче отказах и поисках теглене отново. Изпратих съобщение до поддръжката и те предполагат, че дните са започнали да се броят отново. Ще трябва да почакам още малко. След 10 дни пак ще кажа нещо.

Автоматичен превод:

Да, за съжаление, ако анулирате тегленето, то започва отначало всеки път, когато поискате ново.

Просто се надявам, че всичко ще мине добре. Дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:

За съжаление пак нищо и все същите оправдания, че финансовият отдел има много работа.

Има ли начин да се оплачете законно?

Автоматичен превод:
Leoglxd21

Виждам , че сте успели да подадете жалбата си и нашият екип вече е започнал работа по нея.

Така че, надяваме се, че те ще могат да комуникират с казиното и да разрешат проблема, без да се свързвате с юрист, защото със сигурност ще струва много. Това е начинът, по който можете да се опитате да се справите с него, но всъщност не съм сигурен дали си струва цената.

Нека първо да видим какво ще постигне нашият екип за оплаквания. Какво ще кажете?🤞

Автоматичен превод:

С теб съм, просто искам да отговоря отговорно и да спра да намирам ужасни извинения.

Автоматичен превод:
Leoglxd21

Писах на пилот на доверие

Автоматичен превод:
Leoglxd21

file Написах го тази сутрин

Автоматичен превод:

Също така писах на trust pilot за моя случай

Автоматичен превод:

Някой получил ли е плащане тази седмица?

Автоматичен превод:
Johnytsouk

плати ли ти се

Автоматичен превод:

Чакам от 21-1.

Автоматичен превод:
Johnytsouk

Правили ли сте други тегления? Това първият ли е?

Автоматичен превод:

Пълна измама. Не мога ли да докладвам? Дават ми бонус в 12 през нощта, активират го и в 15 часа ми взеха тези 150, които имах, защото бонусът беше за 24 часа. Моля ги да ме изключат и те ми казват, че няма да мога да тегля пари. Но ако го бяха откраднали, беше на 0. Никога не съм се срамувал толкова.

Автоматичен превод:
Belinca46

Бихте ли обяснили за какво точно искате да докладвате казиното, моля? не го разбирам

В случай, че имате предвид, че са ви отнели депозита, не съм сигурен дали можем да помогнем по някакъв начин. Всъщност зависи от много факти.

Беше депозит или без депозит?

Имате ли вече натрупани печалби?

Моля, предоставете тези подробности, за да можем да разберем по-добре проблема.

Автоматичен превод:

Добър ден, плати ли вече на някой? Два пъти ми отменяха тегленето, пуснах жалба и не знам къде да я пусна, трябва ли изобщо да се надявам? благодаря

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, моля, как?

Автоматичен превод:
martinmata0000

Здравейте, според това, което видях, вече сте успели да подадете жалба.

Що се отнася до самото казино и вашия проблем с тегленето, казиното каза ли ви защо вашите тегления са били отменени? Това вероятно би било полезно да разберем какво може да се е случило. Можете ли да разберете, ако още не сте? Поискаха ли ти документи или не?

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, не, те не искаха никаква проверка, поддръжката продължава да ме лъже и твърди, че банковият доставчик го е анулирал. Обадих се на банката и всичко е наред.

Автоматичен превод:
martinmata0000

Тогава се надявам нашият екип да помогне. Ако всичко беше наред от ваша страна, тогава не разбирам защо трябва да се случи нещо подобно.

Както и да е, ще видим как ще е.

Опитвали ли сте също да попитате какво трябва да направите в такъв случай?

Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини