НачалоФорумОбсъждане на жалбиCasino legiаno се занимава с измами! Не тегли печалби!

Casino legiаno се занимава с измами! Не тегли печалби! (страница 6)

 от sergejbaklanov780
|
9 399 преглеждания 152 отговора |
|
1...5 6 78
LeonardoLC

Сигурен съм, че ви е платено днес, нали?


Вчера изпратих екранна снимка на вашата ситуация до Легиано

Автоматичен превод:

Огромна измама в Legiano Casino от миналата сряда поисках тегления от казиното и те все още не са ми кредитирали парите, на които имам право!!! От това, което виждам, не съм единственият, как можем да предприемем правни действия, за да получим това, което ни се дължи

Автоматичен превод:
beruco-26

Обикновено бих казал, че това определено е добра новина - и не ме разбирайте погрешно тук; Радвам се, че получихте парите - но това оставя малко петно, когато прегледите на TP трябва да се използват като ливъридж. Смятам, че това не е положителен сигнал за другите играчи. Във всеки случай и въпреки обстоятелствата, бих искал да ви поздравя! 🚀✨👍



Автоматичен превод:
xristos25031984

Въпреки че никога не бих помислил да направя подобно предложение, прочетохте ли съвета относно преглед на TP? Може да е по-лесно от наемането на адвокат.

Автоматичен превод:

Днес получих 2 изплащания.

file

Автоматичен превод:
dames288

Получихте ги за мен

Автоматичен превод:
dames288

След колко дни шефа ми??? А идентификация правил ли си???

Автоматичен превод:
xristos25031984

Не трябваше да показвам личната си карта.

Автоматичен превод:
beruco-26

за вас?

Автоматичен превод:
xristos25031984

Вчера поисках изплащането отново и днес го получих

Автоматичен превод:
dames288

От колко време си регистриран, защото те също имат политика, че първо уреждат заявките за теглене на клиенти, което е по-високо ниво от новите!!! За първи път се сблъсквам с такова поведение и политика към клиентите от ,casino

Автоматичен превод:
xristos25031984

Dames288 получи парите благодарение на мен.

Защото сложих скрийншот на някои, които се оплакаха

Автоматичен превод:
beruco-26

Бихте ли помогнали и на мен???Защото им изпратих скрийншотове,но нищо!!!

Автоматичен превод:

Добро утро, аз също имам същия проблем с тази компания, направих 2 тегления от 500 евро преди 10 и 9 дни и те ми казват в чата на живо за технически проблем, докато какво става с един от техните сътрудници, че аз с когото говоря, той ми каза, че ще бъдат кредитирани вчера или днес, което не мисля, че ще се случи, тъй като тегленията дори не са обработени. file

Автоматичен превод:

Днес получих 2 изплащания.

file

Автоматичен превод:

Най-после добри новини бих казал. Споменавате също, че вчера сте направили теглене и на следващия ден е пристигнало. Не разбирам защо някои играчи чакат един ден, а други чакат толкова дълго.

Както и да е, поне за някой върви в правилната посока. 🙂

Автоматичен превод:

Добро утро, аз също имам същия проблем с тази компания, направих 2 тегления от 500 евро преди 10 и 9 дни и те ми казват в чата на живо за технически проблем, докато какво става с един от техните сътрудници, че аз с когото говоря, той ми каза, че ще бъдат кредитирани вчера или днес, което не мисля, че ще се случи, тъй като тегленията дори не са обработени. file

Автоматичен превод:

Според това, което видях, някои играчи вече са получили пари и не знам какъв е графикът на казиното. Струва ми се, че няма такова нещо, когато някой чака две седмици и някой получава парите на практика веднага.

Даваме на казината 14 дни и ако не получите парите дотогава, бих препоръчал да подадете жалба.

Мислите ли, че ще можете да изчакате няколко дни?

Автоматичен превод:

След като казиното само казва, че отнема 3 дни, за да провери тегленето и да го завърши, защо да им давам повече дни? Вече се притеснявам от това, което прочетох тук за тях.

Автоматичен превод:

Току-що получих 2 имейла, единият, че един депозит е анулиран, а вторият, че първият депозит е завършен. Опитвам се да се свържа с тях, за да разбера защо се случва това.

Автоматичен превод:
Leoglxd21

Със сигурност би било добре да разберете защо това се случва, но изглежда, че първото ви теглене трябва да се основава на това, което описвате. Отчитате ли също, че тегленето е пълно?

Автоматичен превод:

Първото ми теглене беше кредитирано в банковата ми сметка, но второто беше отменено от тях без причина. Опитвам се да разбера защо.

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини