ФорумОбсъждане на жалбиБлокиран акаунт в blitzstar Casino!

Блокиран акаунт в blitzstar Casino! (страница 3)

преди 2 години от laurahutson96
|
16359 преглеждания 59 отговора |
|
12 3
Radka
преди 2 години

Да, разбира се, това е често срещана история, всеки, който е играл в Poker Stars, е имал Джакпот Кинг за 1 000 000 всеки ден и ротативката веднага е замръзнала.

Работата е там, че тези хора като цяло отричаха това събитие, пет дни ми казаха, че ми се струва. Премълчах, че имам запис, който съм снимал с мобилен телефон. Те предоставиха история на играта, където това завъртане липсваше, изобщо го нямаше. Тогава им дадох запис и едва след това те признаха, че това събитие се е случило. Написах жалба до компанията IBAS, те ми обещаха да разгледат този въпрос. Две седмици получавах писма от фирмата, след което всичко спря рязко. IBAS просто спря да отговаря, не можах да разбера какво не е наред. Само месец по-късно разбрах какво се случва, сортирах пощата си и изведнъж намерих писмо, изпратено от моето имение до компанията IBAS. Само болен шизофреник може да напише това, погледнах в историята на браузъра и видях, че когато това писмо беше изпратено, акаунтът ми беше влязъл от друг регион, а именно от Московска област, С една дума, пощата ми беше хакната и това писмо беше изпратено от мое име до IBAS, мисля, че не беше едно. Защото имаше около 10 записа от друг регион. Някой наистина не искаше процесът да приключи.

Що се отнася до това, че операторите не могат да се намесват в процеса на играта, това е вярно, но могат да я спрат, просто да не я оставят да продължи да играе и това е. Имам много примери за това.

Ако желаете да слушате по-нататък, уведомете ме. Това е само първият пример и имам още много.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Ето ясен пример за това как казиното може да повлияе на играта.

Турнир в казино Grande Vegas, Вижте колко бързо се изкачих в класирането. До края на турнира оставаха 12 часа. По средата на играта те просто ме изгониха от сайта, успях да стигна до сайта едва сутринта, въпреки усилията им, все пак заех първо място в този турнир. Така че не ми казвайте, че това са обикновени проблеми, това е, което правят, когато искат да ви спрат да играете, администраторът на казиното има достатъчно начини да ви попречи да завършите играта. Те дори не пренебрегват блокирането по IP адрес.

Това казино е използвало тези методи повече от веднъж. Тъй като заех първо място в техните турнири три месеца подред. Първите двама някак си го изтърпяха, а аз получих парични награди за заетите места. На третия месец, след като заех първо място, получих само възстановяване на средствата, които съм изразходвал за добавки и известие, че повече няма да мога да участвам в тези турнири, това е още една забрана за това, че често печелят.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, разбира се, това е често срещана история, всеки, който е играл в Poker Stars, е имал Джакпот Кинг за 1 000 000 всеки ден и ротативката веднага е замръзнала.

Работата е там, че тези хора като цяло отричаха това събитие, пет дни ми казаха, че ми се струва. Премълчах, че имам запис, който съм снимал с мобилен телефон. Те предоставиха история на играта, където това завъртане липсваше, изобщо го нямаше. Тогава им дадох запис и едва след това те признаха, че това събитие се е случило. Написах жалба до компанията IBAS, те ми обещаха да разгледат този въпрос. Две седмици получавах писма от фирмата, след което всичко спря рязко. IBAS просто спря да отговаря, не можах да разбера какво не е наред. Само месец по-късно разбрах какво се случва, сортирах пощата си и изведнъж намерих писмо, изпратено от моето имение до компанията IBAS. Само болен шизофреник може да напише това, погледнах в историята на браузъра и видях, че когато това писмо беше изпратено, акаунтът ми беше влязъл от друг регион, а именно от Московска област, С една дума, пощата ми беше хакната и това писмо беше изпратено от мое име до IBAS, мисля, че не беше едно. Защото имаше около 10 записа от друг регион. Някой наистина не искаше процесът да приключи.

Що се отнася до това, че операторите не могат да се намесват в процеса на играта, това е вярно, но могат да я спрат, просто да не я оставят да продължи да играе и това е. Имам много примери за това.

Ако желаете да слушате по-нататък, уведомете ме. Това е само първият пример и имам още много.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

това е много интересна история и трудно мога да я коментирам. Но ако вярвате, че истината е някъде там, продължете и започнете отначало с IBAS. Може би просто са се отегчили и нямат желание да ви отговорят повече 🙂.

Не знам какво да кажа за този хакнат имейл, честно.

Вярвам, че вече ви предложих да създадете своя собствена тема за всички тези истории, защо не, някои играчи може дори да отговорят. Кой знае.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Ето ясен пример за това как казиното може да повлияе на играта.

Турнир в казино Grande Vegas, Вижте колко бързо се изкачих в класирането. До края на турнира оставаха 12 часа. По средата на играта те просто ме изгониха от сайта, успях да стигна до сайта едва сутринта, въпреки усилията им, все пак заех първо място в този турнир. Така че не ми казвайте, че това са обикновени проблеми, това е, което правят, когато искат да ви спрат да играете, администраторът на казиното има достатъчно начини да ви попречи да завършите играта. Те дори не пренебрегват блокирането по IP адрес.

Това казино е използвало тези методи повече от веднъж. Тъй като заех първо място в техните турнири три месеца подред. Първите двама някак си го изтърпяха, а аз получих парични награди за заетите места. На третия месец, след като заех първо място, получих само възстановяване на средствата, които съм изразходвал за добавки и известие, че повече няма да мога да участвам в тези турнири, това е още една забрана за това, че често печелят.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Нямам опит с турнири, освен това, вие имате вашето мнение, така да бъде. Кой съм аз, че да ти се противопоставям. 🙂

Ако срещнете някакъв действителен проблем - случващ се в момента, изпратете жалбата.

Ще препратя това съобщение на нашия екип за данни, защото не се чувствам много любител на темата.

Моля, имайте предвид, че всички те са много заети.

Започнете своя собствена тема, споделете своята гледна точка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Разбирам, че просто нямаш аргументи, затова си загубил интерес.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Здравей лександър,

много ви благодаря, че споделихте всичките си преживявания. Тъй като проблемът ви е доста сложен, бих ви препоръчал да подадете жалба на нашия уебсайт, за да можем да направим подходяща проверка и разследване. Евентуално предложете допълнителни решения за това как трябва да продължите.

В случай на въпроси, не се колебайте да се свържете с мен на моя имейл адрес, jozef.k@casino.guru .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбирам, че просто нямаш аргументи, затова си загубил интерес.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вярвам, че е съвсем очевидно, че нямам възможност да дебатирам по-нататък, без да се оплаквам, че нямам информация за проверка. Ето защо помолих Jozef.k да се свърже с вас. 😉

Просто аз не съм част от екипа за данни, нито от екипа за оплаквания, това всъщност е далеч зад моята област на експертиза.

Автоматичен превод:
Jozef.k
преди 2 години

Здравей Джоузеф. Това се случи преди почти година, има ли смисъл да подавам жалба сега?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Мога ли да знам колко казина затвориха сметките ви при тези обстоятелства? 🤨


Ти току-що ме помоли да разкажа тези истории. Сега не искате да водите разговор. Знаех си, че няма да ти хареса. Защо да започваме тогава?

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Най-добре би било, ако се свържете директно с нас, когато това се случи, но си струва да опитате.


Опитахте ли да го обсъдите с някой от лицензиращите органи?

Автоматичен превод:
Jozef.k
преди 2 години

Не. Няма спорна сума и никой не се интересува от отношението към играчите.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Мога ли да знам колко казина затвориха сметките ви при тези обстоятелства? 🤨


Ти току-що ме помоли да разкажа тези истории. Сега не искате да водите разговор. Знаех си, че няма да ти хареса. Защо да започваме тогава?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Е, бих очаквал число като отговор. Просто попитах колко пъти, а не какво се е случило. Просто искам да добия представа колко пъти сте попадали в подобна ситуация.

Моята гледна точка е същата, обясних, че не съм подходящият човек за такъв дебат. Чувствам, че причините са съвсем очевидни.

Все пак няма значение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте.

Така че просто не се разбрахме.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Е, вероятно.

За съжаление, според това, което каза Jozef.k, няма много неща, през които можем да минем. Помните ли как се опитах да спомена, че имаме нужда от жалба, за да докажем, че нещо не е наред? Ние се интересуваме от отношението на трите казино, но без подходящо оплакване не можем да направим нищо.

И ако на лицензиращия орган не му пука, едва ли можем да променим нещо сами в тази ситуация.

Съжалявам.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Да, в Правилата и условията ще бъдат причините за всичко и мисля, че казиното взема своето решение и обикновено казва, че това, което казват, е такова.

Автоматичен превод:
crispyftw
преди 2 години

И когато никой не се оплаква, нищо не може да се направи по въпроса.

Какво ще кажете за лицензиращия орган, пробвал ли си? Знам, че сте писали, че няма спорна сума, само не съм сигурен дали вече сте пробвали в този случай и не сте успели.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

И когато никой не се оплаква, нищо не може да се направи по въпроса.

Какво ще кажете за лицензиращия орган, пробвал ли си? Знам, че сте писали, че няма спорна сума, само не съм сигурен дали вече сте пробвали в този случай и не сте успели.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, не се опитах да направя нищо с този случай, защото се страхувах, че това, което ще се случи, е това, което се случи с втория случай... когато става въпрос за тези онлайн казина, клиентът никога не печели, доколкото съм чувал от хората, казиното е винаги печели и това, което научих от втория случай хората са прави!

Автоматичен превод:
laurahutson96
преди 2 години

Колкото и да е тъжно, вие сте абсолютно прав. В повечето случаи казиното печели, но все пак трябва да говорите за това, играчът има само едно оръжие срещу казиното, разкажете неговата история и я накарайте да бъде чута от възможно най-много хора. Тогава може би ще се почувстват малко засрамени.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Бих казал, че "оръжието" е по-скоро оплакването, отколкото историята. В крайна сметка се стремим към подкрепящи доказателства.

Но имам чувството, че и вие казахте същото. 👍

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, не се опитах да направя нищо с този случай, защото се страхувах, че това, което ще се случи, е това, което се случи с втория случай... когато става въпрос за тези онлайн казина, клиентът никога не печели, доколкото съм чувал от хората, казиното е винаги печели и това, което научих от втория случай хората са прави!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Благодаря за отговора. Все още смятам, че съвместните жалби са доста полезен инструмент.

Както и да е, питах crispyftw . Може би скоро ще получим друг отговор.🙂

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини