НачалоФорумОбсъждане на жалбиБлокиран акаунт в blitzstar Casino!

Блокиран акаунт в blitzstar Casino!

преди 2 години от laurahutson96
|
17 448 преглеждания 59 отговора |
|
1 23
преди 2 години

Казино Bit Star ме стартира, защото съм гражданин на Съединените щати LOL... Но смешно, когато се регистрирах за акаунта, попълних информация, включително моя адрес и телефонен номер, това трябваше да е техният знак, че съм американец! Вместо това получих обувка, след като спечелих на слот!!! file

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
laurahutson96
преди 2 години

Здравейте,

Трябва да подадете жалба, не се колебайте да го направите тук:

https://casino.guru/complaints/create

Ако ви позволят да депозирате и играете, те трябва да изплатят и печалбите, наистина мисля, че е толкова просто.

🤨

Автоматичен превод:
преди 2 години

Правилно, ако ви позволят да играете с месеци и вземат парите ви от депозита отново и отново, но след това по-късно ви кажат, че не можете да играете във вашата юрисдикция, те трябва да ви ВЪЗСТАНОВЯТ СУМАТА!! ТОЧНО това BC GAME направи с мен и аз подадох жалба и ми казаха, че е грешка, защото нещо за връзка и OP, прочетете предполагаемо, че съм бил в Канада! Не съм бил там от 12-годишен...живея в Мичиган, така че съм близо, но не толкова близо, дори не живея над моста Макинак! Той каза малко повече и все още не се е докоснал до мен... Не звучи като че ли са и той ми каза, преди да изпрати последното съобщение, че ще задържат моите $50 възстановяване... сякаш това беше моя грешка или нещо подобно. Сега се страхувам да се забърквам с онлайн казина...не мога да си позволя да минавам през този вид BS!

Автоматичен превод:
laurahutson96
преди 2 години

Здравей laurahutson96,

Прочетох оплакването ви и не мога да разбера как бихте могли да се регистрирате от САЩ, когато Питър не можеше да го направи дори с включен VPN.

По-интересното е, че казиното заяви, че един от вашите IP адреси се намира в Канада, докато другият, намиращ се в САЩ, е блокиран.

🤔

За мен наистина звучи като когато включите VPN.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Нямам представа и не знам много за VPN или дори дали се използват за. Използвам същото устройство, което винаги използвам, което е моето Android устройство и винаги съм играл на техния сайт у дома тук, в Мускегон, Мичиган... Съжалявам, че съм толкова откровен, но аз съм Овен и честно казано мисля, че играта BC е пълна с s***.... Те не са честни. Мисля, че те или мамят американците, или просто се опитват да си прикрият задниците, вместо да признаят, че са направили грешка. Не мога да съм в две държави едновременно!! Точно както съдията Джуди казва: „Ако няма смисъл, значи не е вярно".

Автоматичен превод:
laurahutson96
преди 2 години

Разбирам, че сега трябва да изглежда като лоша шега. Все пак трябва да проучим какво има да каже казиното по този въпрос, за да сме сигурни какво и как се е случило.

Нашият екип ще се погрижи добре за всеки включен аспект. Бих искал да ви кажа повече, но трябва да изчакаме развитието на оплакването .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вижте какво получих в имейла си днес.. file

Автоматичен превод:
laurahutson96
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че това е така, защото сте регистриран потребител и казиното просто изпраща съобщения до всички регистрирани играчи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

О, реших, че след като сте били блокирани, автоматично вече не сте регистрирани при тях, поне така трябва да бъде.

Автоматичен превод:
laurahutson96
преди 2 години

Има смисъл със сигурност.

Или, както отговорих - ако тези съобщения са изпратени от трета компания, предполагам, че списъкът с получатели не е актуализиран навреме - или изобщо. Трудно за отгатване.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, моята жалба/иск беше отхвърлена (не е изненада). Това е добър пример защо не обичам да се забърквам с фалшиви казина като BC Game. Те ще се измъкнат с измамни граждани в страни, които дори не трябва да имат достъп до техните измамни измамни онлайн казина! Със сигурност ще се придържам към границите на щата Мичиган и ще играя в истински казина като Golden Nugget, Bet Rivers или Draftkings. Трябва да предупредя другите, че трябва да направят същото!

Автоматичен превод:
laurahutson96
преди 2 години

Проблемът е, че не можахме да проверим кога IP блокирането е внедрено в платформата на казиното. Мисля, че може да сте доста разочаровани от това, но не сте загубили никакви печалби и това е добре.

Благодаря ви за предупреждението. Звучи достатъчно справедливо.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Да загубиш пари, които нямаш, не е по-добре

Автоматичен превод:
laurahutson96
преди 2 години

Тогава бих казал, че по-добрият начин е изобщо да не играеш.

Само си представете, че бихте спечелили много, би било много по-лошо да се справите с това оплакване с голяма сума в активния ви баланс, според мен. Вместо това депозирахте, играхте и загубихте - не е особено забавно, но все пак мисля, че е по-добрият вариант.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте. Имам въпрос. Има ли ясни правила кога и по каква причина казиното може да закрие сметката на играч. Най-често това се случва без обяснение. Правилно ли е?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е правилното

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте. Имам въпрос. Има ли ясни правила кога и по каква причина казиното може да закрие сметката на играч. Най-често това се случва без обяснение. Правилно ли е?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

такива причини трябва да бъдат посочени в правилата и условията на казиното. Вярвам, че най-честите причини са:

  • KYC
  • проверка за безопасност
  • допълнителни проверки, свързани с големи печалби

Играчите обаче винаги трябва да бъдат уведомявани🤔.

Имате ли някакъв проблем?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка.

Благодаря за отговора. Да, имам причини, затова попитах. По принцип дадохте неясен отговор. Не знам има ли правила или не. В почти всички казина, при регистрация, когато поставите отметка в квадратчето, за да сте съгласни с условията на казиното, има една точка.

Правилата и условията посочват следното правило:

„13.5 Компанията може да прекрати вашия акаунт, включително вашето потребителско име и парола, незабавно без предизвестие:

13.5.1. ако по някаква причина решим да спрем предоставянето на услуги изцяло или частично. ти;"

От това следва, че казиното може, без да посочва причини, да затвори акаунта ви. Как да разбираме това?

Ако сте готови за честен диалог, мога да кажа. Кажете ми какво мислите за това?

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Здравей, leksandr.

Не бих казал, че отговорът ми е неясен, просто посочих най-честите и приемливи причини за блокиране на акаунт.

Не споменах правилата и условията на казината, любезно имайте това предвид.

Ако прочетете следващите точки, ще разберете значението им, бих казал.

13.5 ни показва, да речем, заглавието на главата: „Компанията може да прекрати вашия акаунт"

13.5.1. показва, че тези причини ще бъдат уточнени

Така че трябва да продължите да четете, за да стигнете до същността. Ако мога да позная, трябва да последва нещо като 13.5.1.1.

Ако назовете казиното, мога да посетя сайта и да го проверя и за него.

Моля, пропуснете частта с „честен диалог", не е честно, не мислите ли? 🙂


Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини