ФорумОбсъждане на жалбиБлокиран акаунт в blitzstar Casino!

Блокиран акаунт в blitzstar Casino! (страница 2)

преди 2 години от laurahutson96
|
16310 преглеждания 59 отговора |
|
1 2 3
Radka
преди 2 години

Здравей Радка.

Да, прочетох правилата. Затова питам. Но така ми отговориха представителите на lce casino, когато попитах за закриване на моя акаунт.

Вашият акаунт е спрян в съответствие с Правилата и условията на казиното:

„13.5 Компанията може да прекрати вашия акаунт, включително вашето потребителско име и парола, незабавно без предизвестие: 13.5.1. ако по някаква причина решим да спрем предоставянето на услуги като цяло или конкретно за Вас; „Защото всеки Оператор си запазва правото да спре предоставянето на услуги на всеки клиент.

Ето защо ви попитах дали има конкретни причини, поради които едно казино може да затвори сметката на играч. Защото причината да затворят акаунта ми е абсурдна.

". Тъй като всеки Оператор си запазва правото да прекрати предоставянето на услуги на всеки клиент. (Моля, предоставете връзка към Правилата, които може да гласят друго)

Добре, пояснение: казиното не може да предостави на играча качествена услуга по отношение на изплащанията. Така че това е превантивна мярка."

Смятате ли, че този отговор отговаря на правилата на казиното? Ако казиното не може да предостави качествена услуга по отношение на изплащанията, то има право да закрие акаунта на успешен играч, така че той да не може да печели повече в бъдеще. Разбирам отговора на това казино.

Какво мислиш за това? И моля, не се обиждайте от думите ми.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Ти им кажи leksandr!! Lol 😆 Съгласен съм с теб!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка.

Да, прочетох правилата. Затова питам. Но така ми отговориха представителите на lce casino, когато попитах за закриване на моя акаунт.

Вашият акаунт е спрян в съответствие с Правилата и условията на казиното:

„13.5 Компанията може да прекрати вашия акаунт, включително вашето потребителско име и парола, незабавно без предизвестие: 13.5.1. ако по някаква причина решим да спрем предоставянето на услуги като цяло или конкретно за Вас; „Защото всеки Оператор си запазва правото да спре предоставянето на услуги на всеки клиент.

Ето защо ви попитах дали има конкретни причини, поради които едно казино може да затвори сметката на играч. Защото причината да затворят акаунта ми е абсурдна.

". Тъй като всеки Оператор си запазва правото да прекрати предоставянето на услуги на всеки клиент. (Моля, предоставете връзка към Правилата, които може да гласят друго)

Добре, пояснение: казиното не може да предостави на играча качествена услуга по отношение на изплащанията. Така че това е превантивна мярка."

Смятате ли, че този отговор отговаря на правилата на казиното? Ако казиното не може да предостави качествена услуга по отношение на изплащанията, то има право да закрие акаунта на успешен играч, така че той да не може да печели повече в бъдеще. Разбирам отговора на това казино.

Какво мислиш за това? И моля, не се обиждайте от думите ми.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

добре, така че има проблем зад общите ви въпроси. 🙂

Първо, назовете казиното - бих искал сам да проверя правилата и условията. Сигурен съм, че "blitzstar" не е правилното име, така че искам да съм сигурен.

Второ, можете ли да споделите цялата история, за предпочитане от началото, моля ? Какво означава това:

„Ако казиното не може да предостави качествена услуга по отношение на изплащанията, то има право да закрие акаунта на успешен играч, така че той да не може да печели повече в бъдеще"

Казиното затвори акаунта ви, какво се случи преди?

Бих искал да отговоря на вашите въпроси, но всеки път, когато го правя, вие разкривате друга информация, която показва, че нещо тясно свързано се е случило преди.

Засега не виждам причина за затварянето на акаунта ви, но също така не знам какво се е случило.


Автоматичен превод:
laurahutson96
преди 2 години

Здравей Лора. В отговор на публикацията ви, подобно нещо ми се случи с мой близък приятел. Той живее в САЩ и е попълнил пълната регистрация с валидния си американски адрес, име, дата на раждане и др.

Това е неговата история: след като регистрира своя акаунт, той поиска бонус без депозит от безплатни завъртания. Той успя да изпълни изискванията за залагане на бонуса и изпълни максималното ограничение за изплащане за този конкретен бонус ($100,00 USD/BTC).

След като поиска теглене, той получи имейл от поддръжката, в който се казва, че трябва да депозира $20, за да изтегли печалбите от горния бонус. Той депозира $20 в крипто, което беше прикрепено към 1x залог, спечели близо $500 USD и продължи с втора заявка за теглене.

След втората заявка за теглене той получи имейл от поддръжката, в който се казва, че трябва да изпрати документи за проверка, преди тегленето да бъде обработено. Нищо страшно, тъй като му беше позволено от казиното (Bitstarz) да се регистрира като играч, с пълна валидност на информацията в профила, включително пребиваването му в САЩ. Той не е получил грешка или отказ от Bitstarz по времето, когато е завършил своя профил, получил е безплатните завъртания и е изиграл безплатните завъртания. Неговото изпитание не започна до момента, в който успешно достигна максималното изплащане за бонуса.

Беше ли настроен за провал от Bitstarz? Според мен да. Никой никога няма да ви даде нищо безплатно без някаква форма на каишка и топка, прикрепени към него. Казината представят кодовете без депозит като средство за новите играчи да „преживеят казиното", „да усетят слотовете" и т.н. Това може да е донякъде вярно, но това, което казиното наистина иска, е някой да загуби на безплатния завъртания и се разочароват толкова много, че депозират все повече и повече пари в бизнеса си с фалшиви надежди на играчите да станат мигновени милионери. Всички знаем истинските шансове в полза на играчите в онлайн и физическите казина. От моя опит не е много добре! хаха! Това не е тайна.

Моето мнение е, че Bitstarz повдигна вежда поради печалбите си от бонуса без депозит, както и по-големите печалби от депозита от $20. Казвам това, подкрепено единствено от факта, че малко след като изпрати документите си за проверка, той получи имейл от поддръжката, в който се посочва, че е нарушил T&C на Bitstarz, като пребивава в САЩ.

В крайна сметка сметката му беше затворена, печалбите конфискувани и неговият крипто депозит от $20 беше върнат в неговия крипто портфейл.

Условията и условията на онлайн казино се нарушават всеки ден. Жалко е, че правилата са достатъчно широки, за да са от полза за заведението, но достатъчно строги, за да забранят играчи, които казиното може да възприеме като финансова заплаха за тях лично и за техния бизнес. Както знаете, тази индустрия започва и завършва с парите, които са най-важни. Просто сме достатъчно нагли, за да тестваме късмета си, като финансираме начина им на живот.

Това е буквално „хазарт", когато става въпрос за депозиране на трудно спечелени пари в онлайн казино. Тежестта върху нас като играч е да проведем собствено проучване на казината. Второ, отново сме обременени да се доверяваме на информацията, която открихме в нашето изследване. Само поради тази причина избрах да се включа като сътрудник на Casino Guru с единствената цел да предложа на други играчи моята лична гледна точка и преглед на онлайн казината, които са ми дебитирани и все още могат да бъдат дебитирани като играч.

Както веднъж цитира великият Стивън Кинг: „Измами ме веднъж, засрами се. Измами ме два пъти, засрами ме. Измами ме три пъти, срам и за двама ни."

Никой не печели... добре, някои хора получават късмет от време на време. Истината е, че влизаме с надеждата просто да излезем на печалба... 😂😂

Написах този отговор, защото исках да знаете, че другите изпитват същото ниво на чувство на неудовлетвореност.

Успех и се надявам да уцелите „големия"…🤙🤙🤙







Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мога да се СЪГЛАСЯ с теб!!! БЛАГОДАРЯ ТИ!! Успех и на теб!!! 😊

Автоматичен превод:
cuzdatsme
преди 2 години

Здравейте. Добре казано. Виждаме три истории с еднакъв край. Казиното приема плащания от играчи и не гледа на ограничения. Проверката започва след плащането. Но това не е правилно. Това на първо място не е честна игра. Мисля, че всички играчи и представители на уебсайта Casino Guru ще се съгласят с мен. Ако Laurahutson96 не беше спечелила, тя нямаше да разбере, че не може да играе в това казино. Тя ще депозира парите си с надеждата да спечели.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка

Ето моята история.

ледено казино. Регистрирах се в това казино преди няколко месеца. Получихте бонус за добре дошли и го заложихте успешно. Проверката на акаунта ми беше изненадващо бърза. Още на третия ден получих печалбата си в размер на 300 usd. (Написах положителен отзив за това казино на вашия уебсайт, по-късно трябваше да го променя.) Следващото теглене беше 250 usd. usd, реших да изтегля остатъка от сумата) Получих го за по-малко от ден след заявката в събота. (Въпреки че не беше работен ден за плащания, което е много важно и дава огромен плюс на това казино.) Като цяло достигнах ниво 10 в системата за лоялност, което ми даде възможност да получа 100% бонус върху моя депозит всяка седмица. За всичко това Ice casino дава кодове на своите абонати няколко пъти седмично в Twitter. За мен критерият за спиране на играта е залагането на бонуса. Следващата ми печалба беше 500 usd. Оттам започнаха проблемите. Чаках повече от седмица. и посочените в правилата срокове са не повече от три работни дни. В чата ми обясниха, че забавянето не е от страна на казиното, а от страна на платежната система. Предупредих операторите на казиното и след като изчаках един ден, подадох жалба на уебсайта на AskGamblers. След като жалбата беше публикувана, моето плащане беше незабавно кредитирано в моя акаунт. След това веднага получавам бан от това казино със следните обяснения:

Здравейте,

Като част от „жалбата" всички пари и бонуси бяха изплатени, Казиното не дължи нищо, цялата услуга беше предоставена на крайния потребител в пълен размер. Администрацията има основание за прекратяване на договора между играча и Казиното.

Правилата и условията посочват следното правило:

„13.5 Компанията може да прекрати вашия акаунт, включително вашето потребителско име и парола, незабавно без предизвестие:

13.5.1. ако по някаква причина решим да спрем предоставянето на услуги изцяло или частично. ти;"

Надявам се това да изясни нещата.

Затова попитах има ли конкретни правила и основания за закриване на акаунт.

Тук можете да видите, че казиното просто се отървава от успешни и взискателни играчи, според тях.

Правилно ли е? Според моя опит почти всички казина правят това, поне това важи за Казахстан.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Ти им кажи leksandr!! Lol 😆 Съгласен съм с теб!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

бихте ли изпратили жалбата, моля? Надявам се, че не сте заложили баланса си, както в BC.Game Casino. Без жалбата няма доказателство и всичко стана само теория.

Не можем да настояваме казината да бъдат справедливи, ако играчите не се оплакват официално.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Лора. В отговор на публикацията ви, подобно нещо ми се случи с мой близък приятел. Той живее в САЩ и е попълнил пълната регистрация с валидния си американски адрес, име, дата на раждане и др.

Това е неговата история: след като регистрира своя акаунт, той поиска бонус без депозит от безплатни завъртания. Той успя да изпълни изискванията за залагане на бонуса и изпълни максималното ограничение за изплащане за този конкретен бонус ($100,00 USD/BTC).

След като поиска теглене, той получи имейл от поддръжката, в който се казва, че трябва да депозира $20, за да изтегли печалбите от горния бонус. Той депозира $20 в крипто, което беше прикрепено към 1x залог, спечели близо $500 USD и продължи с втора заявка за теглене.

След втората заявка за теглене той получи имейл от поддръжката, в който се казва, че трябва да изпрати документи за проверка, преди тегленето да бъде обработено. Нищо страшно, тъй като му беше позволено от казиното (Bitstarz) да се регистрира като играч, с пълна валидност на информацията в профила, включително пребиваването му в САЩ. Той не е получил грешка или отказ от Bitstarz по времето, когато е завършил своя профил, получил е безплатните завъртания и е изиграл безплатните завъртания. Неговото изпитание не започна до момента, в който успешно достигна максималното изплащане за бонуса.

Беше ли настроен за провал от Bitstarz? Според мен да. Никой никога няма да ви даде нищо безплатно без някаква форма на каишка и топка, прикрепени към него. Казината представят кодовете без депозит като средство за новите играчи да „преживеят казиното", „да усетят слотовете" и т.н. Това може да е донякъде вярно, но това, което казиното наистина иска, е някой да загуби на безплатния завъртания и се разочароват толкова много, че депозират все повече и повече пари в бизнеса си с фалшиви надежди на играчите да станат мигновени милионери. Всички знаем истинските шансове в полза на играчите в онлайн и физическите казина. От моя опит не е много добре! хаха! Това не е тайна.

Моето мнение е, че Bitstarz повдигна вежда поради печалбите си от бонуса без депозит, както и по-големите печалби от депозита от $20. Казвам това, подкрепено единствено от факта, че малко след като изпрати документите си за проверка, той получи имейл от поддръжката, в който се посочва, че е нарушил T&C на Bitstarz, като пребивава в САЩ.

В крайна сметка сметката му беше затворена, печалбите конфискувани и неговият крипто депозит от $20 беше върнат в неговия крипто портфейл.

Условията и условията на онлайн казино се нарушават всеки ден. Жалко е, че правилата са достатъчно широки, за да са от полза за заведението, но достатъчно строги, за да забранят играчи, които казиното може да възприеме като финансова заплаха за тях лично и за техния бизнес. Както знаете, тази индустрия започва и завършва с парите, които са най-важни. Просто сме достатъчно нагли, за да тестваме късмета си, като финансираме начина им на живот.

Това е буквално „хазарт", когато става въпрос за депозиране на трудно спечелени пари в онлайн казино. Тежестта върху нас като играч е да проведем собствено проучване на казината. Второ, отново сме обременени да се доверяваме на информацията, която открихме в нашето изследване. Само поради тази причина избрах да се включа като сътрудник на Casino Guru с единствената цел да предложа на други играчи моята лична гледна точка и преглед на онлайн казината, които са ми дебитирани и все още могат да бъдат дебитирани като играч.

Както веднъж цитира великият Стивън Кинг: „Измами ме веднъж, засрами се. Измами ме два пъти, засрами ме. Измами ме три пъти, срам и за двама ни."

Никой не печели... добре, някои хора получават късмет от време на време. Истината е, че влизаме с надеждата просто да излезем на печалба... 😂😂

Написах този отговор, защото исках да знаете, че другите изпитват същото ниво на чувство на неудовлетвореност.

Успех и се надявам да уцелите „големия"…🤙🤙🤙







Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

би било само за добро, ако вашият приятел може да се присъедини към нашия форум и да изпрати жалбата .

Не съм запознат с начина, по който това казино налага правилото за ограничени държави, но ние за пример информираме играчите, че това казино не приема играчи от САЩ.:

file

https://casino.guru/BitStarz-Casino-review

Мога обаче да се свържа със сайта с VPN, настроен към САЩ.

Но позволете ми да кажа, че правилата и условията са достъпни дори и без регистрация, казвайки:

file

Нормално е KYC да се задейства при изпращане на първото теглене, но всеки играч може да поиска да бъде потвърден незабавно. Бих искал да мисля, че приличните казина могат да направят това, докато бъдат помолени.

Трябва да кажа, че би било разумно да деактивирате този сайт за ограничените държави, това е очевидно.

Има ли възможност за оплакване?



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка

Ето моята история.

ледено казино. Регистрирах се в това казино преди няколко месеца. Получихте бонус за добре дошли и го заложихте успешно. Проверката на акаунта ми беше изненадващо бърза. Още на третия ден получих печалбата си в размер на 300 usd. (Написах положителен отзив за това казино на вашия уебсайт, по-късно трябваше да го променя.) Следващото теглене беше 250 usd. usd, реших да изтегля остатъка от сумата) Получих го за по-малко от ден след заявката в събота. (Въпреки че не беше работен ден за плащания, което е много важно и дава огромен плюс на това казино.) Като цяло достигнах ниво 10 в системата за лоялност, което ми даде възможност да получа 100% бонус върху моя депозит всяка седмица. За всичко това Ice casino дава кодове на своите абонати няколко пъти седмично в Twitter. За мен критерият за спиране на играта е залагането на бонуса. Следващата ми печалба беше 500 usd. Оттам започнаха проблемите. Чаках повече от седмица. и посочените в правилата срокове са не повече от три работни дни. В чата ми обясниха, че забавянето не е от страна на казиното, а от страна на платежната система. Предупредих операторите на казиното и след като изчаках един ден, подадох жалба на уебсайта на AskGamblers. След като жалбата беше публикувана, моето плащане беше незабавно кредитирано в моя акаунт. След това веднага получавам бан от това казино със следните обяснения:

Здравейте,

Като част от „жалбата" всички пари и бонуси бяха изплатени, Казиното не дължи нищо, цялата услуга беше предоставена на крайния потребител в пълен размер. Администрацията има основание за прекратяване на договора между играча и Казиното.

Правилата и условията посочват следното правило:

„13.5 Компанията може да прекрати вашия акаунт, включително вашето потребителско име и парола, незабавно без предизвестие:

13.5.1. ако по някаква причина решим да спрем предоставянето на услуги изцяло или частично. ти;"

Надявам се това да изясни нещата.

Затова попитах има ли конкретни правила и основания за закриване на акаунт.

Тук можете да видите, че казиното просто се отървава от успешни и взискателни играчи, според тях.

Правилно ли е? Според моя опит почти всички казина правят това, поне това важи за Казахстан.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Добре, сега виждам пълната картина. Благодаря ти за това.

Мисля, че казиното просто не хареса начина, по който ги принуждавате да действат. Може би дори не им хареса отношението ти. Аз нямам представа.

От моя гледна точка това е доста грубо решение, не предполагам, че е необходимо да се действа като тях без допълнителни обяснения.

Просто сега се чудя дали ситуацията щеше да е същата, ако бяхте изпратили жалбата чрез нашия център за разрешаване на проблеми, вместо на уебсайта на AskGamblers. Бихте ли споделили текста, който сте публикували там?

За да бъда напълно честен, казиното очевидно е изправено пред някои проблеми с доставчика на плащания, тъй като броят на наскоро подадените оплаквания е доста голям. 🤔

file

Позволете ми да отбележа, че всяка жалба е разрешена досега, така че аз също вярвам, че казиното работи доста усилено по въпроса.

Обратно към въпроса ви, в този случай мисля, че няма конкретна причина, посочена в правилата за подобни ситуации според мен. Така че казиното просто използва тази формулировка.

Чувствайте се свободни да подадете жалбата, но може би ще научим гледната точка на казиното по този въпрос.



Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Благодаря ви за любезния отговор! Вие сте абсолютно 100% прав. Със сигурност ми се иска да знаех тогава какво толкова научих сега!!

Автоматичен превод:
laurahutson96
преди 2 години

Повече от добре дошла си Лора! Останете верни на себе си и се уверете, че ми изпращате съобщение, когато „улучите голямото". Кармата не е шега... успех, приятелю 🤙🤙🤙🤙

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да Cuzdatsme, ако този разговор ми донесе някакъв късмет и спечеля много, дори ще ти хвърля кокал хаха... Съгласен съм, че кармата не е шега, каквото се случи, си отива, нали? LOL... Искам да знам дали си станал твърде голям, моля, трябва да има надежда за един от нас, нали? хаха

Автоматичен превод:
преди 2 години

САЩ САЩ САЩ 😂😂😂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file Да, разбира се, че си прав. По-добре е да се отървете от неудобен играч, отколкото честно да управлявате бизнеса си. Свикнах вече. Все още не съм виждал казино, което с радост да изплаща печалби на своите клиенти. Абсолютно всички казина се опитват да засенчат радостта на играча след печалба, създават възможно най-много проблеми по време на тегленето и изведнъж през това време той няма да издържи на очакванията и ще загуби всичко. Веднъж чаках четири месеца за плащане от 500 usd, при условие че всеки ден трябваше да влизам в акаунта си и да извършвам определени действия. След плащането ми беше закрит и акаунта. Имам много истории и всяка завършва по един и същи начин. Може и да греша, но фактите говорят друго.

Автоматичен превод:
laurahutson96
преди 2 години

🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸

Лора,

Не мисля, че има или може да има по-добра възможност, освен сега, да отговоря на последния въпрос, който ми зададохте!

Ще се отпусна в това, колега патриот! 😏 Очевидно всеки смята определено количество печалби за „голям успех". Напоследък всеки шанс да спечеля е „голям успех"! 😂

Последният път, когато постигнах нещо, което считам за приличен/среден „голям успех", беше преди около 6 - 8 месеца. Депозирах $50 USD / BTC в любимия си слот Golden Lemon Deluxe, като играх с минимален залог от 100 кредита.

Напълно неочаквано и недалеч от моята игра, успях да направя безпроблемно изтегляне с $2100 USD към моя BTC портфейл. Начинът, по който вървят нещата в наши дни с казината, когато спечеля честно и честно, бягам възможно най-бързо и далеч, след като получа моменталното си теглене на крипто.

Предстои ми още едно скоро, много скоро, КАТО СЕГА! 😂😂

🤙🤙🤙🤙🤙



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,

Аз, 100%, се съгласявам, че играчите „трябва" да подадат жалба за всякакви проблеми, които смятат, че са умишлено насочени срещу техния човек или акаунт, незаконни практики, измама и/или нарушаване на поверителността и т.н. Това определено е друга тема за различна дата и час.

Говорих с моя другар и обсъдихме проблема му в по-нататъшно отношение. Разговорът завърши с положителна нотка, така че мисля, че той може да помисли да премине през процеса на подаване на жалбата си. Той звучеше щастлив, че получи депозита си от $20 обратно след закриването на сметката му.

ФАКТ по причина:

Малко са казината, които връщат депозити след закриване на акаунта за нарушения на T&C, БЕЗ участието на посредник от трета страна или подаването на официална жалба от играча, и ИЗКЛЮЧИТЕЛНО от името на казиното, действащо добросъвестно. ЕДИНСТВЕНОТО друго казино, към което аз лично изпитах това ниво на уважение, беше Oshi Casino, което не само ми върна депозита, но ми позволи да изтегля печалбите си, преди да закрия акаунта си за посоченото „нарушение на T&C по отношение на ограниченията в страната". Това се случи преди повече от година, което означава, че другите казина трябва да обърнат внимание и да последват примера.

Абсолютно ще напиша положителен колективен преглед на моя опит в играта в Oshi Casino. Казината, които действат добросъвестно с добросъвестни участващи членове, несъмнено ще извадят от бизнеса другите казина, които нямат този чар. Въпрос на време е.

Успех 🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙

Автоматичен превод:
преди 2 години

file Да, разбира се, че си прав. По-добре е да се отървете от неудобен играч, отколкото честно да управлявате бизнеса си. Свикнах вече. Все още не съм виждал казино, което с радост да изплаща печалби на своите клиенти. Абсолютно всички казина се опитват да засенчат радостта на играча след печалба, създават възможно най-много проблеми по време на тегленето и изведнъж през това време той няма да издържи на очакванията и ще загуби всичко. Веднъж чаках четири месеца за плащане от 500 usd, при условие че всеки ден трябваше да влизам в акаунта си и да извършвам определени действия. След плащането ми беше закрит и акаунта. Имам много истории и всяка завършва по един и същи начин. Може и да греша, но фактите говорят друго.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега, след като знам, че имате много лоши преживявания, мисля, че мога по-добре да разбера разочарованието ви, както и всички тези въпроси.

Това, което направи казиното, беше твърде лесно и нелюбезно.

Все още смятам, че някои казина наистина предпочитат своите клиенти и зачитат подхода за честна игра, така че е тъжно, че все още не са се сблъсквали с подобно поведение.

Мога ли да знам колко казина са затворили акаунтите ви при тези обстоятелства? 🤨

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка.

Ако искате да чуете моята гледна точка, готов съм да ви разкажа всички истории от моя опит в казиното.

Ще започна от самото начало. Получих първия си негативен опит в казиното на Poker Stars.

Регистрирах се в това казино през 2013 г. Играх покер. Играя доста добре, от моя гледна точка веднага ще кажа, че печеля добре и играя само за забавление. Може би затова от 2013 до 2017 г. не направих нито един извод от това казино. Да, по принцип нямаше нищо за теглене, Poker Stars следеше добре своите играчи, минималният лимит за теглене за Казахстан по това време беше 100 usd. Стигнах до 99 след което вече не се издигах, а неминуемо паднах на дъното. Около 2017 г. Poker Stars добавиха раздел за казино към своята покер платформа, което беше първият път, когато се запознах с играта на ротативки. Много ги харесвах, можех да въртя барабаните цяла нощ. Дори не се сетих за rtp слота, . Просто играех и се забавлявах с надеждата, че може би някой ден късметът ще ми се усмихне. Не съм предполагал, че човек седи от другата страна и внимателно следи моята игра и той решава дали да спечели или да загуби от мен.

Тук стигаме до най-важното. Така да се каже, моментът на истината.

На 17 ноември 2017 г., точно за рождения ми ден, след хубав купон, след раздяла с приятели, се прибрах. Не исках да спя, реших да играя в казиното, хвърлих в Poker Stars 20 ucd.

Играх няколко покер игри, удвоих депозита си и реших да играя на ротативки.

Вероятно никога повече няма да преживея това. Слотът сякаш полудя и започна да раздава печалби, играейки по 1 usd на завъртане. Няколко пъти достигнах почти нулев баланс, започнах да мисля, че играта е свършила, но винаги при последното завъртане имаше солидна печалба и аз продължих да въртя барабаните, но искам да забележа веднага, когато балансът ми спадна до 10 usd, преминах към минималния залог. И отново, когато надхвърлих 10 usd, се случи нещо, което чаках през всичките тези дълги години, Дамата късмет ме възнагради с небесната си целувка, 5 символа на Jackpot King се редят един след друг. Те горят и блестят с необикновената си светлина, показвайки красотата и величието си и по този начин казват, браво, успяхте, просто трябва да натиснете един бутон, за да решите коя част от слота от 1000 000 usd ще ми даде като награда .

Но уви, това не беше предопределено да се случи. Lady Fortune, дамата е много срамежлива, човекът, който седи от другата страна на екрана, се оказа по-силен и могъщ, той бързо пое контрол над ситуацията. С мощната си ръка той държеше завесата три часа, докато други като него решаваха какво да правят в тази ситуация. Точно три часа по-късно тяхната алчност най-накрая надделя над здравия разум, слотът премигна, нулира всички символи на Jackpot King и се върна в първоначалното си състояние. Приятелската поддръжка с радост ми съобщи, че това е грешка в програмата и сега мога спокойно да продължа да играя, те ми се извиниха и обещаха, че това няма да се повтори.

My Jackpot King се оказа проблем в техния софтуер.

Това е първият опит, отношението на казиното на Poker Stars към играча, да, между другото, получих бан. До ден днешен не мога да отида в това казино.

За да не бъда голословен, прилагам заглавието на видеото в YouTube:

„PokerStars или Monsters Inc?"

Това е първата история.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Здравейте,

въпреки че това е история, аз съм напълно сигурен, че нямаше никой зад слота, който да наблюдава напредъка ви и да регулира сесията ви на игра. Можете ли да си представите колко работници ще ви трябват за такова постоянно наблюдение на всеки играч онлайн и играещ?

Тъжното е, че се случват проблеми и тонове казина информират играчите, че в случай на проблеми, грешки или технически нередности казиното не може да изплати печалбите. Просто защото играта не се регулира от казиното, доставчикът на играта е този, който технически осигурява играта.

Чувствайте се свободни да проверите тази статия за това как работят слотовете :

file



Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини