НачалоФорумОбсъждане на жалбиBet365, неправилно влизане и LL01 код

Bet365, неправилно влизане и LL01 код (страница 2)

 от MassEffect
|
53 528 преглеждания 47 отговора |
|
1 2 3
Radka

Здравей Радка!

Отговорих на жалбата и ви благодаря за тази чудесна услуга .. надяваме се нещо да се помръдне, защото Bet365 не прави нищо, за да коригира ситуацията!


Благодаря ви много, че ме насочихте към раздела извън темата !! Сега го гледам окончателно и ако няма тема за научна фантастика .. е, кой знае .. може би ще я отворя 😀 (пространство от игри като Mass Effect до книгите на Азимов!) Надявам се, че и вие ще участвате 🙂

Автоматичен превод:
MassEffect

Здравейте!

Да се ​​надяваме, че всичко това е просто някакво недоразумение и скоро ще можем да го разрешим чрез жалбата . 👍

Харесва ми идеята за изцяло нова тема в този раздел!

(между другото: предстои ми да прочета „Деветте милиарда имена на Бог, вятърът от слънцето" на AC Clarke 🙂)

Edited
Автоматичен превод:

Здравей Радка!

Отговорих на жалбата и ви благодаря за тази чудесна услуга .. надяваме се нещо да се помръдне, защото Bet365 не прави нищо, за да коригира ситуацията!


Благодаря ви много, че ме насочихте към раздела извън темата !! Сега го гледам окончателно и ако няма тема за научна фантастика .. е, кой знае .. може би ще я отворя 😀 (пространство от игри като Mass Effect до книгите на Азимов!) Надявам се, че и вие ще участвате 🙂

Автоматичен превод:

Здравейте отново.

Мина доста време и дойдох да проверя оплакването ви. Е, бях напълно сигурен, че казино с перфектна репутация ще си сътрудничи с Адам в крайна сметка. Почти съм шокиран и вярвам, че мога да си представя колко разочарован трябва да си се почувствал. 😔

Ще пробвате ли сега eCOGRA?

Автоматичен превод:

Здравейте приятели, отворих акаунта си в bet365 за 15 дни в деня, в който го отворих, направих депозит и на следващия ден исках да вляза и вече не можех да получа грешка при потребителско име или парола, изпратих им много имейли и те ви отговориха с чисто глупости влязох в чата на живо и чакам до 20 смени и като ми дойде реда ме махат от страницата и пробвах няколко пъти и им пращам мейл ако не искат да ме приемат поне да се върнат моите пари и те не решават нищо, би било добре да ги съдим, но те не грабват нищо, това е чиста загуба

от време

Автоматичен превод:
c3339040215

Здравейте,

само за да се уверя, че съм разбрал правилно: създадохте акаунт, депозирахте, играхте и какво се случи тогава? Какъв вид грешка получавате, докато се опитвате да влезете в акаунта си? Възможно ли е да сте изпратили заявка за теглене и акаунтът ви да е в процес на проверка?

Каква информация сте получили от казиното?

Автоматичен превод:

Здравейте момчета.

Преди 3 дни току-що направих сметка в bet365, но сложих пари от банковата карта на моята приятелка (тъй като картата ми не е достъпна в момента), която е на 17 години. (не знаех, че не мога да плащам от карта на други хора) и ме блокираха за това.

Аз съм над 18, току-що изпратих шофьорската си книжка и всичко останало, знаете ли дали мога да изтегля и да стартирам нов акаунт от картата си или просто загубих всички пари?

Автоматичен превод:
butyiur

Здравейте,

това беше много неудачна стъпка, никога не използвайте метода на плащане на някой друг.

Първо бих обяснил на казиното, не регистрирайте нов акаунт, защото само би изглеждало подозрително. Опитайте се да попитате казиното за съвет.

Кажете ни как е минало

Автоматичен превод:

Ако вече сте се свързали с екипите за поддръжка на клиенти и не сте получили отговор, може да е полезно да проверите уебсайта на компанията или страниците в социалните медии за актуализации или съобщения относно времето за отговор на поддръжката. Освен това можете да опитате да се свържете с компанията чрез алтернативни канали като поддръжка по телефона или чат на живо, ако има такива.


Ако сте загрижени за сумата пари в сметката си, може би е най-добре да се свържете с компанията възможно най-скоро, за да сте сигурни, че проблемът ви ще бъде решен своевременно.


Като цяло препоръчвам да продължите да се свързвате с екипите за поддръжка на клиенти на компанията и да проучите алтернативни канали за помощ, докато проблемът ви бъде решен.





Edited
Автоматичен превод:
butyiur

Здравейте!

Изминаха няколко месеца, откакто споделихте проблема си с нас. Просто се чудя как свърши...

🙂

Автоматичен превод:

Добро утро

Присъединих се към bet365 и съм залагащ на спорт

Направих всички проверки на документи и т.н. и акаунтът ми беше активиран

Вече платих доста значителна сума и вече нямам достъп, грешка при четене LL01 и без да съм получил никаква комуникация по имейл!!!

Разговарям и те ми казват, че акаунтът ми е спрян за преглед и не могат да дадат повече информация или време

Платил съм сериозна сума и не приемам да бъде "блокирана" едностранно, ако вече са ми правени проверки!

как процедираш



Автоматичен превод:
cvittadini89

За съжаление казиното има право да затвори акаунта ви временно или окончателно. Разбира се, те не трябва да затварят акаунта ви завинаги, ако имате оставащ баланс там и не сте направили нищо лошо. Тези проверки са доста често срещани и не можете да направите много по въпроса.

Ако бях на твое място, щях да идвам да ги питам за текущото състояние веднъж или два пъти седмично, за да съм сигурен, че ще ускорят малко процеса. Боя се, че това е всичко, което можеш да направиш.

Автоматичен превод:
MassEffect

Абе боклуци са уе свързах се с чат съпорт по същия начин само, че аз се регистрирах като нов клиент и същата грешка ми даде и ми казват акаунта ви е блокиран и няма да можете да се възползвате от услугите на бет365 сега и за в бъдеще и не можем да ви дадем инфромация защо и аз им писах като шефовете ви не дават информация на вас и на клиентите им кажете ми да дойдат на посочения адрес с който съм се регистрирал и да ми направят една свирка пък ако вие знаете нещо и го криете елате и вие с тях майка им деба

goshokata98

Може би сте били идентифицирани дори под втория акаунт (което, между другото, е много небезопасно поведение и нарушение на споразуменията) и акаунтът ви е бил докладван.

По един или друг начин изглежда, че бихте имали нужда от малко съдействие и бих искал да знам спецификата на това, което се случи в това казино. Бихте ли ми помогнали с това?

Автоматичен превод:
Radka

Какъв втори акаунт бе госпожо обяснявам, че съм нов клиент за пръв път се регистрирам в тоя сайт и ми блокират акаунта 2 мин по късно добре, че не направих депозит защото щях да ги съдя тогава

goshokata98

Здравейте.

Говоря за сметките в казиното. Опитвам се да ви покажа какво може да ви се случи.

Бихте ли отговорили и на това, моля?

„По един или друг начин изглежда, че бихте могли да се нуждаете от помощ и бих искал да знам

специфика на случилото се в това казино. Бихте ли ми помогнали с това?"

Можете ли просто да отидете по-дълбоко с описанието на състоянието на нещата между вас и казиното? Колкото повече подробности, толкова по-добре. 🙏

Автоматичен превод:

не е

Автоматичен превод:
alpinyansyah418

Здравейте, бихте ли могли да опишете вашата ситуация или нещо, за което бихте искали да поговорим. Това не ми каза много. Имате ли също проблем с влизането?

Автоматичен превод:

Същото нещо ми се случи с тази грешка и в чата на живо тези задници от поддръжката ми казаха, че ако искам да го отключа, ще ми таксуват 50 долара от баланса ми. Не разбирам защо ще ми таксуват 50 долара, ако никога не съм сменял паролата. Те са идиоти. Изпратих имейл, за да видя дали ще ми дадат същия отговор или ще ми кажат причината, поради която искат да ми удържат 50 долара за отключване.

Автоматичен превод:
villaangel03

Здравейте

Въпреки че бих искал да избегна прибързаните заключения, това в най-добрия случай ми звучи много странно! Със сигурност не съм запознат с всички подробности; въпреки това, аз все още смятам, че би било добре да заснемете екранни снимки на такива странни предложения, направени от казиното, и да ги използвате в жалбата. Може би има разумно обяснение, но все пак, ако казиното няма какво да крие, те биха се интересували от ясно обяснение - какво мислите?


Запознати ли сте с безплатната функция за оплакване, която предлагаме на играчите?

Това ръководство 👈 трябва да обхваща основите.


Има обаче едно нещо: този конкретен сайт изглежда напълно игнорира оплакванията на клиентите .

file

От друга страна, може би все пак си струва да опитате. Може би ще променят мнението си. Е, ще оставя това решение на вас.

Автоматичен превод:

Хей, момчета, аз също имах грешка LL01. Изключиха ме от акаунта ми. Гледайки тези коментари, където хората са изпращали документи и са минали 7+ дни и все още няма отговор от екипа на Bet365, просто ми звучи умопомрачително. Имах 17K в тази сметка, така че безпокойството наистина ме завладява в момента

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини