ФорумОбсъждане на жалбиBet365, неправилно влизане и LL01 код

Bet365, неправилно влизане и LL01 код (страница 3)

преди 2 години от MassEffect
|
42567 преглеждания 43 отговора |
|
12 3
Добавете пост
shreythecoach
преди 2 седмици

Така че просто не сте могли да влезете в акаунта си, нали? Без никакво обяснение от казиното?

Опитахте ли да се свържете с поддръжката, за да ги изправите пред това?

Предлагам ви да подадете жалба и нашият екип ще се опита да се свърже с казиното, въпреки че в миналото нямахме много късмет с тях.

Какво ще кажете, ще опитате ли това?

Следвайте тази връзка, за да го направите , и ако имате нужда да ви помогнем, ние ще бъдем тук. Уведомете ни, моля.



Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Хей, момчета, аз също имах грешка LL01. Изключиха ме от акаунта ми. Гледайки тези коментари, където хората са изпращали документи и са минали 7+ дни и все още няма отговор от екипа на Bet365, просто ми звучи умопомрачително. Имах 17K в тази сметка, така че безпокойството наистина ме завладява в момента

Автоматичен превод:
преди 6 дни

здравейте! Чудех се как се справяте, поне по отношение на проблема с акаунта. Досега няма подадена жалба, значи всичко наред ли е?

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 дни

Здравей Радка,

Благодаря ви, че проверихте. Да, грешката LL01 дойде при мен на 25 октомври, тя беше разрешена на 8 ноември и имам достъп до акаунта си. ОБАЧЕ, сега получих още един имейл от Bet365, в който се казва, че извършват подобрена проверка на акаунта ми и са поставили ограничения. Изпратих документи отново в техния имейл за подобрена проверка на 8 ноември, чакам да чуя от тях относно това хахахаха Защо проверката отнема толкова време в Bet365? Аз също търгувам с акции през деня и проверката на моя брокер отнема максимум 24 часа. Тук отнема седмици. Просто съм наистина разочарован, просто се надявам да няма проблеми, които произтичат, когато става въпрос за тегления

Автоматичен превод:
shreythecoach
преди 4 дни

здрасти

Най-общо казано, изглежда, че потребителското изживяване не е нищо вълнуващо. 😀

Коригирането на грешки също им отне доста време... Е, предполагам, че тези допълнителни процедури са доста досадни. Основният проблем, по мое мнение, е, че казината буквално няма да обяснят защо е необходимо, докато разследването не приключи - да, става дума повече за проверка или разглеждане на активността на вашия акаунт. Въпреки че понякога може да е произволна проверка, тези акаунти обикновено са маркирани в системата и казиното трябва да се увери, че не са нарушени правила, поради което е необходима допълнителната проверка.

Въпреки че е обичайно за играчите да сравняват проверката с други „подобни" събития, аз не бих направил това. Необходими са много повече функции, за да потвърдите или разгледате акаунтите на играчите, отколкото просто да потвърдите личната си информация за друго приложение.

Въпреки това, както споменах по-рано, основният проблем е, че казината не информират играчите за това, така че те са оставени да правят предположения. Те трябва да се фокусират и върху това, според мен.

Както и да е, кажи ми как върви. Например, ако видите нещо много необичайно, обмислете жалбата.

За всеки случай.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини