здрасти
Най-общо казано, изглежда, че потребителското изживяване не е нищо вълнуващо. 😀
Коригирането на грешки също им отне доста време... Е, предполагам, че тези допълнителни процедури са доста досадни. Основният проблем, по мое мнение, е, че казината буквално няма да обяснят защо е необходимо, докато разследването не приключи - да, става дума повече за проверка или разглеждане на активността на вашия акаунт. Въпреки че понякога може да е произволна проверка, тези акаунти обикновено са маркирани в системата и казиното трябва да се увери, че не са нарушени правила, поради което е необходима допълнителната проверка.
Въпреки че е обичайно за играчите да сравняват проверката с други „подобни" събития, аз не бих направил това. Необходими са много повече функции, за да потвърдите или разгледате акаунтите на играчите, отколкото просто да потвърдите личната си информация за друго приложение.
Въпреки това, както споменах по-рано, основният проблем е, че казината не информират играчите за това, така че те са оставени да правят предположения. Те трябва да се фокусират и върху това, според мен.
Както и да е, кажи ми как върви. Например, ако видите нещо много необичайно, обмислете жалбата.
За всеки случай.
Hi!
Generally speaking, the user experience is nothing thrilling, it seems. 😀
Fixing errors took them quite some time too... Well, I imagine these additional procedures are quite annoying. The primary problem, in my opinion, is that casinos literally will not explain why it is required until the investigation is finished—yes, it is more about checking or looking into your account activity. Although it may occasionally be a random check, these accounts are typically flagged in the system, and the casino needs to make sure that no rules have been broken, which is why the extra verification is necessary.
Although it is common for players to compare the verification to other "similar" events, I would not do that. It takes a lot more features to verify or look into player accounts than it does to simply verify your personal information for another app.
However, as I mentioned earlier, the primary issue is that casinos do not inform players of this, so they are left to make assumptions. They ought to focus on that as well, in my opinion.
Anyway, let me know how it goes. For instance, if you see something highly unusual, consider the complaint.
Just in case.
Автоматичен превод: