НачалоФорумОбсъждане на жалбиBet365, неправилно влизане и LL01 код

Bet365, неправилно влизане и LL01 код

преди 2 години от MassEffect
|
45 150 преглеждания 43 отговора |
|
1 23
преди 2 години

Здравейте момчета, днес се опитах да вляза в акаунта си в Bet365, но ми казва "грешни данни" или нещо подобно, плюс код за докладване: LL01. Вече не ми позволява да влизам.

(Предпоставка: „исторически" и текущ акаунт .. Използвам го от 2019 г., изтеглен в миналото и т.н. ..)


Свързвам се в чата и след няколко проверки ми казват, че трябва да изпратя обичайните снимки на шофьорската книжка + екрана на paypal по имейл и чувам:

обяснения за моите дейности в казиното.


Сега, в този последен период случайно влязох в казиното на живо, гледах рулетките с поне 5 еднакви цвята подред (да, знам, рулетките нямат ефект на паметта и т.н. ... но както и да е) и започнах да залагам 3 евро , след това удвоих, ако кичурът със същия цвят продължи, 6/12/24/48/100/200/400 .. докато или излезе или изгубих всичко ..

Написах същите и идентични неща и в обяснението по мейла, също защото е чистата истина .. Направих това.


Можете ли да ми кажете въз основа на вашия опит дали ще мога да прегледам акаунта си или поне ще ми позволят да тегля? (Също защото вътре има прилична сума).

Какви са часовете за помощ? Бързо или ще трябва да чакам месеци и месеци??? трябва ли да се притеснявам

Изпратих имейл на италианската и английската помощ, но никой не отговаря.

Много благодаря


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление все още няма отговор от Bet365, както на италиански, така и на английски. Все още не мога да вляза и имам повече от 1k евро вътре, които дори не мога да изтегля

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте момчета, днес се опитах да вляза в акаунта си в Bet365, но ми казва "грешни данни" или нещо подобно, плюс код за докладване: LL01. Вече не ми позволява да влизам.

(Предпоставка: „исторически" и текущ акаунт .. Използвам го от 2019 г., изтеглен в миналото и т.н. ..)


Свързвам се в чата и след няколко проверки ми казват, че трябва да изпратя обичайните снимки на шофьорската книжка + екрана на paypal по имейл и чувам:

обяснения за моите дейности в казиното.


Сега, в този последен период случайно влязох в казиното на живо, гледах рулетките с поне 5 еднакви цвята подред (да, знам, рулетките нямат ефект на паметта и т.н. ... но както и да е) и започнах да залагам 3 евро , след това удвоих, ако кичурът със същия цвят продължи, 6/12/24/48/100/200/400 .. докато или излезе или изгубих всичко ..

Написах същите и идентични неща и в обяснението по мейла, също защото е чистата истина .. Направих това.


Можете ли да ми кажете въз основа на вашия опит дали ще мога да прегледам акаунта си или поне ще ми позволят да тегля? (Също защото вътре има прилична сума).

Какви са часовете за помощ? Бързо или ще трябва да чакам месеци и месеци??? трябва ли да се притеснявам

Изпратих имейл на италианската и английската помощ, но никой не отговаря.

Много благодаря


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

Бих казал, че вашият акаунт може да бъде блокиран поради някакво разследване или проверка. Предполагам обаче, че трябва да сте информирани.

Предполагам, че може да е свързано с вашите "стратегии" за залагане, честно казано, не съм съвсем запознат с моделите на залагане и особено с да кажем забранените модели на залагане, но това е доста съвпадение. не мислиш ли

За какво бяха тези "обяснения за дейностите ми в казиното", моля?

Можете ли да уточните?


Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление все още няма отговор от Bet365, както на италиански, така и на английски. Все още не мога да вляза и имам повече от 1k евро вътре, които дори не мога да изтегля

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако мога да предположа, че в момента тече някаква проверка.

За съжаление само казиното може да обясни по-подробно. От колко време е блокиран акаунтът ви, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте,

За съжаление, без обяснение, наистина, ако не бях опитал да вляза, дори нямаше да забележа блокирането, не получих имейл, трябваше да се свържа с чата (услугата за телефонна помощ, от друга страна, вече не работи в Италия отговаря записан глас. който казва да се обърна към чат или имейл).

В чата казват, че времето зависи от количеството работа, която имат, и не казват нищо друго ..

Факт е, че Bet365 е една от най-големите групи в света, а не малък букмейкър, моля само да не ме оставят с безпокойство, за тях тази сума означава малко, за мен вместо това 1300 евро означават много и дори да мога да тегля или да знам защо не мога да вляза в акаунта не е хубаво ..

Разбирам контролите много добре, но те трябва да са бързи за ситуации като тази .. не могат да ме третират като престъпник.

Никой не ми отговаря по имейл.

Те имат хиляди служители, аз също ги бях избрал, защото ми вдъхнаха увереност..


В чата те ме помолиха да изпратя по имейл документи за шофьорска книжка + екранни снимки на PayPal (и беше изпратено) и ме помолиха да дам „обяснения относно дейността си в казиното" или (преводам) да обясня какво съм правил, когато съм играл в казиното. .

Веднага се сетих за факта, че влязох в рулетка и играх на удвояване, нито повече, нито по-малко ..

В допълнение към това, мислейки локално, играх бакара преди няколко седмици или може би преди месец .. и тогава тези дни ми дадоха 25 завъртания в слотовете (които използвам само когато ми дават завъртания, иначе никога не използвам тях с реален баланс) и спечелих 30 евро, тези 30 евро бонус след това ги конвертирах в пари за теглене, като винаги ги преигравах на рулетка на живо, не знам дали това е причината, дори и да изглежда абсурдно, ако вече не искат аз като клиент просто го казвам и затварям сметката си и тегля, но те не могат да ме държат тревожен.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
MassEffect
преди 2 години

Здравейте,

Също така смятам, че всички тези неприятни чувства могат да бъдат избегнати, ако само казиното изпрати един разумен имейл.

Бих искал да ви уверя, че скоро всичко ще бъде наред, но съм сигурен, че не бихте го купили от

аз в момента.

Не виждам нищо лошо във факта, че сте опитали няколко игри и сте взели някакъв бонус, не бих искал обяснение за това, но отново нямам представа какво разследва казиното в момента. Възможно е да са открили някакъв подобен модел, използван от друг играч - сега просто се спекулира.

Мога ли да знам колко време чакахте, откакто открихте, че акаунтът ви е затворен? Или по-важното, кога изпратихте тези документи за проверка, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка, така е, трябва да разберат, че зад всяка сметка все пак стои човек с чувства, тогава това, че има мълчание, не помага, аз също спя лошо от тях.

Тази сутрин изпратих още един имейл, без отговор, въпреки факта, че сме през 2022 г., в ерата на незабавната комуникация.

Фирмата е голяма и ми се струва абсурдно да няма комуникация между страните, нито от италианския екип, нито от английския..

Намерих затворения акаунт преди 2 дни, въпреки че не знам точно кога е бил затворен, защото не са изпратили никаква комуникация (и все още не изпращат нищо).

Веднага се свързах с чата и веднага изпратих имейли с това, което поискаха.

Знам, че така или иначе ми остават няколко дни (дори за мен те вече са цяла вечност) и затова все още не съм подал оплакване, но също така виждам други потребители, които чета в интернет, с подобни преживявания на блокирани акаунти Опасявам се, че няма да получавам новини дълго време и затова реших да отворя тази публикация, за да се „подготвя" и да ви държа вече информирани за начина на действие.

Иска ми се само всичко да се оправи, също защото не съм направил нищо лошо, доволен съм и от затворения акаунт, ако не ме харесат, важното е да прегледам парите обратно..

Автоматичен превод:
MassEffect
преди 2 години

Здравейте Mass Effect,

Съпричастен съм с чувствата ти, щях да се чувствам така, ако бях на твое място, сигурен съм.

Отделете цялото време, от което се нуждаете.

Въз основа на оплаквания разбрах, че някои проверки за сигурност или допълнителни проверки могат да отнемат дори месец (съжалявам за лошите новини), но основният проблем продължава, казиното трябваше да ви уведоми и да ви предостави някаква времева рамка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка, благодаря ти за думите, дори и като ги чуеш помага малко, повярвай ми! и затова мога само да ти благодаря!


Абсолютно съм готов да изчакам дори месец и би било чудесно, ако решат в тези времена ..

Също така бях на разположение за получаване на телефонни обаждания или видео разговори и винаги съм се отнасял много любезно към имейлите или в чата, но нищо ..

Но ако проверките продължават дълго време, как мога да действам? Можете ли да ми дадете съвет?


Във всеки случай това поведение на Bet365 остава много тъжно, винаги съм го смятал за сериозна и също много голяма компания, не очаквах толкова лошо обслужване на клиентите, клиентът трябва да бъде информиран и ако някой мениджър чете тези думи, Надявам се да вземете бележка, защото наистина се чувствате изоставени.

Това е малко като влагането на пари в банка, никой не би избрал ненадеждна банка и тъй като и в този случай има много пари, реших, че се чувствам добре с тази компания.

И днес никакъв отговор от фирмата, всичко мълчи.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
MassEffect
преди 2 години

Здрасти.


Позволете ми да кажа, че даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката на акаунта и да продължат с плащането.

Но както вече писах, не е честно да не знаете никакви подробности или някаква времева рамка за тази проверка.

Все още смятам, че трябва да подадете жалбата през нашия център за разрешаване на проблеми. Просто щракнете тук .

Дайте ни шанс да го разгледаме.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка!

Първо, благодаря ви за това, че продължавате да ми отговаряте, повярвайте ми, че го оценявам много в момента, поне не се чувствате сами в тази ситуация.

Актуализация: вчера, след като настоях най-накрая да ми изпратят имейл от съдействието, те ми казаха, че „от съображения за сигурност не могат да продължат разговора по имейл" и ме призоваха да се свържа с чата (отново).

Свързвам се с чата и те ми казват, че искат да ми се обадят, като ме питат ден, в който мога да бъда на разположение (освен вчера, очевидно отговорният отдел не работи през почивните дни).

Затова си записах час за телефонното обаждане утре сутринта .. Надявам се да ми се обадят, дори ако гледам други преживявания в интернет, не е сигурно, че нещо ще бъде решено утре, но вероятно просто искат да знаят дали аз съм реален потребител на акаунта и те искат да се уверят (очевидно това съм аз). Но вместо това проверките се извършват от други отдели.

Не съм много оптимист, но ще изчакам утре .. Ще ви актуализирам!

Ако все още продължава така, ще подам жалбата чрез вас, също защото съм тревожен човек и тази ситуация ме кара да спя много лошо!


Автоматичен превод:
MassEffect
преди 2 години

Приятен ден и на теб.

Това е чудесно, защото сега знаем, че в момента се извършва допълнителна проверка на сигурността. Бих казал, че обаждането е добра идея, правилно ли разбрах, че ще бъде някакъв вид обаждане за проверка?

Ако е така, запазете спокойствие. Всъщност не е голяма работа и е най-лесното и пряко решение, когато самоличността е в процес на проверка. Сигурен съм, че ще се справиш добре.

Може би можете да опресните няколко подробности като:

когато вашият акаунт е създаден

използван от вас метод на плащане за депозит и теглене

кои игри сте играли и т.н

Само основни неща, за да се чувствате по-удобно. Моля, уведомете ме как е минало.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добър вечер Радка!

Исках да актуализирам с новини, но за съжаление, въпреки чата ми казаха, че днес ще получа обаждане .. няма обаждане! Аз също дойдох да ги посрещна, казах, че могат да ми се обадят по всяко време .. но нищо.

Все повече и повече разочарован от поддръжката на клиентите на тази фирма, мисля, че дори и да трябва да оправят всичко, все повече искам да закрия акаунта и да отида другаде.. Бях ги избрал за уж сериозност.

Разбирам, че не съм много печеливш клиент за тях, но в този момент може и да затворят акаунта ми и да ми дадат баланса, който имам вътре, вместо да продължават с този малък театър.


Актуализирам подробностите, прав си, в бързината да напиша публикацията забравих да дам важна информация:


Сметката е открита през декември 2018 г

Винаги съм депозирал и теглил с Paypal, не съм презареждал от 2020 г., докато тази година изтеглих през май около 1000 евро на два транша (500 в началото на май и 500 в края на май), отново с Paypal.

До миналата година правех предимно спортни залагания, през 2020 г. и 2019 г. дори на „значителна" сума без никакви проблеми и от време на време дори в казина на живо.


Докато тази година играех само в казиното на живо (рулетка и бакара с веригата на Playtech), в допълнение към това, те от време на време ми даваха безплатни завъртания на слотовете и ги играх на слота „Jurassic Island".


Благодаря ви много, че отговаряте на публикациите ми! Вие присъствате повече от помощта на Bet365 .. и го правите безплатно!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
MassEffect
преди 2 години

Не ми харесва накъде отива това, благодаря ви за актуализацията.

С всеки играч трябва да се работи внимателно и честно, не започвайте да си мислите, че всичко е наред, ако размерът на вашите депозити може по някакъв начин да повлияе на начина, по който казиното се отнася с вас - не е така.

Бих искал да мисля, че казино с такава репутация е в състояние да отговори на думата си.

Успяхте ли да получите някакво обяснение вчера?

Както и да е, оплакването все още е възможно, без натиск със сигурност, само любезно напомняне.

Иска ми се да можех да ви помогна повече, но все пак ви благодаря за милите думи!



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка, днес е сряда .. трябваше да ми звънят понеделник и пак нищо. И днес няма обаждания.

Засега не искам да се свързвам отново с тях в чата, защото не искам да се задушавам, но реших да дам краен срок: ако до петък не получа допълнителни контакти, тогава ще използвам услугата на вашия център за разрешаване на проблеми .. надявайки се ще има някаква полза.

Опитвам се да се справя с компанията по възможно най-добрия начин, но за съжаление се чувствам сякаш говоря на стена..

Както винаги, много ви благодаря за подкрепата и думите ви!

Автоматичен превод:
MassEffect
преди 2 години

Здравейте Mass Effect (все пак една от любимите ми саги за конзолни игри от EA 🙂)

Добре, тогава е петък.

Съжалявам, че да си мил не водиш доникъде, но вярвам, че това не е краят. Моля, подгответе всички имейли, свързани с темата, екранни снимки на чат и всичко, което сметнете за полезно.

Ще те проверя утре.

Спокоен ден, ако е възможно.🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка!

Радвам се, че познавате Mass Effect! 🙂 Моето потребителско име идва от тази игра !! 😀 Изпълнихте ли всички?


Имам "новини" и ги стискам ..абсурдни са ..ако не бях засегнатия дори щях да се смея.

Не ми се обадиха, но тази сутрин намерих имейл от тях с молба да изпратя снимки + извлечение от картата ми, завършваща на * 4592, свързана с моя paypal акаунт ..


Всичко е наред бих казал .. но не! Понеже нямам карта, която да завършва с този номер и се ровя вкъщи да я търся .. може би е била някоя изтекла карта (за щастие винаги ги пазя) .. но не мога да намеря нищо!


Тогава възниква съмнението: това са последните 4 цифри от моя телефонен номер, които се появяват в екрана на paypal, който изпращам в първия имейл, този от миналата седмица .. (а на екрана, който изпратих, ясно се казва: „телефонен номер + 39 ******** 4592).


file Прилагам изрезка от екрана, "numeriditelefon o" на италиански означава "телефонен номер", "Principale C ellular e" означава "Основен мобилен"


Така че изпращам имейл в отговор, обясняващ недоразумението и за пълнота изпращам снимките (предна и задна страна) на моите 4 карти, свързани с paypal + извлечения от сметка + телефонна сметка + удостоверение за пребиваване .. на практика аз свърших цялата работа вместо него . . Дадох му още документи, за да стане ясно, че аз съм истинският потребител на акаунта... Не знам какво да направя повече.


За мое спокойствие се свързвам с чата, за да повторя недоразумението и питам дали са получили имейла .. и става още по-абсурдно: все едно общуваш с робот .. момичето в чата ми отговаря с обичайното копие и поставете фрази за това, което трябва да изпратя (карта със снимка, завършваща на * 4592 и обичайните неща) .. и повтарям, че нямам карта, завършваща с този номер, но това е моят телефонен номер и че те са объркани .. че са разменили за номер на карта на екрана на paypal !!

Човекът в чата отговаря раздразнено, с обичайното копиране и поставяне, казва ми да пренапиша в имейла потребителско име, адрес и карта със снимка, завършваща на * 4592 ..


И имам чувството, че общувам с човек от Марс!

Нямам думи за тази компания .. превръща се в кошмар!

На този етап искам да бъда нает от тях, бих могъл да им помогна да свършат по-добра работа за клиентите си, тъй като обменят телефонни номера с номера на разплащателни карти.


Сега повече от всякога съм готов да ви помоля за помощ, защото вече не знам какво да правя, всичко става наистина смешно!

Имейли и екранни снимки и т.н. трябва ли да ги изпращам, покриващи чувствителни данни? Къде мога да ви ги изпратя?

Поздрави и ви е позволено да се смеете с мен!


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
MassEffect
преди 2 години

Здравейте (командир Шепърд🙂)!


(разбира се, всички DLC-та приключиха, дори играх PVP частите. Е, връща тези спомени 🤯...)




Към твоя не толкова забавен проблем, защото изобщо не ми е до смях.


Проверката вероятно все още тече или някаква допълнителна проверка и сега трябва да докажете платежната карта, която не съществува, защото вероятно е резултат от това, че вашият мобилен номер е сбъркан с номера на вашата карта, това ли е ситуацията, моля?


Е, любезно изпратете жалба ( моля, щракнете върху тази връзка ), сигурен съм, че ще ви е необходима помощ сега.


Просто копирайте и поставете предишните си публикации, публикувани в тази тема, за да не се налага да пишете нищо отново, въпреки че някакъв вид обобщение би трябвало да помогне - всичко стана доста сложно, мисля 🙂


Освен това вмъкнете всеки имейл, чат комуникация - всичко важно и свързано, моля.

Надяваме се, че ще успеем да оправим нещата.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка!

Току-що приключих с всичко и подадох жалбата.

Бях много многословен, но не исках да оставя нищо на случайността, така че се извинявам, ако написах много, но за моето суетене исках да бъда възможно най-пълен, по този начин имате всички елементи, за да можете работа по случая. Пренаписах всичко, опитвайки се да очертая и "обобщя" ..

Създадох и прикачих 3 pdf файла, където вътре има имейлите, които изпратих и получих + превод на английски, който се надявам да ви помогне, така че не се налага да превеждате от италиански, вторият pdf съдържа екраните на Paypal (включително първото, което мисля, че създаде объркване за оператора), а третото чатът .. в последния за съжаление успях да екстраполирам няколко изречения, защото чатът на bet365, за съжаление, ако го затворите, губите цялата информация .. така че в a побързах, направих навреме, за да направя само няколко екрана.


В допълнение към това добавих екрана за грешка, който Bet365 ми дава, когато се опитам да вляза.


Мисля, че може би направих грешка при въвеждането на „Оспорваната сума", която е 1315 евро, когато в действителност (за съжаление) те са 1315 евро.


Надявам се, че съм бил възможно най-изчерпателен и се извинявам, ако дължината на публикацията е преувеличена .. но ви благодаря за търпението.

За всяко друго уточнение съм готов да отговоря с надеждата да се отблокира ситуацията!

Всичко е от Commander Shepard 🙂 Надявам се да можем да говорим за Mass Effect и Sci-Fi в бъдеще и по по-спокоен начин 😀

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
MassEffect
преди 2 години

Здравейте, командире!

Проверих вашата cmplaint и смятам, че всички важни части са там.

Не се притеснявайте за дължината, някои случаи са по-сложни и изискват подходящо обяснение. 🙂

Както и да е, видях, че Ник ти зададе още няколко въпроса, актуализирай го скоро, моля.


PS: има раздел "извън темата", специално създаден за такива хубави научнофантастични разговори:

https://casino.guru/forum/general-discussion-1 🙂

Чувствайте се свободни да публикувате там, когато сте достатъчно спокойни. 👽



Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини