ФорумОбсъждане на жалбиB7 Casino Затворен акаунт и конфискуван депозит + печалби

B7 Casino Затворен акаунт и конфискуван депозит + печалби (страница 2)

преди 1 месец от Bankman-Fried
|
1536 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Bankman-Fried
преди 1 месец

Все още нищо ново? Видях, че Михал пое случая и той ще се свърже с казиното, ако има нужда от нещо от вас, със сигурност ще ви уведоми.

Надявам се да бъде решен възможно най-скоро. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей Джаро,

За съжаление продължавам да чувам едно и също нещо от казино B7, те не искат да го разрешат и излизат със стандартни отговори, че уж съм нарушил правилата, не съм чул нищо от тях през последните няколко дни...


Надявам се, че Михал може да го реши 🙌

Автоматичен превод:
Bankman-Fried
преди 1 месец

Жалко. Така че ще трябва да изчакаме по-нататъшното развитие. Надявам се да коментират какво конкретно си нарушил.

Желая ти справедливо решение. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Благодаря за подкрепата Джаро🙏🙌

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Последното съобщение от казино B7 днес:


"Поздрави E****

Свързваме се с вас относно проблема, с който сте се обърнали към нас преди.

Както беше посочено по-рано - наличността на услугите не може да се тълкува като предложение или покана от наша страна за използване на услугите в държава, където такова използване е незаконно. Освен това, както беше посочено по-рано, всяка информация, която предоставяте на Казиното, трябва да бъде вярна, пълна и точна, ако това условие не е изпълнено, печалбите могат да бъдат конфискувани поради невярна информация. Вашата теглена сума е по-голяма от сумата на депозита, няма причина за възстановяване. Благодарим ви за разбирането и не се колебайте да се свържете с нас отново, когато възникне проблем!


най-добри пожелания,

Андреас,

Екип за поддръжка"



Моят отговор на техния имейл:


Добър вечер B7,


Колко глупости, B7 Casino е незаконно в цяла Европа, вие позволявате на играчи от изключени държави да създадат акаунт и да депозират пари, но когато трябва да изплатите, изведнъж вината е на играча. Не става така и също е наказуемо.

Не съм въвел фалшиви данни за пребиваване и ако е така, докажете го, но няма да го направите, защото сами знаете отговора на това.


Casino Guru би искал да се свърже с вас по този въпрос..


поздрави

E****



Сега наистина се опитват да не плащат на играчи от различни европейски държави, като посочват, че услугите им са забранени в страната на регистрация, това не е по вина на играча, а на казиното!

Автоматичен превод:
Bankman-Fried
преди 1 месец

Но ако държавата е била попълнена правилно по време на регистрацията и не е била сред ограничените, тогава това, което казвате, е вярно и казиното вероятно трябва да плати на играча, но в ситуации като тази дори малка разлика може да повлияе малко по-трудно.

Въпреки това, когато казиното казва, че всяка информация трябва да е вярна и точна, има ли нещо, което сте въвели, което да показва, че тя не е вярна?

Става малко объркващо и се чудя какво ще измисли Михал.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей Джаро,

Казино B7 продължава да твърди, че съм въвел невярна информация, но никога не бих го направил и защо бих го направил? какви ползи може да ми донесе? точно никакво, B7 Casino дори не предоставя доказателство за това, сигурен съм, защото нямат доказателство, и още нещо, което ми изплатиха преди няколко месеца с изплащане на Mifinity и мина добре, как може дали изплащането внезапно е проблем сега, но не и тогава?

и между другото живея в Холандия, B7 Casino е забранено там за играчи от Холандия, но не само Холандия, не мисля, че има нито една държава в Европа, която позволява на играчите да се регистрират в незаконни казина като B7 , Lala.bet, Betspino, Cusco Casino и много други..

така че те просто използват извинение, за да не ви изплатят, защото това не е позволено според законите, но те предлагат хазартните си услуги в забранени държави📌


Надявам се да си получа парите и никога повече няма да играя в B7🙏


Автоматичен превод:
Bankman-Fried
преди 1 месец

И на мен ми е интересно как ще стане, гледах списъка с ограничените държави и не видях твоята там. Въпреки че казвате, че са ви платили преди време и сте били верифицирани, не знам какъв може да е проблема.

Както и да е, това е, което Михал ще се опита да разбере сега и ще видим докъде ще стигнем.

Надявам се, че казиното ще изясни и всичко ще бъде обяснено. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей Джаро,


Залагам от 7 години и за първи път преживявам нещо подобно, а те се държат сякаш съм измамник, на Trustpilot виждате холандци да оставят положителен отзив всеки ден, така че не разбирам защо блокират акаунта ми и отказват да изплатят🥲

Да се надяваме, че Михал ще успее да намери решение с B7 Casino🙏

Автоматичен превод:
Bankman-Fried
преди 1 месец

Да, и аз се надявам, но само времето ще покаже как наистина ще бъде и как ще се развие. Твърдо вярвам, че ще бъде положително, но преди всичко нека бъде справедливо. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей Джаро,


Точно така, надявайки се на справедлив резултат🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини