здравейте момчета
След известно време депозирах пари отново в казино B7, сумата беше само 20 евро и след 20 минути слотове спечелих 630 евро, исках незабавно да изплатя този гел по банковата си сметка, но изплащането винаги беше анулирано от B7 , според тях не съм въвел IBAN номера си правилно, което означава, че платежната система не може да обработи плащането, това се случи 4 пъти подред, след това предадох това на служителя за чат на живо и той щеше да го уреди за мен , съответният отдел очевидно все още имаше нужда от доказателство за адрес и тогава можех да направя успешно теглене, след като акаунтът ми беше напълно потвърден и исках да изтегля сумата отново, акаунтът ми беше блокиран и дори не получих имейл за това , само когато им изпратих имейл относно това решение,
Получих отговор по имейл, в който се посочва, че поради административно решение моят депозит и печалби няма да бъдат изплатени.
Смешното е, че бях депозирал пари шест месеца по-рано и след това бях платил чрез Mifinity и това мина добре.
защо внезапно е проблем, че моята сметка трябва да бъде затворена и печалбите също са изчезнали?
Това много прилича на измама, въпреки че казино B7 има добра репутация сред играчите.
Депозирах чрез ваучер Cashlib, който може да бъде закупен онлайн, сумата на депозита беше 20 евро.
Спазвах правилата стриктно, като само 1 акаунт, не използвах бонуси, докато играх.
Чувствам се много ограбен, след като винаги губех пари в други онлайн казина и сега най-накрая имах късмета да спечеля добра сума в B7 казино, този проблем ми се случва, мисля, че B7 ревнува, защото имам много печалби в тяхното казино, но това, което нямат, е колко пари загубих с различни други доставчици.
това е имейлът с отговор, който получих от B7 днес:
„Със съжаление трябва да информираме, че акаунтът ви е закрит и печалбите са конфискувани съгласно административно решение"
„Това решение е окончателно и не подлежи на обжалване.
Благодаря за разбирането"
„Ако имате нужда от нещо друго, моля, не се колебайте да се свържете с нас отново във всеки един момент"
с уважение,
"Pascoal | Екип за поддръжка на казино"
Вярвам, че все пак ще получа парите, но се съмнявам в това..
може ли някой да ме посъветва/помогне тук
благодаря ви предварително
Hi guys
After a while I deposited money again at B7 casino, the amount was only 20 euros, and after 20 minutes of slots I won 630 euros, I wanted to immediately pay out this gel to my bank account, but the payout was always canceled by B7, according to them I did not enter my IBAN number correctly, which meant that the payment system could not process the payment, this happened 4 times in a row, I then passed this on to the live chat employee and he would arrange it for me, the relevant department apparently still had need proof of address and then I could make a successful withdrawal, after my account was fully verified and I wanted to withdraw the amount again, my account was blocked and I didn't even receive an email about it, only when I emailed them contacted regarding this decision,
I received a response by email stating that due to an administrative decision, my deposit and winnings will not be paid out.
The funny thing is that I had deposited money six months earlier and then paid out via Mifinity and that went just fine.
why is it suddenly a problem that my account has to be closed and the winnings are also gone?
This looks very much like fraud, even though B7 casino has a good reputation among players..
I deposited via a Cashlib voucher that can be purchased online, deposit amount was 20 euros.
I followed the rules neatly, like only 1 account, did not use bonuses while playing.
I feel very ripped off, after always losing money at other online casinos, and now I have finally been lucky enough to win a nice amount at B7 casino, this problem happens to me, I think B7 is jealous because I have plenty of winnings stand at their casino, but what they don't have is how much money I lost with various other providers.
this is the response email i got from B7 today :
"We regret to inform your account has been closed and the winnings confiscated as per an administrative decision"
"This decision is final and can not be appealed.
Thank you for understanding"
"If you need anything else, please, don't hesitate to contact us again at any moment"
Kind regards,
"Pascoal | Casino Support Team"
I trust that I will still get the money, but I have doubts about this..
can anyone advise/help me here
thank you in advance