ФорумОбсъждане на жалбиSpinia е измама, бъдете предупредени

Spinia е измама, бъдете предупредени

преди 3 години от smihaylov1986
|
6523 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Това е пълна измама. Откраднаха ми 3000 евро печалби, които се опитах да изтегля и над 1000 евро депозити. Те поискаха от мен да предоставя документи за проверка при молбата ми за оттегляне, което и направих. След няколко часа заявката беше отменена и акаунтът ми беше нулиран. След като се свързах с екипа за поддръжка, те ми обясниха, че акаунтът ми е затворен и всички печалби са взети, тъй като при процеса на тяхната проверка те откриха, че имам дублиран акаунт (който нямам). Това е лесен начин за кражба на пари от хора - докато депозирате хиляди евро - няма проблем, ако искате да теглите - имате дублирана сметка, чао чао.

Предприемам съдебни действия срещу това казино, така че ако сте един от измамниците - моля, свържете се с мен. Планирам да заведа колективно дело срещу тази компания с всички хора, измамени от нея

Автоматичен превод:
smihaylov1986
преди 3 години

Съжалявам да чуя за случилото се с теб. Както и да е, тъй като те са лицензирани в Малта, това е доста добър знак за вас. Можете да подадете жалба до лицензиращия орган. Тогава казиното трябва да докаже, че наистина имате няколко акаунта там.

Както и да е, виждам много жалби, подадени срещу тях (или казина със същия собственик) на нашия уебсайт. Казиното има лоша репутация: https://casino.guru/Spinia-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
smihaylov1986
преди 3 години

съжалявам за загубата, те са изхвърлени почти във всички страни, с изключение на Малта. ако не сте взели бонуси и не сте използвали дублираната си сметка, имате голям шанс да получите парите си.

Стойте далеч от тази група, те са престъпници.

късмет

Автоматичен превод:
sardapoor
преди 3 години

Да, цялата група има лоша репутация. Изглежда, че има 11 различни казина с един и същ собственик и управление.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих 70 000 веднъж и не можах да ги изтегля, накрая ги загубих, на следващата сутрин печеля още 50 000. Слезте до 30k и искате да ги изтеглите. ВИП мениджърът ми казва, че трябва да залагам повече основно, разпалвайки пристрастяването към хазарта, дори когато му/й писах, че искам да изтегля печалбите на 1 или 2 вноски.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това ми напомня за един мой приятел, който играеше в онлайн казино Малайзия на име eclxxx, спечели 50 хиляди, но когато подаде молба за теглене, те маркираха процеса на теглене като завършен, но парите никога не се кредитират в банковата му сметка...

Автоматичен превод:
sladki03
преди 1 година

Те говорят за отговорен хазарт, но не им пукаше, когато им казах, че искам да осребря 30 хиляди. Или никога не ми пукаше, когато загубих над почти 100 000 за няколко дни. Всичко е BS. Какво стана с неговия приятел 50k?

Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 1 година

Те смятат, че вече са платили, но приятелят ми не получи никакви... дори първоначално кредитираните му 1k... LOL


Няма къде да спорим, знаете, това е онлайн хазарт, хахаха

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те смятат, че вече са платили, но приятелят ми не получи никакви... дори първоначално кредитираните му 1k... LOL


Няма къде да спорим, знаете, това е онлайн хазарт, хахаха

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих казал да отвърнем на удара! Направете услуга на приятеля си и го изпратете тук, за да подаде жалба:

https://casino.guru/complaints/create

Ден след ден нашият екип за жалби се бори за справедливост, би било грешка да пренебрегнем тази възможност, особено когато е безплатна.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих 70 000 веднъж и не можах да ги изтегля, накрая ги загубих, на следващата сутрин печеля още 50 000. Слезте до 30k и искате да ги изтеглите. ВИП мениджърът ми казва, че трябва да залагам повече основно, разпалвайки пристрастяването към хазарта, дори когато му/й писах, че искам да изтегля печалбите на 1 или 2 вноски.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това не е хубаво. Но позволете ми един въпрос, информирали ли сте някога казиното, че сте пристрастени и искате да спрете? Знаете, че заявките за теглене са обикновен ежедневен хляб, казиното не може да види другите скрити мотиви зад това.

Мотивирането на пристрастени играчи да продължат да играят е силно несправедливо, мотивирането на обикновените играчи да продължат да играят, от друга страна, е стандарт. 🙁

Доколкото не знам повече подробности, все още смятам, че това си заслужава оплакване.

Допълнителни подробности тук: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Между другото, забелязахте ли, че казиното е в черния списък ?

Вижте прегледа му точно тук .

Как ви звучи това?

РЕДАКТИРАНЕ : Честно казано, току-що разбрах, че случаят е доста стар:

https://casino.guru/forum/casinos/spinia-casino---general-discussion#post-67137

Следователно рекламацията не е възможна.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Отворих случай с друг уебсайт. И го приеха.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини