преди 1 месец
Да, използвам VPN, защото достъпът от Русия до вас е ограничен((
Yes, I use VPN because access from Russia to you is limited((
Да, я использую впн, потому что доступ из России к вам ограничен((
0
Да, използвам VPN, защото достъпът от Русия до вас е ограничен((
Yes, I use VPN because access from Russia to you is limited((
Да, я использую впн, потому что доступ из России к вам ограничен((
Добре, тогава това би обяснило ситуацията. благодаря
Ще го разгледаме и ще се свържем с вас скоро.
Okay, then, this would explain the situation. Thank you.
We'll look into it and will get back to you soon.
Добър ден! Вие отхвърлихте прегледа ми за казино Comet. Моля, напишете причината. Вече ви писах, че съм онлайн казино играч от дълго време и играя на много места.
Good day! You have rejected my review, on the Comet casino. Please write the reason. I have already written to you that I have been an online casino player for a long time and play in many places.
Доброго дня! Вы отклонили мой отзыв, на казино Комета. Пожалуйста напишите причину. Я уже вам писала что уже давно являюсь игроком онлайн казино и много где играю.
здравейте Нашият екип обсъди цялата тази ситуация и за да бъде одобрена вашата потребителска рецензия, ще ни трябват няколко екранни снимки от вашата казино сметка като доказателство, че сте истински играч там.
Скоро трябва да получите и имейл относно това.
Благодаря ви за съдействието.
Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.
You should receive an email regarding this as well shortly.
Thank you for your cooperation.
Имам същия проблем. Роми отхвърли две от трите ми рецензии. Аз съм нов във форума и пиша въз основа на моя опит в тези проекти. Защо такава строга цензура? Страхувам се, че вече няма да имам желание да пиша ревюта във форума
I have the same problem. Romy rejected two of my three reviews. I am new to the forum and wrote based on my experience playing in these projects. Why such strict censorship? I'm afraid that I will no longer have the desire to write reviews on the forum
У меня та же проблема. Роми отклонила два из трёх моих отзывов. Я новичок на форуме и писал на основании своего опыта игры в данных проектах. К чему такая жёсткая цензура? Боюсь что больше желания писать отзывы на форуме у меня не возникнет
здравейте Нашият екип обсъди цялата тази ситуация и за да бъде одобрена вашата потребителска рецензия, ще ни трябват няколко екранни снимки от вашата казино сметка като доказателство, че сте истински играч там.
Скоро трябва да получите и имейл относно това.
Благодаря ви за съдействието.
Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.
You should receive an email regarding this as well shortly.
Thank you for your cooperation.
здрасти Все още не съм получил имейла.
Hi! I still haven't received the email.
Привет! Мне так и не пришло письмо на эл. почту.
Имейлът ви беше изпратен в сряда. Нека го изпратя отново за всеки случай.
Моля, предоставете тези екранни снимки на community@casino.guru по всяко време обаче.
The email was sent to you on Wednesday. Let me resend it just in case.
Please provide those screenshots to community@casino.guru at any time, though.
Забелязах много дискусии около отхвърлените рецензии и реших да споделя собствения си опит. Имах отхвърлен преглед поради нещо, което изглеждаше като незначителен проблем, но когато се свързах с екипа за поддръжка, те ми обясниха, че има прилики в прегледите ми в различни казина. Отначало беше разочароващо, но след малко връщане напред-назад разбрах, че те са доста стриктни относно откриването на дублирано съдържание.
Също така смятам, че въвеждането на правило, при което играчите представят доказателство като екранна снимка на акаунта си в казино, може да спести време на всички. Някой друг пробвал ли е този подход или смятате, че е твърде много работа за потребителите?
I've noticed a lot of discussions around rejected reviews and thought I would share my own experience. I had a review rejected for what seemed like a minor issue, but when I reached out to support, they explained that there were similarities in my reviews across different casinos. It was frustrating at first, but after a bit of back-and-forth, I realized that they’re pretty strict about detecting duplicate content.
I also think introducing a rule where players submit proof like a screenshot of their casino account could save time for everyone. Has anyone else tried this approach, or do you think it’s too much work for users?
Добър ден Защо прегледът ми все още не е одобрен? Изпратих ви екранни снимки за потвърждение преди много време.
Good day. Why hasn't my review been approved yet? I've sent you confirmation screenshots a long time ago.
Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.
Забелязах много дискусии около отхвърлените рецензии и реших да споделя собствения си опит. Имах отхвърлен преглед поради нещо, което изглеждаше като незначителен проблем, но когато се свързах с екипа за поддръжка, те ми обясниха, че има прилики в прегледите ми в различни казина. Отначало беше разочароващо, но след малко връщане напред-назад разбрах, че те са доста стриктни относно откриването на дублирано съдържание.
Също така смятам, че въвеждането на правило, при което играчите представят доказателство като екранна снимка на акаунта си в казино, може да спести време на всички. Някой друг пробвал ли е този подход или смятате, че е твърде много работа за потребителите?
I've noticed a lot of discussions around rejected reviews and thought I would share my own experience. I had a review rejected for what seemed like a minor issue, but when I reached out to support, they explained that there were similarities in my reviews across different casinos. It was frustrating at first, but after a bit of back-and-forth, I realized that they’re pretty strict about detecting duplicate content.
I also think introducing a rule where players submit proof like a screenshot of their casino account could save time for everyone. Has anyone else tried this approach, or do you think it’s too much work for users?
Понякога наистина се стига до този вид отхвърляне на потребителските отзиви и тъй като се стремим да ги запазим възможно най-честни и безпристрастни, от играчите се иска да предоставят някакво доказателство, че наистина играят в конкретното казино.
Със сигурност не бихме искали да бъдем правило, но ако е необходимо, оценяваме цялото сътрудничество от страна на играчите.
Sometimes it really gets into this kind of rejection of the user reviews, and because we aim to keep these as honest and unbiased as possible, the players are asked to provide some proof that they really play at the particular casino.
We surely wouldn't like to be a rule, but if needed, we appreciate all the cooperation from the players side.
Добър ден Защо прегледът ми все още не е одобрен? Изпратих ви екранни снимки за потвърждение преди много време.
Good day. Why hasn't my review been approved yet? I've sent you confirmation screenshots a long time ago.
Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.
здравейте Съжалявам да ви информирам, че все още не сме получили имейл от вас относно казино Kometa.
Бихте ли опитали да го изпратите отново, моля, на community@casino.guru ?
Hello there. I am sorry to inform you that we have not received any email from you regarding the Kometa Casino as of yet.
Could you try to send it again, please, to community@casino.guru?
да разбира се Ще го изпратя отново.
Yes, of course. I'll send it again.
Да, конечно. Отправлю еще раз.
Благодаря ви за съдействието.
Получихме вашия имейл и отзивите ви вече могат да бъдат одобрени. 😉👍
Thank you for your cooperation.
We have received your email, and your reviews can now be approved. 😉👍
Благодарим ви за бързината 🤗🌹
Thank you for your promptness 🤗🌹
Спасибо вам за оперативность 🤗🌹
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.