НачалоФорумОбратна връзка и предложенияАдминистратор Romi Rare

Администратор Romi Rare (страница 2)

 от her20145
|
10 883 преглеждания 42 отговора |
|
1 2 3
Romi

Да, използвам VPN, защото достъпът от Русия до вас е ограничен((

Автоматичен превод:
Juliya

Добре, тогава това би обяснило ситуацията. благодаря

Ще го разгледаме и ще се свържем с вас скоро.

Автоматичен превод:
Romi

Благодаря ви 🙏

Автоматичен превод:
Juliya

За мен е удоволствие.🙂

Автоматичен превод:

Добър ден! Вие отхвърлихте прегледа ми за казино Comet. Моля, напишете причината. Вече ви писах, че съм онлайн казино играч от дълго време и играя на много места.

Автоматичен превод:

здравейте Нашият екип обсъди цялата тази ситуация и за да бъде одобрена вашата потребителска рецензия, ще ни трябват няколко екранни снимки от вашата казино сметка като доказателство, че сте истински играч там.

Скоро трябва да получите и имейл относно това.

Благодаря ви за съдействието.

Автоматичен превод:

Имам същия проблем. Роми отхвърли две от трите ми рецензии. Аз съм нов във форума и пиша въз основа на моя опит в тези проекти. Защо такава строга цензура? Страхувам се, че вече няма да имам желание да пиша ревюта във форума

Автоматичен превод:

здравейте Нашият екип обсъди цялата тази ситуация и за да бъде одобрена вашата потребителска рецензия, ще ни трябват няколко екранни снимки от вашата казино сметка като доказателство, че сте истински играч там.

Скоро трябва да получите и имейл относно това.

Благодаря ви за съдействието.

Автоматичен превод:
Romi

здрасти Все още не съм получил имейла.

Автоматичен превод:
Juliya

Имейлът ви беше изпратен в сряда. Нека го изпратя отново за всеки случай.

Моля, предоставете тези екранни снимки на community@casino.guru по всяко време обаче.

Автоматичен превод:
Romi

Добър ден Защо прегледът ми все още не е одобрен? Изпратих ви екранни снимки за потвърждение преди много време.

Автоматичен превод:
Публикация на Inolina е изтрит
Причина: Освен че противоречат на нашите политики, подобни опити за провеждане на разговор от страна на представител на казино, представящ се за играч, са неприемливи и крайно нечестни. Забранявам за постоянно акаунта и премахвам публикациите: https://casino.guru/terms-and-conditions

Понякога наистина се стига до този вид отхвърляне на потребителските отзиви и тъй като се стремим да ги запазим възможно най-честни и безпристрастни, от играчите се иска да предоставят някакво доказателство, че наистина играят в конкретното казино.

Със сигурност не бихме искали да бъдем правило, но ако е необходимо, оценяваме цялото сътрудничество от страна на играчите.

Автоматичен превод:

Добър ден Защо прегледът ми все още не е одобрен? Изпратих ви екранни снимки за потвърждение преди много време.

Автоматичен превод:

здравейте Съжалявам да ви информирам, че все още не сме получили имейл от вас относно казино Kometa.

Бихте ли опитали да го изпратите отново, моля, на community@casino.guru ?

Автоматичен превод:
Romi

да разбира се Ще го изпратя отново.

Автоматичен превод:
Juliya

Благодаря ви за съдействието.

Получихме вашия имейл и отзивите ви вече могат да бъдат одобрени. 😉👍

Автоматичен превод:
Romi

Благодарим ви за бързината 🤗🌹

Автоматичен превод:
Juliya

Удоволствие.😉

Автоматичен превод:

а сега има ли някой от gama? всичко изглежда се е получило с нея, депозитите вървят и тегленията са добри

Автоматичен превод:
madus

За какво конкретно говорите? Кой от Гама трябва да е тук? Пишете ли добра рецензия за казиното?

Автоматичен превод:
her20145

Този служител продължава да изтрива отзивите ми, защото очевидно е служител на казината и вие получавате заплата от тях. Чудя се как някой може да стане експерт по казината, след като самите казина зависят от късмета. Те заблуждават света, но всичко е карма, те ще го намерят в живота си.

Автоматичен превод:

Ние правим рецензии за казина, които са оценени над 9,8 и те са отрязани от нас. Това ни оправдава като играчи, но също така потвърждава факта, че сте служители на казината.

Автоматичен превод:
Biskoto

Вярвам, че имате предвид вашия потребителски преглед на iWild.

Така ли е, моля?

Виждам, че нашата вътрешна система е открила, че потребител от същия IP адрес вече е публикувал потребителска рецензия за това казино и затова рецензията ви беше отхвърлена.

Мога ли да попитам дали има някаква възможност да споделяте интернет връзка с някого?

Ако е така и все още не сте изпратили отзив за това казино, моля, изпратете ни екранна снимка от вашия акаунт в това казино на , така че можем да одобрим вашия потребителски преглед.

Благодаря ви предварително за съдействието.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини