Администратор Romi Rare

преди 3 седмици от her20145
|
852 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 седмици

Искам да оставя отзив за служителя на форума Romi Rare. Смятам, че този служител не си върши работата. Тя се води от емоции и няма обективна картина на случващото се. Ще обясни. Написах три подобни рецензии за три различни казино проекта. Роми отхвърли още първия преглед. Когато попитах причината, тя отговори, че причината е посочена в писмото. Писмото гласи „Други" и съдържа шаблонен текст. Тя също отхвърли следващия ми преглед на същото казино, но този път беше написано по-подробно. Роми отказва да обясни причината и отказва да влезе в диалог. Но две други приблизително същите рецензии за казината bitkingz и betsofa бяха одобрени моментално. Това предполага, че нейната импулсивност се отразява негативно на работата на форума. Не искам отзивите ми да се проверяват от Роми Раре. Благодаря за вниманието.

Автоматичен превод:
her20145
преди 3 седмици

Здравейте, благодаря за обратната връзка. В началото ще ти противореча, защото смятам, че Роми си върши добре работата.

По отношение на вашите отхвърлени потребителски рецензии, тя се справи добре в този случай. Системата забеляза, че има много прилики с други прегледи и затова бяха отхвърлени. Също така е доста странно, че всички рецензии, които бяха отхвърлени, бяха за казина от една група. През повечето време играчите не пишат честни мнения, така че това е една от причините, поради които сме много внимателни какво одобряваме. Така че все още съм на мнение, че всичко е направено така, сякаш се е занимавал от друг работник.

Бих добавил само, че може да го разгледаме и да преосмислим мнението си, когато видим доказателствата в имейла, който Роми вече ви е изпратила в отговора си. Така че, ако можете да изпратите някакво подкрепящо доказателство, тогава вашите отзиви може да бъдат одобрени, защото това ще покаже, че сте истински играч, който наистина играе в казиното.

Така че ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Здравейте. Изпратих отговора си на вашия имейл. Очаквам вашия отговор.

Автоматичен превод:
her20145
преди 3 седмици

Благодаря ти. Нашият екип ще го разгледа и със сигурност ще ви пишем обратно с нашето решение.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Писах ви по-рано, че за да спрете нечестните прегледи, трябва да въведете едно правило предварително. Това правило изисква потребителят да качи доказателство за игра в казиното, преди да публикува рецензия. Например под формата на екранна снимка или снимка. Тогава няма да се налага да преглеждате ревюто на истински играч. Разбирате, че играчът се опитва да сподели мнението си, но когато види, че работата му е отхвърлена, това е много разстройващо.

Автоматичен превод:
her20145
преди 3 седмици

Разбирам гледната ти точка и идеята не е лоша. Със сигурност ще помислим за това, но също така разчитам дали това е, което играчите ще искат да направят. Знаете, че когато дойдете да напишете рецензия, не е необходимо всеки път да публикувате екранна снимка. Само в случаите, когато нашата система подозира някои аспекти, ние сме склонни да пишем имейли или да искаме някакво доказателство.

Както и да е, както казах, идеята не е лоша.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Като играч мисля, че няма нищо трудно в това. Ако играчът има акаунт, тогава той няма от какво да се страхува. Това не е лична информация. Ще бъде достатъчна екранна снимка от страницата с активност на играта. Само персоналът на форума ще види екранната снимка. Всичко това ще помогне на играчите да спестят много време, така че да не се налага да прекарват дни в доказване, че са играч на това казино.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Проверихте ли доказателството ми, което ви изпратих по имейл? Мога ли да напиша отзива си за Gama Casino?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Като играч мисля, че няма нищо трудно в това. Ако играчът има акаунт, тогава той няма от какво да се страхува. Това не е лична информация. Ще бъде достатъчна екранна снимка от страницата с активност на играта. Само персоналът на форума ще види екранната снимка. Всичко това ще помогне на играчите да спестят много време, така че да не се налага да прекарват дни в доказване, че са играч на това казино.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Да, бих го приел по същия начин, но някои хора могат да спорят защо трябва да направят това и да публикуват екранни снимки на своя акаунт. Но както казах, няма да е грешно.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Проверихте ли доказателството ми, което ви изпратих по имейл? Мога ли да напиша отзива си за Gama Casino?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Да, стигнахме до вашата екранна снимка от Gama Casino. Въпреки това, тъй като имахме конференция, ще финализираме нашата позиция днес, въпреки че мисля, че ако сте изпратили снимка на акаунта, трябва да е наред.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Какво е необходимо, за да се вижда на екранната снимка?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Изпратих по имейл екранна снимка на депозитите и снимка с попълнен профил.

Автоматичен превод:
her20145
преди 2 седмици

Мисля, че беше напълно наред и вашата екранна снимка беше достатъчна, така че прегледът ви вече беше одобрен. Благодаря, че положихте усилия и не го изоставихте. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Благодаря ви за разследването. Надявам се, че можете да намерите правилното решение и да подобрите модерирането на прегледа.

Автоматичен превод:
her20145
преди 2 седмици

Поне винаги се опитваме да правим това и също така да улесняваме възможно най-много играчите, а от друга страна да сме сигурни, че сме последователни и при вземането на решения за потребителски отзиви. Всичко обаче отнема известно време, за да се реализират и съгласуват различни неща, така че се надявам да стигнем до възможно най-добрия вариант. Но благодаря за прозрението. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още