НачалоФорумОбратна връзка и предложенияАдминистратор Romi Rare

Администратор Romi Rare

преди 8 месеца от her20145
|
6 825 преглеждания 36 отговора |
|
1 2
преди 8 месеца

Искам да оставя отзив за служителя на форума Romi Rare. Смятам, че този служител не си върши работата. Тя се води от емоции и няма обективна картина на случващото се. Ще обясни. Написах три подобни рецензии за три различни казино проекта. Роми отхвърли още първия преглед. Когато попитах причината, тя отговори, че причината е посочена в писмото. Писмото гласи „Други" и съдържа шаблонен текст. Тя също отхвърли следващия ми преглед на същото казино, но този път беше написано по-подробно. Роми отказва да обясни причината и отказва да влезе в диалог. Но две други приблизително същите рецензии за казината bitkingz и betsofa бяха одобрени моментално. Това предполага, че нейната импулсивност се отразява негативно на работата на форума. Не искам отзивите ми да се проверяват от Роми Раре. Благодаря за вниманието.

Автоматичен превод:
her20145
преди 8 месеца

Здравейте, благодаря за обратната връзка. В началото ще ти противореча, защото смятам, че Роми си върши добре работата.

По отношение на вашите отхвърлени потребителски рецензии, тя се справи добре в този случай. Системата забеляза, че има много прилики с други прегледи и затова бяха отхвърлени. Също така е доста странно, че всички рецензии, които бяха отхвърлени, бяха за казина от една група. През повечето време играчите не пишат честни мнения, така че това е една от причините, поради които сме много внимателни какво одобряваме. Така че все още съм на мнение, че всичко е направено така, сякаш се е занимавал от друг работник.

Бих добавил само, че може да го разгледаме и да преосмислим мнението си, когато видим доказателствата в имейла, който Роми вече ви е изпратила в отговора си. Така че, ако можете да изпратите някакво подкрепящо доказателство, тогава вашите отзиви може да бъдат одобрени, защото това ще покаже, че сте истински играч, който наистина играе в казиното.

Така че ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравейте. Изпратих отговора си на вашия имейл. Очаквам вашия отговор.

Автоматичен превод:
her20145
преди 8 месеца

Благодаря ти. Нашият екип ще го разгледа и със сигурност ще ви пишем обратно с нашето решение.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Писах ви по-рано, че за да спрете нечестните прегледи, трябва да въведете едно правило предварително. Това правило изисква потребителят да качи доказателство за игра в казиното, преди да публикува рецензия. Например под формата на екранна снимка или снимка. Тогава няма да се налага да преглеждате ревюто на истински играч. Разбирате, че играчът се опитва да сподели мнението си, но когато види, че работата му е отхвърлена, това е много разстройващо.

Автоматичен превод:
her20145
преди 8 месеца

Разбирам гледната ти точка и идеята не е лоша. Със сигурност ще помислим за това, но също така разчитам дали това е, което играчите ще искат да направят. Знаете, че когато дойдете да напишете рецензия, не е необходимо всеки път да публикувате екранна снимка. Само в случаите, когато нашата система подозира някои аспекти, ние сме склонни да пишем имейли или да искаме някакво доказателство.

Както и да е, както казах, идеята не е лоша.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Като играч мисля, че няма нищо трудно в това. Ако играчът има акаунт, тогава той няма от какво да се страхува. Това не е лична информация. Ще бъде достатъчна екранна снимка от страницата с активност на играта. Само персоналът на форума ще види екранната снимка. Всичко това ще помогне на играчите да спестят много време, така че да не се налага да прекарват дни в доказване, че са играч на това казино.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Проверихте ли доказателството ми, което ви изпратих по имейл? Мога ли да напиша отзива си за Gama Casino?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Като играч мисля, че няма нищо трудно в това. Ако играчът има акаунт, тогава той няма от какво да се страхува. Това не е лична информация. Ще бъде достатъчна екранна снимка от страницата с активност на играта. Само персоналът на форума ще види екранната снимка. Всичко това ще помогне на играчите да спестят много време, така че да не се налага да прекарват дни в доказване, че са играч на това казино.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, бих го приел по същия начин, но някои хора могат да спорят защо трябва да направят това и да публикуват екранни снимки на своя акаунт. Но както казах, няма да е грешно.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Проверихте ли доказателството ми, което ви изпратих по имейл? Мога ли да напиша отзива си за Gama Casino?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, стигнахме до вашата екранна снимка от Gama Casino. Въпреки това, тъй като имахме конференция, ще финализираме нашата позиция днес, въпреки че мисля, че ако сте изпратили снимка на акаунта, трябва да е наред.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Какво е необходимо, за да се вижда на екранната снимка?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Изпратих по имейл екранна снимка на депозитите и снимка с попълнен профил.

Автоматичен превод:
her20145
преди 8 месеца

Мисля, че беше напълно наред и вашата екранна снимка беше достатъчна, така че прегледът ви вече беше одобрен. Благодаря, че положихте усилия и не го изоставихте. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря ви за разследването. Надявам се, че можете да намерите правилното решение и да подобрите модерирането на прегледа.

Автоматичен превод:
her20145
преди 8 месеца

Поне винаги се опитваме да правим това и също така да улесняваме възможно най-много играчите, а от друга страна да сме сигурни, че сме последователни и при вземането на решения за потребителски отзиви. Всичко обаче отнема известно време, за да се реализират и съгласуват различни неща, така че се надявам да стигнем до възможно най-добрия вариант. Но благодаря за прозрението. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам същия проблем. Роми отхвърли две от трите ми рецензии. Аз съм нов във форума и пиша въз основа на моя опит в тези проекти. Защо такава строга цензура? Страхувам се, че вече няма да имам желание да пиша ревюта във форума

Автоматичен превод:
metal45
преди 4 месеца

Благодаря ви за вашия принос тук. Моля, предоставете екранните снимки, които ви поисках тук в моя отговор до вас, за да можем да одобрим рецензиите ви със задна дата. Благодаря Ви за съдействието.

Автоматичен превод:
her20145
преди 3 месеца

Тук същото нещо (Отхвърля рецензии, не за първи път. И отнема много време да чакате отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Добър ден! Вие отхвърлихте прегледа ми за казино Comet. Моля, напишете причината. Вече ви писах, че съм онлайн казино играч от дълго време и играя на много места.

Автоматичен превод:
Juliya
преди 3 месеца

здравейте Всеки път, когато преглед на потребител бъде отхвърлен, се изпраща имейл с обяснението.

Вашето мнение за Kometa Casino, така ли е? Вярвам, че това се дължи на някои прилики, които нашата система е открила. В този случай бяха изпратени повече отзиви от същия IP, за да ви го обясня по-добре.

Може би имаш някакво обяснение за това? Случайно да използвате VPN?🤔

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини